Qani G'ani
139 13:25. Agar ularning ya’ni Parallel Olam
vakillarining yoki o’zimning bilishimcha ozginagina vazifasiz, ikki taraf ham
o’rganib kelgan yo’nalishsiz, o’zimga bo’lgan ko’rsatmalarsiz tursam, darrov
miyamni chindillab silkitadilar. Shu ularga, Klounadaga vijdon yo’qki, yana vijdon,
sabab-natijaviy ko’rsatmalariga to’xtovsiz kirish haqida o’zimdan talab etishadi.
Endi, Iblis Karobum o’zimni qo’toqqa o’xshatib sezdiradiki, miyam bilan
ko’zlarimni orgazm paytidagi ahvolimga solib yoqimsiz, nomaqbul seskanishga qoldiradi
o’zimni. Yana Iblis Karobum haqida gap ketgandan o’zini yomon bilishimni
tushunishiga qaramay barchaga, o’zicha hammani yutganini sezdirib, o’zimga ham
maqtanadi. He, shu bir enasini sikay, jalab, qallob va mig’ombir, shag’ol,
iflos, haromi va yeban, tres, suka, bitch deb so’kayki, shu ham o’zi bilan
hamroh bo’lsin, o’ziga tegadigan sanalsin. Iblis Karobum shunchalik qoloqki, 6
ni ya’ni Devni o’zini to’sadigan qilib olib tushib, o’zim bilan almashtirish
jarayonida etimni kesib oladi, ovqat tayyorlaydi. Endi, AQSh liklar bir sonini
himoyalashga urinsalar, bu – bizlarning aslida taqdirdagina o’lishimiz
mumkinligini bildirgani uchun. Endi, o’zim yoshligimda sezgilarimni o’ylovimga
muvofiqlashtirib yashaganmanki, shunga – hozirlari Iblis Karobum o’zicha,
o’zimga bildirmay o’ylatib ish qildirishida sezgilarimdan uning o’yloviligini
tanishim mumkin bo’lganda, sezgilarim ham u chiqargan o’ylovga mos bo’lib keladi.
Endi, demak, o’zimning harakatim va ongimni yoki umuman vujudimni,
tuyg’ularimni qanchalik darajada hayotimga mos iniko deb bilsam, hayotimga mos
kelmagan tarafi bilan tortilib, qiynalib ya’ni oldindan ma’lum sifatida
qiynoqqa solinib ergashtirilganimdan so’ng, shuncha vaqt mobaynida hayotim va tuyg’ularim
mosligini tushimda ko’rib chiqaman. Ichimdagilar esa gavdam va Parallel Olam
mosligini o’tmishim izidagi tashqi Klounadalar orqali ko’rishadi. Ichimdagilar
takroran orning rohatbarorligini, borliklarini yoki hayotning o’zi
hisoblanishlarini qanchalik darajada tuyg’u-ehtiroslarimga mos iniko deb
bilsalar, tuyg’ularimga mos kelmagan tarafi bilan tortilib, qiynalib ya’ni oldindan
ma’lum sifatida qiynoqqa solinib ergashtirilganlaridan so’ng, shuncha vaqt davomida
tuyg’ulari va hayotlari mosligini tushlarida ko’rib chiqadilar. Demak, o’zim
hayotdagi gavdamdan uzilib tushimda tuyg’ularim orqali Parallel Olamdagi
hayotni ko’rsam bo’ladi. Qarama-qarshimdagi ya’ni 7 raqamidagi orli vakil,
original Jo’raqulova esa tuyg’ulardagi Parallel Olamdan uzilib o’z riyosida,
tushida hayot orqali Haqiqiy Dunyodagi tuyg’ularni tushunsa, ko’rsa bo’ladi. Endi,
shu ichimdagi Klounadaning tashqaridagisiga o’tmishim bo’ylab o’tishini qanday
yozsam bo’ladi deb o’ylab turibman. O’zi – ichimdagi klounada bu – erkak jinsi
vakillari bo’lsa kerak. Tashqisi, hayottagisi esa ayol jinsli Tabiiy nusxalar
