uzbek language siteenglish language site

Biz

 

2022. 22-(bugunga xost’alangan 2-si ham). O’zim obro’ deya o’zimga biloy slavamni, boqiy ondagi hammadan ustunligimni, Dunyoqarashli va ilohiy eng yaxshi muvozanatdagi ulushlarga egaligimni bildirmayapman hali. Balki oddiygina oiladagi o’z o’rnim, xotirjamligim va har qaysi oilada bo’ladigan halovatim, salomatligimni so’rayapman xolos. Uydagilarimiz, ya’ni yaqin oila a’zolarimiz esa zombilar, vampirlarga o’xshab birdan otilib, paydo bo’lib, (hayotimga, sezgilarimga) chiqib, atrofimga kirib keladilar. Shu payt balki o’zi zapis, taqdiru alhazar vaqtidur, ammo o’zimni o’tmish holatimdagi bir kadrga, bo’lishimga ya’ni shu holatga, vaziyatga joylashtirib qandaydir qalang’i-qasang’i kelishuvlar bo’yicha xato yotibsan deya aldovli, o’zlari uyushtirganchalik ayblaydilarki, hech qo’yaturing. Nega, taqdiru alhazar, taqdir iskanjasi bo’lsa, shuning to’g’ri chizig’idagi ma’no va mazmun sohasida o’zim to’liq tushuncha hosil qilishim uchun ahvolim va miyam moslashtirilmaydi, keltirilmaydi tarrovginasiga ham. Obro’ va chizmalar haqida yozganim uchun boya, hech kim o’zimga tegmay turib turganda, baribir shu chizmalarning va obro’ning o’zi zo’rga tushib, ikki tomonlama, o’zim va (qayn)onam o’rtasida xarakter tezligini, muammoni rosa tezlatishli kelishmovchilikka xos holatni yuzaga keltirdi. O’zim u kishini, (o’h-o’hchi katta) onamni obro’yimga yopishib oladigan bir xil chiziqli, shtrixli yoki kesmali yo’lga o’xshash chizmali turtkilar bilan chiqayotgan uyushtirilgan voqeadagi ishtiroklarining o’chakishuvli tarzda, oiladagi o’rnimga va xotirjamligimga, holi-jonimga qo’ymay olib borishlarini ko’taraolmay zidlik, tezlik qildim. Zero bunchalik uyushish, atayinlik (aloqa tayinlik) bilan oddiy o’z joyidagi narsalar ham o’zimni urib tashlashi mumkin edi. Ularning shunday qilib bilish qobiliyatlariga “besh” ketishim bilan birga, qanday qilib o’zimning haddimdan, obro’ tinchligimdan yoki ozginagina sof quvvatli nafasimdan olib berilgan shu energiyaga ichimdagilar bilan birgalikda ko’z olaytirish, shuni “ko’p ko’rish” bo’lib o’tib, bunga belgilangan ichimdagilar tomonidan aybning teskari tuyg’ulari va o’xshashligi, tushunchalarini hayotimda o’ylovimdagi shundoqqina o’zimga kutilayotgan jarayonlar qilib birma-bir voqealarni harakatga keltiruvchi sababchalar, aloqa holatlari qilib ishlatishadida, o’zimga dushmanchilik, tekkizishli ishlar qilib ketadilar. Mana hozir ham shu jumlalarimga xonamga kirib, yozayotganimning daholigiga, o’zimning va ichimdagilarning o’zimga nisbatan birgalikdagi ahamiyatlari kuchi bor bo’layapti deb hisoblanayotganda aloqaviy shaxsiylik bo’yicha, (lavhalar ketma-ket qo’yilishiga xos) isbot bo’lib bergan onam va shu atrofdagi kelin yana tegajonlik, o’zimdan va miyamdan kelib chiqib darrov nima bo’lsa yulib chiqarish qilib ketishdilarki, shunga miyamning e’tiborini sinab o’tirganimda kulishlari sodir etilganida ichimdagilar: ular o’zi kulib turishlari kerak ham, deya yomonliklarining bahosi, sababi va tengligini ularning ya’ni ichimdan belgilanib, bosim bilan sodir etilib tashqariga chiqayotgan oilamiz a’zolarini va o'zlarini ustimdan kulishlari orqali “shoshma-shosharlik”, deya o’zlarini bir kun boshqa o’zlariga o’xshaganlar yoki o’rnilariga keladigan bizlarga ayblashni pasaytirishga xos