uzbek language siteenglish language site

Bizga nima sen?

 

348. Demak, taqdir so’zining dolya ya’ni ulush, uchasd ya’ni uchastiye so’zi bilan sanskritcha yaqin keltirishli tarzda “qatnashish” ma’nolari taqdir-u azalda qanday qilib vaqt o’tib borayotganini anglatadi. Bu – shaxsning ya’ni mavjudlikning Yer ya’ni tabiat bilan kollinearligi bo’yicha qarama-qarshi tarafda nisbiy va davomiy tarzda yangilanib turishi, so’ng oval shakldagi hisobga kiritilajak shaxsning hayot kechirish, yashash kechinmalariga o’tilib, oxiri bitta to’g’ri chiziq bo’yicha tabiatda bo’lib o’tgan barcha ma’lumotlar, tafakkur ya’ni voqea-hodisalar. Shu uchchala holatlar, barcha 3 ala tuyg’ulardagi Iblisning kollinearligi, Ruhning ovalligi va Farishtaning to’g’ri chiziqligi bir umrlik taqdirlar zapislari sanaladi. Tabiat va shaxs o’rtasida kollinearlik hamda shaxs kechinmalari shaklidagi ovalsifatlik, so’ngra tabiatda shakl topib qoladigan shaxs va tabiatning o’zi yasagan ma’lumotlar, tashqi muhitdan kelgan tafakkur (fikr) taqdirlardagi zapis chiziqlari bilan o’zlarining bir umrlik tasodifiy hayotlari bo’yicha birlashib to’lqinsifatlashuvli hodisaviylikka og’adi, o’tadi qoladi. Ha, to’lqinlar or bilan nomusni, ya’ni taqdirning yagona yo’nalishi va orlilarning betartib yo’nalishini tebranma chiziqlari orqali aniq ifodalab berishga erishganlar azaldan. Tabiatdagi radioto’lqin ya’ni, telefon va boshqa qurilmalar aloqalarini uzoqdan havo orqali boshqarayotgan ilm-fan kashfiyoti sifatidagi to’lqinsifatlashuv aslida mavjudlikdagi shaxslar bo’yicha Rusalkalar, taqdiriy erlarning xotinlari hisoblanadilar. Rusalkalar, to’lqin tabiatidagi hayotning shaxsli-tabiatli shakli adolat bo’yicha ish olib borishadilarki, bizlarning birlashuvga kirishimiz ya’ni, taqdir bilan orni birlashtirishga majburiy taqalgan ishlarimiz yuzasidan doimo kim ya’ni qaysi taraf birlashuvni, burchak yoylarini qirralari bo’yicha yopilishini to’g’ri yondashuv asosida olib bormayotganini belgilab borishadi, va kezi kelsa aralashishadi. Endi, bugun 17. Ibrohimni keyingi dunyoga tutashtirgunchalik kun qolayapti. 10 dan o’tganlik 20 ga 10 lik bo’yicha oxirgi yaqinlikni, o’tishni bildirsa, 7 soni o’rtadagi 15 ga 2 taga yaqin bo’lib, 20 ga yaxlitlanish bo’yicha 15 tomoniga tortib 18 dagi 8 ning 20 ga 2 ta qolib berishidan mag’lub ravishda shu 10 lik sababli o’z joyida, kesimida ahamiyatli sanaladi. Endi, to’lqinsifatlar tilda, ~ shaklida davom etavergan taqdir va hayotni birlashtiruvchilarimizlar. Endi. 349. Qul akachamning o’zlari bekor bo’lib dunyoni yuzini ko’rganlarki, natijada bizning orlilar tarafidan ham nuqtalarni, ayqash-chuyqashlikni yoki noma’lum tartibsizlikni olib hayot kechinmalarida, bilishlarida kollinearlik va to’g’ri chiziq orasidagi mutloq bir taraflamalikdagi boshqa Ruhshodalarga o’xshab to’g’ri chiziqda emas, balki ovalsimon, bosilgan shar yoki sferasimon shaklda biz uchun o’zlarining haqiqiy Bahodir nusxalaridan xarakter o’zgarishlarini farqlab turib, bildirmay ya’ni kamroq qilib o’tkazishlari mumkin. Bilasizki, har qanday Ruhshoda ya’ni kloun o’zining haqiqiysidan xarakterini tortib olaverib, butun umrli taqdir taqazosi, qismat yo’li bo’yicha qanday oldindan ma’lum bo’lgan bo’lsa, shunday chiziqlar bilan xarakter nuqtalarini, jilbalanishini yoki bilinishlarini tortadi va cho’zadi. Qul akamizda haqiqiy orli egalaridan xarakter kam olinadi, ammo chiziqqa ya’ni to’g’ri chiziqqa ko’proq