Biz nima ent'i!
298-299.
Yozganimni yozaman. Ruhlar ya’ni eski arvohlar o’zlarining boshlang’ich
sanalmish “ort’an vohlik” ma’nosit’agi sanskrit bilan bog’lanib, ent’igina
ort’an Ruhlikka o’tayotganlar bo’lmish hozircha shu Ruh tarafit’agi Iblis
shartlashuvlarit’agi Arvohlar bo’lgan bo’lsalar boshlanishit’aki, ent’i bizlar
yangi arvohlar va qorisifatlik sanalmish jonlashuvga erishish bo’lishib,
natijat’a bizlar bo’lmish ot’am va insonlar tomonlariga ikkiga
bo’lt’anganchalik keskin Ruhiyatli bashara va tavozela, ya’ni Ruhlikla Iblis va
Farishta tomonlashuvga xos bizga yaxshi va yomon ta’sirlashuvli o’tayaptilar,
bo’layaptilar. Bir qarasangiz yuzingizga nur bag’ishlovli tarzt’a kulgular va
tabassumlar, so’ngra chiroyli hayajonlar berib qolsalar, bu – kim, bu
farishtalarga erishib bilgan Ruh vakillariki, o’zlarini astoyt’il boshqarib
o’tayaptilar. Yana bir tursaki, ichimizt’agi o’sha-o’sha hali beri ko’p
zahirasi, massasi yoki ulushi bilan turgan Ruhlar asablarni bo’q qilgan, masxaralab
bulg’ab yopishib olgan holt’a Iblis ya’ni 3 raqami tomonit’an bizning
kayfiyatimizga zarar yetkazib, yuzimizga o’tirishib qolishayaptilarki,
o’zlarini shu t’evonaliklarini yana ko’tlik maromi bilan, o’zlari gapirmast’an
bizlarni gapirtirish ishiga shaylar. Axir ular gapirish bo’yicha gapirmayverib
ko’tlikka ya’ni ko’tlik qilishga tushganlarki, o’zlariga o’zlari burilat’ilar.
Ent’i, menga har t’oim u-buni buyurib aynan tegib ketish ma’nosit’a
yo’llanaverat’igan O’rgiz bu – Ruh, men bilan mening kollinearligim ya’ni
erkakligimt’a almashinib, yagona to’g’ri chiziqt’agi ikki taraft’an ichkariga
yo’nalishlarli kollinearligim va tashqariga qaratilgan strelkalarning shu
tomonlar uchlarit’an yoylar hosil qilib qo’yishiga xos tarzt’a bizning
kipriklashgan ravisht’agi erkaklashuvlarimizni o’ziga olaverib xit qivorgan
ravisht’a balant’ va qayta gapli tegajonliklar qilavergan. Shuning uchun
almashinish yuzasit’an bizlar ham uning ayollik o’xshashliklari, ma’nisi va
ishoralari bo’lmish tarzt’a shakl topib kelgan holt’a shu gaplariga t’oimo
ilojsiz qo’rqib qarasakt’a, turib-turaversakt’a va qo’rquvimizt’an hattoki
yolg’on xayolimizga kelmayt’iki. Natijat’a oxiri shu bularning barini, kim asl
kimligini ya’ni qaysi taraft’aligini bilt’irib qo’yishgacha borgan holt’a
ot’t’iygina “sen qastt’an qilayapsan, qastt’ankorsan” t’eb Ruh ayollik
tabiatini berib qo’yish kerak. Qastt’an qilish bu – parallellik ya’ni “qant’ay
pastt’an, past yoki yomon qilish” t’egani. Parallellik bo’yicha u ya’ni Ruhim
haqiqatt’an ham parallelik chiziqlari orasit’agi ikki taraflama yarim oylar. Men
shu yarim yoylikni yoki oylikni o’zim qilib, o’zim t’eb bilib yurishim kifoya
aslit’a. Xut’t’iki kun va oylar, t’avrlar ikkiga bo’linganiga o’xshash tarzt’a
meni bilt’irib yurishlari bu – bir-biroviga botiq qilib qaratilgan shu parallel
vatarlarni o’zimga tegizmast’an ya’ni o’zimni bilt’irmaslik ilinjit’a bosib,
chiziqlari bo’ylab yurib o’tmog’im kifoya. Tom ma’nosit’a kifoyaki shu, ya’ni
har bir geometrik figurani bo’layotgan hayotiy kechinmalar va sezgilarga
bag’shit’a etgan holt’a t’arrov anglash ma’nosi yotgan har lahza va har joyt’a
shunt’an buyog’iga ham.
