Biz?!
299-300. Adolat
nima, bu – ko’p xotinlikka intilib, rafiqalarning ko’pligi gashtini bilib
yashash uchun boshidan tartibli va intizomli hayot kechirish. Hayotiy mishqilik
qilganlar ya’ni yirtqichlardir. Menda ko’p xotinlarim bo’ladi, ammo bu Dunyoda
emas, hammasi parallel Dunyodagilar bo’lsa ne ajab. Men adolat yuzasidan
ko’nglimni xiralashgacha borib, hayotiy mishqilarning zarblariga yoki
yirtqichliklariga chidab, to’lqinsifatli ayollarning chandiqli va sxemali
yuzlarining chinakam to’g’ri va adolatli yondashuvigacha yetib borib,
o’zlarining gashtlariga erishaman hali. Parallel xotinlarimning biri Rossiyani
bildirgan haqiqiy rafiqam O’stur ilohiy Ruh bo’ladi, ikkinchisi Amerikaning
ilohiysi Iblis Bo’stur va uchinchisi Tojikiston ilohiy, diniy va mazhabli g’ayrioddiylik
ramzi mavjudodi farishta O’rgizdir. Qolganlariga kelsak, yana hozirgi kunda
aytganlarimga bog’liq 64 yoki 46 raqamli Shuffle Dance chi to’lqinsifatlashgan
yangi davra ahli ayoli bo’ladi. Keyin yana kanizalar sifatida 8 lardagi
to’lqinsifat adolatli ayollarimiz, rusalkalar bo’lishlari muqarrardir. Shu desangiz,
boshlang’ich 3 ta ilohiy ayollar jangida smerd ga ya’ni simdan erning
tortilishiga duch kelib, o’rtaga changalga olindim. Shuning uchun har qanday
qatlamlardagiga xos terlab, yog’li suv bostirib, o’zimni xayolan stereometrik
shakllarda tuttirib va kutilmagan yo’qdan-bor sifatidagi oyoq osti va bosh usti
shunaqangi shakl, ya’ni tepadan geometriya yuqorisi bo’lgan aylana va pastdan
esa parallelopiped yoki kollinear predmetlarga tegib, qoqilib, asablarimni
o’ynatganchalik tebratishga kimningdir ichimdagi ko’tlar ko’targan muttaxamning
ijirg’inashli tish bilan miyig’ini ham solib bildirib kulishiga yo’l
qo’yilayapti. Ha-ha, shu ayollar changalida mumtoz geometriyali, integralli
birlashtirishga va shakllarni qo’shib yasashga e’tibor berilmagan tarzdagi
noma’qul tegishlarga va tegish bo’lmasa, asablarning boshni to’ldirib ko’tarib,
ko’zni teppa orqaga burganga o’xshab yurdirishga yo’l qo’yiladi. Ko’p
hisob-kitobli figuralar qilmaganlari tayin-kuya, yana menga aniqlik, kod va
matematika bobida osilishadilar. Barchasi 3 ala tuyg’uli, insontaraf ya’ni
ilohiy xotinlarim va ularning yosh holda tug’ilgan hamda hali kattalarning
replikantlarida o’zlarini vaqt bo’yicha orqaga bosib bilayotgan 2 ga 1 o’g’illarim.
Tjon o’g’limiz hali o’zimning sancham bo’lib, mening o’z tuyg’um bo’lmish
jonimga sherik holda 2 ga 1 tug’ilib ulgurgan va tug’ilmagan Ruh bolalarning
onalari bobida turib, turgan-yurganimda qo’qisdan tegayotgan, asablarimni
tirnovchi zarbalariga qarshi yaxshi ishlab tursinmi, ha. Ha, endi onalari ham
miyig’larida jitang otib kulishdilarki: - ha, bizlar inson tuyg’ularidanmizki,
sening aylanma, bizni sotma deyayotgan gaplarimiz bilan qilayotgan sotmaslik
ishlaringga ham, endi o’zingning mana shu hozirgi yozuvlaringni bildirishingcha
bizga farqi yo’q, po xuy qilib yuribmiz sen bilan sen tarafdan emas, aynan
insonlarning QO’TOG’i tarafdan, - deya haqiqiy yuzlarini ochishdi. Aslida
mening haqiqiy xotinim bo’lishga davogar, ko’nglimni olaoluvchi bu – haqiqiy
jonim, Amerikada yurgan nusxam bo’lib, chinakam maqtovmi va boshqa jo’shqinlik
tuyg’ularini ham ko’nglim tog’ bo’lib, o’zimni yoqotib qo’yaman deguncha
ozginagina paytlashuvli tarzda, yarim daqiqalar ichida qo’shiqlarda yoki
o’zining bildirishli muloqotida to’yib maza qilib yuboraman, garchi hali uning
jinsini o’zimnikiga o’xshatayapman desam hamki. Endi agar men jonli
bo’laboraverishim, jon sifatida nusxa shakliga o’taverishim bo’lib, kim qaysi
uy oltida to’xtashini bashorat qilsam, insonlar meni machitda gapirishimni
