Biz nimaga sen xay?
58-(kechqurungi
degani shu tire). Blitskrig ertangi kun uchun: noxos so’zi tasodif so’zi uchun;
samolyot-toylomas ya’ni “qo’g’irchoq, toy bola lom ya’ni so’z ass ya’ni ko’t”
bo’lib “toyning birgina hattoki lom-lumi ko’t” degani: bu – 2001-yil 11-sentabr
voqealariga qiyosan, teskari, ya’ni kollinear o’xshashlikda insonning, odamning
va mafianing yolg’ondakamligini isbotlash, tugayotgan Dunyo uchun fosh etish,
sirsiz qoldirish, ochib tashlash. Shuning uchun qiyg’oz otib kulamanda o’zim.
Hijack: “kech ih” bo’lib, Dunyoning eng asosiy ko’rinishi, egasi bo’lgan o’zim,
Bobirmirzoga kech ih, dam olish ishorasi o’zi uchun berilganini qarang. Endi, odimlash
degani o’zim uchun hammaga ko’proq tushunarli bo’lgan so’z bo’lmish tanlov
so’zi bilan bir xil bo’lib, tasodif, noxosni boshqaruvchi tartibimiz sifatida
taqdir yo’lidan baribir farqli sanalgan hisoblanadi. Odimlash sifatidagi
tanlovimning, ixtiyorimning yoki tartibli tasodifan hayotimning gashti aslida
o’zimdan keyingi avlod vakillari Ibo’qim uchun ham, oldingi bobolari qatori
a’zolari bo’lmish dadamga ham to’g’ri kelmaydigan hayot o’tkazish, yashash
toifasi sirasida atrof-borliqdagi narsalarning, vazifasiga ko’ra foydasi
belgilangan predmetlarning yoniga odimlab borib shu foyda, nafni chinakamiga
qanday qilib olish, tegish yoki hissiyot orqali qabul qilish, tanish nazdi va
imo-ishorasi, xayoli hisoblanadi. Tanlov bu – bilishimcha, yaqinda (anig’i 1
oylar ichida) farqlab aniqlashimga ko’ra keyingi yosh avlod vakillari uchun ixtiyor,
istalganlik yoki xohish, tasodif, bizlardagi odimlash, iroda va sezgi hisoblanadi.
Dadam tomonlarda tanlov yoki odimlash so’zlari qandayligini bilmoqchi bo’lib,
endigina mana hozir tanlov so’ziga ko’zim tushiboq ahamiyatim oshiraverilishiga
xos yozsam, bolalar va Ibo’qim tanni sevish – “tan love” qilishsa ya’ni
tanamning ichida o’zimni sevadigan ishlar bilan noxosdalikni boshqaruvini
bilishsalar, demak, odimlash sifatida ixtiyor yoki tasodif boshqarilishi
(chiqishidan monitoring yoki boshqaruv, nazorat turi) o’z sanskritchasiga
e’tibor bersak, “o ya’ni Dunyo dim ya’ni tutun, bug’, balki tuman” bo’lib, Dunyoning
tut-un ya’ni tutib o’suvchan, dolzarb, davr taqazosiga xos ishlari va
joylashuvlari, xabarlari bilan hamohang, birga borish sanalganmi, ha. Shu o ni Dunyo
demasdan balki oila deb qo’yganimizda ko’proq, aniqroq yanada tushunarliroq
bo’lsa ediki, dadm o’zim bu – oila, oilani predmet demasak, oilamizning barcha
a’zolari bo’lib ko’rinishga to’laqonli haqlari mavjud. Va, - demak, bizlar
oilaviy ishlar, genetik va taqdirli bog’lanishli o’xshashliklar bo’yicha Dunyoning
va jamiyat hududining dolzarb, kerakli joylashuv va taraflarini o’rganib
chiqib, hisob kitoblama yashashga kelishib olganmiz. Mana endi o’zimning
kimligimni va qayerdaligimni, nima uchun va qaysi doiragagina xosligimni bilib
oldim. O’zim yolg’onda qolib barcha turlarni, yashash va hayot kechirish,
istiqomat qilish haqqoniy sir-asrorlarini bilaolmaganman baribir. Dadam o’zim
uchun mana shu oilamizning o’chog’i, xonalarning issiqlik harorati bo’lib,
o’zim odim qilishlamlikda devorlar berayotgan foydami yoki boshqa narsa-predmetlarning
yuzalama bildirib, ko’rinib turgan naflarini tovlab uqib, aylantirib gasht
qilishga, ruhiyatimdan foydasila surib sezishga va irodalashga urunishim dadamga
nisbatan haqqoniy bahom, “tanlov” turim ya’ni ixtiyorim sanaladi. Bu – nafaqat
bizning shajarali “oilaviy-oilaviy” mavqeimizga ko’ra, balki istalgan ketma-ket
hozirgi asosiy, tirik 3 avlodlar, farzand-ota-bobo taraflama qiz-xotin-ayollar
bilan birgalikda butun Dunyo ahliga xos ish sanalgusi xo’p.441.