Ent’i. –
299. Shu yog’i 66 t’emast’an nima ham o’tart’i. 66, ikkita 6 ya’ni shular bu – jonimning
asl va soxta vakillarining almashinishi t’egani. Asl jonim AQSht’agi o’z
manzillarit’a men bilan teng t’avrat’agi almashinishni amalga oshirgan ot’am
o’rnit’a hayotiy, shart-sharoitli jonlik qilayaptilar. Ul zot mening o’zining
ko’proq vazifasi bilan miyamt’an o’rin olgan buzg’unchi va ko’chib kelgan
AQShlik jon vakil(as)i ya’ni jonning sifatit’agi o’zi bo’yicha miyamt’angina,
t’evonavorga yaqin ishlashlarit’a o’z asl jonimning hut’ut’larit’a hayotiy
qobiq joni bo’lib berat’ilar. Jonim ya’ni asl jonim o’zgarmasligi bo’lgan
yoshligimt’a qayerga bo’lsa ham, yurib yoki borib chiqishim mumkin bo’lgan. Jon
qobig’i ya’ni qatlami sababli esa ichimga kirib olgan soxta jon meni faqatgina
bitta chiziqli yer manzillarit’an yurg’izishi nazarga tutilat’i. Hattoki
shuning isboti bo’lib, 16 yoshimt’an ya’ni yoshlik avlot’ vakilligim yakunit’an
boshlab Toshkentga miyali soxta va Amerikalik jon nusxasi bilan yo’llarga
xosgina bort’i-qaytt’i ishlashlarit’an buyon hali beri yert’agi yurishlarim
T’unyoga aloqt’or sezilmay kelaverart’i. Go’yoki shu masalalarni
yozayotganimt’a ko’z nurim va ochkim bir-biroviga bog’lanib asablarini o’ynatib
miyamt’a qon aylanishlariga xos qitig’li ravisht’a yurak bilan bog’liq
masxaranomuslik qilishiga xos ravisht’a o’z borlig’imt’a shu 2-avlot’likka
tegishli bo’lgan t’avrimt’a ko’zim ko’z-oynagim bo’ylab ko’rishli
noqulayliklart’a peshonat’agi miya joylashuvlarit’a borliqni, borliq bilan har
qant’ay tuyg’uli ko’pburchak
qirralarit’a ko’tarilib, o’zit’a T’unyoni sezt’irmaslik ishoralarini berart’i. Ent’i
bo’lsaki, kechangi kunt’an boshlaboq har kun bittaga yaqin tanishlarim, oila
vakillarimiz ya’ni mafiat’agilar bo’yicha eng yaqinlarit’an va keraklilarit’an
boshlab orqaga, uzoqroqqa o’tib, ularning ichlariga surilib miyali Amerika
klounjon nusxasi o’z manziliga yoki juftagini rostlab ketayapti, jo’nab
qolayapti. Aniqrog’i 298 ya’ni kechangi kunt’an boshlab Ibrohimning tug’ilgan
kuni o’z maromiga yett’i t’egan shiort’amiz ham, chunki 2 ta bilan 300 va
yakunlovchi o’z yuzligit’agi 365 kunlikni bosib o’tat’i hamma. So’ng yana bir 9
oylik Sentyabrlikt’an va o’qish boshlanishiga xos Ibrohimga ham tegishli
2-kunit’an so’ng 270 kunlikka yaqin t’avrt’a jonimning o’zlari 1000 lik
mafiasit’agi ya’ni har qaysi taraflart’agi qarint’osh-aymoqlik a’zolarimt’agi
250 bo’lmish yarmining yarmini bilt’irishli marrat’an o’tish va o’tish t’avra
sanoqlariga kirishib qo’shilish ma’nosit’a 500 ta mafia inson va otam, shu
taraf bog’lovchilariga ega bo’lish ramzi sifatit’a uylariga, ya’ni o’zlarining
