Bizga nima sen?
348. Demak, taqdir so’zining dolya ya’ni ulush, uchasd
ya’ni uchastiye so’zi bilan sanskritcha yaqin keltirishli tarzda “qatnashish”
ma’nolari taqdir-u azalda qanday qilib vaqt o’tib borayotganini anglatadi. Bu –
shaxsning ya’ni mavjudlikning Yer ya’ni tabiat bilan kollinearligi bo’yicha
qarama-qarshi tarafda nisbiy va davomiy tarzda yangilanib turishi, so’ng oval
shakldagi hisobga kiritilajak shaxsning hayot kechirish, yashash kechinmalariga
o’tilib, oxiri bitta to’g’ri chiziq bo’yicha tabiatda bo’lib o’tgan barcha
ma’lumotlar, tafakkur ya’ni voqea-hodisalar. Shu uchchala holatlar, barcha 3
ala tuyg’ulardagi Iblisning kollinearligi, Ruhning ovalligi va Farishtaning
to’g’ri chiziqligi bir umrlik taqdirlar zapislari sanaladi. Tabiat va shaxs
o’rtasida kollinearlik hamda shaxs kechinmalari shaklidagi ovalsifatlik,
so’ngra tabiatda shakl topib qoladigan shaxs va tabiatning o’zi yasagan
ma’lumotlar, tashqi muhitdan kelgan tafakkur (fikr) taqdirlardagi zapis
chiziqlari bilan o’zlarining bir umrlik tasodifiy hayotlari bo’yicha birlashib
to’lqinsifatlashuvli hodisaviylikka og’adi, o’tadi qoladi. Ha, to’lqinlar or
bilan nomusni, ya’ni taqdirning yagona yo’nalishi va orlilarning betartib
yo’nalishini tebranma chiziqlari orqali aniq ifodalab berishga erishganlar azaldan.
Tabiatdagi radioto’lqin ya’ni, telefon va boshqa qurilmalar aloqalarini uzoqdan
havo orqali boshqarayotgan ilm-fan kashfiyoti sifatidagi to’lqinsifatlashuv
aslida mavjudlikdagi shaxslar bo’yicha Rusalkalar, taqdiriy erlarning xotinlari
hisoblanadilar. Rusalkalar, to’lqin tabiatidagi hayotning shaxsli-tabiatli
shakli adolat bo’yicha ish olib borishadilarki, bizlarning birlashuvga
kirishimiz ya’ni, taqdir bilan orni birlashtirishga majburiy taqalgan
ishlarimiz yuzasidan doimo kim ya’ni qaysi taraf birlashuvni, burchak yoylarini
qirralari bo’yicha yopilishini to’g’ri yondashuv asosida olib bormayotganini
belgilab borishadi, va kezi kelsa aralashishadi. Endi, bugun 17. Ibrohimni
keyingi dunyoga tutashtirgunchalik kun qolayapti. 10 dan o’tganlik 20 ga 10 lik
bo’yicha oxirgi yaqinlikni, o’tishni bildirsa, 7 soni o’rtadagi 15 ga 2 taga
yaqin bo’lib, 20 ga yaxlitlanish bo’yicha 15 tomoniga tortib 18 dagi 8 ning 20
ga 2 ta qolib berishidan mag’lub ravishda shu 10 lik sababli o’z joyida, kesimida
ahamiyatli sanaladi. Endi, to’lqinsifatlar tilda, ~ shaklida davom etavergan
taqdir va hayotni birlashtiruvchilarimizlar. Endi. 349. Qul akachamning o’zlari
bekor bo’lib dunyoni yuzini ko’rganlarki, natijada bizning orlilar tarafidan
ham nuqtalarni, ayqash-chuyqashlikni yoki noma’lum tartibsizlikni olib hayot
kechinmalarida, bilishlarida kollinearlik va to’g’ri chiziq orasidagi mutloq
bir taraflamalikdagi boshqa Ruhshodalarga o’xshab to’g’ri chiziqda emas, balki
ovalsimon, bosilgan shar yoki sferasimon shaklda biz uchun o’zlarining haqiqiy
Bahodir nusxalaridan xarakter o’zgarishlarini farqlab turib, bildirmay ya’ni
kamroq qilib o’tkazishlari mumkin. Bilasizki, har qanday Ruhshoda ya’ni kloun o’zining
haqiqiysidan xarakterini tortib olaverib, butun umrli taqdir taqazosi, qismat
yo’li bo’yicha qanday oldindan ma’lum bo’lgan bo’lsa, shunday chiziqlar bilan
xarakter nuqtalarini, jilbalanishini yoki bilinishlarini tortadi va cho’zadi.
