Biz
2022. 22-(bugunga
xost’alangan 2-si ham). O’zim obro’ deya o’zimga biloy slavamni, boqiy ondagi
hammadan ustunligimni, Dunyoqarashli va ilohiy eng yaxshi muvozanatdagi
ulushlarga egaligimni bildirmayapman hali. Balki oddiygina oiladagi o’z o’rnim,
xotirjamligim va har qaysi oilada bo’ladigan halovatim, salomatligimni
so’rayapman xolos. Uydagilarimiz, ya’ni yaqin oila a’zolarimiz esa zombilar,
vampirlarga o’xshab birdan otilib, paydo bo’lib, (hayotimga, sezgilarimga)
chiqib, atrofimga kirib keladilar. Shu payt balki o’zi zapis, taqdiru alhazar
vaqtidur, ammo o’zimni o’tmish holatimdagi bir kadrga, bo’lishimga ya’ni shu
holatga, vaziyatga joylashtirib qandaydir qalang’i-qasang’i kelishuvlar
bo’yicha xato yotibsan deya aldovli, o’zlari uyushtirganchalik ayblaydilarki,
hech qo’yaturing. Nega, taqdiru alhazar, taqdir iskanjasi bo’lsa, shuning
to’g’ri chizig’idagi ma’no va mazmun sohasida o’zim to’liq tushuncha hosil
qilishim uchun ahvolim va miyam moslashtirilmaydi, keltirilmaydi tarrovginasiga
ham. Obro’ va chizmalar haqida yozganim uchun boya, hech kim o’zimga tegmay
turib turganda, baribir shu chizmalarning va obro’ning o’zi zo’rga tushib, ikki
tomonlama, o’zim va (qayn)onam o’rtasida xarakter tezligini, muammoni rosa
tezlatishli kelishmovchilikka xos holatni yuzaga keltirdi. O’zim u kishini,
(o’h-o’hchi katta) onamni obro’yimga yopishib oladigan bir xil chiziqli,
shtrixli yoki kesmali yo’lga o’xshash chizmali turtkilar bilan chiqayotgan
uyushtirilgan voqeadagi ishtiroklarining o’chakishuvli tarzda, oiladagi
o’rnimga va xotirjamligimga, holi-jonimga qo’ymay olib borishlarini
ko’taraolmay zidlik, tezlik qildim. Zero bunchalik uyushish, atayinlik (aloqa
tayinlik) bilan oddiy o’z joyidagi narsalar ham o’zimni urib tashlashi mumkin edi.
Ularning shunday qilib bilish qobiliyatlariga “besh” ketishim bilan birga, qanday
qilib o’zimning haddimdan, obro’ tinchligimdan yoki ozginagina sof quvvatli
nafasimdan olib berilgan shu energiyaga ichimdagilar bilan birgalikda ko’z
olaytirish, shuni “ko’p ko’rish” bo’lib o’tib, bunga belgilangan ichimdagilar
tomonidan aybning teskari tuyg’ulari va o’xshashligi, tushunchalarini hayotimda
o’ylovimdagi shundoqqina o’zimga kutilayotgan jarayonlar qilib birma-bir
voqealarni harakatga keltiruvchi sababchalar, aloqa holatlari qilib ishlatishadida,
o’zimga dushmanchilik, tekkizishli ishlar qilib ketadilar. Mana hozir ham shu
jumlalarimga xonamga kirib, yozayotganimning daholigiga, o’zimning va ichimdagilarning
o’zimga nisbatan birgalikdagi ahamiyatlari kuchi bor bo’layapti deb
hisoblanayotganda aloqaviy shaxsiylik bo’yicha, (lavhalar ketma-ket
qo’yilishiga xos) isbot bo’lib bergan onam va shu atrofdagi kelin yana
tegajonlik, o’zimdan va miyamdan kelib chiqib darrov nima bo’lsa yulib
chiqarish qilib ketishdilarki, shunga miyamning e’tiborini sinab o’tirganimda
kulishlari sodir etilganida ichimdagilar: ular o’zi kulib turishlari kerak ham,
deya yomonliklarining bahosi, sababi va tengligini ularning ya’ni ichimdan
belgilanib, bosim bilan sodir etilib tashqariga chiqayotgan oilamiz a’zolarini
va o'zlarini ustimdan kulishlari orqali “shoshma-shosharlik”, deya o’zlarini
bir kun boshqa o’zlariga o’xshaganlar yoki o’rnilariga keladigan bizlarga
ayblashni pasaytirishga xos tutish bilan obro’yimni egovlash va o’zlariniki
qilib bilish deb belgilashdi. Endi, Buxorolik Gvardiyam ham ja tuzuk emaski,
o’zidan o’zimga qarshi obro’yimni, ustunligimni to’kish uchun ishlatadi. Gvardiyam
etimning egasi hisoblanib, ovozimning balandlashuviga ta’sir etuvchi shu etimni,
mushaklarimni o’rab, aralashtirib ya’ni parallel bulg’ab, o’ynatib beradi.
