uzbek language siteenglish language site

Nima gap xo'sh?

 

265-266. Endi. Ibrohimga ho’ppoqki, lekin men shu imkoniyatimdan foydalanaman. Nima bo’lsa ham, Ibrohimning odamligiga qaratila Dunyoning yaxshiligini yoki doira chetlaridan to’ldirib kelaverishi emas, balkim shu doirani mening insonlarim yoki butun Dunyo bo’yicha yaratilish va shakllanish manbalarining kelishlari to’ldirib, kattalashtirib hisobga meni haqqoniy egalari yoki yetakchilik bobidagi hamrohlari deyishlariga qarshi o’zimizning viloyat yoki qandaydir Dunyo oraliq, Hindiston, Amerika va Korreya, Turkiya chegaralari bo’yicha ichimdagi kishilar kengashi devonavorlik qilib Dunyoning to’liq holda doirani ya’ni aylana yoyilishni har taraflama kelib yopishib, to’ldirib qo’yishiga qarshilik qilib meni oddiy o’z shu yangi doiram, viloyatim insonlaridan istalgan biri, birga-bir tana yoki, yagona yashash va yakka hayot kechirish tengligida hisobga olishganlarki, bu – aslida Dunyoviy hal etilishini inobatga olmasdan o’zlarini kattakon kuchuk, obro’talablik qilib hisobga olganlar. Dunyo bo’yicha mening ustimda kelishmovchilik va bo’ldanish bo’lib, har kim o’zicha hukmronlik qilmoqchi bo’lganida, men hattoki Dunyodan ham ustunroq yangi foydalarni ishlab chiqqanmanki har holda shunisi menga to’g’ri keladi. E’tibor berib hozirgi gapimga yarasha, “shunday qolgan” deya o’zlikni tebratib ichimdagi shaxschalar ya’ni erkaknamolar bilan kulishimizda mening yoshligimda bo’lgan yaxshi odimlashuvimiz, har kimning yuksaklikka chog’lanib meni shu hayotimda, umrimda boshqaruvchim bo’lishni istashlari bo’lganligini tushunish mumkin. Bu gaplarim ya’ni jumlalarim Ibrohim bilan 100 ning va yuzning ichiga kirayotganimizda mening ustimga chiqib, menga bo’lgan ishlarni yomonligini o’zimning qo’lim bilan yozdirib, o’ziga yaxshi bo’lishi kerak bo’lgan teskari tomonini so’rab olishi bo’lmasligi munosabati bilan yozganligimni bilingiz xo’p. Endi, o’xshashlikni, jonning mazmun-mohiyatini va o’zini kim ko’p ishlov berishga qodir bo’lib yaratishga erishsaki, shu asnoda kelajakka boqadi va yashab berishga majbur sanalgani sababli o’zini bashoratchi sifatida ham, yaxshi inson qadar borishga xos tutib Dunyolarni yaratishda o’z hissasini qo’shish va ichidagi qoloq bashoratchilar yoki oldindan bilganliklarini va o’xshashliklarini taqab o’zlarini pesh qiluvchilardanda ko’proq o’xshashlik va bashorat yaratayotgan sifatida ustun va mag’rur turishadilar. Agar men o’xshashliklarning tobora yakuniy va adabiy, kerakli, ko’pchilik amaliyotili tartibidan borsamki, ichimdagilar shuning oldindan bajarilish ishini yoki voqeligini kodlari bilan ta’minlashga ya’ni kollinearlik qilishga ulgurmay, o’xshashlikda va jonning yoyli qo’yilishlarida orqada qolayaptilar. Shu desangiz mening energiyamni, yeb-ichishdan olgan quvvatli yurishim va turishim qobig’ini qayerdandir bo’lib o’tgan bir son tartibidan olib hoziroqqa qo’ysalarki, qaytib jo etsalar hamki, men shu yangi qaytarilayotgan energiya davrida aynan oldindan kutilgan ichimdagilarning kodlariga muvofiq tarzdagi voqealar va voqealar aro aniq narsalar va holatlar yuzalab bashoratga emas, balki energiyaning yana ham suzilishi, suvalishi yoki bosimli dam aylanishi bilan aniq bashoratli narsa yoki holat, hodisa o’rniga o’xshashini tovlab, o’girib chiqartirishga majburlashim mumkinligini shu tanamning borliq bilan ahamiyatli