Qul akamizda haqiqiy orli egalaridan xarakter kam olinadi, ammo chiziqqa ya’ni
to’g’ri chiziqqa ko’proq tortiladi. Shuning uchun ya’ni bu sababli
bo’layaptiki, o’zim hozirgi kunda Qul akamizning buyurgan ishlari bo’yicha
o’qish va tahrirlashni kam qilsam ham, bu – xarakter bo’yicha bittaga ko’zga
tashlanadigan darajadagi kam mehnat mahsulim Qul akachamga kam xarakterlarini,
ichki tabiatlarini taqdiriy cho’zish bo’yicha qabul qilinaverib, o’zimga oylik
maoshini o’zgartirmasdan hali ham 100$ berishlari mumkin bo’laveradi. Aslida
shuni bermasliklari ham mumkin, chunki o’zim bilmaydigan taqdir oqimiga
qarasamki, hozircha faqatgina Shohid va uning ichimdagi tarafdoshlari, ichkarimdagi
barchalar taqdir, qismat yoki peshona yo’lim bo’yicha shu ishni qilmasligimni
aytishayaptilarmi, demak, taqdirimda bu borki, 100$ to’la foyda oladigan taqdir
bilan borajak yo’lim uchun hech narsa sanaladi. Endi, yozuvimning, Masturning
kulgusini ichimdan tamanno qilib, nozli tarzda, yuborayotgani bu – sifatdosh yoki
ega ergashgan gap bo’laklari ketma-ket keltirilganda bir-birovini izohlashi
bilan birgalikda oxirgi qaratilgan egani yoki ot so’z turkumini
aniqlashtirishlari qiziq bir hol. Avvalgi jumlada “oladigan taqdir … yo’lim”
iborasida oladigan so’zi taqdir ot so’z turkumi bilan ham yo’lim ot so’z
turkumi bilan ham aloqadagi aniqlovchi sifatdosh bo’lishi mumkin. Shunday
hodisaviylikka e’tibor qaratsangiz yanada mazmunliroq ma’noning egasi bo’lasiz
shu bu bizning kamina ulug’likka shay bo’luvchi yozuv-chizuvimiz aro
asarlarimiz orqali. Bu – nega uning kulgusini, chunki yozuvning o’zining vaqtga
o’xshash tushunarli ketma-ketlashuvli ma’nolar ifodasidagi gaplar tizginida,
jarayonida oldinga qattiqqina cho’zilib borguvchi, yozuv tezligidan ham
uchidagi tezlanish bilan o’tuvchi tezlik bo’lgan qo’taq, “xanjar”
ta’sirchanligini beradi. Endi, adabiyot so’zining lug’aviy ma’nosidan ko’ra
o’zimning sanskritcha bergan baho ma’nom qanchalik o’zimdan o’tishi mumkin
maroqdaligini bilsam edi, bu – “alo ya’ni “eshitayapsanmi” tushunchaviy iborasi
dab-durustdan yoki dabdabali va yot” degan mazmunni berib, dab-durustdan
eshitayapsanmi, alo qilayapsanmi o’zimizning ya’ni Ruhshodalarning
gaplarimizniki, va shuni yot, begona qilgin, esingda turmasinki, sanskritcha
bilan bittasini, orasidan yagona so’zni yoki taqlidli tovushni bo’lsa ham
izohlasang, shu holat sening adabiy ahvoling bo’ladi degani. Kecha ko’zlarim
yana bir bor shu adabiyot taraflama yolg’onchi Ruhshodalar, klounadalar sababli
orqaga ketdiki, o’zlarining aytishlari bo’yicha: bu – o’lim bilan olishuv, deya
baholashayaptilar har safar. Ko’zning orqaga ketishi o’lim bilan yuzma-yuzlik
bo’ladi. O’zimni shunchalik ahvolgacha tortib, o’z holimga qo’ymasdan tergab
yurishibdilar. Nazarimda ularninga ya’ni ichimdan tashqaridagi bosim bilan
boshqarilayotgan, o’zlarini nusxali ravishta yaqinlarim qiyofasidagi bitta
shaxsda ko’paytiradigan ichimdagilar shu yolg’on yaqinlarim bo’yicha chindan
olingan xarakterlariga o’zimni tartib bo’yicha ko’rsatib, ularning ham
xarakter, ichki tabiatlaridan tartibga, guruhlanib birlashishlarga (ikkitasi
bittadaliklarga) tushishni taqazo qilsam, shu tartib yo’llari orasidan
yaratilgan oraliq, bo’shliq yoki ochiqlik (uzun qilcha bo’lsa ham o’z yo’lini
chiziqli tarzda uzilmasdan davom ettiraolishiga xos yo’lak) bo’yicha Ruhshodalar
o’zimga har xil da’volarini, dushmanchilik amallarini o’tkazaverishlari
o’tkazaverib dorini ham berishni kanda qilmay qo’yaveradilarmi, ha. Faqatgina
xarakterimni boshqacha qilib, buzuqroq va bulg’ab boshqa haqiqiylarning
xarakterlari ostidagi Ruhshoda bosimchilarning, bosmachilarning shu yuzadagi
xarakterlarini jismga, modda va ma’danga o’xshatib to’ldirib tashlasam, o’zimga
ham qarshiliklari bo’lmaydi, yopishqoq oraliq tartib yo’llari yopiq qolaveradi.