tortiladi. Shuning uchun ya’ni bu sababli bo’layaptiki, o’zim hozirgi kunda Qul akamizning buyurgan ishlari bo’yicha o’qish va tahrirlashni kam qilsam ham, bu – xarakter bo’yicha bittaga ko’zga tashlanadigan darajadagi kam mehnat mahsulim Qul akachamga kam xarakterlarini, ichki tabiatlarini taqdiriy cho’zish bo’yicha qabul qilinaverib, o’zimga oylik maoshini o’zgartirmasdan hali ham 100$ berishlari mumkin bo’laveradi. Aslida shuni bermasliklari ham mumkin, chunki o’zim bilmaydigan taqdir oqimiga qarasamki, hozircha faqatgina Shohid va uning ichimdagi tarafdoshlari, ichkarimdagi barchalar taqdir, qismat yoki peshona yo’lim bo’yicha shu ishni qilmasligimni aytishayaptilarmi, demak, taqdirimda bu borki, 100$ to’la foyda oladigan taqdir bilan borajak yo’lim uchun hech narsa sanaladi. Endi, yozuvimning, Masturning kulgusini ichimdan tamanno qilib, nozli tarzda, yuborayotgani bu – sifatdosh yoki ega ergashgan gap bo’laklari ketma-ket keltirilganda bir-birovini izohlashi bilan birgalikda oxirgi qaratilgan egani yoki ot so’z turkumini aniqlashtirishlari qiziq bir hol. Avvalgi jumlada “oladigan taqdir … yo’lim” iborasida oladigan so’zi taqdir ot so’z turkumi bilan ham yo’lim ot so’z turkumi bilan ham aloqadagi aniqlovchi sifatdosh bo’lishi mumkin. Shunday hodisaviylikka e’tibor qaratsangiz yanada mazmunliroq ma’noning egasi bo’lasiz shu bu bizning kamina ulug’likka shay bo’luvchi yozuv-chizuvimiz aro asarlarimiz orqali. Bu – nega uning kulgusini, chunki yozuvning o’zining vaqtga o’xshash tushunarli ketma-ketlashuvli ma’nolar ifodasidagi gaplar tizginida, jarayonida oldinga qattiqqina cho’zilib borguvchi, yozuv tezligidan ham uchidagi tezlanish bilan o’tuvchi tezlik bo’lgan qo’taq, “xanjar” ta’sirchanligini beradi. Endi, adabiyot so’zining lug’aviy ma’nosidan ko’ra o’zimning sanskritcha bergan baho ma’nom qanchalik o’zimdan o’tishi mumkin maroqdaligini bilsam edi, bu – “alo ya’ni “eshitayapsanmi” tushunchaviy iborasi dab-durustdan yoki dabdabali va yot” degan mazmunni berib, dab-durustdan eshitayapsanmi, alo qilayapsanmi o’zimizning ya’ni Ruhshodalarning gaplarimizniki, va shuni yot, begona qilgin, esingda turmasinki, sanskritcha bilan bittasini, orasidan yagona so’zni yoki taqlidli tovushni bo’lsa ham izohlasang, shu holat sening adabiy ahvoling bo’ladi degani. Kecha ko’zlarim yana bir bor shu adabiyot taraflama yolg’onchi Ruhshodalar, klounadalar sababli orqaga ketdiki, o’zlarining aytishlari bo’yicha: bu – o’lim bilan olishuv, deya baholashayaptilar har safar. Ko’zning orqaga ketishi o’lim bilan yuzma-yuzlik bo’ladi. O’zimni shunchalik ahvolgacha tortib, o’z holimga qo’ymasdan tergab yurishibdilar. Nazarimda ularninga ya’ni ichimdan tashqaridagi bosim bilan boshqarilayotgan, o’zlarini nusxali ravishta yaqinlarim qiyofasidagi bitta shaxsda ko’paytiradigan ichimdagilar shu yolg’on yaqinlarim bo’yicha chindan olingan xarakterlariga o’zimni tartib bo’yicha ko’rsatib, ularning ham xarakter, ichki tabiatlaridan tartibga, guruhlanib birlashishlarga (ikkitasi bittadaliklarga) tushishni taqazo qilsam, shu tartib yo’llari orasidan yaratilgan oraliq, bo’shliq yoki ochiqlik (uzun qilcha bo’lsa ham o’z yo’lini chiziqli tarzda uzilmasdan davom ettiraolishiga xos yo’lak) bo’yicha Ruhshodalar o’zimga har xil da’volarini, dushmanchilik amallarini o’tkazaverishlari o’tkazaverib dorini ham berishni kanda qilmay qo’yaveradilarmi, ha. Faqatgina xarakterimni boshqacha