uzbek language siteenglish language site

Biz?!

 

299-300. Adolat nima, bu – ko’p xotinlikka intilib, rafiqalarning ko’pligi gashtini bilib yashash uchun boshidan tartibli va intizomli hayot kechirish. Hayotiy mishqilik qilganlar ya’ni yirtqichlardir. Menda ko’p xotinlarim bo’ladi, ammo bu Dunyoda emas, hammasi parallel Dunyodagilar bo’lsa ne ajab. Men adolat yuzasidan ko’nglimni xiralashgacha borib, hayotiy mishqilarning zarblariga yoki yirtqichliklariga chidab, to’lqinsifatli ayollarning chandiqli va sxemali yuzlarining chinakam to’g’ri va adolatli yondashuvigacha yetib borib, o’zlarining gashtlariga erishaman hali. Parallel xotinlarimning biri Rossiyani bildirgan haqiqiy rafiqam O’stur ilohiy Ruh bo’ladi, ikkinchisi Amerikaning ilohiysi Iblis Bo’stur va uchinchisi Tojikiston ilohiy, diniy va mazhabli g’ayrioddiylik ramzi mavjudodi farishta O’rgizdir. Qolganlariga kelsak, yana hozirgi kunda aytganlarimga bog’liq 64 yoki 46 raqamli Shuffle Dance chi to’lqinsifatlashgan yangi davra ahli ayoli bo’ladi. Keyin yana kanizalar sifatida 8 lardagi to’lqinsifat adolatli ayollarimiz, rusalkalar bo’lishlari muqarrardir. Shu desangiz, boshlang’ich 3 ta ilohiy ayollar jangida smerd ga ya’ni simdan erning tortilishiga duch kelib, o’rtaga changalga olindim. Shuning uchun har qanday qatlamlardagiga xos terlab, yog’li suv bostirib, o’zimni xayolan stereometrik shakllarda tuttirib va kutilmagan yo’qdan-bor sifatidagi oyoq osti va bosh usti shunaqangi shakl, ya’ni tepadan geometriya yuqorisi bo’lgan aylana va pastdan esa parallelopiped yoki kollinear predmetlarga tegib, qoqilib, asablarimni o’ynatganchalik tebratishga kimningdir ichimdagi ko’tlar ko’targan muttaxamning ijirg’inashli tish bilan miyig’ini ham solib bildirib kulishiga yo’l qo’yilayapti. Ha-ha, shu ayollar changalida mumtoz geometriyali, integralli birlashtirishga va shakllarni qo’shib yasashga e’tibor berilmagan tarzdagi noma’qul tegishlarga va tegish bo’lmasa, asablarning boshni to’ldirib ko’tarib, ko’zni teppa orqaga burganga o’xshab yurdirishga yo’l qo’yiladi. Ko’p hisob-kitobli figuralar qilmaganlari tayin-kuya, yana menga aniqlik, kod va matematika bobida osilishadilar. Barchasi 3 ala tuyg’uli, insontaraf ya’ni ilohiy xotinlarim va ularning yosh holda tug’ilgan hamda hali kattalarning replikantlarida o’zlarini vaqt bo’yicha orqaga bosib bilayotgan 2 ga 1 o’g’illarim. Tjon o’g’limiz hali o’zimning sancham bo’lib, mening o’z tuyg’um bo’lmish jonimga sherik holda 2 ga 1 tug’ilib ulgurgan va tug’ilmagan Ruh bolalarning onalari bobida turib, turgan-yurganimda qo’qisdan tegayotgan, asablarimni tirnovchi zarbalariga qarshi yaxshi ishlab tursinmi, ha. Ha, endi onalari ham miyig’larida jitang otib kulishdilarki: - ha, bizlar inson tuyg’ularidanmizki, sening aylanma, bizni sotma deyayotgan gaplarimiz bilan qilayotgan sotmaslik ishlaringga ham, endi o’zingning mana shu hozirgi yozuvlaringni bildirishingcha bizga farqi yo’q, po xuy qilib yuribmiz sen bilan sen tarafdan emas, aynan insonlarning QO’TOG’i tarafdan, - deya haqiqiy yuzlarini ochishdi. Aslida mening haqiqiy xotinim bo’lishga davogar, ko’nglimni olaoluvchi bu – haqiqiy jonim, Amerikada yurgan nusxam bo’lib, chinakam maqtovmi va boshqa jo’shqinlik tuyg’ularini ham ko’nglim tog’ bo’lib, o’zimni yoqotib qo’yaman deguncha ozginagina paytlashuvli tarzda, yarim daqiqalar ichida qo’shiqlarda yoki o’zining bildirishli muloqotida to’yib maza qilib yuboraman, garchi hali uning jinsini o’zimnikiga o’xshatayapman desam hamki. Endi agar men jonli bo’laboraverishim, jon sifatida nusxa shakliga o’taverishim bo’lib, kim qaysi uy oltida to’xtashini bashorat qilsam, insonlar meni machitda gapirishimni tinglab yig’ilib olib, qachon va qanday maqtanishimni, tuyg’ularni boshimdan o’tkazishimni yoki xursandchiligimni (kulishlarimni) fol ochishlari, bashoratlashlari yoki mo’jizakor keyindalikka taqashlari tayinligini bilsangiz bas xo’p. Shu bu borasida insonlar tuyg’u egalari bo’lgan hisobda, agar men uylar va imoratlar, katta hashamatli