Bilim-bilim-erkaklarimiz ya’ni (erkaklarimiz bu – sezgi, odim va iroda). Mana
bu yerning o’zida, 441 ga to’qnashuvim shamg’alakli, ko’z boylamachilik qilib
shu 441 sonini chiqarib berdiki, baribir bu sonni yo’q deb hisoblab aynan
ishonchning o’zi borligiga ko’ra va bag’shida bilim-bilim-erkaklarimiz deya
ilgariroqdagi tahlilimizni, saboq bosqichimizni yakunladik, xulosasiga ham
bittagina urunishimiz bilan erishaqoldik xo’p. Tanlovni asosan bolalar
qilishib, raqamlar vositasida hayot shakliga egalikda bizni ya’ni gavdali dadalarini,
erkaklarni butun Dunyo aholisi bo’yicha miqdorlashga, sanoqqa solishga
erishganchalik gavda yoki tana ichki va tashqi a’zolarimizga tegib chiqishni
xohlashganliklari ma’lum endi. Hozircha Ibo’qimga e’tibor bersamki, ichimdagi
a’zolarda bo’lib turib tashqi taraflama, signallar va shovqinlar, taqlidlar,
server migad qilish ovozlari bilan o’zimga ta’sirlashuvida aynan asab to’qimalarim
bo’yicha raqamli “odimlashlarini”, tanlovlarini, ya’ni Dunyo bilish va
mahallalarni “ko’rish, sezish, irodalash” ishlarini qiladi, o’zigaki xos
irmoqlaridan yuriydi. Ha, u mutloq haqligiga e’tibor beringiz xo’sh, demak,
Ibo’qim har doim ichimda qolib ketgan bir shaxsim sanalmishki xo’sh. Mana shu
yerda aniq bo’lsaki, ichimga kirib olgan mig’ombirlar ham Ibo’qim taraflama
bolalar sababli o’zimizning erkak klounadalarimiz, tentaklarimiz ya’ni parallel
Olam mavjudlashuvidagilar sanalishganmi, ha. Demak, har bir avlod vakili o’zini
yedirib keyingi generationga narsalar to’plami, yashash joyi bo’lib berar
emish. Dunyoga esa har bir avlod va shu avlodning turlari o’zga ko’z bilan
boqishadimi, ha. Bizning avloddoshlarimiz uchun bu – o’zimda ya’ni odamda odimlab
harakatlanish, insonlarda sezib ko’rish va klounlarda (tentak, klounada
erkaklarda) irodalab bishish hamda shularning boshqa turlari mavjud. Endi, desakki,
mahallaning “ma ya’ni ol halla, hal et” ma’nosiga, mahalla so’zining o’zining
bizlarga bergan ongidan ham kelib turib atalib, agar mahallani 1-avlod, hozirgi
bobolarning ota-onalarining gavdalari bilan nuqtadan-chiziqqa o’tishbob
nisbatan ikkinchi parallel chizig’i qilib tutsak, uy-joy hovli, supalar esa
2-avloddan ya’ni biz erkaklarning ota-onalaridan bo’lib, bizlarniki,
erkaklarniki bu – xonalar sanalishib, 4-kelgan generation, avlod vakillaridan
bolalarniki esa xonadagi narsalar, shkaf va shunga o’xshash turkumli