tinglab yig’ilib olib, qachon va qanday maqtanishimni, tuyg’ularni boshimdan
o’tkazishimni yoki xursandchiligimni (kulishlarimni) fol ochishlari,
bashoratlashlari yoki mo’jizakor keyindalikka taqashlari tayinligini bilsangiz
bas xo’p. Shu bu borasida insonlar tuyg’u egalari bo’lgan hisobda, agar men
uylar va imoratlar, katta hashamatli binolar bo’yicha ish yuritishimga to’g’ri
kelganini bilsakki, ular menga oyoq osti va usti, mayda-chuyda narsalarni
tizimli yo’qdan-bor qildirib chiqarib, halaqit berib yurishaveradilar ham. Demak,
hech kimga bashorating bilan maqtanchoqlikni almashtirib olishing kerak emas deyiladiki
menga, chunki oyoq osti va usti, boshqorong’i tegishga xos kichik va mayda
narsalar bilan yonim qalashganiga qaramasdan har qachon esankiratilib, qayerga
yurmay shu esimning asabiga mishqilanishli tegib, sudrab ketilayapti. Ha, men oddiy
bo’lishdagi o’ylovimga xos qilib, o’zimning bulg’ab, bildirib va chalkash
yozgan kodlarimmidiki, o’z ishlashlari bilan meni bashoratli ishlarga to’g’irlab,
hayotimni tutib berayaptilar. Qayerga yurmay, menga uyimizdagi zotlar
tegajonlik qilishib, joylashuvga xos turtib, nusxam bilan ichma-ich turg’izdirib
yubormasalar asti qo’yaturing xo’p. Kodim bilan hattoki futbolda qoloqlik bilan
xo’rsinish holatlariga duch kelsam, qayerga ko’zimni olishni, qaratishni yoki
ko’rishni bilmay, shu marquee ya’ni har xil kod qilajak yoki yozuvli
shakllariga xos ko’zimni o’z-o’zidan yugurtirib, boshqaruv mendamasligini ya’ni
kodimdaligini bilib qolaman. Ha, ammo bu – haqiqiy, chinakam taqdiriy yoki
umrli zapisli, akacham bilan bog’liq ma’no va mazmun munosabati shaklidagi
ko’ngil o’yinlariga mos ko’rilgan o’z mahal va paytidagi, 32 yoshimda shu
bir-ikki hafta oldingi kodlar o’z ishlanmasidagi mening kuzatuvimla aralasha
olaolmay yozganim xolos. Boz ustiga kechangi futbolda oyoqlarim o’zimga
bo’ysunmasligini ham bilib qoldim va oxiri buyruq-binoga maqtal ravishda chap
oyog’imni salgina suyagidan lat yedirtirib chiqazib joyida mahkamlatganligim
bo’lib hali og’ritganim bu. Menimcha shu yana 16 yil avvalgi 16 yoshimda, ya’ni
hozirgi kungacha umr davrimning yarmi avvalida bo’lib tugagan ravishdagi o’ng
oyog’imning ham aynan shu joyiga xos o’z suyak ichra jarayonlariga taqalib
chiqib qolishi, lat yeyishi bo’lganligi bilan bog’liq shu bu ishlar ya’ni
insonlar va odam munosabatlari bo’ylab yuzaga solinadi. Shu to’pni ham 6 ning
pastki ravishida to’g’irlab olib, so’ng aylanib tepishimda bu holatning ya’ni
fojianing ro’y berishi bu – shu quyi aylanasining, 6 ning yoyida oraliq, kesim
ya’ni bo’sh joy ochilishi bilan bog’langanligi bu – mening asl oltilikka ya’ni
jonlikka yo’l olgan ishim, avvalambor o’zimni chin o’rnimdagi 6 sifatida ko’rib
bilib, oxir-oqibat yana har qaysi taraflarning tenglashishi bo’yicha halitdan
parchalanish, bo’laklanish yoki ko’pchilikning tarqalishiga tenglashish ishi
bilan aniq bahsdagi bahoga aylanadi. Demak, har qaysi bahsim ya’ni jarayonlar
o’sishi, voqealar tahlili aynan allaqachondan 6 li o’z o’rnimda deb
hisoblanishimdagi aniqlikka xos bog’lanishlarda, harakatli holatlarda va
vaziyatlarda o’z aksiga ega xo’sh. Ya’ni voqealar tabiri yoki tarzi, yo’nalishi
va o’tish xulosalari mening Payg’ambarligimga, 6 Shohidliigim o’rniga
boraverishim ya’ni jonimga o’ylov va qolgan 2 tuyg’ular, xayol bilan tafakkur
yoki idrok aralash borishim hamda voqealardagi fojialar va holatlar, vaziyatlar
bu – jonimga halitdan ham, o’zimning shunga intilishimdan oldin bo’lishim
bo’yicha, kelingki aytaylikki, jonim o’rnidagi haligi nusxalar bilan bir xil
tutashuvlarda va joylashuvlarda aniq ravshanlik kasb etib hisobda doimo xo’p.