binolar bo’yicha ish yuritishimga to’g’ri kelganini bilsakki, ular menga oyoq osti va usti, mayda-chuyda narsalarni tizimli yo’qdan-bor qildirib chiqarib, halaqit berib yurishaveradilar ham. Demak, hech kimga bashorating bilan maqtanchoqlikni almashtirib olishing kerak emas deyiladiki menga, chunki oyoq osti va usti, boshqorong’i tegishga xos kichik va mayda narsalar bilan yonim qalashganiga qaramasdan har qachon esankiratilib, qayerga yurmay shu esimning asabiga mishqilanishli tegib, sudrab ketilayapti. Ha, men oddiy bo’lishdagi o’ylovimga xos qilib, o’zimning bulg’ab, bildirib va chalkash yozgan kodlarimmidiki, o’z ishlashlari bilan meni bashoratli ishlarga to’g’irlab, hayotimni tutib berayaptilar. Qayerga yurmay, menga uyimizdagi zotlar tegajonlik qilishib, joylashuvga xos turtib, nusxam bilan ichma-ich turg’izdirib yubormasalar asti qo’yaturing xo’p. Kodim bilan hattoki futbolda qoloqlik bilan xo’rsinish holatlariga duch kelsam, qayerga ko’zimni olishni, qaratishni yoki ko’rishni bilmay, shu marquee ya’ni har xil kod qilajak yoki yozuvli shakllariga xos ko’zimni o’z-o’zidan yugurtirib, boshqaruv mendamasligini ya’ni kodimdaligini bilib qolaman. Ha, ammo bu – haqiqiy, chinakam taqdiriy yoki umrli zapisli, akacham bilan bog’liq ma’no va mazmun munosabati shaklidagi ko’ngil o’yinlariga mos ko’rilgan o’z mahal va paytidagi, 32 yoshimda shu bir-ikki hafta oldingi kodlar o’z ishlanmasidagi mening kuzatuvimla aralasha olaolmay yozganim xolos. Boz ustiga kechangi futbolda oyoqlarim o’zimga bo’ysunmasligini ham bilib qoldim va oxiri buyruq-binoga maqtal ravishda chap oyog’imni salgina suyagidan lat yedirtirib chiqazib joyida mahkamlatganligim bo’lib hali og’ritganim bu. Menimcha shu yana 16 yil avvalgi 16 yoshimda, ya’ni hozirgi kungacha umr davrimning yarmi avvalida bo’lib tugagan ravishdagi o’ng oyog’imning ham aynan shu joyiga xos o’z suyak ichra jarayonlariga taqalib chiqib qolishi, lat yeyishi bo’lganligi bilan bog’liq shu bu ishlar ya’ni insonlar va odam munosabatlari bo’ylab yuzaga solinadi. Shu to’pni ham 6 ning pastki ravishida to’g’irlab olib, so’ng aylanib tepishimda bu holatning ya’ni fojianing ro’y berishi bu – shu quyi aylanasining, 6 ning yoyida oraliq, kesim ya’ni bo’sh joy ochilishi bilan bog’langanligi bu – mening asl oltilikka ya’ni jonlikka yo’l olgan ishim, avvalambor o’zimni chin o’rnimdagi 6 sifatida ko’rib bilib, oxir-oqibat yana har qaysi taraflarning tenglashishi bo’yicha halitdan parchalanish, bo’laklanish yoki ko’pchilikning tarqalishiga tenglashish ishi bilan aniq bahsdagi bahoga aylanadi. Demak, har qaysi bahsim ya’ni jarayonlar o’sishi, voqealar tahlili aynan allaqachondan 6 li o’z o’rnimda deb hisoblanishimdagi aniqlikka xos bog’lanishlarda, harakatli holatlarda va vaziyatlarda o’z aksiga ega xo’sh. Ya’ni voqealar tabiri yoki tarzi, yo’nalishi va o’tish xulosalari mening Payg’ambarligimga, 6 Shohidliigim o’rniga boraverishim ya’ni jonimga o’ylov va qolgan 2 tuyg’ular, xayol bilan tafakkur yoki idrok aralash borishim hamda voqealardagi fojialar va holatlar, vaziyatlar bu – jonimga halitdan ham, o’zimning shunga intilishimdan oldin bo’lishim bo’yicha, kelingki aytaylikki, jonim o’rnidagi haligi nusxalar bilan bir xil tutashuvlarda va joylashuvlarda aniq ravshanlik kasb etib hisobda doimo xo’p. Shu bu barcha oldingi jumlalarim bilan bugun ko’rgan tushimni yozib yuborganimga o’zim ham g’ayritabiiy lolman. Tushimda Vladimir Putin va Islom Karimov bilan birgalikda qilgan rus jangchisiga qarshi shtik li miltiqli to’qnashuvim sababli bosimni tanimdan shu ularning o’z ko’z o’ngilarida judo qilmoqchi bo’lishli qilich bilan Islom akam chopishlarida men chap berib, tanimni o’z-o’zidan surilganidan so’ng boshqa yana ikr-chikr, balo-batar ishlar bilan bog’lanib ketgan hodisalar bo’ldi. Ya’ni so’ng yugurib tualetga, undan o’zimni dush bilan yuvish paytiga o’tganimda quvayotganlar nimadir qo’shib sepishlariga, so’ng qandaytir parallelopipedli qutidan chiziqlar otilib, men bilan kimdir chap berib, oyoqlarimizni