tuzulish-yasalish shaklli predmetlardir. Yaxshi, bunga hamma qo’shildi deylik, deb
aytishdi ichimdan shu bu boyagi tarif bo’yicha aslida halit zamonlardan
turganlar xo’sh. Demak, VR dan foydalanishib, ya’ni xulosa shuki, hozirgi zamon
texnik-texnologik eng ilg’or foydalanilishga jalb etilgan hajmli yopiq
“ko’zoynakli” predmetdan uyimdagi barcha foydalangani-foydalangan, ya’ni
o’zlarining klounlari bo’lib olishib o’zimning, navbatdagi avlod bo’yicha
olingan gavdalarning, insonlarning va mafialarning oldiga kelishib olishadida
hamda VR uslubidagi dasturlar yordamida, avlodlarni bog’lash dasturlash
uslublarida yoki algoritmlarida valaqlashib, masxarabozlik qilib qo’yishmasmidi
xay. Ha, barchasiga, o’zimni ahmoqlashuvga, devonalashuvga duchor qilib
bilganchalik o’zimga tushuntirib ko’rishlarida VR, Virtual Reality ya’ni
Virtual haqiqat aybdor sanalganmi, ha. Aslida o’zim uchun dadam va odam ya’ni
qaynotam, yoki boshqa avlod vakillari ko’rinaolmasliklari tabiiyki, o’zim
ularning ichida yoki tashqarisidamen. Ibo’qim ham o’zimni xonasi deb bilib,
aslo o’zimni chindak yagona, umumiy haqiqatda ko’raolmaydi ham, aslida unda
ko’rish sezgisi boshqa tur bo’yicha hisob-kitobga kiritiladi. O’zim ham Ibo’qim
yoki dadamlarni, qaynotayu-qaynonalarimizni va kelingki ko’cha-kuydagi boshqa
avlod vakillarini ko’raolishim uchun o’zimga VR kerak bo’ladi. Hali shu o’zimga
muhayyo etilganicha yo’q xo’p.
Virtual
reality (VR) is a simulated experience that employs pose tracking and 3D
near-eye displays to give the user an immersive feel of a virtual world.
Applications of virtual reality include entertainment (particularly video
games), education (such as medical or military training) and business (such as
virtual meetings). Other distinct types of VR-style technology include
augmented reality and mixed reality, sometimes referred to as extended reality
or XR, although definitions are currently changing due to the nascence of the
industry.[1]
https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_reality
Shunday
qarasak…, bir VR movie ya’ni VR haqida kino deb qidirganimda VR kinolarining
o’zini ya’ni VR orqali ko’rsa zo’r bo’ladigan filmlarning o’zini search engine
chiqarib berdiki, mana shu saytga bir boqing; o’zimning birinchi bora shunday
movie ni ko’rishga kirishganimda kallam yorilgan taraf bosim bilan shishishi
kuzatildiki, ichimdagilarning o’zlarida VR borligini bilsangiz bo’laqolgani ham
shu e’ti.