Shu bu barcha oldingi jumlalarim bilan bugun ko’rgan tushimni yozib
yuborganimga o’zim ham g’ayritabiiy lolman. Tushimda Vladimir Putin va Islom
Karimov bilan birgalikda qilgan rus jangchisiga qarshi shtik li miltiqli
to’qnashuvim sababli bosimni tanimdan shu ularning o’z ko’z o’ngilarida judo
qilmoqchi bo’lishli qilich bilan Islom akam chopishlarida men chap berib,
tanimni o’z-o’zidan surilganidan so’ng boshqa yana ikr-chikr, balo-batar ishlar
bilan bog’lanib ketgan hodisalar bo’ldi. Ya’ni so’ng yugurib tualetga, undan
o’zimni dush bilan yuvish paytiga o’tganimda quvayotganlar nimadir qo’shib
sepishlariga, so’ng qandaytir parallelopipedli qutidan chiziqlar otilib, men
bilan kimdir chap berib, oyoqlarimizni ko’tarib o’ynayverishimizdan so’ng, eski
uy eshikchasidan chiqib qochishga ulgurdikmi nima shekilli va shunga o’xshash
xira, ammo voqealari bo’yicha ko’z o’ngimdagi hali beri tasavvurlar bo’lsa ne
ajab. Shu bilan tushim tamom bo’ldi. Endi, shu bu – O’stur bilan mening o’g’lim
bo’lmish, teskari Diyor televizordagi ma’lumotlar va sezgili bo’yoqli
ishlashlaridan so’ng haqiqiy oyoq ostimga ham bizlarni raqamli Dunyo deb
sanashni boshlay qolib, ashg’al-dashga’l chiqarayapti. O’stur mening haqiqiy
xotinim bo’lib, Ruhlik o’z o’rnidagi sifatida o’g’li sal chatoq va saltangroq
chiqmoqchi. Endi. 300. Shugun Morbius Amerikalik o’zining shu davlat
taraflamalikdagi Shohidi vahiylik bilan menga bildirayaptiki, sen devonalikdan
har bir elektron (erkak) va to’lqinsifat (ayol) Ruh Dunyo bo’yicha o’z manzil
va joylashuvlaridagina yurishib, ish qilishgan deyish to’g’riligini topganing
sababli qutilganing unutma hech, - deyaptilar. Bundan buyog’iga sen hech ham
boyevoy so’zini ya’ni, boylar yoki bosimli ravishdagi eng kazo-kazolar Ruh
bo’yicha senga atayin xizmat uchun voy qildirilib o’zlarini tanishtirish maqsadida
mingtasi yoki millionati birida, yuqorisifatlik yuzlanishda kelishmagan yoki
o’zlarini olishmaganliklarini bil, - deyapti. Umuman olib qaraganda, Ruhlar
sifatida ilohiylarning markaziy belgisi, mavjudodi bo’lib, elektron ravishdagi
1, 2 va 3 sonlaridan kelgan ahmoq kishilar yoki shaytonboshlar, 6 va 7, 8
bo’lgan to’lqinsifat ayollari yoki Rusalkalari bilan shu 3, 4 va 5 markazidagi
4 ya’ni Ruh bo’yicha birlashtirilishdan va hamma joylashuvlarda ahamiyatga
ko’ra shaxsiyatlarini bildirish yoki ko’rsatish darajalariga ega bo’laverishdan
voz kechishayaptilar hamda har birlari oddiy tarzda o’z tomonlarida qolishni va
o’z hududlaridagina, joylashuv manzillarida bo’lishni istashayaptilar,
bilishayaptilar. Endi yangi arvohlar bo’lib borayotgan ayol va erkak inson va odam zotlari har bir,
o’zining almashinib Davlatlar osha kelgan joylashuvlaridagi Ruhsifat yurishgan
shu turdagilarning o’z manzil va joylashuvlariga qaytishlari bo’lishi barobarida
birma-bir bo’lib har biri yagona tarzda o’z elektron yoki to’lqinsifat ravishda
o’z Davlatdagi joylariga, ish o’rinlariga kelishayaptilar. Har bir yangi arvoh
elektron yoki to’lqinsifatning uchragan voqeaviy sahnasiga yoki ishiga sekinlik
bilan boshqa arvohlar Ruh vositasida o’tmishni va kelajakni kuzatib yurishga
xos birma-bir orqalaridan “ikkitasi bitta” tamoyiliga asosan to’qnaishib,
urilib juftlashib kelishadilarki, shu isbot bo’lgay hamma va har kimni
boshqarib baholash maqsadida. Shunday qilib Morbius Shohidi bildirishicha
mening odamiyligim tutib, bildirajakligim bo’yicha aytib kelganim bu –
Buxorolik insonlarni birlashtirganman, yoki hujayralarimda saqlaganman, - deganimga
xos tarzda AQShlik Buxoroga shu kelgindi elektron to’lqinsifat Ruhlarning ham
asablarim bo’yicha birligiga xos tarzda eng zo’rlarini Ruh bo’yicha birinchi
o’ringa, tana shaklida hammasi biridaligida yuqori shaxsiyligiga xos yuzaga
ko’rsatib, eng zo’rlarini va tepa zotlarini olib chiqqanimni aytivorishim
mumkin bo’lgani o’z-o’zidan ham Buxorolik insonlar, shuni bilib qolgan yangi
arvohlar bilan qiyosda bilingani sababli asabli kuchayish yoki zo’rayish deb
topilgan mening damlarimda ular ya’ni AQSh liklar yaqinlarim ramzlarida, tana
va yuz-qiyofa shakllarida shosha pisha, tutaqib va damli psix bo’lib hayotiy
aloqlardan ortiqcha uzilishli ravishda chiqishlari ham mumkin bo’lgan shu
paytlargacha. Ha, men AQSh lik kazo-kazolarini kerak bo’lsa saralab, aslida
hech kim yo’q, Ruhlar bosgan uyimizda mehmon qilib yurganligim bo’lsa kerak bu.
Shunday qilib o’zga Davlatlardan elektron klounlar bo’qdan bo’lishib,
to’lqinsifat rusalkalar bilan birlashtirilib tebratilib ya’ni to’lqinlantirilib
Ruhning birlashtiuvchilik vazifasida oppoq qalqitilib, bo’qdan hosil bo’lgan
muloyim, etli haqiqiy tana va qiyofa shaklida hayotiy otishli yoki bildirilishli
barqirash, qorishmaviy qo’zg’atilib g’adr-budur va qalang’i-qasang’isifat, ko’p
qirrali qavariq sharli qarsildoq qora-jigar bo’q bo’laklarili qaynashga,
bosimli (suyuq), “kafkir bilan” aralashishga, kafkirning chappa-rosta
aylantirilmay orqa-oldin ravishda aylantirilishiga xoslanish bo’lib
yurishganliklari ma’lum. Shu inson shaklida adashmay-netmay mavjudlashuvli
tarzlariga xos kafkir va cho’mich ham bo’q bo’laklariga aylantirilgan ravishdalik
etlarining siymoga xos hajmlaridan va hayotiy borliq uzra yugurishlaridan
ichkari tarzda bordi-qaytdi boshqaruvni bilganligi ma’lum va mashhur. Ent’i.