hisoblanishadi chamamda. Zero ichimda ayol jamoadan ko’ra ko’proq erkaklarning
tovushli sadosini eshitaman. Demak, uyg’oq holatda, o’ngimda ayol Klounada
o’zim bilan bir vaqtda, hayotda yoki hoziroqda zamon va makondan uchib, sakrab
qaytib sezgilarimda istiqomat qilishadi. O’tmishda qolgan bir kunlik hayotim,
uxlashlar oralig’i uchun tushda esa erkak jinsli Klounada ayollarining
ichlariga kirib, ular bilan ustma-ust tushishib o’z o’rinlarida ya’ni o’tmishda,
tarixda hayotdan ichimning, tuyg’ularimning mosligini kuzatadilar. Hayot so’zi
“ha yot”dan bo’lib, bir yodga solib o’rganish bilanoq davom etib ketadigan
sifatida tuyg’ularga, ehtiroslarga zid bo’lgan Ilohlar, Dev va Jin, Parilar
tomoni sanaladi. Endi 5 min. Mana hozir televizor oldida tamaddi qilib
televizorni tomosha qilib qaytayotganimda tajrijiy ravishda yana bir xayol
kelib ketdi. Demak, shu xayol bu – o’zimning qandaydir ichki tuyg’ularga
berilib devonalik kulgimga yo’l qo’yib bergan ichimdagilar shuni aytishmoqdalarki,
ba’zi oralaridagi erkak Klounada hozir uyquda bo’lib, o’zimning tuyg’u va
ehtiroslarimni, miyam ahvolini hayotdan bilmoqchilar. Bu – go’yo Terminator 3
filmidagi aktyor Arnold Shvartsenegerning bosh qahramon Jon Konnorga: “sening
ko’z qorachig’ingdan o’zingni otaolmasligingni (taxminimcha) 80% dan yuqori
bilaman” degani. Endi, ichimdagi Karobum bir bo’ysunmasligim bahonasini topib,
bilmasam aslida chindan ham ichki rad etishlarimni hisobga oladimi yoki o’zini
yashirgan holda chinakam vaqtning o’tishi bo’yicha parallellikdagi o’rnimga
qiyosan o’zimni baholaydimi, nima bo’lganda ham – o’zimning Gavdam va barmoqlarimni
egallab olgan AQSh lik Klounadasining o’zimni qimirlatish kuchiga yozdiraolmaslik,
qo’l barmoqlarimni chalg’itish effektini, aniqrog’i yo’nalish formulasini berib
turib jig’imga tegadi. Bilmadim yana qaysidir chet, yot yoki bema’ni unsurini,
g’oyasini berib, so’ng o’zimni qildiga, bajardiga chiqarib ya’ni o’zining
simulyatsiyasiga “men orqali” deganga o’xshash asli o’zi javob berib, yana
yozish tartibimni avvalgi formulaga, tezroq yozish uslubimga moslashtirib beradi.
Bu degani go’yoki barcha yozishlarimni ichimdagilar, yomon AQSh liklar va
boshlig’i Karobum boshqarayotganga o’xshasada, baribir o’zimning shu ikki
turli, to’g’ri va chalg’ib sal oqsoqlanishli yozuvlarimdan ko’p ham nariga
chiqaolmaydi. O’zi – aslida o’zimning chinakam yozuv tezligimga atab 5 ta harf
knopkalarini, tugmalarini tushurib qo’yishganlar. Go’yoki shu qiynalishlarni,
tushurilgan tugmalar ostidagi rezinkalarni bosishga qiynalishli yo’lim orqali
haqqoniy tezligim aniq bo’ladi. Endi, umuman olganda Karobum degani “Qara Bobir
um, aql”i bo’lib, Iblisning o’zimni boshqarishi, shu vaqtgacha bo’lgan abadiy
aql-zakovatimdan bo’lgan hozirgi farqlanishlarni hisobga olib turaveradi.