Natijada ovozimni o’zim bilib, yo’naltirib va shu tomoq kuchiga berilib
kuchaytirib ularning o’zlariga qaytaga ta’sir etuvchi aloqalarni qilishimga
yo’l qo’ymay qo’yishadi. Haqiqiy Gvardiyaning ahamiyati nima unda, nega
o’zimning qo’l ostimdagilar, xizmatchilarim deb qaralganlar. Endi shu ovoz, gap
masalasida bundan oldin bo’lgan voqea, hozir ovqatlanganimda va boshqa shunday
taomlashuvlarimiz yoki o’zga paytlardagi bo’ladigan voqea-hodisalar, ishlarni
qo’shib aytadigan bo’lsam, bir og’iz yoki bir nutq bilan gap kattalarga, dadamlarga
gapirib izoh-tushuntirishli suhbatlar qilsam, darrov ukam Nodir shuni
tenglashtirish uchun kesatiq ma’nosida, yana o’sha-o’sha jonimga Dyavlcha bildirishda
bu ishni qilayotganini yashirmay o’zimning ko’zimga qayerdan bo’lmasin mavzu
topaolib qo’shilib gapirib turaveradi. Yana o’zimizning Nodirda, bizlar unga
ham aytib turganimiz uchun gapiradi, akasining ko’tini ochadi, akasiga dushman deb
qo’yishadi ichimdagilar. Bo’lmasa-ku, Nodir ukam ham faqatgina shu ish bilan
ko’zga tashlanmaydi, hamma qatori o’zimni urish uchun shay holdaligini bildirib
turadiki, onamga nisbatan yozib chiqqanimdan so’ng xo’mrayibroq, aloqani
uzibroq yoki o’zimni onamga aralash tutmasdan sal odamovi olaversam, yana
o’sha-o’sha bosim masalalari bilan: ha, aka, kayfiyatingiz yaxshimi, deya bildirish
kiritadi va h.k. He, qo’ysangizchi, bular haqida yozsam ketaveradi, juda ko’p.
Hattoki shu gapimni, jumlamni ham olib chiqishlari mumkin deya ichimdagilar bildirishayaptilar
mana hozir. Uyushtirilgan jinoyat, mafialar haqida yozsangiz ketavergan, butun
bir televizor va asarlar o’shalar haqidadir. Ichimdagi biri: uyushtirilgan jinoyat
qurbonlari, deya o’zim(iz)ga, orlilarga atab gapirdi. Bular ya’ni yurgan klounadalar
ham, mana Iblisning aytishiga qaraganda, klounadalar o’zlarining gaplarini
o’zlaridan chiqayotganiga arang ishonch hosil qilishganliklari ma’lum va
mashhurki, shu ham matritsaning bir ayon belgisi sanaladi. Klounadalar
faqatgina harakatlar, qimirlashlar bo’yicha qiladigan ishlarini uyushganroq
sanab, birgalikdagi jazabalanishlarda yoki o’chakishuvlarda chiqaradilar tamom.