https://sensoriumxr.com/articles/best-virtual-reality-movies
Endi, shu
parchali movie larini ko’rib bo’lganingizdan keyin, yana o’zimning gapimga
quloq tutarmisiz, ha. Zero o’zimning xulosalarimni sizlar bilan aytishmaslik
ila sizlarga sherik tutsak bu – agar, hozirgi taraqqiyot, nascence ya’ni
nyuans, novshestva bo’lmish VR oddiy google cardboard li sotkaviy ekran
qarashlamaligidan farqli ravishda qo’llar yordamida barmoqlar orqali
boshqarilsa ham bo’lganmi yoki yo’qki, menimcha shu bolalarning raqamli turga
o’tganliklari bilan ahamiyat qozonib, barcha avlod vakillari VR orqali o’zimni
kuzatajaklar. Xo’sh, ilgarilari esa avlodlar, generationlar yoki yosh doiralari
bo’yicha farqlangan guruhlar bir-birovlarini bizning erkak avlodlar bo’yicha
televizor orqali hayotga chiqishib ko’rishgan, yuzlashgan bo’lishsalar, dadalarimizniki
esa telefon bo’yicha o’zaro masxaralash hamda bobo-buvilarimniki bu –
rasmchilik (shu o’zimizning, oilaviy hali beri dada-buva kasbimiz) yoki
suratlar orqali bir-birovga chinakamiga chiqib qolish, - paydo bo’lish. Endi,
nega o’zim buyoqlarga, shunday kashfli ma’lumot yuzlanishlariga birdaniga kelib
qolayapman, aslida kimningdir debon ichimdagilarning maqsad-muddaolari bormikin,
ha. Zero bugun Ibo’qimning 1 oylik o’qish, bog’chada maktabgacha ta’lim
ma’lumotlarini o’rganish davri boshlanishiga 2 kun qoladi, ya’ni ertadan so’ng
boshlanadi. Demak, Ibo’qimdan yuqorigi yosh avlod toirasi vakillari, 20-60 ga
qadar umr sarhadida yurganlar Ibo’qim tug’ilgan 2-sentabrdan boshlab
taxminimcha 26-, kelingki 27 yoki 25-maylarda maktabdagi o’qishlarini tugatgan
bo’lsalar, Ibo’qim shu sentabrdan 2 oy tashlab, so’ngra Noyabr, Dekabr va
yanvar oylarida toki o’zimning bu 2 kunlik ma’nosidagi farqqa sazavor 29-yanvardagi
tug’ilishim sanasiga xos ravishda bo’liboq, 3 oy davomida o’qish-o’rganish,
maktabgacha ta’lim ishlarini qilishga ulguradilar. Endi, qolgan 9 oy Ibo’qim va
avloddoshlari uchun dam olish, hordiq chiqarish xo’sh. 59. Bugun kechangi tundan
boshlab aynan ertalabdan to tushlikkacha uyqum davomida Iblis Karobum bilan
ochiqchasiga olishdim. Iblis tomon kamayib borayotgan Gvardiyamiz klounlari
olg’irlari, o’zini tiyib yuksakligimizga sodiq qolayotganlari tomonidan
Iblisning o’ylovidan o’zimning o’ylovimni ajratib: buni u o’yladimi yoki o’zim,
degan sifatlarda so’raganimda aniqlayin barcha muhokamani hal qilib ochiq-oydinlashtirishga
erishdilar. Asosan Iblis o’zimni buzib boshqarayotganiga hamma chalg’ish
ishlari bo’lib, shuni oddiygina o’ziga e’tibor bermasdan boshqa gaplar bilan
ovora bo’lganimda Iblis tomondagilar va boshqa yomon ichimdagilar yo’lini
topolmagan, aniq emas deya yomonlik, xaspo’shlik qilishganlar. Endi. Birini
yozivoraman deya ikkinchisini, yangi tiqilganini yozmagayin yanaki, zero Iblis
Karobum barchaga (yozuvlarimni) o’zim boshqarayapman, bashorat qilayapman,
kelajak o’tmishni almashtirayapman deb qo’yadi. Endi, ha, birinchisi shu,
Ibo’qim raqamlar bo’yicha yolg’onini ko’rsatayapti, har narsaniki kerak bo’lsa
sonda almashtiradi, o’ynatadi, aniqrog’i hayotning o’zida aldab yo’qdan-bor