Ammo unday qilaolmayman, chunki shunchasigacha ham talofatlar bilan
erishganman, yetib kelganman. Buning birgina nojoiz tarafi qanday tanlov bilan
tasodifan kelgan bo’lsang, shunga ya’ni ulardan shunday bosimga javob berib
turaverishing kerak. Endi, yozuvdagi ya’ni matn oralab gaplarning
ketma-ketligining o’zigagina shu jumlalar orasidagi bog’lanish sifatida e’tibor
beriladi. Ba’zida oldingi gaplar bilan bog’lanish uchun “bu, shu” so’zlaridan
foydalanamanki, ketma-ketlik bog’lanishiga xos tezlanish bir xilligini
ifodalab, to’lqinsimon bukchayishlar, prujina bosilishlariga xos
o’xshashliklarni yo’qqa chiqarib, ma’noni aniq tarzda joylashuvi bilan
bermasada (zero shunday aloqani gaplarning ketma-ketliklaridangina bor deyapmiz
xolos), kuchli e’tibor qaratilgan tomoniga yo’naltirishga qodir ravishda
to’lqinsimon qisilishlarni ochib, tezlanishlarni bir xil qilib yuboradi. Yana
bir bo’lsaki, ba’zida gaplar ya’ni jumlalar bog’liqliklari oralab tezlanish
prujinaning yoyilishi sifatida ko’zga tashlanib, ko’proq tartib va
to’ldiruvchi, kerakli so’zlardan foydalanmasam bo’lmay turavergani ham ma’qul
masala. Endi, o’ylovning o’zi shunday yopishib, ko’rinib olib
ko’tarilib-tushadigan maydagina sig’imchaning ichida, miyaning bir yerida har
xil burchak ostidagi yoylashuvdan iborat sanalsa, bir yerda gapirgan gapimiz
yana bir ozdan so’ng jarayonlarning ya’ni o’ylovning shunday borishiga xosdalab
o’zining o’xshashligini, tarzli yoyini topib qolsa ham mayli-da. Endi, ba’zida
va mana hozir ham shunday tuyg’u, gap ichimda ruju bo’lganiga xos bo’lib
qolayapti ham, go’yoki o’zim Ruhan ya’ni Ruhshoda qaynukam Zikoga o’xshab
faqatgina ekranimga qarab turib, qo’limning bosilish effektlarini taxminan
sezish aloqalarida, o’zi (elektron ma’nodagi zapisli ham) va yana bir umumiy
hayot pag’onasiga ko’tarilib qismatli zapisli, taqdiriy bo’lgan yozish
ishlarimni Shohidbek tomonlariga xosdalanib aslida faqatgina kuzatib
turaverayatganim bo’libdi xolos. Shunday deydi seni ko’pchilik, - deyishdi
ichimdagilarki, o’ndirish baho bo’lsa, shunchalikda. Qatnashishni, ulushni
munchalik yengiltaklikka, osonga yoki tabiatga o’xshatmasalar. Endi, yana shu
masalaki, bog’liqlik miyam, o’ylovim o’zaro o’xshashliklar tug’ib qolibdiki,
shu tabiat haqida dab-durustdan davom ettirish xayollari kelib ketdi kallamga.