Gaplarini esa kimningdir boshqa yerdagi bir go’zzukning yoki bo’lib o’tgan
voqealardan olingan, adabiyotcha gaplar deb qarash lozim xolos. Aslida og’azaki
shu gaplarning harakatlarga mosligi mutloq bo’lmasligi ham mumkin, bu – gaplar
harakatlarga o’xshatilish tarzida shu muammoga xos bo’lgan boshqa joydagi, adabiyotdagi
voqealar uchun gaplardan iborat. Aniqroq qilib aytadigan bo’lsam, televizor
namoyishlari bashoratiga o’xshatib bu – parallel reallik, matritsa sanaladiki,
masalan birov, personaj namoyishida bir ish-harakati uchun xatti-harakat qilib
miqirlab, qimirlab qolganda aslida bizlar shu qimirlash ortidagi boshqa bir
tuzuk voqeaning bu tarzga oid, yaqin sharoitli va qimirlashli, burulish va
qiyirilishlari qimirlash, harakatini tushunib ko’rganga solamiz xolos. Gaplar ham
shunday bo’laturg’oni ma’lum endi. Nima bo’lganda ham o’zimga tegajon, kallamda
doimgiga o’xshash g’ashimga tegadigan gaplardan eshitib, parallellikni
tushunaolmay hayot haqiqati hayajoniga qo’shilib ketamanki, o’zimga bo’ladigan
xatti-harakatlarni oldindan qo’rqib tahlil qilinishi bo’lgani uchundur shu.
Ikki taraflama bashoratlar uchun qimirlash (gapga to’g’ri keltirilayaptiki), es
hamda ma’no va o’ylov noma’lumlashuvli X sifatini olganimizda, bu - o’ylov
bilan ya’ni orqali gapirishni o’zlariniki qilganliklarida, shu klounadalar
(ichimdagi va tashqari hayotdagi shaxslar) gaplarni parallelli kollinear qilib
o’zlarining ichlaridan, tanalaridan to’lqinnamo matritsaviyga xos o’tkazib
chiqarishaveradi. Agar o’zim ma’noning o’ziga osilgan holda aniq gaplar bilan
shu ma’noni izohlashim bilanoq o’ylov ishlab ketib, Buxoroliklar yiqqan, so’ng
o’zimga berilgan, o’zim bilmas ekran ortiga bag’ishlangan esimdan har baloni
bashorat qilib chiqaraverishim mumkin. Bu – parallellikda, ekranning har bir
pikseli, cell idan butun yuzasi uchun yagonasifat, davomiy bo’lib chiqaverishga
xos qaynar buloqli, matritsaviy parallellikda bo’lib esim hali ham bitta,
yakkayu-yagona o’z joyida davom etayotgan namoyish haqida bo’lishi mumkin, yoki
esim har zamotiyoq chiqaverib, yaqin joyda turib tomosha qilayotgan hayotiy
klounadalar ham ichimdan bo’lganligi boisidan birgalashuvli tarzda yangicha
bo’laveradigan esim, ensam ortidan chopishi mumkin, borishi hech gap ham emas.