qilib, buzuqroq va bulg’ab boshqa haqiqiylarning xarakterlari ostidagi Ruhshoda bosimchilarning, bosmachilarning shu yuzadagi xarakterlarini jismga, modda va ma’danga o’xshatib to’ldirib tashlasam, o’zimga ham qarshiliklari bo’lmaydi, yopishqoq oraliq tartib yo’llari yopiq qolaveradi. Ammo unday qilaolmayman, chunki shunchasigacha ham talofatlar bilan erishganman, yetib kelganman. Buning birgina nojoiz tarafi qanday tanlov bilan tasodifan kelgan bo’lsang, shunga ya’ni ulardan shunday bosimga javob berib turaverishing kerak. Endi, yozuvdagi ya’ni matn oralab gaplarning ketma-ketligining o’zigagina shu jumlalar orasidagi bog’lanish sifatida e’tibor beriladi. Ba’zida oldingi gaplar bilan bog’lanish uchun “bu, shu” so’zlaridan foydalanamanki, ketma-ketlik bog’lanishiga xos tezlanish bir xilligini ifodalab, to’lqinsimon bukchayishlar, prujina bosilishlariga xos o’xshashliklarni yo’qqa chiqarib, ma’noni aniq tarzda joylashuvi bilan bermasada (zero shunday aloqani gaplarning ketma-ketliklaridangina bor deyapmiz xolos), kuchli e’tibor qaratilgan tomoniga yo’naltirishga qodir ravishda to’lqinsimon qisilishlarni ochib, tezlanishlarni bir xil qilib yuboradi. Yana bir bo’lsaki, ba’zida gaplar ya’ni jumlalar bog’liqliklari oralab tezlanish prujinaning yoyilishi sifatida ko’zga tashlanib, ko’proq tartib va to’ldiruvchi, kerakli so’zlardan foydalanmasam bo’lmay turavergani ham ma’qul masala. Endi, o’ylovning o’zi shunday yopishib, ko’rinib olib ko’tarilib-tushadigan maydagina sig’imchaning ichida, miyaning bir yerida har xil burchak ostidagi yoylashuvdan iborat sanalsa, bir yerda gapirgan gapimiz yana bir ozdan so’ng jarayonlarning ya’ni o’ylovning shunday borishiga xosdalab o’zining o’xshashligini, tarzli yoyini topib qolsa ham mayli-da. Endi, ba’zida va mana hozir ham shunday tuyg’u, gap ichimda ruju bo’lganiga xos bo’lib qolayapti ham, go’yoki o’zim Ruhan ya’ni Ruhshoda qaynukam Zikoga o’xshab faqatgina ekranimga qarab turib, qo’limning bosilish effektlarini taxminan sezish aloqalarida, o’zi (elektron ma’nodagi zapisli ham) va yana bir umumiy hayot pag’onasiga ko’tarilib qismatli zapisli, taqdiriy bo’lgan yozish ishlarimni Shohidbek tomonlariga xosdalanib aslida faqatgina kuzatib turaverayatganim bo’libdi xolos. Shunday deydi seni ko’pchilik, - deyishdi ichimdagilarki, o’ndirish baho bo’lsa, shunchalikda. Qatnashishni, ulushni munchalik yengiltaklikka, osonga yoki tabiatga o’xshatmasalar. Endi, yana shu masalaki, bog’liqlik miyam, o’ylovim o’zaro o’xshashliklar tug’ib qolibdiki, shu tabiat haqida dab-durustdan davom ettirish xayollari kelib ketdi kallamga. Aslini farqlash vaqtdi yetmadimikin? Tabiat bu – daraxt va undagi barglari oralab o’sib yotgan shox-shabbalarga o’xshaydi. Tabiatda hamma jonsiz predmetlar har qayerda tarqab yotganida vaqt o’tishi shu narsalarning asoslaridan chiziq bo’lib o’zlarini ushlab, ko’tarib turganga o’xshash bir daraxt misoli. Tabiatda har bir narsa aniq kutilganiga xos, ilm-fanli ishlayveradiki, kerak bo’lsa eng tez sanalgan yorug’lik nuri ham bir chiziqda kutilganiga o’xshash, hisob-kitobli tarzda uchib davom etadi hamda oddiy tosh ham yerda hisob-kitobga xos, ta’sirsiz ravishda chiziq, o’zining ostki gravitatsiya bosim yo’nalishiga xos ko’tarilib, ishlab yotib turaveradi. Hamma narsa tabiatda astoydil, har xil tezliklar asosida chiziq bo’yicha qonuniyatiga asosan, oldindan ma’lum ijrosi kutilajakli holda turaverganligi