Karobum o’zimning aqlimni shunchalik kuzatishga qodirki, yuqoridan barcha
bo’layotgan aqlni, aloqa qillarini yoki bog’liq yo’nalishlarini nazoratga olib,
biron bir yolg’on simulyatsiyamga qo’ymaydiki, chunki dirrilagandan o’zining
o’rni fosh etilishi mumkin. Masalan, shu joyning o’zida oddiygina misol bu –
oyog’imning barmoqlarini qimirlatib, cho’zib olayotganimda Karobum bilan
bosimga sig’ish bo’yicha dirrilashim kuzatildi. Chindan ham o’zim bilmagan
aloqa, aql uslubini qilib turibmanki, bekorchilikdan ham, o’z-o’zidan shu
ishim, barmoq qimirlatishlarim chiqmasligi kerakligi Dirrilab, o’zim bilan joy
talashadigan Karobumning diqqatiga shundoqqina tushadi. Ha, endi chindan ham
Karobum o’zimning miyamga ya’ni hayotimdan o’zimga boqishga xatolik qildi. U
o’zimni tuyg’ulari bilan qisganida, jig’ibiyron qilganida birginagina hoyotni
yoki parallel Olamni o’zimniki deya kengroq masofaga, uzoqroqdagi narsalarga
ya’ni berilib turish fokusimdagi narsalardan boshqa joylarga qarasam, uni o’z
joyimdan, hayot va “takror or oh”ligi, Parallel Olamdan ham siqib chiqarayotgan
bo’laman. Endi, yamon degani “ya, men am, I’m, men (yoki om) on, usti”da
bo’lib, yomonlarning jazolari bu – o’zlari qanday qilib chetdan, bema’nilikdan
kelganlariga o’xshash chetga, burchakka yoki panaga olib chiqib sikish kerak degani.
Demak, yomon so’zidagi ikkita “men”larni bir-birovi bilan dirrilatish oqibatida
chekka chegaralaridagi shaffof tebranishlari paytida, joyida ularni sikib,
qoqish kerak. Endi, umuman har kim, kerak bo’lsa o’z ismi-sharifi bilan
Sanskrit ma’no chegaralaridan o’taolmasa, nima uchun boshboshdoqlikka, o’zicha
zo’r-zo’rlikka, kiborga yo’l qo’yadi? Bu – o’zini bilaolmaslik tufayli. O’zim
ham Shomirzo ismim bilan raqamlar orqali tushunarli bo’lgan harflarning
ma’nosiga e’tibor bersam, sh -27 (2+7) -> 9, o – 15 -> 6, m – 13 -> 4,
i – 9, r – 18 -> 9, z – 26 -> 8, o – 15 -> 6 sanalib, kun bo’yicha
ketma-ket ravishda shu raqamlarda o’z faoliyatimni, aksimni topaman.
Harflarning birinchi raqamli ifodalari va shularning xona birliklari
qo’shilishi bo’yich tavsifidan keyin (mana shunchalik chegarada, oraliqli
joylashuv o’rnimda yozayotgan ekanmanki, hech qanday deyarli o’zgarish yoki
qo’zg’alish bo’lmasidan Ibo’qim boshimning yonida, 2-marta raqamlar haqida
yozayotganligim sababi bo’lsa kerakki, haqqoniy ovoz, signal chiqarayapti)
oxirgi raqamlar yig’indisi ham har kungi ma’nomga, mantig’imga ta’sir o’tkazadi.
