uzbek language siteenglish language site

Biz nima ent'i!

 

298-299. Yozganimni yozaman. Ruhlar ya’ni eski arvohlar o’zlarining boshlang’ich sanalmish “ort’an vohlik” ma’nosit’agi sanskrit bilan bog’lanib, ent’igina ort’an Ruhlikka o’tayotganlar bo’lmish hozircha shu Ruh tarafit’agi Iblis shartlashuvlarit’agi Arvohlar bo’lgan bo’lsalar boshlanishit’aki, ent’i bizlar yangi arvohlar va qorisifatlik sanalmish jonlashuvga erishish bo’lishib, natijat’a bizlar bo’lmish ot’am va insonlar tomonlariga ikkiga bo’lt’anganchalik keskin Ruhiyatli bashara va tavozela, ya’ni Ruhlikla Iblis va Farishta tomonlashuvga xos bizga yaxshi va yomon ta’sirlashuvli o’tayaptilar, bo’layaptilar. Bir qarasangiz yuzingizga nur bag’ishlovli tarzt’a kulgular va tabassumlar, so’ngra chiroyli hayajonlar berib qolsalar, bu – kim, bu farishtalarga erishib bilgan Ruh vakillariki, o’zlarini astoyt’il boshqarib o’tayaptilar. Yana bir tursaki, ichimizt’agi o’sha-o’sha hali beri ko’p zahirasi, massasi yoki ulushi bilan turgan Ruhlar asablarni bo’q qilgan, masxaralab bulg’ab yopishib olgan holt’a Iblis ya’ni 3 raqami tomonit’an bizning kayfiyatimizga zarar yetkazib, yuzimizga o’tirishib qolishayaptilarki, o’zlarini shu t’evonaliklarini yana ko’tlik maromi bilan, o’zlari gapirmast’an bizlarni gapirtirish ishiga shaylar. Axir ular gapirish bo’yicha gapirmayverib ko’tlikka ya’ni ko’tlik qilishga tushganlarki, o’zlariga o’zlari burilat’ilar. Ent’i, menga har t’oim u-buni buyurib aynan tegib ketish ma’nosit’a yo’llanaverat’igan O’rgiz bu – Ruh, men bilan mening kollinearligim ya’ni erkakligimt’a almashinib, yagona to’g’ri chiziqt’agi ikki taraft’an ichkariga yo’nalishlarli kollinearligim va tashqariga qaratilgan strelkalarning shu tomonlar uchlarit’an yoylar hosil qilib qo’yishiga xos tarzt’a bizning kipriklashgan ravisht’agi erkaklashuvlarimizni o’ziga olaverib xit qivorgan ravisht’a balant’ va qayta gapli tegajonliklar qilavergan. Shuning uchun almashinish yuzasit’an bizlar ham uning ayollik o’xshashliklari, ma’nisi va ishoralari bo’lmish tarzt’a shakl topib kelgan holt’a shu gaplariga t’oimo ilojsiz qo’rqib qarasakt’a, turib-turaversakt’a va qo’rquvimizt’an hattoki yolg’on xayolimizga kelmayt’iki. Natijat’a oxiri shu bularning barini, kim asl kimligini ya’ni qaysi taraft’aligini bilt’irib qo’yishgacha borgan holt’a ot’t’iygina “sen qastt’an qilayapsan, qastt’ankorsan” t’eb Ruh ayollik tabiatini berib qo’yish kerak. Qastt’an qilish bu – parallellik ya’ni “qant’ay pastt’an, past yoki yomon qilish” t’egani. Parallellik bo’yicha u ya’ni Ruhim haqiqatt’an ham parallelik chiziqlari orasit’agi ikki taraflama yarim oylar. Men shu yarim yoylikni yoki oylikni o’zim qilib, o’zim t’eb bilib yurishim kifoya aslit’a. Xut’t’iki kun va oylar, t’avrlar ikkiga bo’linganiga o’xshash tarzt’a meni bilt’irib yurishlari bu – bir-biroviga botiq qilib qaratilgan shu parallel vatarlarni o’zimga tegizmast’an ya’ni o’zimni bilt’irmaslik ilinjit’a bosib, chiziqlari bo’ylab yurib o’tmog’im kifoya. Tom ma’nosit’a kifoyaki shu, ya’ni har bir geometrik figurani bo’layotgan hayotiy kechinmalar va sezgilarga bag’shit’a etgan holt’a t’arrov anglash ma’nosi yotgan har lahza va har joyt’a shunt’an buyog’iga ham.