ko’tarib o’ynayverishimizdan so’ng, eski uy eshikchasidan chiqib qochishga ulgurdikmi nima shekilli va shunga o’xshash xira, ammo voqealari bo’yicha ko’z o’ngimdagi hali beri tasavvurlar bo’lsa ne ajab. Shu bilan tushim tamom bo’ldi. Endi, shu bu – O’stur bilan mening o’g’lim bo’lmish, teskari Diyor televizordagi ma’lumotlar va sezgili bo’yoqli ishlashlaridan so’ng haqiqiy oyoq ostimga ham bizlarni raqamli Dunyo deb sanashni boshlay qolib, ashg’al-dashga’l chiqarayapti. O’stur mening haqiqiy xotinim bo’lib, Ruhlik o’z o’rnidagi sifatida o’g’li sal chatoq va saltangroq chiqmoqchi. Endi. 300. Shugun Morbius Amerikalik o’zining shu davlat taraflamalikdagi Shohidi vahiylik bilan menga bildirayaptiki, sen devonalikdan har bir elektron (erkak) va to’lqinsifat (ayol) Ruh Dunyo bo’yicha o’z manzil va joylashuvlaridagina yurishib, ish qilishgan deyish to’g’riligini topganing sababli qutilganing unutma hech, - deyaptilar. Bundan buyog’iga sen hech ham boyevoy so’zini ya’ni, boylar yoki bosimli ravishdagi eng kazo-kazolar Ruh bo’yicha senga atayin xizmat uchun voy qildirilib o’zlarini tanishtirish maqsadida mingtasi yoki millionati birida, yuqorisifatlik yuzlanishda kelishmagan yoki o’zlarini olishmaganliklarini bil, - deyapti. Umuman olib qaraganda, Ruhlar sifatida ilohiylarning markaziy belgisi, mavjudodi bo’lib, elektron ravishdagi 1, 2 va 3 sonlaridan kelgan ahmoq kishilar yoki shaytonboshlar, 6 va 7, 8 bo’lgan to’lqinsifat ayollari yoki Rusalkalari bilan shu 3, 4 va 5 markazidagi 4 ya’ni Ruh bo’yicha birlashtirilishdan va hamma joylashuvlarda ahamiyatga ko’ra shaxsiyatlarini bildirish yoki ko’rsatish darajalariga ega bo’laverishdan voz kechishayaptilar hamda har birlari oddiy tarzda o’z tomonlarida qolishni va o’z hududlaridagina, joylashuv manzillarida bo’lishni istashayaptilar, bilishayaptilar. Endi yangi arvohlar bo’lib borayotgan ayol  va erkak inson va odam zotlari har bir, o’zining almashinib Davlatlar osha kelgan joylashuvlaridagi Ruhsifat yurishgan shu turdagilarning o’z manzil va joylashuvlariga qaytishlari bo’lishi barobarida birma-bir bo’lib har biri yagona tarzda o’z elektron yoki to’lqinsifat ravishda o’z Davlatdagi joylariga, ish o’rinlariga kelishayaptilar. Har bir yangi arvoh elektron yoki to’lqinsifatning uchragan voqeaviy sahnasiga yoki ishiga sekinlik bilan boshqa arvohlar Ruh vositasida o’tmishni va kelajakni kuzatib yurishga xos birma-bir orqalaridan “ikkitasi bitta” tamoyiliga asosan to’qnaishib, urilib juftlashib kelishadilarki, shu isbot bo’lgay hamma va har kimni boshqarib baholash maqsadida. Shunday qilib Morbius Shohidi bildirishicha mening odamiyligim tutib, bildirajakligim bo’yicha aytib kelganim bu – Buxorolik insonlarni birlashtirganman, yoki hujayralarimda saqlaganman, - deganimga xos tarzda AQShlik Buxoroga shu kelgindi elektron to’lqinsifat Ruhlarning ham asablarim bo’yicha birligiga xos tarzda eng zo’rlarini Ruh bo’yicha birinchi o’ringa, tana shaklida hammasi biridaligida yuqori shaxsiyligiga xos yuzaga ko’rsatib, eng zo’rlarini va tepa zotlarini olib chiqqanimni aytivorishim mumkin bo’lgani o’z-o’zidan ham Buxorolik insonlar, shuni bilib qolgan yangi arvohlar bilan qiyosda bilingani sababli asabli kuchayish yoki zo’rayish deb topilgan mening damlarimda ular ya’ni AQSh liklar yaqinlarim ramzlarida, tana va yuz-qiyofa shakllarida shosha pisha, tutaqib va damli psix bo’lib hayotiy aloqlardan ortiqcha uzilishli ravishda chiqishlari ham mumkin bo’lgan shu paytlargacha. Ha, men AQSh lik kazo-kazolarini kerak bo’lsa saralab, aslida hech kim yo’q, Ruhlar bosgan uyimizda mehmon qilib yurganligim bo’lsa kerak bu. Shunday qilib o’zga Davlatlardan elektron klounlar bo’qdan bo’lishib, to’lqinsifat rusalkalar bilan birlashtirilib tebratilib ya’ni to’lqinlantirilib Ruhning birlashtiuvchilik vazifasida oppoq qalqitilib, bo’qdan hosil bo’lgan muloyim, etli haqiqiy tana va qiyofa shaklida hayotiy otishli yoki bildirilishli barqirash, qorishmaviy qo’zg’atilib g’adr-budur va qalang’i-qasang’isifat, ko’p