Har holda bitta ekraning o’zi, atrofi narsalari, stena va podstavkalari bilan
ko’rinib turganda o’zidan tortib chiqarganga, insonlarning aql-farosatiga xos
tezlik bilan, har ondayoq ya’ni misol uchun 1-2 soniyalarda esimni voqealari
bilan birga almashtiravermasa kerakki xo’sh. Hozir ichimdagilar bir nima deyishganida,
baribir esim kimningdir esi, ko’rgan-kechirgani bo’lib ham o’tmishli ravishda
bo’lib kelayapti deyishim mumkin. Ichimdagilar esingning o’zidan bor ya’ni
o’tmishi, namoyish-ko’rsatuv (kino-pino multik) o’zgargan yoki yo’qligiga,
avvalroqdan bo’lib kelish yoki kelmaslik asosiga, isbotiga boq deyotgan
bo’layotgan e’tilar. Demak, bu – oddiygina allohning akbarligi matritsaviy,
parallel ravishda bo’lib o’tayapti. Shu yoqdan, matritsa ichidagi esdan ensamning,
esimning parallel voqealari kelayapti. Endi, bir narsani alohida takidlab
o’tishim kerakki, bu – ichimdagi Karobulosning o’zimga xotinnamo yomon ayyorlik
kuzatuvini eslatib yuboraveradi. Bizlar hammamiz, o’zimni aytaverayinki xo’sh,
o’zim o’xshashlik bilan parallellik sirlarini qo’ldan boy bermay, ba’zida
og’irgarchiliklar bo’lsa, baribir yo’l-yo’lakayiga tortib ishlab, hal qilib
boraveramiz. Karobulos esa shu ishlarni bajarganimizdan so’ng o’tmish kadri,
holati ya’ni bir vaziyati, surati bilan shu ishlagan yerlarimizda bo’lgan,
yurganlarimizni hoziroqda ishni, mehnatni qilib tugatganimizdan so’ng qiyacha,
boshqa yoqqa va boshqa es bilan qaraydigan qilib qo’yadiki, qilgan hozirgina
shu mehnatimizni o’zimizning obro’yimizdan olib qo’yadi. Natijada mana hozir
ham, doim ham bo’ladiganga o’xshab kompyuterga buyruq berib, shunda darrov
kompyuter ishlamay turganida, oddiylik darajasini hisobga olaolmay ya’ni
qanchalik kutishni bilmay qo’limni hali ham klaviaturaga yaqin, tekkizib ushlab
tursam, darhol esimga keltiraverib, qo’limdan ko’zimga, ko’zimdan qo’limga
kuzatuvini qilganida bu – buyruq deya tutayotgan ma’nosida, men uning haromi
basharasi bilan shu buyruq, talabini sezib turishimni inobatga olarmidiki,
baribir shu buyrug’ini o’tkazib bajartiradi. Shuni ya’ni buyruq bilan oddiy va
murakkab ishlarda aldashlarni o’z qilgan mehnatimni o’zimdan olib qo’yib,
ajratib holatni o’tmishdan keltirib boshqa yoqqa chalg’itish, o’zgartirish deb
bilayapman. Nahotki o’z qilgan ishim o’zimniki bo’lmasa, axir matritsaligini ya’ni
o’xshatilishlar parallelligi asosida bajarayotganimni bilib turibdi hamma bu –
ichimdagilar va o’zlari bo’lmish tashqaridagi Dunyoqarashli sonda bo’lgan
oilamizning klounadalari xo’sh (har holda ichimdagi millionlar yonimda birdaniga
izg’ib yashab turishaolmaydilar xo’sh). Demak, fahmlashimcha, asl o’rnilariga
ko’ra, ya’ni umrlarning yarmidan keyin keladigan o’z joylashuvlariga atab yozadigan
bo’lsak, inson tanasi bo’yicha egalikli hozirgi klounadalik davri tugab borayotganlar,
shu kundan boshlab yakunlanish arafasidagi ichimdagilar, Dunyoviylar, tanam
tomonlama o’xshashlikli, parallel ya’ni matritsali qarab ishlashlarimni, yengil
taom orttirishlarimni aslida o’zlarining qilg’iliqlari, ko’rib biladigan
kelajakdagi ishlari sifatida bilsalar, o’zim ularning obro’lariga hamla
qilmaslik ilinjidagi tabiat nisbiyligidan, zamon va makon uzuq-yuluqli, kadrli
ya’ni holatlarga xos aralashuvidan ularning tanalarini, inson jasadlarini: asosan
ishlarni sen qilgansan, malodets va zo’r, deya maqtab yuboruvchi va chinakamlikda
buning asosida o’zim, o’xshatilishli ishlardanligim yotibdi deb aytib
tushuntiruvchi bo’laman hali. Endi. ensa so’zi zati’lok bo’lib ruschaga aytiladigan
ensa suyagi, odam boshining orqa pastki qismi bo’lsada, o’zimning umumiy ravishdagi
xotiram, esim va yodimni birlashtirgan tomonimni, o’rta qarama-qarshi kolilnear
chizig’imni, xanjarimni olgan birlamchi, birlashtiruvchi so’z bo’laturgani ma’qul.