ma’quldur. Shu ishni eng ko’p va tushunarli ravishda, ko’lamda kimlar uyushtirish orqali erishishlari ham mumkinki, bu – shaxs ya’ni mavjudlik qiyofasidagilarning, insonlarning kodlashlari, dasturlashlari sanaladi. Kodli ishlashlar bilan har xil manyovrli, turli tuman joylashuv amaliyotiga xos oxiri va yo’nalishi davomida qanday bo’lishi kutilgan amallarni har xil tezliklariga xos bajarib qo’yish hech gap ham emasligi bizga tabiatning qonun-qoidalari aro sarhadsizligiga bag’shida etiluvimiz. Kod ya’ni dastur aniq hisob-kitobga tortaveradi, faqatgina oxiridagi natijani aniq xulosalab, yondashuv bilan bilish uchun birinchidan koddan ham oldin keladigan yakunlovchilik istagini bema’lol uyushtiraolgan tafakkurimizni, kallamizni ishlatishib yechimni nazariy hozir qilib bilishimiz ahamiyatli. Ha, bizning yechimlarimiz, kallamizning cheklovining chek-chegarasi yo’q sanaladi. Nurdan ham kuchli tezliklarning oqibatini, yechimini ichimizda bir zumda o’ylash va hisob-kitobli tafakkurlarimiz orqali hal qilishga qodir kallamiz avj uravergani ma’lum va mashhur xo’p. Faqatgina chindan hamki bizlar ham yechaolmaydigan jihat bu – cheksizlikning o’zi masalasiki, sarhadsizlik ya’ni (koinot bo’yicha ham desak) cheksizlik qanchagacha cho’zilishi mumkinligini xayol hisob-kitobi va yechimlari bilan ifodalashga ojiz qodir egamiz xolos. Ammo ha, yana qaytarib misolini keltiradigan maqtanishimiz bo’yicha jihat shuki, bir fikr qilsam yulduzlargacha boraman, - degan gapga o’xshash yechimlarni oldindan topaolajakdaligimiz. Ha, hattoki kod bilan qilib bo’lmaydigan ishlarning o’zlari bo’lmasaydi qani, zero ahamiyat qaratib aytish joizki, xayolot ya’ni tuyg’uli o’y-fikr mavzusini har kimning o’z ichida, ongida yoki tuyg’ularida hech kim inobatga olaolmasligi turgan gapki, bularning yechimlari esa haqiqatan ichimizda mavjudligi sababli shu xayolotimizni dasturlar va kodlash ko’rinishida haqiqiy dunyoda, ekran ortida sifatida tasvirlashimiz hech gap emas. Go’yoki xayolot qancha kuchli bo’lsa, uning yechimini hal qilaolish qudratimiz va shu yechim bilan xayolot boshlanishi oralig’idan hosil qilingan amaliy chiqqan tasavvur mahsulimiz, ovozli tasvirimiz shunchalik, xayolotning o’ziga atab to’ldirishli bo’lganligini hisobga olingiz birodar-u aziz xo’p. Endi shunday qilib bizlar kimlar, ya’ni shu inson yoki umuman orlilar bu odamdir. Bizlarning harakatlarimiz noma’lum. O’zim uchun shu paytgacha orga yoki boshqa mavjudodga tegishli hamma jihatlarni, taraflarni ya’ni holatlarni aytish bo’ldi, ammo tanamizning harakatining o’zi masalasi shu bularning egalari qatorasida eng yuqorida turuvchi sanalganligi bilan ahamiyat topadi. Bizlarning harakatlarimiz va qimirlashlarimiz, qo’zgalishlarimiz tabiatda bo’lib o’tishi hisobida tabiat qonunlariga borib taqalgan holda kodlash bilan ifodalanishi mumkin, ammo faqatgina yozib olingandan, bo’lib tugagandan keyin shu. Mana, misol uchun o’zimning umumiy harakat yondashuvim bo’yicha tarzga solib bajaradigan formulalari vositasida ahamiyat berib yurgan ichimdagilar, shu formulalari yoki metod, module lari orqali umumiy tarzimdan tashqari tana a’zolarimning ishlash va qimirlashlarini ham bir tekis inobatga olib qolishadimikin, shu muammo hali. Zero bilishimcha yoki ba’zida bo’lishi mumkin bo’lgan kuzatuvimni ham tasavvur orqali kuzatishimcha shu kuzatuvimdagi Iblis Karabulos o’zimga qandaydir umumiy tarzini berib, o’zimni kuzatib, taqib