Aslini farqlash vaqtdi yetmadimikin? Tabiat bu – daraxt va undagi barglari
oralab o’sib yotgan shox-shabbalarga o’xshaydi. Tabiatda hamma jonsiz
predmetlar har qayerda tarqab yotganida vaqt o’tishi shu narsalarning
asoslaridan chiziq bo’lib o’zlarini ushlab, ko’tarib turganga o’xshash bir
daraxt misoli. Tabiatda har bir narsa aniq kutilganiga xos, ilm-fanli
ishlayveradiki, kerak bo’lsa eng tez sanalgan yorug’lik nuri ham bir chiziqda
kutilganiga o’xshash, hisob-kitobli tarzda uchib davom etadi hamda oddiy tosh
ham yerda hisob-kitobga xos, ta’sirsiz ravishda chiziq, o’zining ostki
gravitatsiya bosim yo’nalishiga xos ko’tarilib, ishlab yotib turaveradi. Hamma
narsa tabiatda astoydil, har xil tezliklar asosida chiziq bo’yicha qonuniyatiga
asosan, oldindan ma’lum ijrosi kutilajakli holda turaverganligi ma’quldur. Shu
ishni eng ko’p va tushunarli ravishda, ko’lamda kimlar uyushtirish orqali
erishishlari ham mumkinki, bu – shaxs ya’ni mavjudlik qiyofasidagilarning,
insonlarning kodlashlari, dasturlashlari sanaladi. Kodli ishlashlar bilan har
xil manyovrli, turli tuman joylashuv amaliyotiga xos oxiri va yo’nalishi
davomida qanday bo’lishi kutilgan amallarni har xil tezliklariga xos bajarib
qo’yish hech gap ham emasligi bizga tabiatning qonun-qoidalari aro
sarhadsizligiga bag’shida etiluvimiz. Kod ya’ni dastur aniq hisob-kitobga
tortaveradi, faqatgina oxiridagi natijani aniq xulosalab, yondashuv bilan
bilish uchun birinchidan koddan ham oldin keladigan yakunlovchilik istagini
bema’lol uyushtiraolgan tafakkurimizni, kallamizni ishlatishib yechimni nazariy
hozir qilib bilishimiz ahamiyatli. Ha, bizning yechimlarimiz, kallamizning
cheklovining chek-chegarasi yo’q sanaladi. Nurdan ham kuchli tezliklarning
oqibatini, yechimini ichimizda bir zumda o’ylash va hisob-kitobli
tafakkurlarimiz orqali hal qilishga qodir kallamiz avj uravergani ma’lum va
mashhur xo’p. Faqatgina chindan hamki bizlar ham yechaolmaydigan jihat bu –
cheksizlikning o’zi masalasiki, sarhadsizlik ya’ni (koinot bo’yicha ham desak)
cheksizlik qanchagacha cho’zilishi mumkinligini xayol hisob-kitobi va
yechimlari bilan ifodalashga ojiz qodir egamiz xolos. Ammo ha, yana qaytarib
misolini keltiradigan maqtanishimiz bo’yicha jihat shuki, bir fikr qilsam
yulduzlargacha boraman, - degan gapga o’xshash yechimlarni oldindan
topaolajakdaligimiz. Ha, hattoki kod bilan qilib bo’lmaydigan ishlarning
o’zlari bo’lmasaydi qani, zero ahamiyat qaratib aytish joizki, xayolot ya’ni
tuyg’uli o’y-fikr mavzusini har kimning o’z ichida, ongida yoki tuyg’ularida
hech kim inobatga olaolmasligi turgan gapki, bularning yechimlari esa haqiqatan
ichimizda mavjudligi sababli shu xayolotimizni dasturlar va kodlash
ko’rinishida haqiqiy dunyoda, ekran ortida sifatida tasvirlashimiz hech gap
emas. Go’yoki xayolot qancha kuchli bo’lsa, uning yechimini hal qilaolish
qudratimiz va shu yechim bilan xayolot boshlanishi oralig’idan hosil qilingan
amaliy chiqqan tasavvur mahsulimiz, ovozli tasvirimiz shunchalik, xayolotning
o’ziga atab to’ldirishli bo’lganligini hisobga olingiz birodar-u aziz xo’p.
Endi shunday qilib bizlar kimlar, ya’ni shu inson yoki umuman orlilar bu
odamdir. Bizlarning harakatlarimiz noma’lum. O’zim uchun shu paytgacha orga
yoki boshqa mavjudodga tegishli hamma jihatlarni, taraflarni ya’ni holatlarni
aytish bo’ldi, ammo tanamizning harakatining o’zi masalasi shu bularning
egalari qatorasida eng yuqorida turuvchi sanalganligi bilan ahamiyat topadi.