sifatida ko’paytirib-kamaytirib qo’yadi. Chunki o’zimning tana massamning pastdan
boshlab ulushlarini qo’lga kiritib kelayaptiki, massa bilan bog’langan deyila’tigan
bizning borlig’imizda o’zimning vaznim, massam yo’qolishi, yulib olinishi va
kamayishi bilan esim qochishi ro’y berib, hayotda ham raqamli ma’noda
narsalarning son va qiymat o’zgarishlari bo’lib turganligiga - nima derdingiz
xo’sh. Ibo’qim axri-axri, ya’ni balki shu oxiri-oxiri bo’lsaki, baribir
massamni tortib olish, yakunlash yoki o’zimga bildirmaslik, sezdirmaslik,
qayergadir yon yog’imga parallel, ko’rsatmay olib turganiga o’xshashlik
qilishga erishsa o’zim ham VR ga o’tib ketib, so’rilib Ibo’qimning parallel
borlig’iga tushib o’zini ko’rishga va masxara qilib, o’zimga bo’layotgan
yolg’onlashuvli hayot saboqlarini o’rganguncha olib borib yetaklashim mumkin
xay. Endi, Iblis olmaga o’xshab olmaning tarkibidagi ozgina, nisbatan ulushi juda
kam jeleza, temir moddasi ekstazli, ruhan yoki asablar bilan, umuman tortishi
orqali pastga tushirib, olmaning kraxmali, shirasi yoki moddasi, mag’zi sifatida
o’lik kayfini beraverib bizning Kloun Gvardiyani aldab takka, Iblis o’ziga
tiqavergan. O’zim esa anorga o’xshabki, bu – “aloqa nor, orsiz” deya aloqaviy
sanalgan Dunyomizning o’zida, yoki yurgan-tushgan borlig’imda orsizlikni oz miqdorda
tortuvchi, ergashtiruvchi va majburlab jalb etuvchi, bittagina asab to’qimasiga
osilib oyog’i ostidanmi, qayoqdan bo’lsa ham matoning to’qilishidan, yagona ipidan
(raxidan) tortganga o’xshab chiqarib cho’zib, tortib ketaverib, Iblisning
kattakon armiyali AQShlik Gvartiyasi, klounadasini asablarda parallel bo’lib
o’tirgan qo’toqligimga yaqinlashtirib, om qilib kirgizaverib ularning klitoris,
gspot kayflarini beraveramanki, shunda doimo o’zimga mag’lub bo’lib izimdan
qolmaydilarmi, yalinib-yolvorib oyog’im ostiga tashlanib shoshilaveradilarmi,
ha. Endi, mana hozir O’lo Iblisga sherikligini bildirib, aytaylikki qandaydir
qilib, massam va raqamlar sababli esimga avvalroqdan bor, bo’lgan qilib
kirgizilib, so’ng Kanadalik Madinaning guruhdagilarini, sinfdosh qizlarini
ko’rsatdiki, shunga yolchib, oshiq bo’lib qaraysan degan ma’noda o’zimning
qizlarga yaqin tutilishimni pesh qilib, yozgan jumlalarimning aynan qo’toq,
gspot va klitorisga to’g’ri kelib qolishi bilanoq qandaydir ravishda yana
esimni bir kuni aylantirish asosini, sababini tuzib, shu yerda ishtirok etgan
narsalarning almashinishiga e’tibor bersak, qo’limga uning sotkasini olib suratdagi
qiz(cha)larni ko’rganim va kompyuterimda yozganlarim ochiq ko’rinib turganligi,
O’loning o’zining tepamdan kuzatgani hamda o’zimga oxirgi lahzada “ber, qani” deya
kesatiqli, obro’mni uzib yulib olishli smartfonini olib ketishi shu bir kun,
o’sha kun kelganida yo’qdan-bor etib, paydoq qilib yoki bo’lb o’tgan shu
voqealar ma’no-mazmuni, mohiyati jihatidan bu voqealarga almashtirish,
o’zgartirish kiritib boshqalarga o’zim qilganligim, shahvoniy, seksbob
so’zlarni yozganligim haqida uyatli xabarni, ma’lumotni yuklatishi, ko’rsatishi
yoki isbotlashi mumkin. Masalan, shu voqealar yuzasidan kuzatuv va simmetriya,
narsalar bo’yicha chappachasi bo’lgan voqea qilib yozganimni suratga olish bilan