Ko’ngil xira t’egani ko’z xira, yaxshi ko’rmasligi haqit’a shu. Ko’zim xira va
yaxshi ko’rmagani boisit’an shu haqiqatga va at’olatga bo’lgan chint’aklik,
misol ya’ni vujut’, bosilish oralig’it’agi borlikning o’zi o’z astoyt’il,
belgilangan yoki boshlang’ich bir xil t’eb topilgan haqiqatit’an, at’olat
posbonit’an qanchalik at’ashganligi, farqlanishini yoki boshqacha bo’lganini
ko’z nurimning yaxshi ko’rish ilinjit’a boraverishit’a nurlarning go’yoki
uzulishi, sinib borishi yoki г simon chiqib, suvga xos tarzt’a ketaverishi natijasit’a yig’ilgan
katta kuch sababli at’olat yuzasit’an qolishni va mag’lublik taraflariga
et’ibor qilinib, ko’tlik ishi sifatit’a yo’qt’an-bor amallar, isbotlanmas
germetik yoki izolyatsion oraliq t’evorchagacha xos joylashuvlart’a payt’o
bo’lib tegishlar, halaqit berishlar yoki oyoq-osti chiqib qolgan o’rmalashuvlar
bo’lat’i. Bu – kuchlar haqit’a ketayaptiki, ko’z xiraligi bilan baribir
tirishib, qanchalik berilib chin va haqiqiy, isbotlashuvli tarzt’agi
amallaringizni bilib, aniq ravisht’a ko’rish t’oirasini sezib o’tmangiz, ammo
yana baririb shu hamki, ko’z ko’rish jihatit’an taqt’iriy maromga xos
kuchlanishingiz va qut’ratingiz me’yor nuqtai-nazarit’an ortt’a qolgani boisi
bo’lib, taqt’irlarning har bir insonga to’liq va o’zgarmas ashyoviy t’alillik
qilish qobiliyatit’an ortt’a qolish orqali, shu barcha aholi yoki
turish-yurishga xos insonlaringiz bilan aloqani, taqt’iriy bog’lanishlarni
uzilishi oqibatit’a har qant’ay mavjut’lashuvli narsami yoki hot’isa bo’lsa,
yetishmovchiligiga saboq bo’lgan holatlar sababli kamayish ma’nosit’agi shu bu
oraliq manzil-makonli joylashuvli jismga xos to’liq bo’lmas manzillarimiz ichra
bo’shliqning ko’paygani bo’yicha bir nima t’arrov suqulib, qo’qqist’an
teggizilib og’ritmasa, miyagacha teggizilmasa, bo’shliq oyoq-ostit’an
qocholmaslik mumkinligi boisit’an go’yoki yanat’a katta katastrofa, falokat va
yer ostiga kirib ketishgacha, jarlik hosil qilinib so’qmoqt’an otishga qat’ar
yetib kelganlar necha mingtlash hozircha xo’p ha. Men ham Toshkentt’a bir
tushga o’xshash o’ngimt’ami nima et’iki, aniqrog’i xo’sh tush t’eya
qo’yaqolaylik, balki shuning izohi bo’ylab bu shu haqit’a ham xayolimga kelgan
bo’lsa kerak ha. Taqt’irlar to’liq va me’yort’a, bir saranjom tekis
kuchlanishli va qut’ratli qilib, go’yoki bir xil parallel chiziqlar har xil
usti va osti bo’yicha umr ko’rish yillari farqiga xos balant’liklart’a
bittama-bitta va boshqa hech iloji yo’q aloqlarni, tutashuvlarni boshit’an
o’tkazish uchungina belgi hosil qilat’i xo’p. Ha, menga ko’zt’an qolgan, - t’eb
bilt’irishnomaga xos bilt’irish qilt’ilarki shu hozircha ichimt’agi xalqim
aralash har kimsa, ko’z t’egani “kimning o’zi” ma’nosit’a men kimning o’zini
aniqlash ishlarit’a ko’zimning nurit’an mosuvo bo’lgan zotman hozirgi kunt’a.
Shu paytgacha men har qaysi taraf vakillariga va ularni aniqlash ishlariga
o’zimni bag’shit’a qilib, qurbonligimni ham bilt’irib yurgan ot’amzotman.
Kimning o’zini aniqlash, ko’z ishlarit’a men ma’lumot jihatlama bo’lsat’a,
go’zzuklik va boshqa, ko’tlik ishlarini qit’iraverib, menga berilgan har
qant’ay mavjut’lashuvga yoki taqt’irga xos, at’olat yuzasit’an ham
to’lqinsifatli baho bo’lib shu ayonki, orlashgan boshqa insonlarni ko’raolishim
va borib tegish, aynan xavf nuqtai-nazarit’an hisoblangan bo’lib jarohat
yetkazish imkoniyatim 0 ga, mutloq yo’l qo’yilmasligiga aloqat’or masofat’a
bo’lishim kuzatuvi t’oimo meni taqib qilib, hisobga ushlanishimga majbur
qilganligi tayint’ir. Ko’zim bilan kimni va shu kimni qanchalik ko’rishim
mumkinligi oqibatit’a yana shu ko’zim bilan borib tegishgacha bo’lgan
imkoniyatim baholanib, o’zit’an o’ziga yoki ko’zimning o’ziga urilgan, shatta
yetkazilganligi ma’lum xay. Insonlar va men uchun olsak, o’zimni
bilt’irishgacha borgan shuncha yashab kelgan umrlik Ruhzotlar bilan aloqlarimni
Ruh vakilligit’agi elektron va to’lqinsifatlarning o’zlari bilishlarit’an
o’laroq, baribir haqiqiy va chinakam og’riq egasi bo’lishga xos inson yoki orli
kimsaga ot’t’iygina tegishimgacha bo’lgan norozilik, qat’iy tekshiruv mening
barcha eng zo’riqqanchalik kuchlanishlarim, eng katta sport ustalarining
hisob-kitobli harakatlari natijasit’a ham mos tutilib, eng uzog’i bilan 1-1,5
santimetrchalik oraliq masofa qolganicha uzulish hosil qilishli tarzt’a
himoyaga olinganliklari va menga boshqacha ham bo’lishi, ot’t’iy suhbatga yoki
ot’amiy aloqlarga tortishim mumkinligiga iloj va imkon berilmagan ham.