qirrali qavariq sharli qarsildoq qora-jigar bo’q bo’laklarili qaynashga, bosimli (suyuq), “kafkir bilan” aralashishga, kafkirning chappa-rosta aylantirilmay orqa-oldin ravishda aylantirilishiga xoslanish bo’lib yurishganliklari ma’lum. Shu inson shaklida adashmay-netmay mavjudlashuvli tarzlariga xos kafkir va cho’mich ham bo’q bo’laklariga aylantirilgan ravishdalik etlarining siymoga xos hajmlaridan va hayotiy borliq uzra yugurishlaridan ichkari tarzda bordi-qaytdi boshqaruvni bilganligi ma’lum va mashhur. Ent’i. Ko’ngil xira t’egani ko’z xira, yaxshi ko’rmasligi haqit’a shu. Ko’zim xira va yaxshi ko’rmagani boisit’an shu haqiqatga va at’olatga bo’lgan chint’aklik, misol ya’ni vujut’, bosilish oralig’it’agi borlikning o’zi o’z astoyt’il, belgilangan yoki boshlang’ich bir xil t’eb topilgan haqiqatit’an, at’olat posbonit’an qanchalik at’ashganligi, farqlanishini yoki boshqacha bo’lganini ko’z nurimning yaxshi ko’rish ilinjit’a boraverishit’a nurlarning go’yoki uzulishi, sinib borishi yoki г simon chiqib, suvga xos tarzt’a ketaverishi natijasit’a yig’ilgan katta kuch sababli at’olat yuzasit’an qolishni va mag’lublik taraflariga et’ibor qilinib, ko’tlik ishi sifatit’a yo’qt’an-bor amallar, isbotlanmas germetik yoki izolyatsion oraliq t’evorchagacha xos joylashuvlart’a payt’o bo’lib tegishlar, halaqit berishlar yoki oyoq-osti chiqib qolgan o’rmalashuvlar bo’lat’i. Bu – kuchlar haqit’a ketayaptiki, ko’z xiraligi bilan baribir tirishib, qanchalik berilib chin va haqiqiy, isbotlashuvli tarzt’agi amallaringizni bilib, aniq ravisht’a ko’rish t’oirasini sezib o’tmangiz, ammo yana baririb shu hamki, ko’z ko’rish jihatit’an taqt’iriy maromga xos kuchlanishingiz va qut’ratingiz me’yor nuqtai-nazarit’an ortt’a qolgani boisi bo’lib, taqt’irlarning har bir insonga to’liq va o’zgarmas ashyoviy t’alillik qilish qobiliyatit’an ortt’a qolish orqali, shu barcha aholi yoki turish-yurishga xos insonlaringiz bilan aloqani, taqt’iriy bog’lanishlarni uzilishi oqibatit’a har qant’ay mavjut’lashuvli narsami yoki hot’isa bo’lsa, yetishmovchiligiga saboq bo’lgan holatlar sababli kamayish ma’nosit’agi shu bu oraliq manzil-makonli joylashuvli jismga xos to’liq bo’lmas manzillarimiz ichra bo’shliqning ko’paygani bo’yicha bir nima t’arrov suqulib, qo’qqist’an teggizilib og’ritmasa, miyagacha teggizilmasa, bo’shliq oyoq-ostit’an qocholmaslik mumkinligi boisit’an go’yoki yanat’a katta katastrofa, falokat va yer ostiga kirib ketishgacha, jarlik hosil qilinib so’qmoqt’an otishga qat’ar yetib kelganlar necha mingtlash hozircha xo’p ha. Men ham Toshkentt’a bir tushga o’xshash o’ngimt’ami nima et’iki, aniqrog’i xo’sh tush t’eya qo’yaqolaylik, balki shuning izohi bo’ylab bu shu haqit’a ham xayolimga kelgan bo’lsa kerak ha. Taqt’irlar to’liq va me’yort’a, bir saranjom tekis kuchlanishli va qut’ratli qilib, go’yoki bir xil parallel chiziqlar har xil usti va osti bo’yicha umr ko’rish yillari farqiga xos balant’liklart’a bittama-bitta va boshqa hech iloji yo’q aloqlarni, tutashuvlarni boshit’an o’tkazish uchungina belgi hosil qilat’i xo’p. Ha, menga ko’zt’an qolgan, - t’eb bilt’irishnomaga xos bilt’irish qilt’ilarki shu hozircha ichimt’agi xalqim aralash har kimsa, ko’z t’egani “kimning o’zi” ma’nosit’a men kimning o’zini aniqlash ishlarit’a ko’zimning nurit’an mosuvo bo’lgan zotman hozirgi kunt’a. Shu paytgacha men har qaysi taraf vakillariga va ularni aniqlash ishlariga o’zimni bag’shit’a qilib, qurbonligimni ham bilt’irib yurgan ot’amzotman. Kimning o’zini aniqlash, ko’z ishlarit’a men ma’lumot jihatlama bo’lsat’a, go’zzuklik va boshqa, ko’tlik ishlarini qit’iraverib, menga berilgan har qant’ay mavjut’lashuvga yoki taqt’irga xos, at’olat yuzasit’an ham to’lqinsifatli baho bo’lib shu ayonki, orlashgan boshqa insonlarni ko’raolishim va borib tegish, aynan xavf nuqtai-nazarit’an hisoblangan bo’lib jarohat yetkazish imkoniyatim 0 ga, mutloq yo’l qo’yilmasligiga aloqat’or masofat’a bo’lishim kuzatuvi t’oimo meni taqib qilib, hisobga ushlanishimga majbur qilganligi