Demak, sh -27 (2+7) -> 9, o – 15 -> 6, m – 13 -> 4, i – 9, r – 18
-> 9, z – 26 -> 8, o – 15 -> 6 dan 9 + 6 + 4 + 9 + 9 + 8 + 6 = 51
sonini yoki shu sonning xona birliklaridagi raqamlar yig’indisi 5+1=6 raqamini
keltirib chiqarish mumkin. Demak, kunim 27 dan boshlanib, shuning xona
birliklaridagi raqamlari yig’indisi 9 bilan ta’vom ettirilib, oxiri 6 ga
yetishi kerak. So’ng ketma-ket ravishda Shomizro ismimning qolgan harflarining
sonlari va topilgan raqamlari o’zlashtirilib, kunimda o’z ahamiyatini topib,
oxiri 6 ya’ni jinsiy bezlarimning asablari, Shohidga bergan kusim bilan
yakunlanishi kerak. Mana nima uchun Ibo’qim nusxali kusimga muncha yopishadi,
zero o’zi bo’q bo’lib analimdan chiqqan paytida shu analim o’rniga kusni ko’rib
uzilib chiqqanki, qaytib bu omli hayot kontrastiga, qarama-qarshiligiga ega
chiqmoqchi. Endi, Iblisning vas-vasasi shunchalikki, oddiygina kisamdan tushgan
qandni o’zimga yedirish orqali o’zi shu og’zimdan yeyishi uchun o’zining nazdi
bilan o’zimni tortganiga qarang-a. Mana endi hozir yozuvlarimga ham o’zicha
o’zimga bildirmay, obro’talash ravishda g’oyalarini bermayaptiki, so’lagini
oqizib qandning ustiga tikka turganligini ham bildiradi. Nega shunday, qanday
qilib o’zimni boshqarib turganda bir joydan oddiy qimirlashimga yo’l berib, oldindan
bilmayotganini sezdiradi. Demak, Iblisning jazosi shu. Zero biz bilamizki, agar
men vaqtida aytilgan narsani yemasam, orlilar ya’ni origanallar bilan
ko’rishishim, uchrashishim yoki istalgan yolg’on qatlamni teshib aloqa qilishim
oson bo’ladi. Shunga esa Karobum yo’l qo’ymaydi, chunki orlilarni o’zicha
himoyalayotganga o’xshab turgan o’z joyida dirrilashi mumkin. Demak, Karobum
o’zimni hozir pristalniy, qanchadir o’zining borligi tomonidan izchil
kuzatayaptiki, birinchidan nahotki shunday ravishda o’zini o’zimga bor qilaoladi,
o’zimni ichimga kirib olib tuyg’ularimni o’zinikiga o’xshatib maynavozlik qilmaydi
te’sam, ikkinchidan hali beri uning maqsadi o’zimni bosib olish, orlilar,
sezgimdagilar bilan aloqani bermaslik sanaladi. Endi, shu Iblis Karobum
narkotik bilan, ichayotgan dorilarimni qandaydir yo’naltirib ishlatib, o’zining
o’zimdan olgan yoshlik ehtiroslarim, nafsoniyatim yo’lida qandaydir
hirslarimni, badnafsligimni yoki ovqatga bo’lgan shoshmashosharlik formulamni
uyg’otadiki, nimadir ish qildirmoqchiligi ayon bilinganda ham shu tomonga
tortaveradi. Hozir ko’zimning oldida turgan qandni shunday qilsaki havodan
tortib o’zimning og’zim orqali yeb olsa. Endi, umuman olganda tashqi klounada
kim va qanday ishlaydi, nega ularning qarorlariga aynan, jiddiychasiga tortilib
bo’ysunishim kerak? Shuni hozirgina xayolimga kelishiga, keltirayotganlariga
o’xshab ayol Klounadani hisobga olish kifoya. Hozir birginagina sassim bilan
Ibo’qimga nisbatan ikki og’iz yomonroq gapirganimda, enam qaragay parallel
harakat bilan o’z joyidan, vaziyatidan boshlab yurib kelib o’zimga buyruqli
takliflar aytayaptilar. Demak, umuman olgandan qalb (6-8) Ilohlarining
birinchisi Ko’ngil o’zimning ko’nglimni tekshirib tursa, Dil har xil baland-past
ovozdagi tilimni, gaplarimni sinaydi va Bag’r esa “barcha girdob” ostidaligini,
kompul bilan izolyatsiyalanganligini hisobga kiritadi. Mana shu unsurlar,
ko’nglim, tilim yoki barchaga aloqalangan bosimli girdobim o’zgarishi inobatga
olinishi bilanoq, shular bo’yicha qandaydir noo’rin, noxush holat kuzatilsa, darrov
atrofdan qalb Ilohlarining qolgan uch ko’rinish keladi. Qalb Ilohlarining
qolgan uch ko’rinishi bu – demak, o’zimning ko’nglim va tilim, bag’rimga qarshi
noma’lum ravishdagi fahmlab gapirish uchun bo’shagan joy, “sening” o’zing ya’ni
xohlaganing hamda kelajakning hoziroq bo’lib kelaverish ginasi hisoblana’ti.