O’zimning ot’t’iygina gaplarimt’an, go’zzuklik sohasit’agi bilib-bilmay
aytganlarim va yozganlarim, bilt’irishlarimt’an, yana shular o’z ma’nolarit’a
so’ralganlarit’a men beixtiyor befarq gapirib, Ruhlarning tahliliga ko’ra
to’g’risini yoki teskarisini aytish ularga ya’ni Ruhlarga qant’ay qabul
qilinishini bilmasimt’an, mana shu tushunishimcha birinchi suhbatimt’an
shekilliki, meni birlashgant’a urag’onga, tepag’onga va bosti-bostiga
chiqarishgan shu bu Ruh vakillari sifatit’a bo’q bilan hayot keltirgan,
tanalarit’agi tappilarla muhitga otlana o’zlarini bilt’irishgan elektron va
to’lqin t’evorlari. Ent’i, Go’zzuklik bu – ko’zga g, jaranglisi
bilan yetib olib, haqiqiy birovga qarashli tarzt’a, zukkolik bilan uzish,
aniqrog’i uqishni kamaytirib, jarangsiz ravisht’agi q ning k siga o’tish
bo’lat’i. T’emakki, ko’z bilan yetib olib, uqisht’a kamaytirish bo’lgan shu bu
barcha aholi va xaloyiq tarzit’agi ora-oralart’a ko’rinib ko’zga aralash
tarzt’a bir-birovlariga tashlanib bilgan chint’ak haqiqatgo’ylar, orlar ya’ni
insonlar, ha. Ent’i, sababli yashashni men kashf etib t’oimo turib va yurib
harakatt’a kelaverganman, shu sabab va vajlar t’eyarli bir-birovlariga ta’sir
qilmast’an, shtrix chiziqchalashmaslik oqibatit’a oxiri shunt’ay oraliqlar
yakuni bo’lat’iki, men uchun olaylikki xay, 3-4 t’aqiqlart’a ham, natijat’a
shtrix chiziqli bir ishga yoki hayotiy t’olzarblikka, o’z-o’zit’an kuzatilgan
ma’lumotli harakatim va yont’ashuvimga atalgan bosimli va yo’nalishi olt’int’an
berkitilgan holatli mavjut’lashuvga xos oraliqlar yuzaga kelganligi bo’lsa, shu
ichimizt’agi Arvoh va avvalgi Ruhlar tomonit’an qant’ay kuzatilib, albatta,
oliy sut’ qilinib, olt’ingi ishlar yuzasit’an xato t’eb topilib, jazosi
belgilanat’i t’arrov. Shu taqt’ir onining, aynan boqiy bo’lib ulguravergan
onlashuvli qarorining jazosiga xos xulosalari, aniq tartibli kuch-qut’rat
ajratilishiga xos-xususiyati bo’lsaki, nima ent’i. T’emak, men insonlar
tomoniga o’taverishim shu boshlarit’a ko’zimning yaxshilanishi oqibatit’a inson
bo’layotgan Ruhli elektron va to’lqinsifat, ikkala taraflarni yoki yangi avlot’
bolalarini ko’raverishga otlanuvim yuzaga solinib chiqib, t’arrovgina uqishim
aslan taqt’iriy, parallel chiziqlar yuqorilari bo’ylab har xil qiyalikt’agi
tutashuvlart’an, t’avom etayotgan bir xil yo’nalisht’agi siniq chiziqlart’an
kuchli qarorlarga to’liq va boy, o’z-o’zit’an bilinish bo’lib o’tavergan
tahlillar bo’lgani bois shu ot’t’iy o’z maromit’agi ish bo’lgani bois, ko’p ham
bilimlarga oshiqavermaslik qilib uqishni to’xtatishga, kant’a qilishga
urinaverganim bo’lsin. Shuning uchun balki bilimlarim oshirish va go’zzuklikka,
orga erishish yo’lit’agi qilgan shuncha mehnatlarim yo’nalishlarini
asta-sekinlik bilan yakunlab, bilim va xayol, Ruh o’z-o’zit’an ma’lumlashgan
t’eya tutaverish t’arkor bo’layapti menga hozirgi saboqlarimt’an. Ha, men shu
paytgacha hayotimt’an va keskin tez zarbali jazolanishlarga qarshi go’zzuklik
va o’z ishlarimga, harakat-qimirlashlarimga atalib bilim orttirib kelganman
hamt’a shu bilimlarni ortit’an o’rganganligim to’g’risit’a umumiy tarzt’a
o’zimni yo’naltirib, harakatlarimni sot’t’a va ot’t’iy tarzt’a boshqarib
qo’yaqolaverganman. Ent’i, Rusalkalar ha, at’olat shu. Mobot’o Rossiya yoki
O’zbekistonning, o’z xalqimizga atab Buxoro-yu azim sharifning qurilish va
boshqa har qant’ay og’ir mehnatga xos va aloqat’or joylashuv va martabali kasb
ahamiyatiga bag’shit’a etilgan mehnatlarit’a ahamiyat kasb etib ham nohaq haq
to’lanishlariga, o’zingizni it’ora qilaolmay yo’llart’an izt’an chiqishlarga
(men-ku insonlarning qanchalik vazifaga berilishlariga shu paytgacha hayratt’a
bo’lib kelganman, baribir shu) yo’l qo’ygan bo’lib, oxiri xastalanganchalik,
haqiqatt’a ishlash noo’rinligini bilmay va tushunmaslik oqibatit’a ruhan
trapetsiyali yo’qotishli xastalanishlarga t’uch kelib, yotib-yotib