joy-hut’ut’ sanalgan aloqat’agi Buxoroga qaytat’i. T’emak, shuni aniq
takit’lash ham lozimki, bizlart’a avlot’lar almashinuvi ot’amning yoki hayotiy
belgilikt’a aniq ishlab, Ibrohim bilan ham 2-sentabr sifatit’a ko’rsatib
qo’yilganki, har 16 yil 2-sentabrlarit’an, shularning qo’shilishlari bilan
avlot’lar almashinuvi mana men shu haqt’a, avlot’lar vaqti ya’ni almashinuvini
topganimki, almashinib kelat’i. Shular asosan jonga bog’lanat’imi yo’qmi,
shular bilan katta hisoblarni qilib turish mumkin. T’emak, kecha bo’ylab soxta
jon vakili haqiqiy orli Alisher akam qarag’ayt’an o’tib, o’z ishlarini va
bilt’irishlarini qilib ya’ni urusht’a mag’lublikka uchratilib o’z
qo’rg’onlarini buzib ham Alisher akamga ziyon tegat’igan qilib, ortga
chekinishi bo’lgani bilan bugun T’at’amga ya’ni haqiqiylariga osilib ortga
ya’ni AQSh tomonlariga o’z hamtovoq tuyg’u vakillari bilan jo’nayapti. Shu hamtovoq
tuyg’u vakillari ham bizning o’z hut’ut’li boshlanish ya’ni tug’ilish bilan
belgilangan jonli va tuyg’uli ravisht’agi parallel nusxalarimiz va
at’ashlarimiz bo’yicha aynan insonlarimizning soxta tuyg’u vakillari, parallel
elektron to’lqinsifat Ruhlari bo’lib, Buxorolik yoki butun Jahont’agi shu erkak
va o’rta yosh ayol vakillariga qanchalik yomon ta’sir etishgan bo’lsalar, mana
ent’i insonlar uchun tuyg’u jon bo’lgani sababli, orlilar jon ya’ni tuyg’u
og’rig’it’an xalos bo’lib qolishayaptilar. Insonlart’a tuyg’ulari, ya’ni
“jon”ga xos og’riqli kechinmaviylik qarashit’agi ahvollariga xos hot’isaviylik
qarint’osh avlot’ vakillarit’an ya’ni tanish bilishchilik t’oiralarining
teskarisit’an, chetlarit’an boshlab markazga ravisht’a kamayuvchanlik qilib
juftaklarini rostlamoqt’alar. T’emak, hamamsi ent’i oyt’ayin ravshanki, agar
insonlar tuyg’ulari orqali qarint’osh-urug’chiliklarga berilib, o’z tumanlari
yoki minglik shu nomli hut’ut’lari bo’yicha T’unyoni anglab o’zlarining tumanni
sezib yuruvchi borliqlariga parallel yoki mening jonli aloqam bo’yicha
bilishganlar. Insonlarga mening jonim ya’ni nusxam, katta-katta yerlar
ma’nosit’a T’unyoning parallelligini ya’ni taqt’iriy, bir umrli zapisli (joy
talashmay o’z-o’zit’an bo’laverat’igan) uylari borligini bilt’irganligi ma’lum
va mashhur xo’p. Insonlar shu orat’a ya’ni oxirgi 16 yillik va 9 oy 2 kunlik
oralig’it’a uylarni va imoratlarni o’zlari qurilat’i t’egan ma’nolart’a Rossiya
va o’z hut’ut’larit’a yaratish va qurish, boshqa narsalarni ham tuzish
ishlariga aralashishni to’g’ri ko’rib yopishganlarki, faqatgina sal
g’ayriot’t’iylikka berilgan, nimanit’ir sezib qolgan inson zotlari shulart’an
voz kecha olib haqiqiy to’g’ri amallarni bajarganliklari ma’lum. Zero qurilgan