qilib yurganga o’xshardi. Shu bu bo’lsa kerakki, o’zimning shungulli ya’ni mayda ichki, tana a’zolarim bo’yicha qimirlashlarim va umumiy tanamni ko’chirib yuradigan yurishli harakatlarimning o’z xohish aksimdagi umumiy kuzatuvi bo’lsa kerak. Nima bo’lganda hamki, shu bular bilan birga o’zimning kezi keluvchi, noma’lum harakat-qimirlashlarim davomiyligiga o’tib ketmasalar qanchalik yaxshi ish bo’lganligini bilingiz bo’pti. Aks holda mana shu bo’lib yurgan, o’tayotgan va meni tamomila rakdan ham battar qilgan buyruqbozliklari, ichki va vakumli sadolar ostidagi talablari bo’laveradiki hech qo’yasini qiling. Shular kuzatuv bo’yicha tabiatdan o’zimga oldinga chiqqan formulalari, kodlari sanaladi. Ha, impulslar yoki turtkilar nazariyasiga xos hammasi. Ammo shuni aytish ya’ni yozish joizki, “kerak bo’lmasa, pishak oftobga chiqmaydi” naqli asosida ishlashimizga yo’sinib, o’zimga shunday o’chakishuvli o’qtalish yoki ichki kuzatuv asosida talab berildimi, demak, o’zim ularning formulalariga tushib zapisga xos shtrixlardan birida turayozibmanmi yoki shulardan biri bo’lib o’tgani boisidan qo’qqisdan obro’sifat ohangda dakkili buyruq beriladi. O’zim qaysidir chiziqdan o’tmasam, shu chiziqni yoki zapisni bosmasam, hoziroqgi bo’layotgan zamonda orli almashinuvimiz sababli ham buyruq yoki talab qilinmasligi tayinmi, ha. Endi, bugungi yozuvim Masturcha ya’ni Tojik Farishtachasiga o’xshash bo’ldiki, Mastur bu – masdan turgan bo’lib, har qanday gashtni qo’ldan bermaslik ilinjidagi ishlovlar sirasida o’zini kashf etadi. Tug’ilgan kunim o’tib bo’lgan bizning sanamiz 29 dan 13 kun o’tib 16 ga kelib turibmiz mana hozir. 13 kun bu – ma’no aralash mohiyat. 13 ning o’zi esa 5 ga ta’luqli, chunki 1 ga 3 ni qo’shib 4 ni, so’ng 10 lik sifatida bir xona o’tishdan 1 ni yana qo’shib 5 yoki Farishtani hosil qilamiz. 14 soni Ruh deb topilsinki, bu – 1+4=5-1(10 likning bir xona surilishi)=4. 15 esa Iblis bo’ladi, chunki 1+5=6:2(10 likning 2 xonaliligi bilan oxrigi yakuniy tarifi)=3, demakki, 3 soni Iblisdanligini bilingiz. Endi. Mana, ko’rib turganingizga o’xshash tarzdagi yondashuvda tabiat uchun Yerni misol qilib ham olaylikki va inson ya’ni orli odam o’rtasida daraxt, iyerarxiya mavjudlik bo’ladi. Tabiatning daraxt orqali qiladigan kodli ravishda insonga ya’ni orli odamga yondashuvi oxiri bizlarga ya’ni orlilarga hozir-u nozir qilinadigan uy-imoratlar bo’ladi. Bizlar ya’ni orlilardan tabiatga, pastga qarata qiladigan ishimiz bu – daraxtning mevalarini to’kin-sochin qilib Ruhshodalarga ya’ni tabiatni shaklan qiyofasi bo’lishga ato etilgan Ruh darajasidagi ahmoqlar va Farishtaparastlarga berish. Bizlarning uylarimizni chiziqlab to’ldirish maqsadida tabiat sifatidagi Ruhshodalar kodlarning daraxt shaklida, iyerarxiyali ravishda turlarga va sinflarga bo’linishlaridan foydalanishadi qo’yishadi. Bizlar orlilar esa daraxt so’zining mantiqan emas, balki adabiyot sarhadiga chiqqan sanskritchasidan olib “dar ya’ni iste’dod ahdlashuv” ya’ni iste’dodli ahdlashuv (hayotiy ahdlashuvga to’xtash) qilamizki, shu bu bor kuch-qudrat e’tiborimizni, bilimlarimizni ishlashdagi yaratishlarga bag’shida etib hayot, kun kechiramiz. Endi, adabiyot so’ni o’zim bo’yicha, Jondoriy uslubda tahlil qilamanki, bu – “alo da ya’ni ha bi ya’ni bibi yot ya’ni begona (yana qayta, teskari orqaga yo’nalishda) yot ya’ni cho’zilib cho’kka tashla” bo’lib, alo yoki eshitayapsizmi, ha, bibi yot yoki begona