Shuni xanjar tomoni deya baholayqolayin xo’sh ham ba’zi-ba’ziga yondashuvli bo’pti.
Endi. Demak, yozmoqchi bo’lganimta’na avval kelgan, shunga aloqador o’yimni
yozsak. Ichimdagilarning bari ko’tlar edilarki, miyamning qoramtirida, o’ylovida
turib olib, davomiy ya’ni uzluksiz, orqa-oldinsiz bir xil vaqt o’tkazuvchi
tanachi bo’lmasalar ham sevgichilardan bo’lishib, holi jonimga qo’ymasdan bir
ishni ikkita qilishga yo’liqtirmasdan ko’tlik, muttahamlik uradilar. Mana shu
joyning o’zida ham, birinchisini ikkinchisi o’rnida ko’rganim uchun ya’ni
jumlalarimni almashtiraman deganimga, Ibrohim ko’t kabel bilan krovatni urib o’zimga
tegadigan ovoz chiqarayaptiki, ahamiyat bersam, faqatgina shunday qadiyliklarimga
ya’ni uning yomonligini sotib bilganligimda, aytib qo’yganimda va shuni albatta
ilojini topib qilganimda o’z-o’zidan jim bo’ladi, tekkizish ovozi chiqmaydi va
shundan lazzatlanishni, tinchlanishni boshlashim bilanoq yana ovozlar kallamdagi
bu ikki o’yinga xos davom etaveradi. Bilasizki kalla har doim ishlaydi, undagi
o’yinlarni boshqarib bilsak ham davomiyligini, ikkilantiraverib boraverishini
yo’qotib bo’lmaydi. Demak, avvalambordan ikkinchiga tushgan gapim bu – bugungi kun
yorug’ida ya’ni kun davomida bo’lib o’tgan tushimda kattakon juda mayin
televizorni podstavkasida ushlab turib, sal qiya qimirlashlar sababli atayinga
xos tushirib yuborgan Zlisho akachamning tanilishlari xayolga kelib, shu kishi
ol bunaqasini deya og’zimga oq brinzaga o’xshash narsani tiqib yubordilarki,
natijada tushimda boshlangan sikimning porlashi, orgazm jo’shib jumbushli
chiqishga urinishi o’ngimda ham, har doim shunday holatlardan avvalroq uyg’onaman
deya o’zimni to’xtatishimga qaramasdan, ro’y berib, trusi(k) imni anchagacha ho’l
qivordimmi, ha. Akachamiz berganlari bu – narkosha, narkotik ya’ni qora dori bo’lsa
kerak (militsiyaga qarshi bitta gapdan ko’tlarga o’xshab kelmasligi uchun shu
qavsning o’zini, balki ichimdagilar narkotik so’zidan seni shunga ya’ni
jinoyatchiga xos ma’lumotlarga, o’xshashlikka ya’ni parallel ahamiyatli aralash
tutishganliklari o’zingga ko’cha kuyda ham bilinadi deyishlari bo’yicha qora dori
iborasini o’zbekchasiga qo’shib yozaqolayin bo’pti). Umuman boshqasidan xabardorsiz
deb yozayki, bunday qarasam, uyg’oqligimda olatim bo’yi-bastimga o’tib oladi,
parallel palkaga xos turadi shekilli, tushimda esa shu asl kuch bo’lib,
olatimni ya’ni “xanjarimni”, o’zimni oynadan burilishli qarashga ham kam kuchim
qolganga o’xshash boshqarilishlarda, o’zimni ichiga olib kuzattirayotganini,
tushimni ko’rsatayotganini bilib yurishim doimo muqarrar. Demak, tush dunyosi odam
haddi sinalguncha, olat bilan barobar sanalganligi bizga ma’lum va mashhur.