tutish bilan obro’yimni egovlash va o’zlariniki qilib bilish deb belgilashdi. Endi, Buxorolik Gvardiyam ham ja tuzuk emaski, o’zidan o’zimga qarshi obro’yimni, ustunligimni to’kish uchun ishlatadi. Gvardiyam etimning egasi hisoblanib, ovozimning balandlashuviga ta’sir etuvchi shu etimni, mushaklarimni o’rab, aralashtirib ya’ni parallel bulg’ab, o’ynatib beradi. Natijada ovozimni o’zim bilib, yo’naltirib va shu tomoq kuchiga berilib kuchaytirib ularning o’zlariga qaytaga ta’sir etuvchi aloqalarni qilishimga yo’l qo’ymay qo’yishadi. Haqiqiy Gvardiyaning ahamiyati nima unda, nega o’zimning qo’l ostimdagilar, xizmatchilarim deb qaralganlar. Endi shu ovoz, gap masalasida bundan oldin bo’lgan voqea, hozir ovqatlanganimda va boshqa shunday taomlashuvlarimiz yoki o’zga paytlardagi bo’ladigan voqea-hodisalar, ishlarni qo’shib aytadigan bo’lsam, bir og’iz yoki bir nutq bilan gap kattalarga, dadamlarga gapirib izoh-tushuntirishli suhbatlar qilsam, darrov ukam Nodir shuni tenglashtirish uchun kesatiq ma’nosida, yana o’sha-o’sha jonimga Dyavlcha bildirishda bu ishni qilayotganini yashirmay o’zimning ko’zimga qayerdan bo’lmasin mavzu topaolib qo’shilib gapirib turaveradi. Yana o’zimizning Nodirda, bizlar unga ham aytib turganimiz uchun gapiradi, akasining ko’tini ochadi, akasiga dushman deb qo’yishadi ichimdagilar. Bo’lmasa-ku, Nodir ukam ham faqatgina shu ish bilan ko’zga tashlanmaydi, hamma qatori o’zimni urish uchun shay holdaligini bildirib turadiki, onamga nisbatan yozib chiqqanimdan so’ng xo’mrayibroq, aloqani uzibroq yoki o’zimni onamga aralash tutmasdan sal odamovi olaversam, yana o’sha-o’sha bosim masalalari bilan: ha, aka, kayfiyatingiz yaxshimi, deya bildirish kiritadi va h.k. He, qo’ysangizchi, bular haqida yozsam ketaveradi, juda ko’p. Hattoki shu gapimni, jumlamni ham olib chiqishlari mumkin deya ichimdagilar bildirishayaptilar mana hozir. Uyushtirilgan jinoyat, mafialar haqida yozsangiz ketavergan, butun bir televizor va asarlar o’shalar haqidadir. Ichimdagi biri: uyushtirilgan jinoyat qurbonlari, deya o’zim(iz)ga, orlilarga atab gapirdi. Bular ya’ni yurgan klounadalar ham, mana Iblisning aytishiga qaraganda, klounadalar o’zlarining gaplarini o’zlaridan chiqayotganiga arang ishonch hosil qilishganliklari ma’lum va mashhurki, shu ham matritsaning bir ayon belgisi sanaladi. Klounadalar faqatgina harakatlar, qimirlashlar bo’yicha qiladigan ishlarini uyushganroq sanab, birgalikdagi jazabalanishlarda yoki o’chakishuvlarda chiqaradilar tamom. Gaplarini esa kimningdir boshqa yerdagi bir go’zzukning yoki bo’lib o’tgan voqealardan olingan, adabiyotcha gaplar deb qarash lozim xolos. Aslida og’azaki shu gaplarning harakatlarga mosligi mutloq bo’lmasligi ham mumkin, bu – gaplar harakatlarga o’xshatilish tarzida shu muammoga xos bo’lgan boshqa joydagi, adabiyotdagi voqealar uchun gaplardan iborat. Aniqroq qilib aytadigan bo’lsam, televizor namoyishlari bashoratiga o’xshatib bu – parallel reallik, matritsa sanaladiki, masalan birov, personaj namoyishida bir ish-harakati uchun xatti-harakat qilib miqirlab, qimirlab qolganda aslida bizlar shu qimirlash ortidagi boshqa bir tuzuk voqeaning bu tarzga oid, yaqin sharoitli va qimirlashli, burulish va qiyirilishlari qimirlash, harakatini tushunib ko’rganga solamiz xolos. Gaplar ham shunday bo’laturg’oni