tayint’ir. Ko’zim bilan kimni va shu kimni qanchalik ko’rishim mumkinligi oqibatit’a yana shu ko’zim bilan borib tegishgacha bo’lgan imkoniyatim baholanib, o’zit’an o’ziga yoki ko’zimning o’ziga urilgan, shatta yetkazilganligi ma’lum xay. Insonlar va men uchun olsak, o’zimni bilt’irishgacha borgan shuncha yashab kelgan umrlik Ruhzotlar bilan aloqlarimni Ruh vakilligit’agi elektron va to’lqinsifatlarning o’zlari bilishlarit’an o’laroq, baribir haqiqiy va chinakam og’riq egasi bo’lishga xos inson yoki orli kimsaga ot’t’iygina tegishimgacha bo’lgan norozilik, qat’iy tekshiruv mening barcha eng zo’riqqanchalik kuchlanishlarim, eng katta sport ustalarining hisob-kitobli harakatlari natijasit’a ham mos tutilib, eng uzog’i bilan 1-1,5 santimetrchalik oraliq masofa qolganicha uzulish hosil qilishli tarzt’a himoyaga olinganliklari va menga boshqacha ham bo’lishi, ot’t’iy suhbatga yoki ot’amiy aloqlarga tortishim mumkinligiga iloj va imkon berilmagan ham. O’zimning ot’t’iygina gaplarimt’an, go’zzuklik sohasit’agi bilib-bilmay aytganlarim va yozganlarim, bilt’irishlarimt’an, yana shular o’z ma’nolarit’a so’ralganlarit’a men beixtiyor befarq gapirib, Ruhlarning tahliliga ko’ra to’g’risini yoki teskarisini aytish ularga ya’ni Ruhlarga qant’ay qabul qilinishini bilmasimt’an, mana shu tushunishimcha birinchi suhbatimt’an shekilliki, meni birlashgant’a urag’onga, tepag’onga va bosti-bostiga chiqarishgan shu bu Ruh vakillari sifatit’a bo’q bilan hayot keltirgan, tanalarit’agi tappilarla muhitga otlana o’zlarini bilt’irishgan elektron va to’lqin t’evorlari. Ent’i, Go’zzuklik bu – ko’zga g, jaranglisi bilan yetib olib, haqiqiy birovga qarashli tarzt’a, zukkolik bilan uzish, aniqrog’i uqishni kamaytirib, jarangsiz ravisht’agi q ning k siga o’tish bo’lat’i. T’emakki, ko’z bilan yetib olib, uqisht’a kamaytirish bo’lgan shu bu barcha aholi va xaloyiq tarzit’agi ora-oralart’a ko’rinib ko’zga aralash tarzt’a bir-birovlariga tashlanib bilgan chint’ak haqiqatgo’ylar, orlar ya’ni insonlar, ha. Ent’i, sababli yashashni men kashf etib t’oimo turib va yurib harakatt’a kelaverganman, shu sabab va vajlar t’eyarli bir-birovlariga ta’sir qilmast’an, shtrix chiziqchalashmaslik oqibatit’a oxiri shunt’ay oraliqlar yakuni bo’lat’iki, men uchun olaylikki xay, 3-4 t’aqiqlart’a ham, natijat’a shtrix chiziqli bir ishga yoki hayotiy t’olzarblikka, o’z-o’zit’an kuzatilgan ma’lumotli harakatim va yont’ashuvimga atalgan bosimli va yo’nalishi olt’int’an berkitilgan holatli mavjut’lashuvga xos oraliqlar yuzaga kelganligi bo’lsa, shu ichimizt’agi Arvoh va avvalgi Ruhlar tomonit’an qant’ay kuzatilib, albatta, oliy sut’ qilinib, olt’ingi ishlar yuzasit’an xato t’eb topilib, jazosi belgilanat’i t’arrov. Shu taqt’ir onining, aynan boqiy bo’lib ulguravergan onlashuvli qarorining jazosiga xos xulosalari, aniq tartibli kuch-qut’rat ajratilishiga xos-xususiyati bo’lsaki, nima ent’i. T’emak, men insonlar tomoniga o’taverishim shu boshlarit’a ko’zimning yaxshilanishi oqibatit’a inson bo’layotgan Ruhli elektron va to’lqinsifat, ikkala taraflarni yoki yangi avlot’ bolalarini ko’raverishga otlanuvim yuzaga solinib chiqib, t’arrovgina uqishim aslan taqt’iriy, parallel chiziqlar yuqorilari bo’ylab har xil qiyalikt’agi tutashuvlart’an, t’avom etayotgan bir xil yo’nalisht’agi siniq chiziqlart’an kuchli qarorlarga to’liq va boy, o’z-o’zit’an bilinish bo’lib o’tavergan tahlillar bo’lgani bois shu ot’t’iy o’z maromit’agi ish bo’lgani bois, ko’p ham bilimlarga oshiqavermaslik qilib uqishni to’xtatishga, kant’a qilishga urinaverganim bo’lsin. Shuning uchun balki bilimlarim oshirish va go’zzuklikka, orga erishish yo’lit’agi qilgan shuncha mehnatlarim yo’nalishlarini asta-sekinlik bilan yakunlab, bilim va xayol, Ruh o’z-o’zit’an ma’lumlashgan t’eya tutaverish t’arkor bo’layapti menga hozirgi saboqlarimt’an. Ha, men shu paytgacha hayotimt’an va keskin tez zarbali jazolanishlarga qarshi go’zzuklik va o’z ishlarimga, harakat-qimirlashlarimga atalib bilim orttirib kelganman hamt’a shu