Bizlarning harakatlarimiz va qimirlashlarimiz, qo’zgalishlarimiz tabiatda
bo’lib o’tishi hisobida tabiat qonunlariga borib taqalgan holda kodlash bilan
ifodalanishi mumkin, ammo faqatgina yozib olingandan, bo’lib tugagandan keyin
shu. Mana, misol uchun o’zimning umumiy harakat yondashuvim bo’yicha tarzga
solib bajaradigan formulalari vositasida ahamiyat berib yurgan ichimdagilar, shu
formulalari yoki metod, module lari orqali umumiy tarzimdan tashqari tana
a’zolarimning ishlash va qimirlashlarini ham bir tekis inobatga olib
qolishadimikin, shu muammo hali. Zero bilishimcha yoki ba’zida bo’lishi mumkin
bo’lgan kuzatuvimni ham tasavvur orqali kuzatishimcha shu kuzatuvimdagi Iblis
Karabulos o’zimga qandaydir umumiy tarzini berib, o’zimni kuzatib, taqib qilib
yurganga o’xshardi. Shu bu bo’lsa kerakki, o’zimning shungulli ya’ni mayda
ichki, tana a’zolarim bo’yicha qimirlashlarim va umumiy tanamni ko’chirib
yuradigan yurishli harakatlarimning o’z xohish aksimdagi umumiy kuzatuvi bo’lsa
kerak. Nima bo’lganda hamki, shu bular bilan birga o’zimning kezi keluvchi,
noma’lum harakat-qimirlashlarim davomiyligiga o’tib ketmasalar qanchalik yaxshi
ish bo’lganligini bilingiz bo’pti. Aks holda mana shu bo’lib yurgan, o’tayotgan
va meni tamomila rakdan ham battar qilgan buyruqbozliklari, ichki va vakumli
sadolar ostidagi talablari bo’laveradiki hech qo’yasini qiling. Shular kuzatuv
bo’yicha tabiatdan o’zimga oldinga chiqqan formulalari, kodlari sanaladi. Ha,
impulslar yoki turtkilar nazariyasiga xos hammasi. Ammo shuni aytish ya’ni
yozish joizki, “kerak bo’lmasa, pishak oftobga chiqmaydi” naqli asosida
ishlashimizga yo’sinib, o’zimga shunday o’chakishuvli o’qtalish yoki ichki
kuzatuv asosida talab berildimi, demak, o’zim ularning formulalariga tushib
zapisga xos shtrixlardan birida turayozibmanmi yoki shulardan biri bo’lib
o’tgani boisidan qo’qqisdan obro’sifat ohangda dakkili buyruq beriladi. O’zim
qaysidir chiziqdan o’tmasam, shu chiziqni yoki zapisni bosmasam, hoziroqgi
bo’layotgan zamonda orli almashinuvimiz sababli ham buyruq yoki talab
qilinmasligi tayinmi, ha. Endi, bugungi yozuvim Masturcha ya’ni Tojik
Farishtachasiga o’xshash bo’ldiki, Mastur bu – masdan turgan bo’lib, har qanday
gashtni qo’ldan bermaslik ilinjidagi ishlovlar sirasida o’zini kashf etadi.
Tug’ilgan kunim o’tib bo’lgan bizning sanamiz 29 dan 13 kun o’tib 16 ga kelib
turibmiz mana hozir. 13 kun bu – ma’no aralash mohiyat. 13 ning o’zi esa 5 ga
ta’luqli, chunki 1 ga 3 ni qo’shib 4 ni, so’ng 10 lik sifatida bir xona
o’tishdan 1 ni yana qo’shib 5 yoki Farishtani hosil qilamiz. 14 soni Ruh deb
topilsinki, bu – 1+4=5-1(10 likning bir xona surilishi)=4. 15 esa Iblis
bo’ladi, chunki 1+5=6:2(10 likning 2 xonaliligi bilan oxrigi yakuniy tarifi)=3,
demakki, 3 soni Iblisdanligini bilingiz. Endi. Mana, ko’rib turganingizga
o’xshash tarzdagi yondashuvda tabiat uchun Yerni misol qilib ham olaylikki va
inson ya’ni orli odam o’rtasida daraxt, iyerarxiya mavjudlik bo’ladi.
Tabiatning daraxt orqali qiladigan kodli ravishda insonga ya’ni orli odamga
yondashuvi oxiri bizlarga ya’ni orlilarga hozir-u nozir qilinadigan
uy-imoratlar bo’ladi. Bizlar ya’ni orlilardan tabiatga, pastga qarata qiladigan
ishimiz bu – daraxtning mevalarini to’kin-sochin qilib Ruhshodalarga ya’ni
tabiatni shaklan qiyofasi bo’lishga ato etilgan Ruh darajasidagi ahmoqlar va
Farishtaparastlarga berish. Bizlarning uylarimizni chiziqlab to’ldirish
maqsadida tabiat sifatidagi Ruhshodalar kodlarning daraxt shaklida,
iyerarxiyali ravishda turlarga va sinflarga bo’linishlaridan foydalanishadi
qo’yishadi. Bizlar orlilar esa daraxt so’zining mantiqan emas, balki adabiyot
sarhadiga chiqqan sanskritchasidan olib “dar ya’ni iste’dod ahdlashuv” ya’ni
iste’dodli ahdlashuv (hayotiy ahdlashuvga to’xtash) qilamizki, shu bu bor
kuch-qudrat e’tiborimizni, bilimlarimizni ishlashdagi yaratishlarga bag’shida
etib hayot, kun kechiramiz. Endi, adabiyot so’ni o’zim bo’yicha, Jondoriy
uslubda tahlil qilamanki, bu – “alo da ya’ni ha bi ya’ni bibi yot ya’ni begona (yana
qayta, teskari orqaga yo’nalishda) yot ya’ni cho’zilib cho’kka tashla” bo’lib,
alo yoki eshitayapsizmi, ha, bibi yot yoki begona va, hamda faqatgina cho’kka
tushib yozilishi ya’ni yotishi shu buning maromini berib to’g’ri maromga soladi
va yohud ko’p (4) sonli izohga birgina teskari ma’no bilan me’yorlashtiradi.