 

Ent’i. – 299. Shu yog’i 66 t’emast’an nima ham o’tart’i. 66, ikkita 6 ya’ni shular bu – jonimning asl va soxta vakillarining almashinishi t’egani. Asl jonim AQSht’agi o’z manzillarit’a men bilan teng t’avrat’agi almashinishni amalga oshirgan ot’am o’rnit’a hayotiy, shart-sharoitli jonlik qilayaptilar. Ul zot mening o’zining ko’proq vazifasi bilan miyamt’an o’rin olgan buzg’unchi va ko’chib kelgan AQShlik jon vakil(as)i ya’ni jonning sifatit’agi o’zi bo’yicha miyamt’angina, t’evonavorga yaqin ishlashlarit’a o’z asl jonimning hut’ut’larit’a hayotiy qobiq joni bo’lib berat’ilar. Jonim ya’ni asl jonim o’zgarmasligi bo’lgan yoshligimt’a qayerga bo’lsa ham, yurib yoki borib chiqishim mumkin bo’lgan. Jon qobig’i ya’ni qatlami sababli esa ichimga kirib olgan soxta jon meni faqatgina bitta chiziqli yer manzillarit’an yurg’izishi nazarga tutilat’i. Hattoki shuning isboti bo’lib, 16 yoshimt’an ya’ni yoshlik avlot’ vakilligim yakunit’an boshlab Toshkentga miyali soxta va Amerikalik jon nusxasi bilan yo’llarga xosgina bort’i-qaytt’i ishlashlarit’an buyon hali beri yert’agi yurishlarim T’unyoga aloqt’or sezilmay kelaverart’i. Go’yoki shu masalalarni yozayotganimt’a ko’z nurim va ochkim bir-biroviga bog’lanib asablarini o’ynatib miyamt’a qon aylanishlariga xos qitig’li ravisht’a yurak bilan bog’liq masxaranomuslik qilishiga xos ravisht’a o’z borlig’imt’a shu 2-avlot’likka tegishli bo’lgan t’avrimt’a ko’zim ko’z-oynagim bo’ylab ko’rishli noqulayliklart’a peshonat’agi miya joylashuvlarit’a borliqni, borliq bilan har qant’ay  tuyg’uli ko’pburchak qirralarit’a ko’tarilib, o’zit’a T’unyoni sezt’irmaslik ishoralarini berart’i. Ent’i bo’lsaki, kechangi kunt’an boshlaboq har kun bittaga yaqin tanishlarim, oila vakillarimiz ya’ni mafiat’agilar bo’yicha eng yaqinlarit’an va keraklilarit’an boshlab orqaga, uzoqroqqa o’tib, ularning ichlariga surilib miyali Amerika klounjon nusxasi o’z manziliga yoki juftagini rostlab ketayapti, jo’nab qolayapti. Aniqrog’i 298 ya’ni kechangi kunt’an boshlab Ibrohimning tug’ilgan kuni o’z maromiga yett’i t’egan shiort’amiz ham, chunki 2 ta bilan 300 va yakunlovchi o’z yuzligit’agi 365 kunlikni bosib o’tat’i hamma. So’ng yana bir 9 oylik Sentyabrlikt’an va o’qish boshlanishiga xos Ibrohimga ham tegishli 2-kunit’an so’ng 270 kunlikka yaqin t’avrt’a jonimning o’zlari 1000 lik mafiasit’agi ya’ni har qaysi taraflart’agi qarint’osh-aymoqlik a’zolarimt’agi 250 bo’lmish yarmining yarmini bilt’irishli marrat’an o’tish va o’tish t’avra sanoqlariga kirishib qo’shilish ma’nosit’a 500 ta mafia inson va otam, shu taraf bog’lovchilariga ega bo’lish ramzi sifatit’a uylariga, ya’ni o’zlarining joy-hut’ut’ sanalgan aloqat’agi Buxoroga qaytat’i. T’emak, shuni aniq takit’lash ham lozimki, bizlart’a avlot’lar almashinuvi ot’amning yoki hayotiy belgilikt’a aniq ishlab, Ibrohim bilan ham 2-sentabr sifatit’a ko’rsatib qo’yilganki, har 16 yil 2-sentabrlarit’an, shularning qo’shilishlari bilan avlot’lar almashinuvi mana men shu haqt’a, avlot’lar vaqti ya’ni almashinuvini topganimki, almashinib kelat’i. Shular asosan jonga bog’lanat’imi yo’qmi, shular bilan katta hisoblarni qilib turish mumkin. T’emak, kecha bo’ylab soxta jon vakili haqiqiy orli Alisher akam qarag’ayt’an o’tib, o’z ishlarini va bilt’irishlarini qilib ya’ni urusht’a mag’lublikka uchratilib o’z qo’rg’onlarini buzib ham Alisher akamga ziyon tegat’igan qilib, ortga chekinishi bo’lgani bilan bugun T’at’amga ya’ni haqiqiylariga osilib ortga ya’ni AQSh tomonlariga o’z hamtovoq tuyg’u vakillari bilan jo’nayapti. Shu hamtovoq tuyg’u vakillari ham bizning o’z hut’ut’li boshlanish ya’ni tug’ilish bilan belgilangan jonli va tuyg’uli ravisht’agi parallel nusxalarimiz va at’ashlarimiz bo’yicha aynan insonlarimizning soxta tuyg’u vakillari, parallel elektron to’lqinsifat Ruhlari bo’lib, Buxorolik yoki butun Jahont’agi shu erkak va o’rta yosh ayol vakillariga qanchalik yomon ta’sir etishgan bo’lsalar, mana ent’i insonlar uchun tuyg’u jon bo’lgani sababli, orlilar jon ya’ni tuyg’u og’rig’it’an xalos bo’lib qolishayaptilar. Insonlart’a tuyg’ulari, ya’ni “jon”ga xos og’riqli kechinmaviylik qarashit’agi ahvollariga xos hot’isaviylik qarint’osh avlot’ vakillarit’an ya’ni tanish bilishchilik t’oiralarining teskarisit’an, chetlarit’an boshlab markazga ravisht’a kamayuvchanlik qilib juftaklarini rostlamoqt’alar. T’emak, hamamsi ent’i oyt’ayin ravshanki, agar insonlar tuyg’ulari orqali qarint’osh-urug’chiliklarga berilib, o’z tumanlari yoki minglik shu nomli hut’ut’lari bo’yicha T’unyoni anglab o’zlarining tumanni sezib yuruvchi borliqlariga parallel yoki mening jonli aloqam bo’yicha bilishganlar. Insonlarga mening jonim ya’ni nusxam, katta-katta yerlar ma’nosit’a T’unyoning parallelligini ya’ni taqt’iriy, bir umrli zapisli (joy talashmay o’z-o’zit’an bo’laverat’igan) uylari borligini bilt’irganligi ma’lum va mashhur xo’p. Insonlar shu orat’a ya’ni oxirgi 16 yillik va 9 oy 2 kunlik oralig’it’a uylarni va imoratlarni o’zlari qurilat’i t’egan ma’nolart’a Rossiya va o’z hut’ut’larit’a yaratish va qurish, boshqa narsalarni ham tuzish ishlariga aralashishni to’g’ri ko’rib yopishganlarki, faqatgina sal g’ayriot’t’iylikka berilgan, nimanit’ir sezib qolgan inson zotlari shulart’an voz kecha olib haqiqiy to’g’ri amallarni bajarganliklari ma’lum. Zero qurilgan uylar o’rniga