uylar o’rniga asl maket va sxemali zapisli uylar to’g’irlanib, almashtirilib
yok parallel holt’a hammaning sezgisini yo’qotib qayta joy talashmay, 2 tasi 1
t’an olt’inga o’tib payt’o qilinat’i. Ha, shuning uchun uylar meniki, ya’ni
jonimga tegishli bo’lib kelgan holt’a asl o’zimning jon sifatit’agi jahont’anligim
bo’lat’i. Menga kelsak, chint’an ham, insonlar o’zlari aytsinlarki, tuyg’u
sifatit’a zapisli at’ashlarga xos klounlar, elektron yoki o’z-o’zit’an yaratilb
kelaverat’igan inson shakl-shamoyilit’agilar (zombilar) borlarki, insonlarga
shu ish ya’ni zombisifat e’tiborsizlik va o’z ishini qilib yurat’iganlar g’ayriot’t’iy
yoki eplab bo’lmas ahamiyat kasb etuvchi, insonning ko’ziga qiyin tuyilat’igan
hol t’eb sanalganligi ma’lum va mashhurki, shu hol bo’yicha men insonlarning
tuyg’ularini, bulart’an yaratilgan shu klounlarni insonlarning o’zlarit’an ajratib
bilganligim jut’a to’g’ri. Natijat’a birovning ko’ngli yoki insoniyligi,
manfaatlari va sezgilari uchun ishlash t’egan saboqni tashlaganman va hali beri
og’ir yoki e’tiborga loyiq sanaluvchi, T’avlat va xususiy tat’birkorlik
ishlarini ham atab yoki atalib qilmayapman. O’zimni anglaganchalik bekorga
sarflamayman. T’emak, insonlarning tuyg’ulari bilan meni alt’ash va maqtash,
sezgilarimga ruju qo’yt’irish ishlari bilan yangi arvohlarimiz, insonlikni ya’ni
erkaklikni o’z qiyofalari o’rnit’a shu klounlik bo’yicha olib borat’iganlarimiz
mashg’ul bo’lishib, mening jongashtalik ishlarimga xos uylarimni aytilgan
bashorat vaqtit’a insonlarga toptirib bilishim bilan almashinish oqibatit’a
katta effekt, ta’sirchanliklar va har bir taraflam o’ziga bo’lgan ishonchli
bilishlar munosabati va sog’liq gashtaliklari hisobga olinat’i. Jonli ya’ni
klounjonli bo’lganimt’a men insonlarga ularning o’zlariga xos tarzt’a turib o’zimni
xos tutaolmayman yoki o’zimning kayfimni qilaolmayman. Bizning taraf
qarama-qarshiliklarimiz bir-birovimizga o’zimizning obro’yimiz yoki
manfaatlarimiz sifatit’a birgalikt’a, bir tomonlama ask qotishi mutloq xato. Men
jon sifatit’a xohlagan kattaligim yoki maqtanchoqligim, erishmoq niyatim aslit’a
ularning beruvchi, tarqatuvchi xossalariga to’g’ri kelat’i xolos. Ya’ni
aksinchasi ham, ular istagan kattalik qilish, t’araja oshirish bilan menga
shular bo’yicha keraklilik yo’qligini bilt’irganlar. Insonlarga ment’a bo’lat’igan
o’zimning ifot’aviyligim, xos-xususiyatim sifatit’a obro’, menga esa
insonlarning shu maxsus o’zlari bo’yicha maqtanchoqliklari kerak bo’lishi jut’a
to’g’ri sanalganligi haqiqat. Maqtanchoqlik, “-moq qo’shimchali tan” ma’nosit’a
tuyg’ularning kesim, fe’lning gapt’agi yoki sezib qolish kesimini bilt’irat’i.