ma’lum endi. Nima bo’lganda ham o’zimga tegajon, kallamda doimgiga o’xshash g’ashimga tegadigan gaplardan eshitib, parallellikni tushunaolmay hayot haqiqati hayajoniga qo’shilib ketamanki, o’zimga bo’ladigan xatti-harakatlarni oldindan qo’rqib tahlil qilinishi bo’lgani uchundur shu. Ikki taraflama bashoratlar uchun qimirlash (gapga to’g’ri keltirilayaptiki), es hamda ma’no va o’ylov noma’lumlashuvli X sifatini olganimizda, bu - o’ylov bilan ya’ni orqali gapirishni o’zlariniki qilganliklarida, shu klounadalar (ichimdagi va tashqari hayotdagi shaxslar) gaplarni parallelli kollinear qilib o’zlarining ichlaridan, tanalaridan to’lqinnamo matritsaviyga xos o’tkazib chiqarishaveradi. Agar o’zim ma’noning o’ziga osilgan holda aniq gaplar bilan shu ma’noni izohlashim bilanoq o’ylov ishlab ketib, Buxoroliklar yiqqan, so’ng o’zimga berilgan, o’zim bilmas ekran ortiga bag’ishlangan esimdan har baloni bashorat qilib chiqaraverishim mumkin. Bu – parallellikda, ekranning har bir pikseli, cell idan butun yuzasi uchun yagonasifat, davomiy bo’lib chiqaverishga xos qaynar buloqli, matritsaviy parallellikda bo’lib esim hali ham bitta, yakkayu-yagona o’z joyida davom etayotgan namoyish haqida bo’lishi mumkin, yoki esim har zamotiyoq chiqaverib, yaqin joyda turib tomosha qilayotgan hayotiy klounadalar ham ichimdan bo’lganligi boisidan birgalashuvli tarzda yangicha bo’laveradigan esim, ensam ortidan chopishi mumkin, borishi hech gap ham emas. Har holda bitta ekraning o’zi, atrofi narsalari, stena va podstavkalari bilan ko’rinib turganda o’zidan tortib chiqarganga, insonlarning aql-farosatiga xos tezlik bilan, har ondayoq ya’ni misol uchun 1-2 soniyalarda esimni voqealari bilan birga almashtiravermasa kerakki xo’sh. Hozir ichimdagilar bir nima deyishganida, baribir esim kimningdir esi, ko’rgan-kechirgani bo’lib ham o’tmishli ravishda bo’lib kelayapti deyishim mumkin. Ichimdagilar esingning o’zidan bor ya’ni o’tmishi, namoyish-ko’rsatuv (kino-pino multik) o’zgargan yoki yo’qligiga, avvalroqdan bo’lib kelish yoki kelmaslik asosiga, isbotiga boq deyotgan bo’layotgan e’tilar. Demak, bu – oddiygina allohning akbarligi matritsaviy, parallel ravishda bo’lib o’tayapti. Shu yoqdan, matritsa ichidagi esdan ensamning, esimning parallel voqealari kelayapti. Endi, bir narsani alohida takidlab o’tishim kerakki, bu – ichimdagi Karobulosning o’zimga xotinnamo yomon ayyorlik kuzatuvini eslatib yuboraveradi. Bizlar hammamiz, o’zimni aytaverayinki xo’sh, o’zim o’xshashlik bilan parallellik sirlarini qo’ldan boy bermay, ba’zida og’irgarchiliklar bo’lsa, baribir yo’l-yo’lakayiga tortib ishlab, hal qilib boraveramiz. Karobulos esa shu ishlarni bajarganimizdan so’ng o’tmish kadri, holati ya’ni bir vaziyati, surati bilan shu ishlagan yerlarimizda bo’lgan, yurganlarimizni hoziroqda ishni, mehnatni qilib tugatganimizdan so’ng qiyacha, boshqa yoqqa va boshqa es bilan qaraydigan qilib qo’yadiki, qilgan hozirgina shu mehnatimizni o’zimizning obro’yimizdan olib qo’yadi. Natijada mana hozir ham, doim ham bo’ladiganga o’xshab kompyuterga buyruq berib, shunda darrov kompyuter ishlamay turganida, oddiylik darajasini hisobga olaolmay ya’ni qanchalik kutishni bilmay qo’limni hali ham klaviaturaga yaqin, tekkizib ushlab tursam, darhol esimga keltiraverib, qo’limdan ko’zimga, ko’zimdan