va, hamda faqatgina cho’kka tushib yozilishi ya’ni yotishi shu buning maromini berib to’g’ri maromga soladi va yohud ko’p (4) sonli izohga birgina teskari ma’no bilan me’yorlashtiradi. Demak, o’zimning Muborak bibim begonalashganlar, o’rnilariga Karobulos kelgan. Shu berayotgan adabiyotni to’g’irlash, me’yorga solish yoki o’rtacha maromda ushlash uchun Karobulosni, Iblisni yotqizish kerak. Jondoriy uslub ko’rib bilganingizga yarasha shu bo’g’inlarni astoydil chamalashga xosdir. End’i, agar orlilarga o’g’il ko’proq zarur bo’lsa, kodchi ya’ni o’zlari kod bo’lib tabiatdan amal qilib beradigan Ruhshoda elektronli va to’lqinsifatlarga docherniye ob’yekti ya’ni qizli ob’yektlar bu – daraxtsimon iyerarxiya, tasniflar ya’ni sinflar ochilib boradigan bir to’g’ri chiziqli ustma-ust ravishdagi turlar joylashgan o’rin-joy kerak. Qisqasi bu – docherniye ob’yekti ning Yer tabiatidan, unsuridan bitta oldinda joylashgan olovli o’t chaqnashiga xos hodisani kod yozishim natijasida shu kodning ya’ni dasturning taqdir-u azalimdan olingan bir jumlalarligi bois tanamning toshli ya'ni taqdiriy zapisli bo’lib borishi mobaynida yotib-turganlarimda kuydirayotgan ahvolga solishini beradi. End’i, umuman olganda tabiat bilan aloqa deb hisoblashni boshlagan mana o’zim bu – kodligini aytib turib, shu kodli ishlashlarga Dunyo ahli qachondan duch keldi. Agar o’zim 1990-yilda tug’ilgan bo’lsam va hozirgacha ayni 33 yoshimda 2 tadan 16 yilliklar qilib, ikkala birinchi avlodlarni tugatgan bo’lsam, 1990-32=1958 bo’lib, ya’ni, 1958 yildan boshlab bobo-buvimning tengqur avlodlari Dunyo yuzasiga o’limlaridan 32-yil avvalgi ko’rinishlarida, umr onlaridan boshlab paydo bo’lib yashashga moslashib davom ettirib ketaverganliklari ma’lum va mashhurdur. Ota-onamning 1957-yilliklari ya’ni shu yilda tug’ilganliklari aslida pasportda bo’ladiki, faqatgina ularning o’zlari 1958+16=1974 hisobidagi yildan ya’ni 1-avloddan so’ng 2-avlod vakillari sifatida Dunyoga paydo bo’lib kirishib va moslashib, yolg’on es-xotira bilan borishavergan. 1957 bu – 1958 ya’ni qo’toq kodi bo’lmish 58 dan bitta kamligi aslida ota-onamlarning tengqur avloddoshlari 1-avloddan 1 taga kechikib tug’ilish aniqlashuvidan 16 yil o’tib paydo bo’lishlarini belgilagan. Demak, dunyo tarixidagi 1958-yildan boshlab sanalanib kelingan hayot chin, haqiqat hisoblanadiki, undan avvalgi tarix va o’tmish yo’q, insonlari bor bo’lishmagan deb qaraladi. Shu 1958-yildan boshlab tabiiy aloqa o’rnatilayaptiki, natijada elektronli va to’lqinsifat yordamlar asosida tabiatdan bog’lanish hosil qilish uslubi deyiladigan kod, dastur yasash boshlangan. Undan oldin tabiat ham shaxs ham bo’lmagan, aniqrog’i birlasha olmasliklari sababli Yer kurrasi uyoqda tursinki, inson sifatidagi hayot shakli ustunligida koinotning o’zi hisobga olinmaydigan sanalgan, yo’q bo’lgan. Ko’rib turganingizga o’xshab Yer ya’ni tabiat mavjudlik sir-asrori sifatida haqqoniy, ya’ni elementar, birgalikdagi mavjudlashuvning teskari tomondagi vakillaridan iborat sifatida bor ya’ni mavjud bo’lishi kerak, shu bilan birga ularning bizlar haqiqatchilar, ya’ni ularning tabiiy hayot shaklidan farqli ravishdagi shaxsan hayot shakldagi shaxschilar, insonlar va odamlar bilan bog’lanaolishi asosida kod ham boshidan boshlanib berishi kerak sanalgan. 