qolaverganligingiz bo’lgani bois, aniqrog’i nazarimt’a kesik konusning aylanma
bo’rtishga xos uch-o’lchamli bir trapetsiyasigacha qolib, afsuski to’liq
ravisht’agi o’ziga, kesik-konusli stereometriyaga uchramagan holt’agi nazt’it’a
holatga shay bo’lgan bo’lib yurganim shu e’tiki, sizlart’a ham bu bo’lsa, (nima
uchun yozmoqt’aman, chunki baribir ot’am tarafit’a bilim muhim, ko’p narsaga to’g’ri
bo’lib ishlab ketaverish qiyinki xo’p shu bois) t’emakki, Rusalkalar ya’ni
Rossiyaga bog’liq shu sanskrit rostgo’ylik va haqlashuvga amallari bo’lib,
sizga etingizning xastalashuvini va ozg’inlashingiz bo’lsa, shularni to’g’irlab,
ishlagan pulingizni o’zingiz bilmay yo’qotgan va har qant’ay nojo’ya sarflagan
bo’lsangiz, har qant’ay vujut’lashuvli qamrovt’an, havot’an bo’lsa ham, et va
et-mushaklar qut’ratini yig’ib, t’art’ingizga t’armon bo’lgan shu pullaringizni
astoyt’il to’g’ri amalga, sog’ayishga sarflab sizni tikalashi turgan gap. Ammo
unt’an olt’in sizni to’g’ri yo’lgan bag’ishlantirmasa otini va ismni bu koinott’an
ham va boshqa joylashuvlarga atalib o’chirishi t’argumon emaski, shu. Mana o’zim
hamma narsani va g’oyalarni shunt’ay qilib, birinchit’an afsus nat’omatlar o’zlarit’a
bo’lsinki, yomonlik qilish niyatlari bo’lgan bo’lsa buki, to’siqlarga va kuchli
noma’lum yo’llarga kirib, lat yemaslart’an, faqatgina ichki noroziliklar ortit’an
barchasini bilib yozgan shu Bobir akangiz xo’p. Ent’i. 300 haqit’a gapira
boshlat’ik, ha! So’z tomonlama 300 bu – uchmoq fe’lit’agi biron narsaning
osmonu-falakka yoki qayert’ant’ir yaqin atrofchasiga ham uchishi, o’zit’an yo’nalib
tark etishiga xos gapligini bilsak bo’lat’i. Yuz fe’l emas, ot turkumiga xos so’zimiz
esa bet, bashara va aynan aft so’zlariga yaqin sinonimlikni, ma’not’oshlikni
belgilashi tayin. Shuncha g’ala-g’ovurli o’zimizga bino qo’yishga xos g’ut’urlashli
ko’tarilishli ko’tarinkilik sifatit’a tahlilimizni shunt’oq boshlaboqligimiz ma’nosit’agi
ikr-chikrga xos bo’laolmasligiga bag’shit’a ravisht’a ichimt’agi tushuncha va
elektron kishi, ahmoq t’oira vakilligi bilan yuz berib olishishga qot’ir
emasmit’im, bu – menga kuch va g’ayrat timsoli bo’lib, o’zimga va yozuvim
uslubiga xos tarzt’a yaxshi baholigini belgilashi tayin xo’sh. Shu jumlamt’a
ham so’zlarni o’zimcha, o’zimning yozish va so’zlarni chamalab chiqartirish
uslubimga xos topib yozt’irishga ancha ko’maklashuv bo’lganiga ham xos. Uch yuz
bilan shunt’ay qilib, uchgin yuzing ila sen ya’ni o’zim, men haqimt’a bu bo’latursin.
Sonli qarashlama bo’lgan 300 haqit’a sal keyin, mana ent’i boshlashimiz t’arkor.
Raqamlarimizning birinchi belgilariga atalibki, ha, shuki, har holt’a 300
sonining o’zi qant’ay miqt’or kasb etishini olt’int’an barchamiz bilishimiz ko’ringanligi
har t’oimiy shu son va raqam ishlariga xos bo’lag’on gipoteza, olt’int’an
shartlashuvimiz bo’yicha olib, ent’i buyog’iga ko’ra 3 ni nima t’eya berishga
sal oshiqib-oshiqmay nimat’an ham boshlay qolay, xo’sh. 3 raqami xarakter va
Iblis o’yinlariga xos tarzt’a, ulart’an ham avvalroq 3-avlot’ vakillari o’z
almashinish taraflarit’a hali ham bor, turgan ravisht’agi biz okangiz qarag’ay
bo’lmish Buxoro erkak va xotin vazifasit’agi barcha xaloyiq uslubi, inson va ot’am,
so’ng klounlar bo’yicha o’rta yoshli jahongashta asl mart’onavorlik vaqt bo’yicha
hozir t’esak, kerak bo’lsa shu vaqtni yaratib hozirog’it’a o’zlarini
belgilatayotgan xalqim sifatit’a men va o’zim emas, balki hamma shu qatori
erkak va ayollar hisobit’a uchinchi 16 yillikni navbati bilan shu bu kunlarimiz
bo’yicha keltiruvchilar hisobga kirishsin xo’p. Asosiy ravisht’a raqamli
yopishishlar, raqamlarga bo’lgan o’z ifot’aviy qaralishlar yanat’a yaqin
keltirilishi bo’yicha o’yinlarga atalib shuni lozim topganim maqul bo’layapti
ham. Ent’i. O’chakishish bilan tenglik bor xolos, o’zining umumiylik “t’arajasit’a”.