Shu uch unsularni, fahmlab gapirish, senlik va sodir etilib kelayotgan kelajak
o’zgalar bilan bog’liq noma’lumlikni berib, baribir nima uchundir o’zimning Ruhiyatim
bilan bog’langan. Nima bo’lganda ham shu gavdani emas, Ruhiyatni (genni)
hisobga olib 3 ala Ilohlarning turlarini, fahmlab gapirish, senlab xohlash va barchaning
izolyatsiyalangan girdobida qolishni boshqarish mumkin. Aks holda tunov kuni
enam qarag’ay bir so’rab aytganlariga xos ravishda: “yo, seni bir – o’sha Devonaxonaga
yotqizaymi” deyishlari bo’lib o’tdiki, hay-hay demasam hisobsiz tarzda har doim
devonaxonaga birginagina nosozlik va nomoslik bilan yotqizavermoqchilar.
Nomoslik shundan iborat ediki, uydagilarni, enamni “suramaqosh”, “surxayli” deya
insonlarga noma’lum, tushunarsiz ravishda (balki o’zlari shunchalik ichimdagilarga
taqalganliklarini bilib tushunarlar deb qaraganimda) uydagilarimning o’zimga
bo’lgan ichimdan, ehtiroslarim yo’nalishidan olingan gaplarimdan gapirishlari
yoki o’zlarini ko’rsatishlari, ohang qilishlariga qarshi aytishim hisoblanadi.
Uydagi Klounada baribir shu gaplarimni insoniy qabul qilib, negadir o’zlarining
ichimdan olinayotgan bosim bilan aloqalari bo’yicha kompensatsiya qilmay, o’zlarini
oldi-qochdi qilib, insonlarga xos javob qaytarayaptilar. Insonlarga ham (mana
hozir ichimda bir bahs bo’lib o’tdi, hozirog’i bo’yicha mayli, ammo umri bo’yicha
bizlarning nazoratimizga taluqlanishi inobatga olingani uchun yo’q) biron gapni
yotig’i bilan tushuntirsangiz, mobodo ularga qachondir (taqdirning umumiy
borish suratiga ko’ra) qarshi bo’lib chiqsa ham, o’zlari bilmasdan yoki kelajakdagi
o’zgarishlarini o’zlari inobatga olib shu gapga hoziroqda rozi bo’lishlari
mumkin. Lekin, ammo enam qarag’ay bir pastda yoki onda qandaydir tezkor o’zgarish
qilib olganga o’xshab, nisbiylikka ya’ni boqiy onga kirib chiqib, gaplarimni darrov
insonlarga tegishi bo’yicha umumiy taqdir yo’sinida baholaydi. Shunday qilib,
insonga o’xshashlik ustunligidagi Klounada, Adashlar avvalambor fahmlab
gapirishimni tekshiradi, so’ng ko’nglim, dilim va bag’rim buzilishlarini
inobatga olib takroran orli oh urishlarim bo’yicha, xayol <- loy, chirkinch
ahloqim va bilim <- mi lippolimligimga ko’ra, Ruhiyat <- tayyor ix, kulgu
urishim, senligim va kelajakdan gina kelaverishimga xos tarzdagi o’zlarini
chiqarishadi. Demak, hammasi bor yo’g’i shu ekan, nega meni muncha qiynashadi. Inson
ustunligidagi tashqi Klounada, Adashlar o’zlarini qalbimdan bor qilishlarining
yagona uslubi bu – tuyg’ularim va o’zimning Parallel Olamdagi ifodam bo’lmish
harakatlarim hamda oxir oqibat gavdamni sinashlari. Endi shu sezib turibman,