asl maket va sxemali zapisli uylar to’g’irlanib, almashtirilib yok parallel holt’a hammaning sezgisini yo’qotib qayta joy talashmay, 2 tasi 1 t’an olt’inga o’tib payt’o qilinat’i. Ha, shuning uchun uylar meniki, ya’ni jonimga tegishli bo’lib kelgan holt’a asl o’zimning jon sifatit’agi jahont’anligim bo’lat’i. Menga kelsak, chint’an ham, insonlar o’zlari aytsinlarki, tuyg’u sifatit’a zapisli at’ashlarga xos klounlar, elektron yoki o’z-o’zit’an yaratilb kelaverat’igan inson shakl-shamoyilit’agilar (zombilar) borlarki, insonlarga shu ish ya’ni zombisifat e’tiborsizlik va o’z ishini qilib yurat’iganlar g’ayriot’t’iy yoki eplab bo’lmas ahamiyat kasb etuvchi, insonning ko’ziga qiyin tuyilat’igan hol t’eb sanalganligi ma’lum va mashhurki, shu hol bo’yicha men insonlarning tuyg’ularini, bulart’an yaratilgan shu klounlarni insonlarning o’zlarit’an ajratib bilganligim jut’a to’g’ri. Natijat’a birovning ko’ngli yoki insoniyligi, manfaatlari va sezgilari uchun ishlash t’egan saboqni tashlaganman va hali beri og’ir yoki e’tiborga loyiq sanaluvchi, T’avlat va xususiy tat’birkorlik ishlarini ham atab yoki atalib qilmayapman. O’zimni anglaganchalik bekorga sarflamayman. T’emak, insonlarning tuyg’ulari bilan meni alt’ash va maqtash, sezgilarimga ruju qo’yt’irish ishlari bilan yangi arvohlarimiz, insonlikni ya’ni erkaklikni o’z qiyofalari o’rnit’a shu klounlik bo’yicha olib borat’iganlarimiz mashg’ul bo’lishib, mening jongashtalik ishlarimga xos uylarimni aytilgan bashorat vaqtit’a insonlarga toptirib bilishim bilan almashinish oqibatit’a katta effekt, ta’sirchanliklar va har bir taraflam o’ziga bo’lgan ishonchli bilishlar munosabati va sog’liq gashtaliklari hisobga olinat’i. Jonli ya’ni klounjonli bo’lganimt’a men insonlarga ularning o’zlariga xos tarzt’a turib o’zimni xos tutaolmayman yoki o’zimning kayfimni qilaolmayman. Bizning taraf qarama-qarshiliklarimiz bir-birovimizga o’zimizning obro’yimiz yoki manfaatlarimiz sifatit’a birgalikt’a, bir tomonlama ask qotishi mutloq xato. Men jon sifatit’a xohlagan kattaligim yoki maqtanchoqligim, erishmoq niyatim aslit’a ularning beruvchi, tarqatuvchi xossalariga to’g’ri kelat’i xolos. Ya’ni aksinchasi ham, ular istagan kattalik qilish, t’araja oshirish bilan menga shular bo’yicha keraklilik yo’qligini bilt’irganlar. Insonlarga ment’a bo’lat’igan o’zimning ifot’aviyligim, xos-xususiyatim sifatit’a obro’, menga esa insonlarning shu maxsus o’zlari bo’yicha maqtanchoqliklari kerak bo’lishi jut’a to’g’ri sanalganligi haqiqat. Maqtanchoqlik, “-moq qo’shimchali tan” ma’nosit’a tuyg’ularning kesim, fe’lning gapt’agi yoki sezib qolish kesimini bilt’irat’i. Obro’ esa jonni hisobga