Demak, o’zimning Muborak bibim begonalashganlar, o’rnilariga Karobulos kelgan.
Shu berayotgan adabiyotni to’g’irlash, me’yorga solish yoki o’rtacha maromda
ushlash uchun Karobulosni, Iblisni yotqizish kerak. Jondoriy uslub ko’rib
bilganingizga yarasha shu bo’g’inlarni astoydil chamalashga xosdir. End’i, agar
orlilarga o’g’il ko’proq zarur bo’lsa, kodchi ya’ni o’zlari kod bo’lib tabiatdan
amal qilib beradigan Ruhshoda elektronli va to’lqinsifatlarga docherniye ob’yekti
ya’ni qizli ob’yektlar bu – daraxtsimon iyerarxiya, tasniflar ya’ni sinflar
ochilib boradigan bir to’g’ri chiziqli ustma-ust ravishdagi turlar joylashgan o’rin-joy
kerak. Qisqasi bu – docherniye ob’yekti ning Yer tabiatidan, unsuridan bitta
oldinda joylashgan olovli o’t chaqnashiga xos hodisani kod yozishim natijasida
shu kodning ya’ni dasturning taqdir-u azalimdan olingan bir jumlalarligi bois tanamning
toshli ya'ni taqdiriy zapisli bo’lib borishi mobaynida yotib-turganlarimda
kuydirayotgan ahvolga solishini beradi. End’i, umuman olganda tabiat bilan
aloqa deb hisoblashni boshlagan mana o’zim bu – kodligini aytib turib, shu
kodli ishlashlarga Dunyo ahli qachondan duch keldi. Agar o’zim 1990-yilda tug’ilgan
bo’lsam va hozirgacha ayni 33 yoshimda 2 tadan 16 yilliklar qilib, ikkala
birinchi avlodlarni tugatgan bo’lsam, 1990-32=1958 bo’lib, ya’ni, 1958 yildan
boshlab bobo-buvimning tengqur avlodlari Dunyo yuzasiga o’limlaridan 32-yil
avvalgi ko’rinishlarida, umr onlaridan boshlab paydo bo’lib yashashga moslashib
davom ettirib ketaverganliklari ma’lum va mashhurdur. Ota-onamning
1957-yilliklari ya’ni shu yilda tug’ilganliklari aslida pasportda bo’ladiki,
faqatgina ularning o’zlari 1958+16=1974 hisobidagi yildan ya’ni 1-avloddan so’ng
2-avlod vakillari sifatida Dunyoga paydo bo’lib kirishib va moslashib, yolg’on
es-xotira bilan borishavergan. 1957 bu – 1958 ya’ni qo’toq kodi bo’lmish 58 dan
bitta kamligi aslida ota-onamlarning tengqur avloddoshlari 1-avloddan 1 taga
kechikib tug’ilish aniqlashuvidan 16 yil o’tib paydo bo’lishlarini belgilagan. Demak,
dunyo tarixidagi 1958-yildan boshlab sanalanib kelingan hayot chin, haqiqat
hisoblanadiki, undan avvalgi tarix va o’tmish yo’q, insonlari bor bo’lishmagan
deb qaraladi. Shu 1958-yildan boshlab tabiiy aloqa o’rnatilayaptiki, natijada elektronli
va to’lqinsifat yordamlar asosida tabiatdan bog’lanish hosil qilish uslubi
deyiladigan kod, dastur yasash boshlangan. Undan oldin tabiat ham shaxs ham bo’lmagan,
aniqrog’i birlasha olmasliklari sababli Yer kurrasi uyoqda tursinki, inson
sifatidagi hayot shakli ustunligida koinotning o’zi hisobga olinmaydigan
sanalgan, yo’q bo’lgan. Ko’rib turganingizga o’xshab Yer ya’ni tabiat mavjudlik
sir-asrori sifatida haqqoniy, ya’ni elementar, birgalikdagi mavjudlashuvning
teskari tomondagi vakillaridan iborat sifatida bor ya’ni mavjud bo’lishi kerak,
shu bilan birga ularning bizlar haqiqatchilar, ya’ni ularning tabiiy hayot
shaklidan farqli ravishdagi shaxsan hayot shakldagi shaxschilar, insonlar va
odamlar bilan bog’lanaolishi asosida kod ham boshidan boshlanib berishi kerak
sanalgan. 1958-yildan oldingi, yanda ilgariroq tarixiy ashyoviy dalilli
uslublarga boqsak, tabiatni shunchalik ya’ni kodli tarzga xos o’xshashlik bilan
ochuvchi, belgili ravishda ishlashini fosh qiluvchi vosita, asbob-uskuna va