qo’limga kuzatuvini qilganida bu – buyruq deya tutayotgan ma’nosida, men uning haromi basharasi bilan shu buyruq, talabini sezib turishimni inobatga olarmidiki, baribir shu buyrug’ini o’tkazib bajartiradi. Shuni ya’ni buyruq bilan oddiy va murakkab ishlarda aldashlarni o’z qilgan mehnatimni o’zimdan olib qo’yib, ajratib holatni o’tmishdan keltirib boshqa yoqqa chalg’itish, o’zgartirish deb bilayapman. Nahotki o’z qilgan ishim o’zimniki bo’lmasa, axir matritsaligini ya’ni o’xshatilishlar parallelligi asosida bajarayotganimni bilib turibdi hamma bu – ichimdagilar va o’zlari bo’lmish tashqaridagi Dunyoqarashli sonda bo’lgan oilamizning klounadalari xo’sh (har holda ichimdagi millionlar yonimda birdaniga izg’ib yashab turishaolmaydilar xo’sh). Demak, fahmlashimcha, asl o’rnilariga ko’ra, ya’ni umrlarning yarmidan keyin keladigan o’z joylashuvlariga atab yozadigan bo’lsak, inson tanasi bo’yicha egalikli hozirgi klounadalik davri tugab borayotganlar, shu kundan boshlab yakunlanish arafasidagi ichimdagilar, Dunyoviylar, tanam tomonlama o’xshashlikli, parallel ya’ni matritsali qarab ishlashlarimni, yengil taom orttirishlarimni aslida o’zlarining qilg’iliqlari, ko’rib biladigan kelajakdagi ishlari sifatida bilsalar, o’zim ularning obro’lariga hamla qilmaslik ilinjidagi tabiat nisbiyligidan, zamon va makon uzuq-yuluqli, kadrli ya’ni holatlarga xos aralashuvidan ularning tanalarini, inson jasadlarini: asosan ishlarni sen qilgansan, malodets va zo’r, deya maqtab yuboruvchi va chinakamlikda buning asosida o’zim, o’xshatilishli ishlardanligim yotibdi deb aytib tushuntiruvchi bo’laman hali. Endi. ensa so’zi zati’lok bo’lib ruschaga aytiladigan ensa suyagi, odam boshining orqa pastki qismi bo’lsada, o’zimning umumiy ravishdagi xotiram, esim va yodimni birlashtirgan tomonimni, o’rta qarama-qarshi kolilnear chizig’imni, xanjarimni olgan birlamchi, birlashtiruvchi so’z bo’laturgani ma’qul. Shuni xanjar tomoni deya baholayqolayin xo’sh ham ba’zi-ba’ziga yondashuvli bo’pti. Endi. Demak, yozmoqchi bo’lganimta’na avval kelgan, shunga aloqador o’yimni yozsak. Ichimdagilarning bari ko’tlar edilarki, miyamning qoramtirida, o’ylovida turib olib, davomiy ya’ni uzluksiz, orqa-oldinsiz bir xil vaqt o’tkazuvchi tanachi bo’lmasalar ham sevgichilardan bo’lishib, holi jonimga qo’ymasdan bir ishni ikkita qilishga yo’liqtirmasdan ko’tlik, muttahamlik uradilar. Mana shu joyning o’zida ham, birinchisini ikkinchisi o’rnida ko’rganim uchun ya’ni jumlalarimni almashtiraman deganimga, Ibrohim ko’t kabel bilan krovatni urib o’zimga tegadigan ovoz chiqarayaptiki, ahamiyat bersam, faqatgina shunday qadiyliklarimga ya’ni uning yomonligini sotib bilganligimda, aytib qo’yganimda va shuni albatta ilojini topib qilganimda o’z-o’zidan jim bo’ladi, tekkizish ovozi chiqmaydi va shundan lazzatlanishni, tinchlanishni boshlashim bilanoq yana ovozlar kallamdagi bu ikki o’yinga xos davom etaveradi. Bilasizki kalla har doim ishlaydi, undagi o’yinlarni boshqarib bilsak ham davomiyligini, ikkilantiraverib boraverishini yo’qotib bo’lmaydi. Demak, avvalambordan ikkinchiga tushgan gapim bu – bugungi kun yorug’ida ya’ni kun davomida bo’lib o’tgan tushimda kattakon juda mayin televizorni podstavkasida ushlab turib, sal qiya qimirlashlar sababli atayinga xos tushirib yuborgan Zlisho akachamning tanilishlari