Tushimda bir qancha xotin-qiz aralash yopishib-ezishlarim, hattoki qilishgacha
ulgurishlarimga erishayozishim yoki shularni boshlashga xomtamaligim amalga
oshib, kelayotgan birgalikdagi kayf orgazmi o’zimni uyg’otib yuboradi va bazo’r
haqqoniy Dunyoda olatimni saqlashga, obman ini chiqarmaslikka urinaman. Demak,
qissadan hissa tushda mutloq boshqacha yoki o’zga yerga borayotgan bo’lmaysizki,
oldingizda turgan cho’choq olatingizning o’zi hamma bog’liqliklarni, tush bilan
aloqalarni qilib, beligilab turadi, ha shu xay. (tugatishdi). Shu tugatganlar
ham tushimdan kelib o’ngimni tomosho qilayotganlar bo’lsalar ne ajabki bu. Demak,
tush dunyosi haqqoniy olamimiz, jahonimiz bilan dick, olat ya’ni sik orqali aloqasi
mavjud. Shu degani bizlar o’lmaymiz va o’limdan qo’rqmaymiz, o’limdan keyingi
hayot bo’lsa ham bu – tush olami, dunyosi bo’lsa ne ajab bo’pti. Hozirdan o’limgashtaligini
sezib-bilib tush dunyosi bilan almashinib bilganingiz ma’qul sizga va bizga xo’sh.
Ba’zidagii oddiy bo’lib tugayotgan yoki o’tayotgan tushlarimda ham harakat
qilib qizbachchalik qidirish, qiziqish orttirish kayfiyatiga berilaman, ammo o’zimning
tutib turgan yo’limdan va onggashtaligimdan sal chalg’ib o’zimga yoki ichimdagi
kuzatuvchilarga nisbatan olinib yomonroq ahvoldagi ishga solinganimizda darrov
o’zimni qandaydir qilib, o’zlarining aytichlaricha mana hozirgi shu: o’ldirib, deb
hisoblash ham mumkin e’tiki, umuman olatimga orqamdan, ko’raolmayotgan tana
qismimdan (baribir o’zimni ko’raolmaganman hech ham, faqatgina ba’zida, bir
marta Prezident bilan birgalikda o’zim tush bo’yicha sal gashtalikli qiynalib,
yuzlarimizni ovalsimon shaklga solaverib to’g’irlab rasmga tushganligimiz bo’lgan)
cho’p suqib yoki xanjar bilan suqib, chopib yuborishadilar. Endi, yana og’riq
va jazabalar tutib ketishdiki ichimdagilar, shu haqda yozaylik. Ichimdagilarning
har biri o’zim haqimda umumiy bo’layotgan urush kamchiliklarini bilib yurishib,
kimga to’g’ri kelsa, u Rustamgami (hozir shunga bo’ldi) yoki Iblis
Karobulosning o’zigami, yohud bo’lmasa, hattoki Zlisho akachamga, Gvardiyamga
va aslida o’zi yomon AQSh liklar Gvardiyasiga tushmasin, bir-birlarini bitta bosimda
bilganliklari sababidan shekilli yo’nalishli kamchilikka xos urib-siltashni,
ichki do’pposlashni qilishavergan, o’z muhokamali tirnashlarini birgalikdan hech
birlari tutilmay bir xil sababga ko’ra davom ettiraverganlar. Odatdagi
urushlarimiz oddiy, bu – shartlashuvlarga ko’ra o’zing tarafdan harakatni, o’tkazishlarni
ya’ni bo’layotgan masala bo’yicha urushlari kerak emasligini bildirmayapsan, deyishadi.