texnologiya bo’lmasligini inobatga olingiz. O’zingizni zapisga ya’ni taqdirga
bildiraman deb yurganingizda koddan foydalanish eng to’g’ri uslubki, baribir
sizning xatti-harakatlaringiz zapisning, soyaning ya’ni taqdir iskanjasining
izidan boraolmasligi, zarrachaviy aniqliklarda to’liq shakl topaolmasligi
boisidan kodli ishingizning shu xatti-harakatlaringiz, qimirlashlaringizning
izohi sifatida foydali tarzda bag’shida etilishi bu kodingizni, dasturingizni
taqdirda, yer tabiatiga xos bo’lgan kod bilan silliqlab, ochib ya’ni daraxtga o’xshab
bir chiziqli yoyib qo’yish hisoblanadi. Kodlar ya’ni kompyuter dasturlaringiz
sizning o’tmish xatti-harakatlaringiz, qanchalik darajada taqdir iziga
tushaolib erishganingiz, taqdir iskanjasini so’raolaganingiz yoki o’zingizga
tortadiganingiz bo’lsa, shunchalik darajada sizning ham orli ya’ni noma’lum
chiqadigan harakatlaringizni taqdirdagilarga chiziqli tushuntirib, taqdirning
ba’zi shu bu lahzalarini ikkitasi bitta qilib yoki qo’shimcha foyda yo’nalishi
qilib beradi. Endi, demak, o’yinlar teoriyamni bitta qaytarib qo’ysam shu galda.
Zero suv ichishimni shunga to’g’irlab qo’yayozayapman shu bu. Og’zimga tortgan
suvni birinchi labimning uchiga tortib bir to’xtab olaman, bu - 1 soni. So’ng o’rta
og’iz bo’shlig’imda bir to’xtayman, shu ikki soni. 3-o’rinda tomog’imdan bittaga
o’tkazayotganda 3-raqamni yaratman. 4-o’rinda og’zim uchidan o’rta bo’shlig’igacha
3-1,3=1,7 qilib to’xtab, kutib davom ettiraman. Keyin bo’g’zimdan o’tgan suvni
ichimga boraverishida 3+1,3=4,3 da kutgangan o’xshash tutaman o’zimni. 1, 1,7
va 3 hamda 4,3 lardan qo’shuv orqali 10 ni yasash o’ylov davomida suv ichib
olaman. Ikkinchi qatorli navbatda 1, 2, 3 va 4 sonlaridan yana 10 ni qo’shuv
orqali yasab o’ylovimga solish barovarida bir ho’plab olaman. Keyin 10 ga 10 ni
qo’shish orqali 20 sini oxirgi ho’plovda, og’izga olib (lablarni-tekkizib) ketma-ket
ichishda amalga oshiraman. Endi. Inson ya’ni orli harakatining eng bilinmas,
hech kim eplayolmas nuqtasi shuki, kodlash orqali impulslarni ya’ni turtkili kichik
qimirlash jarayonlarini svg qilmasdan ya’ni silliqlashtirmasdan, mayda
formulalarni qo’shaverib taxlash mumkin bo’lsa ham, shu ishni, qimirlashlarni
qayta kim qilaolgan deb qo’yishganlar hamma vaqt xo’p. Shuning uchun o’zim o’tmishga
o’tdim, kodga ya’ni tabiatga harakatim ma’lum bo’ldi, tamom vassalom endi
emaski, qayta takrorlash ishi ham mujmal masalaligicha qolaturgani aniqdur. Elektron
zapislarda, tasmali zapislarda hamki, insonning aniq surati va videosi o’ziniki
bo’lib chiqmasligi aniqki, uning siymosi kod bo’yicha zapisga olingan aslini va
boshqa atrofidagilarni ishontirib bilganchalik o’zgartirganligi ma’lum va
mashhurdir. Faqatgina qimirlashlar va xatti-harakatlar ko’p ham o’ziga o’xshamaslik
qilmasligi kerak, xuddi Macromedia flash dasturiga monand ravishda g’adar-budurli,
o’nqir-cho’nqirli qimirlashlar va ko’rinishlar silliqlashtirilib umumiy
tartibga solinib borilaveradi. Ichimdagilar ham o’zimning elektron yoki qog’ozga
olingan zapislarimni o’zimga hayron qoldiradigan tarzda keyin (shu zapisning) boshqachasi,
o’zgacharo ya’ni o’zim obro’liroq, tuzukroq shaklda bo’lgan ko’rinishi bo’ladi deb
qo’yishardilar. Bir xil joydagi qimirlashlarga es bilan hammasini ilg’ayolaolmaslikka
xos svg li g’adr-budursiz tus yoki silliqlashtirilish kodi, yangi surat-videosi