O’chakishish bu – Ruhshot’a ishlarga bog’lanib, yuqorit’an, taqt’irt’an boqiy
onli ravishit’a, bizlarning ot’t’iynamo soniyali o’zgarmas borliqt’a o’tkazayotgan
hayot kechirishimiz tugul, shuni har necha t’amt’a taqt’iriy taraflamalikli
tarz boyicha zamon va makon bo’ylab umrning katta t’avrlari, 20 va 40 va yana
20 yillik payt oraliqlariga xos o’zgarishi bilan birlashtirish oqibatit’a hayot
kechiruvchining hayotiy saboqlarining va o’zlarining yo’qligi qilib bilinish
hosil qilaverganchalik, nisbiylikni o’zit’an ya’ni zaryat’it’an, zarrachasit’an
uzaytirib yoki chiqaririb yo’qotib yubormagan tarzt’a miyaning neyronlari
sifatit’a Ruhshot’alarning o’zlari o’zlarit’a borliklariga xos faqatgina ko’timazo’r,
injiq tarzt’a yont’ashuvlar iskanjasit’a yana o’zlari bilan o’zlari ovvora bo’laverishlariga
borib taqalgan bir soha ham emaski xo’sh. Miya zaryat’ila go’yoki bir platformat’an
buyog’iga o’tmaslik shayt’oligi bo’yicha og’riqning o’zini bilt’irgan
vajohatlarit’a zo’raytiruvli va yo’qotuvli avjini, jirkanishini pasaytirish
kuchi, me’yorlashtirib susaytirish kayfiyati tarovatla bag’shit’a bo’lsin
bizga, - t’eyishganliklarit’a, hisoblab topishganliklarit’a bari ham hozircha
shuni eplayolmay turib barilari ham rasvo, iflost’ir. T’emak, o’chakishish
inson va hayot shakli mot’t’asi (tana va uni bilt’irib o’rab olgan sezgi, tuyg’u
va jon at’olatlari), taqt’iriy haqiqiy o’sishga xos haqiqati bilan bog’liqt’ir.
Ent’i bo’lsa tenglik manfaati bu – bo’lsa, haqiqiy o’z tomonit’a, Ruhshot’alarning
taqt’iriyligi va zamon hamt’a makon uzra har t’amt’a yillar yoki katta-kichik
vaqtlar hamt’a joylashuvlar oraliqlarini hatlashi, havot’an o’tib kezishiga
qarshi biz ot’t’iy soniyalab o’zimizt’an uzilmay, aniq sabab-natijalashuvli
tarzt’a yashovchilar, hech qayerga havot’ayin hatlab payt’o bo’lib qolmaganlar o’zimizning
turar manzilgohlarimizt’an, borlig’imizt’an jo’rtaga uzaolmay yoki ketaolmayin
nima yaratilgan bo’lsa, binomi u yoki boshqa yaratmani o’zimizga va tanimizt’an
olingan tenglik bahosi sifatit’a qarashimiz lozim. Ruhshot’alar hech narsasiz
faqatgina T’unyo ya’ni Yer kurrasini kuzatuviga xos tarzt’a qit’alar, mamlakatlar
va viloyatlar oralig’it’a bir zumt’ayoq ko’chishga erishib, hech nimasizlikni,
quruq yer tuprog’it’a ochiq qolishni bilt’irib, bizga ta’m, ma’za-ta’m bo’lishga
ega ravisht’a yashab kelishganliklari ma’lum ham. Ular shu buning uchun
bizlarga ya’ni inson tan-joni vakillariga teskari sifatit’a o’zlaringga o’zlaring,
ya’ni tanlaring va qurilish-yasash ishlari bo’yicha tengliklaringga tegmast’an
va berilmast’an, shu ravishit’a mutloq ishlamangiz, gashtingizni suringiz faqat
bu xolos t’eya, bir-birovlarimizning tengliklarimizni, ro’paro’t’oshligimizni
ortiqchaga yoymaslik, yana jarayonlar bilan kirishtirmaslikka bel bog’laganliklari
ma’lum ent’i. Zero o’zinga-o’zing ya’ni tirik bat’anli tanamizga ishlash
mobaynit’agi uskunalar ortit’an t’evor va boshqa narsalar uzra mehnat qilish
shart va sharoitlarit’agi mahsulotlariga tegaverib tuzatishga kirishgan zahoti
tenglik puchga chiqib, energiyangiz sifatit’a tenglik ya’ni barobarlik,
mutanosibligingiz so’nib, oxiri qiychiratishi bo’ylab qarshiliklar bo’lmasligi
va natijaviy ravisht’a bizga atalgan tenglik yoki barobarlik ishoraviy
harakatlanishlari bilan belgisi, “=” so’nmasligi hamt’a shu tenglikning o’ziga
bizlar bir taraft’an tenglik bo’lib ushlashni hal qilishni o’zimizga maroq kasb
etishi sababli, - t’eb aytishib nola va faryot’ qilishat’i shu
Ruhvachchalarning barchasi xo’p, uchib-uchib yana qayerlargat’ir
borib-qaytishni yomon ravisht’a o’zlariga to’g’irlavermaslik ilinjit’a. Bizning
ya’ni inson tanasi vakilligit’agi ot’am hamt’a mafiat’agilarning tanalari shu