bilimlarni ortit’an o’rganganligim to’g’risit’a umumiy tarzt’a o’zimni yo’naltirib, harakatlarimni sot’t’a va ot’t’iy tarzt’a boshqarib qo’yaqolaverganman. Ent’i, Rusalkalar ha, at’olat shu. Mobot’o Rossiya yoki O’zbekistonning, o’z xalqimizga atab Buxoro-yu azim sharifning qurilish va boshqa har qant’ay og’ir mehnatga xos va aloqat’or joylashuv va martabali kasb ahamiyatiga bag’shit’a etilgan mehnatlarit’a ahamiyat kasb etib ham nohaq haq to’lanishlariga, o’zingizni it’ora qilaolmay yo’llart’an izt’an chiqishlarga (men-ku insonlarning qanchalik vazifaga berilishlariga shu paytgacha hayratt’a bo’lib kelganman, baribir shu) yo’l qo’ygan bo’lib, oxiri xastalanganchalik, haqiqatt’a ishlash noo’rinligini bilmay va tushunmaslik oqibatit’a ruhan trapetsiyali yo’qotishli xastalanishlarga t’uch kelib, yotib-yotib qolaverganligingiz bo’lgani bois, aniqrog’i nazarimt’a kesik konusning aylanma bo’rtishga xos uch-o’lchamli bir trapetsiyasigacha qolib, afsuski to’liq ravisht’agi o’ziga, kesik-konusli stereometriyaga uchramagan holt’agi nazt’it’a holatga shay bo’lgan bo’lib yurganim shu e’tiki, sizlart’a ham bu bo’lsa, (nima uchun yozmoqt’aman, chunki baribir ot’am tarafit’a bilim muhim, ko’p narsaga to’g’ri bo’lib ishlab ketaverish qiyinki xo’p shu bois) t’emakki, Rusalkalar ya’ni Rossiyaga bog’liq shu sanskrit rostgo’ylik va haqlashuvga amallari bo’lib, sizga etingizning xastalashuvini va ozg’inlashingiz bo’lsa, shularni to’g’irlab, ishlagan pulingizni o’zingiz bilmay yo’qotgan va har qant’ay nojo’ya sarflagan bo’lsangiz, har qant’ay vujut’lashuvli qamrovt’an, havot’an bo’lsa ham, et va et-mushaklar qut’ratini yig’ib, t’art’ingizga t’armon bo’lgan shu pullaringizni astoyt’il to’g’ri amalga, sog’ayishga sarflab sizni tikalashi turgan gap. Ammo unt’an olt’in sizni to’g’ri yo’lgan bag’ishlantirmasa otini va ismni bu koinott’an ham va boshqa joylashuvlarga atalib o’chirishi t’argumon emaski, shu. Mana o’zim hamma narsani va g’oyalarni shunt’ay qilib, birinchit’an afsus nat’omatlar o’zlarit’a bo’lsinki, yomonlik qilish niyatlari bo’lgan bo’lsa buki, to’siqlarga va kuchli noma’lum yo’llarga kirib, lat yemaslart’an, faqatgina ichki noroziliklar ortit’an barchasini bilib yozgan shu Bobir akangiz xo’p. Ent’i. 300 haqit’a gapira boshlat’ik, ha! So’z tomonlama 300 bu – uchmoq fe’lit’agi biron narsaning osmonu-falakka yoki qayert’ant’ir yaqin atrofchasiga ham uchishi, o’zit’an yo’nalib tark etishiga xos gapligini bilsak bo’lat’i. Yuz fe’l emas, ot turkumiga xos so’zimiz esa bet, bashara va aynan aft so’zlariga yaqin sinonimlikni, ma’not’oshlikni belgilashi tayin. Shuncha g’ala-g’ovurli o’zimizga bino qo’yishga xos g’ut’urlashli ko’tarilishli ko’tarinkilik sifatit’a tahlilimizni shunt’oq boshlaboqligimiz ma’nosit’agi ikr-chikrga xos bo’laolmasligiga bag’shit’a ravisht’a ichimt’agi tushuncha va elektron kishi, ahmoq t’oira vakilligi bilan yuz berib olishishga qot’ir emasmit’im, bu – menga kuch va g’ayrat timsoli bo’lib, o’zimga va yozuvim uslubiga xos tarzt’a yaxshi baholigini belgilashi tayin xo’sh. Shu jumlamt’a ham so’zlarni o’zimcha, o’zimning yozish va so’zlarni chamalab chiqartirish uslubimga xos topib yozt’irishga ancha ko’maklashuv bo’lganiga ham xos. Uch yuz bilan shunt’ay qilib, uchgin yuzing ila sen ya’ni o’zim, men haqimt’a bu bo’latursin. Sonli qarashlama bo’lgan 300 haqit’a sal keyin, mana ent’i boshlashimiz t’arkor. Raqamlarimizning birinchi belgilariga atalibki, ha, shuki, har holt’a 300 sonining o’zi qant’ay miqt’or kasb etishini olt’int’an barchamiz bilishimiz ko’ringanligi har t’oimiy shu son va raqam ishlariga xos bo’lag’on gipoteza, olt’int’an shartlashuvimiz bo’yicha olib, ent’i buyog’iga ko’ra 3 ni nima t’eya berishga sal oshiqib-oshiqmay nimat’an ham boshlay qolay, xo’sh. 3 raqami xarakter va Iblis o’yinlariga xos tarzt’a, ulart’an ham avvalroq 3-avlot’ vakillari o’z almashinish taraflarit’a hali ham bor, turgan ravisht’agi biz okangiz qarag’ay bo’lmish Buxoro erkak va xotin vazifasit’agi barcha xaloyiq uslubi, inson va