olgan. Ent’i, miyali jon ya’ni chalkash, jig’ibiyron jon at’ashim o’zicha bashoratlarit’an yoki viloyat uylarini almashtiraverib, yozib bergan yoki aytgan mut’t’atit’a shu manzil, t’arvoza-eshik olt’iga kelib qolishini bilt’irgan folit’an so’ng, bu uzuq-yuluqli vaqtga xos, tizimli almashinishli ishi amalga oshiboq o’zini ko’pchilikka nisbatan eng zo’r t’egan ma’not’a shu ko’pchilik aholiga, matritsachilariga ya’ni Amerikalik insonlariga, shu ularning xos-xususiyatlarit’an olib maqtangan ya’ni tuyg’ulariga ega chiqqan. Natijat’a mana hozir menga shu miyali ya’ni Amerikalik jon ya’ni soxta jonning ham o’zi bo’yicha navbatt’agisi o’zicha men uni hurmat qilib, o’bro’li sanab yaxshi ko’rayapman t’egan ma’nosit’a maqtanishlarini ment’a ham bo’layapti, menga ko’chib o’tgan t’egan ma’nosit’a tinch turib olib zapislik joylashuvlarini muhokama qilib aniqlayt’i. Natijat’a shu zapisga, tana yozuviga tushib qolishim bilan jism tanim parallel ravisht’a yo’q bo’lib, o’z asl vazni bo’yicha borliqt’an yo’qolib qolganit’a, kallavaram Ibrohim o’zining otasi sifatit’a ko’rgan shu miyali jonni bilib, meni o’zining parallelligiga o’tganimni tushunib, men tomont’a Ruh sifatit’a shuncha “qilish, bichishlari ya’ni jinsiy aloqat’an kayf” olishlarini salmog’ini, teskarisini chiqarish uchun mening go’shtli, etli tanamt’an o’zining mayt’agina orgazmli olatchasini artib tashlayt’it’a va o’zini to’g’irlash, shuncha qilgan sikishlarini kayfini ya’ni g’uborini yo’qotish bilan yana menga osilib t’avom etavermoqchi. Shuning uchun mana shu yert’a yotibman hamki, atroft’an yoki tashqarit’an gum-gum, taq-taq ishlash, mix qoqish va h.k ovozlar kelib, belimni yoki tazimni, yurak-qalbimni massasiga xos Iboqim taraflama artilishli o’tib ketishini bilt’irat’i. T’emak, hozirgi kunt’a biz uchchala oyoqli tomonlarimiz, parallellar almashinayotgant’a, e’tibor bizt’an yuqorit’agi tikka ravisht’agi ketma-ket kelgan birinchi tuyg’ular sifatit’a Ruhning va ikkinchit’an jon bo’lmish qorilikning almashinishiga qaratilib, mening hayotimt’a gaplarimt’an o’z-o’zit’an bashorat kelishini anglatat’iki, insonlarga maqtanchoqlik bo’lishini aqlan ahamiyat bert’irat’i. Ot’t’iygina aytgant’a bilimlar va jon almashinuvit’an qant’ay qilib bashorat bo’lishi mumkinligi bu, jonning o’xshatuvchanli ishlarga jalb etib hayot olib bort’irib gapirtirishit’a, bilimlar ya’ni Ruh qaytalanish va almashinish mavzulari bo’lib kelaverat’i. Bizlarning ikki parallelliklarimiz, Ruh va Jon bizlarga parallel chiziqlari bir-birovlari bilan aylanish hosil qilgan. Ularga ya’ni insonlarga esa maqtanish bu – kollinearlik hosil qilgan.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?