o’tgan vaqt qismi ravishida esni va haqiqatni biron kun boshqalarga yolg’ondakam
bildirishi mumkin. O’lo degani shu o’zi, “o’lgin Dunyo” deb parallel taqdiriy,
zapisli ya’ni barcha bo’lishi muqarrar bo’lgan Yer shari va narsalari,
shaxslarining harakatlari oldindan yozib qo’yilgan Olamning bashoratli,
karomatli yashashlarini uyushtirib taxlayveradi. Barchasi shu foyda-zararim,
or-nomusim va tanish-bilishim sababli,
hayot shakli bo’yicha vaznimdan, etim-suyagim va terimdan tortib olib, massamni
kamaytirib parallel ravishda yulib olib raqamli (aynan Ibo’qimning o’zi, sherda
tutiladi Ibo’qim) tanlov va chizmali (dadamning) obodlash ya’ni dadam uchun
tanlov turi hayotda, havo uzra boshqalarning harakatlarida va odimlashli
ma’lumot bildirishlarida simmetriyali ravishda muhitda, sharda Ibo’qim va dadamning
o’zboshimchaliklarini, ixtiyoriy o’tayotgan hayot sarguzashtlarini bildirib
aylanib turaveradi. Barchasi dadam va bolam Ibo’qim orasida qolgan o’zimning
genetikaviy va taqdiriy odimlash (“tanlov”), o’xshashlik uslublarimizning hali
tirilmagan, tug’ilmagan yoki kollinear ravishda Dunyoda o’tayotgan vaqtga
qarama-qarshi vaqt yo’nalishidagi bolalarimiz tomonidan yo’qlikka, zulmat
qariga, jarlikka tortilib bir xil (yoki tarzga moyil gavdali harakatli),
bir-biroviga (hayotning xohishimizga tor doira “tanlovi” sifatida) o’xshatilib
yaratilishi, paydo etilishi yoki lo’ppi etib hoziroqda essiz ravishda sababsiz,
izsiz, yo’qolib chizilayotgan (tezkor, hoziroqning o’tib borishidagi misol
uchun 1-2 soniyali) chizmali yo’nalishlarda shakl topaverishi o’zimning o’rtadagi
tug’ilib o’sayotgan kloun bolalarim, Sohib va Rustam (Shobi va Musta) yoki
(Ibrohimning va Mustafoning kloun izdoshlari) orqali bo’ladi, (olib boriladi).
Endi, o’zi shuni har doim yozishim kerakki, ammo o’zim juda tartibli ishlovchi,
bir soniya ham vaqtimni zoyi ketkazmasligimni o’zim bilib, ichimdagilar ham
bilishiga ishonaman, ammo shu ichimdagilar mana hozir ham “hammasi ayon” deya
go’yoki sababsiz allaqachon o’zimdan g’olib bo’lib ulgurganga o’xshab, orqaga data’m
va Aziz tarafga bo’layotgan ishlariga bir oz, 1 soniyacha qarab olsam,
ishlamayapsan, ishdan qochayapsan degan aybni bo’ynimga yuklaydilarki, shu ma’noni
sassiq boyagi so’zlari bilan bermasalar bo’lmaydi. Bu – Shohidning ishi bo’lib,
o’z bo’yniga ham olayapti. Bunchalik qistov, ishga qalashtirish bo’lmasligi
kerakda, axir odimlash ixtiyori, xohishi haqida shuncha yozganlarimiz qayoqqa
ketsin. Mojaroni shunday murosasizlik qilib hal etsalar, mana hozir oyog’imni
og’ritayaptilar, o’zim ham nima qilsam ham turib ketamanda, o’zimga ham yaxshi,
yoqimli ish bo’lib turganiga qaramasdan. Ammo, qistovlari yana boshqa yoqdan darrov,
qarorimni bajarishga o’tishimning soniyasidayoq hal qilinib, ko’rib chiqilib, dadam
yoki boshqa birov sababli yangi ish, og’irroq mehnat tug’dirib qo’yishlari hech
gap emas. Endi, gapirish Shohid tomonidan o’zimning og’zim orqali amalga
oshirilib Shohidni esa o’zim ishlatib yozdirishimga qarshi avloddoshlik
bo’yicha ikki taraflama yakkayu-yagona amallarimiz bo’lishi turgan gapmi, ha.