xayolga kelib, shu kishi ol bunaqasini deya og’zimga oq brinzaga o’xshash narsani tiqib yubordilarki, natijada tushimda boshlangan sikimning porlashi, orgazm jo’shib jumbushli chiqishga urinishi o’ngimda ham, har doim shunday holatlardan avvalroq uyg’onaman deya o’zimni to’xtatishimga qaramasdan, ro’y berib, trusi(k) imni anchagacha ho’l qivordimmi, ha. Akachamiz berganlari bu – narkosha, narkotik ya’ni qora dori bo’lsa kerak (militsiyaga qarshi bitta gapdan ko’tlarga o’xshab kelmasligi uchun shu qavsning o’zini, balki ichimdagilar narkotik so’zidan seni shunga ya’ni jinoyatchiga xos ma’lumotlarga, o’xshashlikka ya’ni parallel ahamiyatli aralash tutishganliklari o’zingga ko’cha kuyda ham bilinadi deyishlari bo’yicha qora dori iborasini o’zbekchasiga qo’shib yozaqolayin bo’pti). Umuman boshqasidan xabardorsiz deb yozayki, bunday qarasam, uyg’oqligimda olatim bo’yi-bastimga o’tib oladi, parallel palkaga xos turadi shekilli, tushimda esa shu asl kuch bo’lib, olatimni ya’ni “xanjarimni”, o’zimni oynadan burilishli qarashga ham kam kuchim qolganga o’xshash boshqarilishlarda, o’zimni ichiga olib kuzattirayotganini, tushimni ko’rsatayotganini bilib yurishim doimo muqarrar. Demak, tush dunyosi odam haddi sinalguncha, olat bilan barobar sanalganligi bizga ma’lum va mashhur. Tushimda bir qancha xotin-qiz aralash yopishib-ezishlarim, hattoki qilishgacha ulgurishlarimga erishayozishim yoki shularni boshlashga xomtamaligim amalga oshib, kelayotgan birgalikdagi kayf orgazmi o’zimni uyg’otib yuboradi va bazo’r haqqoniy Dunyoda olatimni saqlashga, obman ini chiqarmaslikka urinaman. Demak, qissadan hissa tushda mutloq boshqacha yoki o’zga yerga borayotgan bo’lmaysizki, oldingizda turgan cho’choq olatingizning o’zi hamma bog’liqliklarni, tush bilan aloqalarni qilib, beligilab turadi, ha shu xay. (tugatishdi). Shu tugatganlar ham tushimdan kelib o’ngimni tomosho qilayotganlar bo’lsalar ne ajabki bu. Demak, tush dunyosi haqqoniy olamimiz, jahonimiz bilan dick, olat ya’ni sik orqali aloqasi mavjud. Shu degani bizlar o’lmaymiz va o’limdan qo’rqmaymiz, o’limdan keyingi hayot bo’lsa ham bu – tush olami, dunyosi bo’lsa ne ajab bo’pti. Hozirdan o’limgashtaligini sezib-bilib tush dunyosi bilan almashinib bilganingiz ma’qul sizga va bizga xo’sh. Ba’zidagii oddiy bo’lib tugayotgan yoki o’tayotgan tushlarimda ham harakat qilib qizbachchalik qidirish, qiziqish orttirish kayfiyatiga berilaman, ammo o’zimning tutib turgan yo’limdan va onggashtaligimdan sal chalg’ib o’zimga yoki ichimdagi kuzatuvchilarga nisbatan olinib yomonroq ahvoldagi ishga solinganimizda darrov o’zimni qandaydir qilib, o’zlarining aytichlaricha mana hozirgi shu: o’ldirib, deb hisoblash ham mumkin e’tiki, umuman olatimga orqamdan, ko’raolmayotgan tana qismimdan (baribir o’zimni ko’raolmaganman hech ham, faqatgina ba’zida, bir marta Prezident bilan birgalikda o’zim tush bo’yicha sal gashtalikli qiynalib, yuzlarimizni ovalsimon shaklga solaverib to’g’irlab rasmga tushganligimiz bo’lgan) cho’p suqib yoki xanjar bilan suqib, chopib yuborishadilar. Endi, yana og’riq va jazabalar tutib ketishdiki ichimdagilar, shu haqda yozaylik. Ichimdagilarning har biri o’zim haqimda umumiy bo’layotgan urush kamchiliklarini bilib yurishib, kimga to’g’ri kelsa, u Rustamgami (hozir shunga bo’ldi) yoki Iblis