beriladi. Hammaning qimirlashlarining aniqligi ham shuning uchun oxirgi Dunyo
zamonasida aniqlashishi ko’zda tutiladi, hisobga olingan. Endi. Shu
gaplarimdan, tasodif ya’ni qimirlashlardan so’ng borib televizorda irim sirim,
mushukning olddan o’tishi va hattoki tappi qizdirishgacha bo’lgan ayollar ko’rsatuvlarini
ko’rdim. Barchasi o’zimga-ku yoqdi va o’zim bilan bog’liqligini siz ham
tushungandursizki ya’ni aynan tabiatning o’zimning tanamga bo’lgan sezgilarimga
qarshi ishonch oraliqli, masofaviy kodlari natijasida televizor o’zimnigina
bildirib ijrosini qo’yayapti. Barcha mashhurlar, shu qatorasida Ruhshona va
kuldirgich opaxonimiz, boshqa vaqtlar istalgan aktyor, artist o’zimga har
qanday ma’lumotlashuv aloqamiz sifatida, yozuvlarimni zapisga kirgizganim
munosabati bilan xizmatda doimo. Yozuvlarim bo’lmasa, og’zaki gaplashuvdagi ma’lumotlashuvimiz
va hayotni o’qib yurishimdagi har qanday me’yordan ortiqcha xatti-harakatlar,
turtki va qiyinchiliklar televizor tugul internet va boshqa media-axborot
vositalarida, umuman ekran ortida yaqqol namoyish etilavergani ma’lum va
mashhur xo’sh. Ruhshonaning o’zginasini tanib turib birgina misol sifatida
anglashilmovchilik bo’lmasin baribirki, Ruhshona o’zimning qimirlashlarim
ortidan zapislashni, tasmaga yozuvni aynan qilaolmaydigan ravishda siymo ya’ni
jonning o’zi ma’nosidagi ikkinchi nusxam, Shohidni tiqishtirganimda Ruh ma’nosini
berib salgina qochiruvli yondashuvni berayapti. Ruhshona bu – bolalarni
boshlovchilik rolida sizga, balkim sizni o’zimga bog’lab ko’rsatadigan joylari
bo’lsa shu ichimdagilarning, televizoringizda ko’rsatuvda o’zimniki bilan birga
bo’lib bergan bo’lsaki, balkim yana tanib qolarsiz yozganlarimdan. Ha, hattoki
hozirgi yozuvlarim ham zapisga ma’nodosh, xos bosim bo’lmagan, noma’lum
ravishdaligini aytib yotishayaptilar ichimizdagilar. Ruhshona bu – shona teppadaligiga
qaratila 4 va aynan 5 ham bo’lsin xo’shki,
Shohidga qarshi shu. Endi. Bugun 17-avgust 2022-yil bo’lsaki, 5 yil avval
15-avgustda to’yimiz bo’lganiga qarang. Nima bo’ldi desamki, bugun ahvolimni o’nglanish
sifatida qaytarib berganlari bo’libdi xolos, a-men esa keyin uchungi, davomiy
sog’ayishli ahvolga xos xursandchiligimni boshlab yuboribman. Nima bo’lganda
ham 5 yil hazilakam fursat emasdir. O’tib ketganiga o’zim, qanday aralashlar
ilinjida o’zimni vaqtning o’zi qilib, guvohidurman. Shu orada aytish kerakki,
buddaviylik dini sohiblari bo’yicha adabiyot jihatlama boshqarilgan tabiat, shu
tabiiylik sir-asnosidagi kodlash ishlaringiz o’zimning ichimda Muhammad va
Xristosni urushtirdiki bu – tomog’im kekirdagini ko’timning teshigiga darrov
sho’ng’ishiga xos ikkitasi-bittalikka bag’shida etilgan haqiqatga chiqarish,
tabiatdan bir fursat g’animatning o’zidayoq siljitib qo’yish o’yini edi.
Vaqtlarni aytib yurishi kerak deyishdi ichimdagilar, undayki bo’lmasligi
uchundir shu bu. Hozir vaqt o’zimda 20:55 bo’lib, Ibrohimning 3 ligidagi
pozitsiyasida bitta orqaga ya’ni 2 ga sakrash, o’tish hoziru-nozir bo’lib, so’ng
shu qolgan barcha avlod ma’nosida o’zlarining qoloqlik sirlari yashiringan 0 ya’ni
davomiy surbetlikka sho’ng’ishlari birinchi 2 raqamdan ma’lum shu. 55 ya’ni 5 sifatida
2-kelgan avlod vakillarimiz oramizda bo’lgan dadamning o’zlari o’zim ya’ni
4-avloddagilar uchun turib berayaptilar, sog’lig’imni va ahvolimni joyida
saqlamoqdalar.
Comments
Post a Comment