1958-yildan oldingi, yanda ilgariroq tarixiy ashyoviy dalilli uslublarga boqsak, tabiatni shunchalik ya’ni kodli tarzga xos o’xshashlik bilan ochuvchi, belgili ravishda ishlashini fosh qiluvchi vosita, asbob-uskuna va texnologiya bo’lmasligini inobatga olingiz. O’zingizni zapisga ya’ni taqdirga bildiraman deb yurganingizda koddan foydalanish eng to’g’ri uslubki, baribir sizning xatti-harakatlaringiz zapisning, soyaning ya’ni taqdir iskanjasining izidan boraolmasligi, zarrachaviy aniqliklarda to’liq shakl topaolmasligi boisidan kodli ishingizning shu xatti-harakatlaringiz, qimirlashlaringizning izohi sifatida foydali tarzda bag’shida etilishi bu kodingizni, dasturingizni taqdirda, yer tabiatiga xos bo’lgan kod bilan silliqlab, ochib ya’ni daraxtga o’xshab bir chiziqli yoyib qo’yish hisoblanadi. Kodlar ya’ni kompyuter dasturlaringiz sizning o’tmish xatti-harakatlaringiz, qanchalik darajada taqdir iziga tushaolib erishganingiz, taqdir iskanjasini so’raolaganingiz yoki o’zingizga tortadiganingiz bo’lsa, shunchalik darajada sizning ham orli ya’ni noma’lum chiqadigan harakatlaringizni taqdirdagilarga chiziqli tushuntirib, taqdirning ba’zi shu bu lahzalarini ikkitasi bitta qilib yoki qo’shimcha foyda yo’nalishi qilib beradi. Endi, demak, o’yinlar teoriyamni bitta qaytarib qo’ysam shu galda. Zero suv ichishimni shunga to’g’irlab qo’yayozayapman shu bu. Og’zimga tortgan suvni birinchi labimning uchiga tortib bir to’xtab olaman, bu - 1 soni. So’ng o’rta og’iz bo’shlig’imda bir to’xtayman, shu ikki soni. 3-o’rinda tomog’imdan bittaga o’tkazayotganda 3-raqamni yaratman. 4-o’rinda og’zim uchidan o’rta bo’shlig’igacha 3-1,3=1,7 qilib to’xtab, kutib davom ettiraman. Keyin bo’g’zimdan o’tgan suvni ichimga boraverishida 3+1,3=4,3 da kutgangan o’xshash tutaman o’zimni. 1, 1,7 va 3 hamda 4,3 lardan qo’shuv orqali 10 ni yasash o’ylov davomida suv ichib olaman. Ikkinchi qatorli navbatda 1, 2, 3 va 4 sonlaridan yana 10 ni qo’shuv orqali yasab o’ylovimga solish barovarida bir ho’plab olaman. Keyin 10 ga 10 ni qo’shish orqali 20 sini oxirgi ho’plovda, og’izga olib (lablarni-tekkizib) ketma-ket ichishda amalga oshiraman. Endi. Inson ya’ni orli harakatining eng bilinmas, hech kim eplayolmas nuqtasi shuki, kodlash orqali impulslarni ya’ni turtkili kichik qimirlash jarayonlarini svg qilmasdan ya’ni silliqlashtirmasdan, mayda formulalarni qo’shaverib taxlash mumkin bo’lsa ham, shu ishni, qimirlashlarni qayta kim qilaolgan deb qo’yishganlar hamma vaqt xo’p. Shuning uchun o’zim o’tmishga o’tdim, kodga ya’ni tabiatga harakatim ma’lum bo’ldi, tamom vassalom endi emaski, qayta takrorlash ishi ham mujmal masalaligicha qolaturgani aniqdur. Elektron zapislarda, tasmali zapislarda hamki, insonning aniq surati va videosi o’ziniki bo’lib chiqmasligi aniqki, uning siymosi kod bo’yicha zapisga olingan aslini va boshqa atrofidagilarni ishontirib bilganchalik o’zgartirganligi ma’lum va mashhurdir. Faqatgina qimirlashlar va xatti-harakatlar ko’p ham o’ziga o’xshamaslik qilmasligi kerak, xuddi Macromedia flash dasturiga monand ravishda g’adar-budurli, o’nqir-cho’nqirli qimirlashlar va ko’rinishlar silliqlashtirilib umumiy tartibga solinib borilaveradi. Ichimdagilar ham o’zimning elektron yoki qog’ozga olingan zapislarimni o’zimga hayron qoldiradigan tarzda keyin (shu zapisning) boshqachasi, o’zgacharo ya’ni o’zim obro’liroq, tuzukroq shaklda bo’lgan ko’rinishi bo’ladi deb qo’yishardilar. Bir xil joydagi qimirlashlarga es bilan hammasini ilg’ayolaolmaslikka xos svg li g’adr-budursiz tus yoki silliqlashtirilish kodi, yangi