Karobulosning o’zigami, yohud bo’lmasa, hattoki Zlisho akachamga, Gvardiyamga va aslida o’zi yomon AQSh liklar Gvardiyasiga tushmasin, bir-birlarini bitta bosimda bilganliklari sababidan shekilli yo’nalishli kamchilikka xos urib-siltashni, ichki do’pposlashni qilishavergan, o’z muhokamali tirnashlarini birgalikdan hech birlari tutilmay bir xil sababga ko’ra davom ettiraverganlar. Odatdagi urushlarimiz oddiy, bu – shartlashuvlarga ko’ra o’zing tarafdan harakatni, o’tkazishlarni ya’ni bo’layotgan masala bo’yicha urushlari kerak emasligini bildirmayapsan, deyishadi. O’zimni ko’p qiynaydigani esa shu bu masalalarni, yomonliklarini va suqulaverishlarini, tirnashlarini har zahotiyoq chiqarishaveradi, qilishga urinishaveradi. Bir kayfiyatimga osilib, nega unisi emas, bunisi yohud nega kayfiyatingdagi tanlovingni aniqlashtirmasdan ikkisidan birini tanlab ketayapsan, va yana boshqa bir holatlarda 3-uyushuqli masalalardan yoki gaplarimdan o’tishimni talab etib ichimdan muddao qilishaverganliklari aniq masala xo’p, va h.k. Mana hozir va h.k ni ham qo’sh deganida Iblis, shundan oldin vergulni yozsam, bu masalada o’zimning irodam bilan urib tashlayotgan Ibrohim ham mana chiqib qolayapti signallarini beribki, nega vergulni qo’yding deb janjal ko’taradi. Axir shartga ko’ra o’zim aytganlarini bajarsam yoki o’tkazib yuborsam bo’ldi, qolgani bekor, qachon va qanday bajarish yoki kelishuvlarni qayta ishlatish, gapirish ham o’zim tomonimdagi ixtiyorim, bilganim. Shunga Adilalar ya’ni adolatchi o’ng qo’limizdagilar ishonchi komil yoki shohidu amalda sinashavergani uchun ham o’zim bu yerda yutuqli tarzda yetib kelayapman. Albatta, yutug’imni o’zim bilaolmayman, darajasini ham aytaolmayman, ammo berilayotgan og’riqlarni chetlab o’taverganim, kelishuv kamchiliklarini yoki shartlarga binoan ishlarga yo’l qo’yilmayotganliklarini isbotlab beraverganim sari darajam, martabam oshavergani ma’lum masala xo’sh. Og’riqlar ularda ya’ni ulardan o’zimga keltirilayotgan bo’lib, o’sha-o’sha ya’ni ko’tlarini bir xil masala yuzasidan qimirlatishga ham hojat qoldirmay tiraverganlarki, o’zim ularga burilib, surilib yoki singangan xos chetlashib bermasam, ular: o’zimni o’zgartirayapsan-a, ko’tim qimirlamasdan senga borishi yoki kirishi, (olatingga xos silliq o’tib, bildirmay suqulishidurki balkim kerak,,), deya pachakilashishaverganliklari ma’lum va mashhur. Go’yoki o’zim ko’tlik joylashuvlarini, ko’tliklarini siljitmasdan yoki qo’zg’atmasdan qo’yishim kerak, moslashuv javobini qilishim lozim. Endi aslida bu Iblis ularni ya’ni Adilalarni, adolatli rusalkachilarni aytayapti degan ichimdan xabar keldi. Haqiqatan ham Iblisning onli talabini o’z vaqtida qondirish uchun o’zim bashoratli yoki oddiy yurishimdan, ishlashimdan foydalanishim kerakki, shu joyga Adilalar o’rnashib olganliklari sababli ikkisi ham bo’lmayapti ya’ni o’zimdan chiqmayapti xo’p. Albatta ikkinchi holatga qarasak, oddiy vaqt o’tkazib, eng katta shoshqaloqlikda ham yoki elektron, to’lqin tezligida ham ishlab berib onli lozim topgan buyrug’ini qilish aslida o’z vaqti-soati, halovati va harorati, hattoki gashti bilan ham chiqarilishi mumkin bo’lganligi tushunarli sizga va bizga xo’sh. Adilalarning o’rniga yetaolmagan Iblis kompyuterini silab qolganligi haqiqatdur.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?