O’zimni ko’p qiynaydigani esa shu bu masalalarni, yomonliklarini va
suqulaverishlarini, tirnashlarini har zahotiyoq chiqarishaveradi, qilishga
urinishaveradi. Bir kayfiyatimga osilib, nega unisi emas, bunisi yohud nega
kayfiyatingdagi tanlovingni aniqlashtirmasdan ikkisidan birini tanlab
ketayapsan, va yana boshqa bir holatlarda 3-uyushuqli masalalardan yoki
gaplarimdan o’tishimni talab etib ichimdan muddao qilishaverganliklari aniq
masala xo’p, va h.k. Mana hozir va h.k ni ham qo’sh deganida Iblis, shundan oldin
vergulni yozsam, bu masalada o’zimning irodam bilan urib tashlayotgan Ibrohim
ham mana chiqib qolayapti signallarini beribki, nega vergulni qo’yding deb
janjal ko’taradi. Axir shartga ko’ra o’zim aytganlarini bajarsam yoki o’tkazib
yuborsam bo’ldi, qolgani bekor, qachon va qanday bajarish yoki kelishuvlarni
qayta ishlatish, gapirish ham o’zim tomonimdagi ixtiyorim, bilganim. Shunga Adilalar
ya’ni adolatchi o’ng qo’limizdagilar ishonchi komil yoki shohidu amalda
sinashavergani uchun ham o’zim bu yerda yutuqli tarzda yetib kelayapman.
Albatta, yutug’imni o’zim bilaolmayman, darajasini ham aytaolmayman, ammo
berilayotgan og’riqlarni chetlab o’taverganim, kelishuv kamchiliklarini yoki
shartlarga binoan ishlarga yo’l qo’yilmayotganliklarini isbotlab beraverganim
sari darajam, martabam oshavergani ma’lum masala xo’sh. Og’riqlar ularda ya’ni
ulardan o’zimga keltirilayotgan bo’lib, o’sha-o’sha ya’ni ko’tlarini bir xil
masala yuzasidan qimirlatishga ham hojat qoldirmay tiraverganlarki, o’zim
ularga burilib, surilib yoki singangan xos chetlashib bermasam, ular: o’zimni o’zgartirayapsan-a,
ko’tim qimirlamasdan senga borishi yoki kirishi, (olatingga xos silliq o’tib,
bildirmay suqulishidurki balkim kerak,,), deya pachakilashishaverganliklari ma’lum
va mashhur. Go’yoki o’zim ko’tlik joylashuvlarini, ko’tliklarini siljitmasdan
yoki qo’zg’atmasdan qo’yishim kerak, moslashuv javobini qilishim lozim. Endi
aslida bu Iblis ularni ya’ni Adilalarni, adolatli rusalkachilarni aytayapti degan
ichimdan xabar keldi. Haqiqatan ham Iblisning onli talabini o’z vaqtida qondirish
uchun o’zim bashoratli yoki oddiy yurishimdan, ishlashimdan foydalanishim
kerakki, shu joyga Adilalar o’rnashib olganliklari sababli ikkisi ham bo’lmayapti
ya’ni o’zimdan chiqmayapti xo’p. Albatta ikkinchi holatga qarasak, oddiy vaqt o’tkazib,
eng katta shoshqaloqlikda ham yoki elektron, to’lqin tezligida ham ishlab berib
onli lozim topgan buyrug’ini qilish aslida o’z vaqti-soati, halovati va
harorati, hattoki gashti bilan ham chiqarilishi mumkin bo’lganligi tushunarli
sizga va bizga xo’sh. Adilalarning o’rniga yetaolmagan Iblis kompyuterini silab
qolganligi haqiqatdur.
Comments
Post a Comment