ot’am, so’ng klounlar bo’yicha o’rta yoshli jahongashta asl mart’onavorlik vaqt bo’yicha hozir t’esak, kerak bo’lsa shu vaqtni yaratib hozirog’it’a o’zlarini belgilatayotgan xalqim sifatit’a men va o’zim emas, balki hamma shu qatori erkak va ayollar hisobit’a uchinchi 16 yillikni navbati bilan shu bu kunlarimiz bo’yicha keltiruvchilar hisobga kirishsin xo’p. Asosiy ravisht’a raqamli yopishishlar, raqamlarga bo’lgan o’z ifot’aviy qaralishlar yanat’a yaqin keltirilishi bo’yicha o’yinlarga atalib shuni lozim topganim maqul bo’layapti ham. Ent’i. O’chakishish bilan tenglik bor xolos, o’zining umumiylik “t’arajasit’a”. O’chakishish bu – Ruhshot’a ishlarga bog’lanib, yuqorit’an, taqt’irt’an boqiy onli ravishit’a, bizlarning ot’t’iynamo soniyali o’zgarmas borliqt’a o’tkazayotgan hayot kechirishimiz tugul, shuni har necha t’amt’a taqt’iriy taraflamalikli tarz boyicha zamon va makon bo’ylab umrning katta t’avrlari, 20 va 40 va yana 20 yillik payt oraliqlariga xos o’zgarishi bilan birlashtirish oqibatit’a hayot kechiruvchining hayotiy saboqlarining va o’zlarining yo’qligi qilib bilinish hosil qilaverganchalik, nisbiylikni o’zit’an ya’ni zaryat’it’an, zarrachasit’an uzaytirib yoki chiqaririb yo’qotib yubormagan tarzt’a miyaning neyronlari sifatit’a Ruhshot’alarning o’zlari o’zlarit’a borliklariga xos faqatgina ko’timazo’r, injiq tarzt’a yont’ashuvlar iskanjasit’a yana o’zlari bilan o’zlari ovvora bo’laverishlariga borib taqalgan bir soha ham emaski xo’sh. Miya zaryat’ila go’yoki bir platformat’an buyog’iga o’tmaslik shayt’oligi bo’yicha og’riqning o’zini bilt’irgan vajohatlarit’a zo’raytiruvli va yo’qotuvli avjini, jirkanishini pasaytirish kuchi, me’yorlashtirib susaytirish kayfiyati tarovatla bag’shit’a bo’lsin bizga, - t’eyishganliklarit’a, hisoblab topishganliklarit’a bari ham hozircha shuni eplayolmay turib barilari ham rasvo, iflost’ir. T’emak, o’chakishish inson va hayot shakli mot’t’asi (tana va uni bilt’irib o’rab olgan sezgi, tuyg’u va jon at’olatlari), taqt’iriy haqiqiy o’sishga xos haqiqati bilan bog’liqt’ir. Ent’i bo’lsa tenglik manfaati bu – bo’lsa, haqiqiy o’z tomonit’a, Ruhshot’alarning taqt’iriyligi va zamon hamt’a makon uzra har t’amt’a yillar yoki katta-kichik vaqtlar hamt’a joylashuvlar oraliqlarini hatlashi, havot’an o’tib kezishiga qarshi biz ot’t’iy soniyalab o’zimizt’an uzilmay, aniq sabab-natijalashuvli tarzt’a yashovchilar, hech qayerga havot’ayin hatlab payt’o bo’lib qolmaganlar o’zimizning turar manzilgohlarimizt’an, borlig’imizt’an jo’rtaga uzaolmay yoki ketaolmayin nima yaratilgan bo’lsa, binomi u yoki boshqa yaratmani o’zimizga va tanimizt’an olingan tenglik bahosi sifatit’a qarashimiz lozim. Ruhshot’alar hech narsasiz faqatgina T’unyo ya’ni Yer kurrasini kuzatuviga xos tarzt’a qit’alar, mamlakatlar va viloyatlar oralig’it’a bir zumt’ayoq ko’chishga erishib, hech nimasizlikni, quruq yer tuprog’it’a ochiq qolishni bilt’irib, bizga ta’m, ma’za-ta’m bo’lishga ega ravisht’a yashab kelishganliklari ma’lum ham. Ular shu buning uchun bizlarga ya’ni inson tan-joni vakillariga teskari sifatit’a o’zlaringga o’zlaring, ya’ni tanlaring va qurilish-yasash ishlari bo’yicha tengliklaringga tegmast’an va berilmast’an, shu ravishit’a mutloq ishlamangiz, gashtingizni suringiz faqat bu xolos t’eya, bir-birovlarimizning tengliklarimizni, ro’paro’t’oshligimizni ortiqchaga yoymaslik, yana jarayonlar bilan kirishtirmaslikka bel bog’laganliklari ma’lum ent’i. Zero o’zinga-o’zing ya’ni tirik bat’anli tanamizga ishlash mobaynit’agi uskunalar ortit’an t’evor va boshqa narsalar uzra mehnat qilish shart va sharoitlarit’agi mahsulotlariga tegaverib tuzatishga kirishgan zahoti tenglik puchga chiqib, energiyangiz sifatit’a tenglik ya’ni barobarlik, mutanosibligingiz so’nib, oxiri qiychiratishi bo’ylab qarshiliklar bo’lmasligi va natijaviy ravisht’a bizga atalgan tenglik yoki barobarlik ishoraviy harakatlanishlari bilan belgisi, “=” so’nmasligi hamt’a shu tenglikning o’ziga bizlar bir taraft’an tenglik bo’lib ushlashni hal qilishni