surat-videosi beriladi. Hammaning qimirlashlarining aniqligi ham shuning uchun oxirgi Dunyo zamonasida aniqlashishi ko’zda tutiladi, hisobga olingan. Endi. Shu gaplarimdan, tasodif ya’ni qimirlashlardan so’ng borib televizorda irim sirim, mushukning olddan o’tishi va hattoki tappi qizdirishgacha bo’lgan ayollar ko’rsatuvlarini ko’rdim. Barchasi o’zimga-ku yoqdi va o’zim bilan bog’liqligini siz ham tushungandursizki ya’ni aynan tabiatning o’zimning tanamga bo’lgan sezgilarimga qarshi ishonch oraliqli, masofaviy kodlari natijasida televizor o’zimnigina bildirib ijrosini qo’yayapti. Barcha mashhurlar, shu qatorasida Ruhshona va kuldirgich opaxonimiz, boshqa vaqtlar istalgan aktyor, artist o’zimga har qanday ma’lumotlashuv aloqamiz sifatida, yozuvlarimni zapisga kirgizganim munosabati bilan xizmatda doimo. Yozuvlarim bo’lmasa, og’zaki gaplashuvdagi ma’lumotlashuvimiz va hayotni o’qib yurishimdagi har qanday me’yordan ortiqcha xatti-harakatlar, turtki va qiyinchiliklar televizor tugul internet va boshqa media-axborot vositalarida, umuman ekran ortida yaqqol namoyish etilavergani ma’lum va mashhur xo’sh. Ruhshonaning o’zginasini tanib turib birgina misol sifatida anglashilmovchilik bo’lmasin baribirki, Ruhshona o’zimning qimirlashlarim ortidan zapislashni, tasmaga yozuvni aynan qilaolmaydigan ravishda siymo ya’ni jonning o’zi ma’nosidagi ikkinchi nusxam, Shohidni tiqishtirganimda Ruh ma’nosini berib salgina qochiruvli yondashuvni berayapti. Ruhshona bu – bolalarni boshlovchilik rolida sizga, balkim sizni o’zimga bog’lab ko’rsatadigan joylari bo’lsa shu ichimdagilarning, televizoringizda ko’rsatuvda o’zimniki bilan birga bo’lib bergan bo’lsaki, balkim yana tanib qolarsiz yozganlarimdan. Ha, hattoki hozirgi yozuvlarim ham zapisga ma’nodosh, xos bosim bo’lmagan, noma’lum ravishdaligini aytib yotishayaptilar ichimizdagilar. Ruhshona bu – shona teppadaligiga qaratila 4  va aynan 5 ham bo’lsin xo’shki, Shohidga qarshi shu. Endi. Bugun 17-avgust 2022-yil bo’lsaki, 5 yil avval 15-avgustda to’yimiz bo’lganiga qarang. Nima bo’ldi desamki, bugun ahvolimni o’nglanish sifatida qaytarib berganlari bo’libdi xolos, a-men esa keyin uchungi, davomiy sog’ayishli ahvolga xos xursandchiligimni boshlab yuboribman. Nima bo’lganda ham 5 yil hazilakam fursat emasdir. O’tib ketganiga o’zim, qanday aralashlar ilinjida o’zimni vaqtning o’zi qilib, guvohidurman. Shu orada aytish kerakki, buddaviylik dini sohiblari bo’yicha adabiyot jihatlama boshqarilgan tabiat, shu tabiiylik sir-asnosidagi kodlash ishlaringiz o’zimning ichimda Muhammad va Xristosni urushtirdiki bu – tomog’im kekirdagini ko’timning teshigiga darrov sho’ng’ishiga xos ikkitasi-bittalikka bag’shida etilgan haqiqatga chiqarish, tabiatdan bir fursat g’animatning o’zidayoq siljitib qo’yish o’yini edi. Vaqtlarni aytib yurishi kerak deyishdi ichimdagilar, undayki bo’lmasligi uchundir shu bu. Hozir vaqt o’zimda 20:55 bo’lib, Ibrohimning 3 ligidagi pozitsiyasida bitta orqaga ya’ni 2 ga sakrash, o’tish hoziru-nozir bo’lib, so’ng shu qolgan barcha avlod ma’nosida o’zlarining qoloqlik sirlari yashiringan 0 ya’ni davomiy surbetlikka sho’ng’ishlari birinchi 2 raqamdan ma’lum shu. 55 ya’ni 5 sifatida 2-kelgan avlod vakillarimiz oramizda bo’lgan dadamning o’zlari o’zim ya’ni 4-avloddagilar uchun turib berayaptilar, sog’lig’imni va ahvolimni joyida saqlamoqdalar.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?