Agar gapirish bilan o’zim qanchalik yomonlar tarafiga o’tib vaqtimni zoya
ketkazish, ularga sherikchilik qilayotganimni sezdirmasliklariga qaramasdan davom
ettirishim, shu bo’yicha ilakishib qolaverishim bo’lib yomonlar tomonga o’tib
aylanaversam, aynan shu hodisaviylikka, ahvolga qarshi ichlaridan bilib yozishim
kerakki, natijada ular mot, mag’lub bo’lishadilar ya’ni yomonliklarini bir
chiziqqa solib yaxshilatib, odimlash sari yurg’izib boraman. Masalan, hozir:
gapirgan ko’t, degan gaplari bilan mulohazani yakunlab, qolishlarini oldini
olmoqchi bo’lishdi. Ammo shu paytgacha yaqin kunlardan beri bo’layotgan o’zgarishlarni
aytsam, ichimdagilar har bir gapimni, munozaraga xos xulosalarimni bilishlari
bilanoq o’zimni kuldirib kulishardilarki, natijada bu – aslida ularning yomonlik
oraliqlaridan bo’lgan gapni, munozarani yoki muhokamani olib chiqqanligim bo’yicha
aynan kulgu sadolari, jaranglari ostida aldab baribir yomonliklarini davom
ettiraverishlari bo’lardi. Shuning uchun shu kulgu haqida ham mana hozir, shu
jumlada yozdimmi, ha, demak, yozuvimning baholi qudratila ular ko’tlarini
qisishib, yomonliklarini davom ettiradigan yomonlik, yovuzlik yoki aldan-ma-toylik
qilishmaydi. Tushunishimcha hozir da’tamning o’z xonalaridan reaksiyalariga e’tibor
bersamki, dadamlar yozuvlarga nisbatan teskarilik amallarini hisobga olib,
simmetriyali ma’noda yozuv bo’lishi bilanoq yomonini, yovuzini ko’proq
pesh-peshlaydilar, yuzaga olib chiqadilar yoki hisobga kirgizadilar, natijada o’zlarining
Ibo’qim bilan bo’ladigan bo’q qilib yashovchi hayotlarini o’zimning oldimda o’zga
sayyoraliklarning hisob-kitob chiziqlari qilib qo’yadilar. Go’yoki hayotdagi
narsalar va gavda harakatlari o’xshashligi o’zimning odimlash ixtiyorimni
masxara qilib uchburchakning tomonlarining uzoqroqdan flip-flop li, har
birining o’zining simmetriyali kichrayib almashinishli vaziyatda har xil joylashuvlardan
va turli tuman yaqinroq tezliklarda, aylantirib keltirilayotganga o’xshash
birlashtirilish, uchburchakni burchaklarga taqab mustahkamlash, yopish ishiga o’xshaydi.
Shunday qilib har bir mazmunli og’zaki gaplarimga qarshi o’zimni o’zim bilan
birgalikda kuldirishlariga zid, teskari va qarama-qarshi ravishda shu
mazmunlarni, ma’nolarni bilib olib yozishga urunishim, harakat qilishim kerak.
Aks holda hammasi kecha va kunduz, Iblis va o’z gvardiya o’g’ilboshlig’i
masalasi bo’lib qoladi. Umuman olganda shunday momentlar, lahzalar yoki onlar
bo’ladiki, Iblis o’zimni ruhan burib, kesib tashlab yoki bo’laklab qayishtirib
urib tashlamoqchi bo’ladi. Ayni shu damlarda Iblis o’zim bilan bog’lanib qolgan
yaxshiga o’tkazilgan, tuzuklashtirilgan ishlari bo’yicha boshqasiga, ichidagi
Klounadasidan biriga yoki balki boshlig’iga seks berayotgan bo’lib,
jalabligini, qilg’isini qilib oladi. Keyin kelib yana yuragimga tomirchasiga,
mo’rtdan boshlovchasiga o’ynab turadi. Shu bilan mana hozir aslida bu shular bo’lib
o’tib damini olib yotsa kerakki, mana ayni damda natag’ini chiqarmayapti-yu???!