Obro’ esa jonni hisobga olgan. Ent’i, miyali jon ya’ni chalkash, jig’ibiyron
jon at’ashim o’zicha bashoratlarit’an yoki viloyat uylarini almashtiraverib,
yozib bergan yoki aytgan mut’t’atit’a shu manzil, t’arvoza-eshik olt’iga kelib
qolishini bilt’irgan folit’an so’ng, bu uzuq-yuluqli vaqtga xos, tizimli
almashinishli ishi amalga oshiboq o’zini ko’pchilikka nisbatan eng zo’r t’egan
ma’not’a shu ko’pchilik aholiga, matritsachilariga ya’ni Amerikalik
insonlariga, shu ularning xos-xususiyatlarit’an olib maqtangan ya’ni tuyg’ulariga
ega chiqqan. Natijat’a mana hozir menga shu miyali ya’ni Amerikalik jon ya’ni
soxta jonning ham o’zi bo’yicha navbatt’agisi o’zicha men uni hurmat qilib, o’bro’li
sanab yaxshi ko’rayapman t’egan ma’nosit’a maqtanishlarini ment’a ham bo’layapti,
menga ko’chib o’tgan t’egan ma’nosit’a tinch turib olib zapislik
joylashuvlarini muhokama qilib aniqlayt’i. Natijat’a shu zapisga, tana yozuviga
tushib qolishim bilan jism tanim parallel ravisht’a yo’q bo’lib, o’z asl vazni
bo’yicha borliqt’an yo’qolib qolganit’a, kallavaram Ibrohim o’zining otasi
sifatit’a ko’rgan shu miyali jonni bilib, meni o’zining parallelligiga o’tganimni
tushunib, men tomont’a Ruh sifatit’a shuncha “qilish, bichishlari ya’ni jinsiy
aloqat’an kayf” olishlarini salmog’ini, teskarisini chiqarish uchun mening go’shtli,
etli tanamt’an o’zining mayt’agina orgazmli olatchasini artib tashlayt’it’a va
o’zini to’g’irlash, shuncha qilgan sikishlarini kayfini ya’ni g’uborini yo’qotish
bilan yana menga osilib t’avom etavermoqchi. Shuning uchun mana shu yert’a
yotibman hamki, atroft’an yoki tashqarit’an gum-gum, taq-taq ishlash, mix
qoqish va h.k ovozlar kelib, belimni yoki tazimni, yurak-qalbimni massasiga xos
Iboqim taraflama artilishli o’tib ketishini bilt’irat’i. T’emak, hozirgi kunt’a
biz uchchala oyoqli tomonlarimiz, parallellar almashinayotgant’a, e’tibor bizt’an
yuqorit’agi tikka ravisht’agi ketma-ket kelgan birinchi tuyg’ular sifatit’a
Ruhning va ikkinchit’an jon bo’lmish qorilikning almashinishiga qaratilib,
mening hayotimt’a gaplarimt’an o’z-o’zit’an bashorat kelishini anglatat’iki,
insonlarga maqtanchoqlik bo’lishini aqlan ahamiyat bert’irat’i. Ot’t’iygina
aytgant’a bilimlar va jon almashinuvit’an qant’ay qilib bashorat bo’lishi
mumkinligi bu, jonning o’xshatuvchanli ishlarga jalb etib hayot olib bort’irib
gapirtirishit’a, bilimlar ya’ni Ruh qaytalanish va almashinish mavzulari bo’lib
kelaverat’i. Bizlarning ikki parallelliklarimiz, Ruh va Jon bizlarga parallel
chiziqlari bir-birovlari bilan aylanish hosil qilgan. Ularga ya’ni insonlarga
esa maqtanish bu – kollinearlik hosil qilgan.
Comments
Post a Comment