mana soqolimni ham ichimdagilar o’stirishib yurishibdiki, bir bahona bilan Devonaxonaga
jo’natmoqchilar o’zimni. Balkim shu bahona bu – inson bosimiga qarshi ish
qilishim bo’lar yoki shu bosimdan chiqqan qandaydir o’zimni boshqaraolmay
qolishim. Zero o’tgan safar ham o’zimni bilib yurganimda, og’rig’im bilan sog’lig’imni
teng olib yurganimda hay-hay demasam, salgina kayfiyatim, ko’nglim chog’ligiga
berilib odatiy munosabatlarim yo’nalishida gapirmaganim uchun Iblis o’zimni o’zimga
bo’lgan aybimni sezdirish payidaligini bilib turganimda ham baribir: “mana bo’ldi,
pishirdim” qabilida o’zimni gunohkor deb topdirib enam qarag’ayning qarorlari
bilan Devonaxonaga jo’natildim. Iblis Karobum doimo o’zimga shunday qiladi, “o’zing
ko’rdingmi o’zingning gunohingni” deya barcha amallarimni, tuyg’ularimni
parallel olib borib oxirida kinoyali ustunlik bilan shu devonalik, aytgan so’zligi
bo’yicha tepamga chiqib oladi. Endi, balki, qalbim ya’ni 6-8 bo’yicha ozroq e’tibor
berganim uchun shu qalbim Ilohlarini tushunish quyi raqamdagilarning
atalishlarini chappacha, teskari yozish yo’nalishida aniq bo’layapti. Endi, qalb
degani “qara, - lab” (yoki qarrilik aloqasida lab) bo’lib, bu – 6, 7 va 8 ni 3,
1 va 2 tarzida ketma-ket ya’ni 1-, 2- hamda 3-o’rinlarni berib chiqish. Demak,
birinchi 8 raqami o’rnidagi Bag’r ilohi kelsa, 2-likda 6 raqami bo’yicha Ko’ngil
ya’ni Dev ilohi bor, so’ng 3-o’rinda Dil ilohi mavjuddir. Endi, Ibo’qim sikimni
qiltiq tanoq qilib, orgazmimdan chiqib kelganini tan olish yo’lida qo’toqboshimdan
sikimning tayog’igacha eti bo’ylab yoyilayotgani o’zimga seziladi. Endi, demak,
bizlar birinchilikda Bag’rga quloq tutsak, 2-dan esa Ko’ngilni bilishimiz kerak
va 3-dan Dilga ya’ni tilimizga e’tibor bermasak ham bo’laveradi. Bu – o’zimizdan
tortib boshqalarga qarata aytilgan 3 ala ish. Bag’r degani “Bobir aloqa G’ani o’ylov”
ya’ni bu – bir qarashda, Bobirning aloqasi G’anining o’ylovi - bo’lishi mumkin.
Dil esa “ha, - il” sanalib, o’xshashliklardan, bir xilli ustma-ust guruhlardan
xulosa qilish kerak degani. Ko’ngil esa bittagina o’xshashlik bo’lishiga “ko’ngin”
degani. Demak, Bag’r so’zini Ibo’qim bilan yondashuvda hisobga olsak, o’zimning
bir ustun chiziqdagi yuqoridan pastga qarata boshqalar bilan aloqam Ibo’qim
orqali shu chiziqning ostidan karkasli, mesh li ya’ni to’rli (kelinlar libosiga
ko’ra) etak yozishga o’xshaydi. Ko’ngil esa shu etak yozdi aloqasiga ko’nishimni
bersa ne ajab. Demak, Dilga esa e’tibor bermaymiz, chunki 3-o’rindaligiga ko’ra
7 raqamidan 4 raqami ostki chegarasiga tashqaridan taqalib turib, o’zimning 4 dan
o’tib boshqalarga qo’shilishimga yo’l qo’ymayapti.
Comments
Post a Comment