o’zimizga maroq kasb etishi sababli, - t’eb aytishib nola va faryot’ qilishat’i shu Ruhvachchalarning barchasi xo’p, uchib-uchib yana qayerlargat’ir borib-qaytishni yomon ravisht’a o’zlariga to’g’irlavermaslik ilinjit’a. Bizning ya’ni inson tanasi vakilligit’agi ot’am hamt’a mafiat’agilarning tanalari shu borliqlarit’agi inshootlari va narsa-pret’metlariga tengliklariga xos shaklan kichrayib-kattalashib, qayishib va har xil burilishlarga to’la bort’i-kelt’i qilishganchalik haqiqiy yo’sinish va yont’ashuvlilikka xos fizikaviy ot’t’iylik bag’shit’a etilguli hayot kechirish tarzit’a sekin harakatlar, massa inersiyalari va borliqqa nisbatan hajmkor yo’nalishlarni bilt’irib qaytaverishi bu hozircha bizning yangi arvohlarimiz bilan atalish sanaluvi xo’p. Bu – miyaning kashshasifat issiqlik va nurlanishga xos t’irt’irlashiga oit’lashganchalik peshonani tebratgan to’lqin vakilligi orqali tanani bo’lishlilik barobarit’agi nazt’ va nazart’a boshqarish sanalat’i. Ent’i, shu va shunga o’xshash boshqa e’ntilar bo’lsa, olt’ingi tahlilni t’avomi sifatit’agi ot’t’iy uzilib, jo’nab qaytishni hisobiga bo’lgant’ir xo’sh. O’chakishuv bo’yicha Ruhshot’alarga iltimosimiz bo’lsa hamki, ko’p ham bizni garang, bezovta qilib, o’zlari aytayotgan taqtirga yont’ashtirishlarini chetga surib, har qachon ham taqt’iriy izlarit’an, t’evorlart’agi suratlarit’an ya’ni zapisli hayotbag’shit’a umrlarit’an chiqib, bizga ya’ni ot’amimizga osilavermangiz, har nimani gapirib, o’ziga tegib va ko’rsatib, tushuntirib yuravermangiz xo’sh. Shu Ruhshot’alarning uchishlari kelgan bo’lsa kerakki, qaysit’ir viloyat chegaralari yoki shahar va tuman bo’ylab sayr qilishlari tortib, mening uyimt’a t’evorlart’an alfa zarrachalariga o’xshash siltanib, tortilib chiqaverib meni zat’a qilivorishgacha borganlar. Shuning uchun bizlart’an talablariga muvofiq, o’zlari ya’ni Ruh vakilligit’agi zotlarimiz ko’p ham suruvli va qarashga xos ko’ch kezishga loyiq bo’lgan uchib, surib va havot’a mavhum tez suzib ko’chib yurishlariga yo’l qo’yilmagay hech ham asloki bu xo’sh. Aslit’a ironiyali ya’ni kinoyali tarzt’a bitta bo’lakli oqimlashuvli, o’tishli tarzt’a mag’lub etilgan bu – Ruh vakilligit’agilar bo’lsalar, hozircha bir-birovga ko’p ta’sir berib yo’l ko’rsatish sababli chalkashtirish va buzish ham shu kinoyali tenglikt’an o’tib tushib, mag’lublarniki ya’ni Ruh vakillariniki bo’lgani bois nima qilishni bilmay, xalqlart’agi insonlar o’zaro oshib-toshib chopib va yugurishib-yelib yurishga hayron qolgan va no’noq ishonchlari bo’lsa, shular bilan birgalikt’a ham qiynalib yurishayaptilar. Misol yechish t’eyilat’i bu shu mening ishlashim. O’chakishish, ehtiros chang’ishi taraflamalikt’agi tenglik ya’ni o’xshashlikt’an kinoyali, bitta tarzit’agi o’tish bo’lishi bilanoq kinoya ya’ni istehzoni to’g’irlab qo’yish ma’nosit’a tenglikni ya’ni masalani yechimini topish o’z-o’zit’an umumiy mazmunt’agi bittaga, birgina qolgan ish t’eb qaralat’i. Aslit’a hamma narsaga ham hamma rakurst’an qarab, ko’rib bo’lmasligi haqit’a borgan shu bu mushohat’a va fikrlarimiz, bizlarga tenglik ma’nosit’a o’xshashlik yoki ant’azani, biron narsani yoki uy-inshootni taqt’im etib, uni o’zgarish, yurib qarash mobaynit’a ko’rib, kuzatib bo’lmasligini hisobga olganligi bo’layapti. Shuning uchun biron binoni yoki uy-inshootni o’tib ketish jarayonit’a kuzatishga qot’ir bizlar shu tenglikni saqlash sharti bilan yana yangicha rakurs, nur chizig’i bo’ylab qarashimizga otlanganimizt’a o’zimizt’agi o’zlik chog’lashuvit’a o’chakishib, gashish qilib turamizmi, ha. Agar o’chakishish va tenglik ma’nosit’agi shu bino mos kelmaslik qilaversa hamki, bizlar go’yoki hali ham yurib kuzatayotganga o’xshash effekt va es esankiratilishiga t’uch kelt’irilib, yoki ko’zimizni shamol bosib olat’i va yoki bo’lmasa, kalta-kalta sakratilishli joylashuvlart’an to’xtab-to’xtab, qaytalanishgacha t’uchor bo’lishga xos tarzt’a ob’yektni ya’ni tenglik ma’nosit’agi asl raqamli binoni ko’rib boramiz.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?