Endi ichimdagi yomon klounadaga yuzlanib aytaman, chunki ular o’zim har doim
ularning ustidan arz qilib, bildirib yozaman deb turganim bo’lmish har doimgi
ishlaridan biri bu – o’ylov bo’yicha tokni, ya’ni elektronlarini rejalashtirib,
hisob-kitob qilib o’ylovim, ma’no davomiyligiga osilganchalik 3-o’rinning
bahsini ya’ni 3 da o’zimni qoldirish ishini qilishdiki, aytganlarim va odimlashim
o’tmasligi, bo’lmasligi uchun qilingan yomonliklari bo’ladi. Ha, yomonlar doim
shunday ishlashadi, degan gap keldi ichimdan. Zero yomonlar VR orqali ko’proq
kirishlari, gavdalariga xos o’zimga o’rmalashib, tasodifga qarshi “asrash”
bahonali ishlarini, aynan taqdiriy urishni qilishlari kerakki, aks holda
ishlari yurishmaydi, ular uchun hech narsa bo’lmagan, obro’ oshmagan hisoblanadi.
Iblis Karobumga ham shu jumla, 3 bilan aldash ishi to’g’ri ediyu, ammo uni ayni
bir masala yuzasidan shunday ushlayolmayapman, chunki Iblis juda ko’p,
jarayonli ravishda ham 3 ga qo’yishni o’zim ustimda bajaradiki, so’ng
topaverishga yo’l qo’ymasligi bu – Shohid kusga ham aylantirib, ovalchasiga
yuborishi ya’ni o’z ishini bog’layverishi. Iblis ensamning kuchini ishlatib,
ozginagina bo’rttirib esim bo’yicha deb topilgan kelishuvni o’ziga deyilganini
o’zimga ham bildirayotganiga xos o’zini tutib, ushlab yoki bilib, so’ng o’ylov
masalasida 3-o’rinlarda bahslarni, urdi-soldilarni, qo’toqbozlikni va
yomonlikka duch qilishlarini uyushtiraveradi, o’ynayveradi. O’zim e’tibor
bermayotgan hamda haqiqatan amalda sinalmayotgan ish yuzasidan Iblis bilan bahs,
ichki ixtiyor sinalishiga, tuyg’usiga (kechinmasiga) xos bellashuvlar natijasida
Iblisdan qolib, bilmadim bu necha millioninchisi yoki milliardinchisi, balki juda
ko’p cheksiz chegaraga ham yetib qolganmidi, so’ngra o’zini o’zim bilan qandaydir
bildirilishli hisob-kitoblarda o’zimni ayblashiga ilojsiz, yo’lsiz qolishim
kerak bo’libdi. Bu – raskayaniye, tavba-tazarruk, pushaymon, o’kinch yoki
achinishga o’xshab qoladi, ammo Iblisning o’zi shuni, tovbalashtirish
amallarini uyushtirib turaverganini aytingki xo’p. Tavba-tazarruk degani “tavlab
ba, Bobirning aloqasi (Dunyoning bog’lanishini) ya’ni seks qil – tazingda orli
qo’l qil” bo’lib hisoblanadi. Demak, tavba degani tavlab aynan seksning o’zini,
jinsiy aloqani emas, balki Dunyoviy aloqalardagi seksni, ixtiyor o’xshashligini
qilishni bildiradi. Qanchalik darajada o’xshashlikning o’xshashligiga ya’ni
hozircha o’lik, keyinchalik tug’ilish uchun shay bolalarimning o’z-o’zidan,
ixtiyoriy ta’sirchanlikka oid qilib chiqarishlari, paydo etishlarini topaolsam
va jilovlashga urinaversam, shunchalik seks amaliyoti hayotda, Dunyo oralab odimlash
ixtiyori, istak-xohishi o’xshashligida bo’ladi. Zero hammamiz aloqada turibmiz,
yotibmiz, aloqa-bog’lanishning o’zi, o’rtasi ham aloqadan iborat bo’lib ta’sirchanlikni
berishga qodirmi, ha. Endi aslida bizlar sezgilarimizdan foydalanib baribir
asablarimizga tegishni tashqi jonsiz, o’lik tabiatdan olayotganimizda baribir
tashqi Dunyoda sezgimiz, ko’rishimiz orqali asablarimizdan o’tkazib tuyg’ularimizga
ega bo’lgan yopiqlikni, germetikani va hadsiz ixtiyorni o’zimizcha faqat o’zimiz
va o’zimizniki deb his etayotganimizda, nahotki asablarimizning genetikaviy o’xshashligi
bir-birimizga masofadan tegajonli ravishda bildirilmasa?!
Comments
Post a Comment