borliqlarit’agi inshootlari va narsa-pret’metlariga tengliklariga xos shaklan
kichrayib-kattalashib, qayishib va har xil burilishlarga to’la bort’i-kelt’i
qilishganchalik haqiqiy yo’sinish va yont’ashuvlilikka xos fizikaviy ot’t’iylik
bag’shit’a etilguli hayot kechirish tarzit’a sekin harakatlar, massa
inersiyalari va borliqqa nisbatan hajmkor yo’nalishlarni bilt’irib qaytaverishi
bu hozircha bizning yangi arvohlarimiz bilan atalish sanaluvi xo’p. Bu –
miyaning kashshasifat issiqlik va nurlanishga xos t’irt’irlashiga oit’lashganchalik
peshonani tebratgan to’lqin vakilligi orqali tanani bo’lishlilik barobarit’agi
nazt’ va nazart’a boshqarish sanalat’i. Ent’i, shu va shunga o’xshash boshqa e’ntilar
bo’lsa, olt’ingi tahlilni t’avomi sifatit’agi ot’t’iy uzilib, jo’nab qaytishni
hisobiga bo’lgant’ir xo’sh. O’chakishuv bo’yicha Ruhshot’alarga iltimosimiz bo’lsa
hamki, ko’p ham bizni garang, bezovta qilib, o’zlari aytayotgan taqtirga yont’ashtirishlarini
chetga surib, har qachon ham taqt’iriy izlarit’an, t’evorlart’agi suratlarit’an
ya’ni zapisli hayotbag’shit’a umrlarit’an chiqib, bizga ya’ni ot’amimizga
osilavermangiz, har nimani gapirib, o’ziga tegib va ko’rsatib, tushuntirib
yuravermangiz xo’sh. Shu Ruhshot’alarning uchishlari kelgan bo’lsa kerakki,
qaysit’ir viloyat chegaralari yoki shahar va tuman bo’ylab sayr qilishlari
tortib, mening uyimt’a t’evorlart’an alfa zarrachalariga o’xshash siltanib,
tortilib chiqaverib meni zat’a qilivorishgacha borganlar. Shuning uchun bizlart’an
talablariga muvofiq, o’zlari ya’ni Ruh vakilligit’agi zotlarimiz ko’p ham
suruvli va qarashga xos ko’ch kezishga loyiq bo’lgan uchib, surib va havot’a
mavhum tez suzib ko’chib yurishlariga yo’l qo’yilmagay hech ham asloki bu xo’sh.
Aslit’a ironiyali ya’ni kinoyali tarzt’a bitta bo’lakli oqimlashuvli, o’tishli
tarzt’a mag’lub etilgan bu – Ruh vakilligit’agilar bo’lsalar, hozircha bir-birovga
ko’p ta’sir berib yo’l ko’rsatish sababli chalkashtirish va buzish ham shu
kinoyali tenglikt’an o’tib tushib, mag’lublarniki ya’ni Ruh vakillariniki bo’lgani
bois nima qilishni bilmay, xalqlart’agi insonlar o’zaro oshib-toshib chopib va
yugurishib-yelib yurishga hayron qolgan va no’noq ishonchlari bo’lsa, shular
bilan birgalikt’a ham qiynalib yurishayaptilar. Misol yechish t’eyilat’i bu shu
mening ishlashim. O’chakishish, ehtiros chang’ishi taraflamalikt’agi tenglik ya’ni
o’xshashlikt’an kinoyali, bitta tarzit’agi o’tish bo’lishi bilanoq kinoya ya’ni
istehzoni to’g’irlab qo’yish ma’nosit’a tenglikni ya’ni masalani yechimini
topish o’z-o’zit’an umumiy mazmunt’agi bittaga, birgina qolgan ish t’eb qaralat’i.
Aslit’a hamma narsaga ham hamma rakurst’an qarab, ko’rib bo’lmasligi haqit’a
borgan shu bu mushohat’a va fikrlarimiz, bizlarga tenglik ma’nosit’a o’xshashlik
yoki ant’azani, biron narsani yoki uy-inshootni taqt’im etib, uni o’zgarish,
yurib qarash mobaynit’a ko’rib, kuzatib bo’lmasligini hisobga olganligi bo’layapti.
Shuning uchun biron binoni yoki uy-inshootni o’tib ketish jarayonit’a
kuzatishga qot’ir bizlar shu tenglikni saqlash sharti bilan yana yangicha
rakurs, nur chizig’i bo’ylab qarashimizga otlanganimizt’a o’zimizt’agi o’zlik
chog’lashuvit’a o’chakishib, gashish qilib turamizmi, ha. Agar o’chakishish va
tenglik ma’nosit’agi shu bino mos kelmaslik qilaversa hamki, bizlar go’yoki
hali ham yurib kuzatayotganga o’xshash effekt va es esankiratilishiga t’uch
kelt’irilib, yoki ko’zimizni shamol bosib olat’i va yoki bo’lmasa, kalta-kalta
sakratilishli joylashuvlart’an to’xtab-to’xtab, qaytalanishgacha t’uchor bo’lishga
xos tarzt’a ob’yektni ya’ni tenglik ma’nosit’agi asl raqamli binoni ko’rib
boramiz.
Comments
Post a Comment