savdolashuvidan turib bilingiz. Shu degani mening o’xshashliklarim ko’pki, 50-50 tezlanishli ulushlarda ko’proq narsalar bashoratli energiya qaytarilish voqeasidan, shu davrga kiriboq 50% dan ortiq ravishda mening yozgan va bajaragan, aytgan o’xshashliklarim tufayli o’zgartirilib kelinmoqda. Endi, ichimdagilar bir-birovlari uchun tomonlar talashib, tanlab ishlashlari hozirdan ham ko’zga ilinajakligi bo’ladiki, ularning shu sohadagi meni talab-tejashlari, siltab-silashlari qanchalik bashoratda, kelajakda oldinga chiqib meni kutib turishga xos kayf va xushfe’llikni egasi bo’lmoqchiliklari salmog’i bilan hisoblanadiki, har biri shuni aytayotganida, hammasi bitta aylanadaliklarini bildirib bizda ko’p bu ya’ni bashorat demasalar asti qo’yaqolingki ikr-chikrli odimlarda kutib turishga xos ehtiroslaridagi o’yinlarida har biriga xos mag’lub etilib qolib ketgan ham men bo’lganman shu paytgacha xo’sh. Aslida bu – ko’pincha Buxorolik Arvoh, Ruh yoki televizorbob, hayotning o’zi tarafi bo’lib beradigan bolalarning o’yiniki, shu bachchag’arlar birovlarning nomlaridan: - menga unday, unga bunday, - deya ehtiroslarini aldab berishavergan, yo’g’dirishaverganliklari ma’lum va mashhur xo’p. 266. Bugun 99. Ikkita bosh bo’lib 2 ta 9 raqamlari ishlamoqdalarki, bitta boshim sifatida Ibrohimnikini tinch va osuda qilib haqiqiy kallam o’rnida qo’ymoqdalar, ikkinchisini esa chap tizzamning bir nuqtasini qizitadigan, achitadigan va chaqadigan qilib o’zimniki qilib qo’ymoqdalar bu iflos bosmachi ichimdagilar. Ertalabdan uyquga cho’mib, ko’mdilarki, shu Ibrohimning kallasi sifatida o’zimning boshim dam olsin deya. Endi, nima bo’lsa hamki, bu – Ibrohimning foydasiga boshlanib qolgandir balkimki, ammo ertalab 9 gacha barvaqt turishdan kelayotsam, biron ish yoki amal bilan, aniqrog’i kompyuter igrasiga xos o’yin, CS bilan shug’ullanishim kerakligi juda to’g’ri bo’lur. Zero kallamga shunaqa fikrlar kelib ketaverayaptiki, aslida men bulardan boshqa hech qayerdan bilib yozmaymanki, afsuski odatga ko’ra miyamni ular ya’ni ichimdagi Iblisvoylar ishlatib qo’yishlari ham turgan gap. Endi, energiyam aniqlangani yoki belgilanib, olib qo’yilgani sababli qayta qo’llanilayotganda, hoziroqda ichimdagilar tomonidan ishlatilayotganida quvvatimning dami ya’ni havoli bosimi mening qaysidir yo’l bo’yicha borishim yoki yangi ichki o’xshashliklariga kirishimning uchquni, boshini boshlashim bilanoq o’zining katta va keng burchakli ovalsimon, qovunsimon damini avvalgiga, birinchi yoki oldingi energiya takrorlaridan biriga o’xshatib orada ya’ni ovalning ichidagi damlashuvning aylanish bosimida har xil o’ylovli va chiqishli tanlovlarning hisob-kitobi yoki aralashuvi bo’lib o’tganidan so’ng aynan oxirgi uchida bitta aniq bajarilgan ishni, aytilgan gapni yoki yodlashuvni birinchi bo’lib o’tgan quvvat, energiyadan keltirib qo’yadiki, shuni ichimdagilar oldindan bu energiya katta doiradagi damining nisbatan kichik, ammo o’zi uchun katta qovuniga tushishim bilanoq 2-3 soniya avvalchadan bilganga xosdalanib turishadilar. Endi, Cs o’ynamasam deylikki, ertalabdan nonushtadan so’ng qaytib yana uyquga berilishim, uyquaralash ahvolimdan yotishga toblanishim mumkinligi juda kuchli darajada shu butun umrim ham desak mubolag’a bo’lmaski bo’lib kelayaptiki, natijada yotsam ham obedgacha uxlab qolaverishim, o’zimga o’zim uyquaralash tur deyishim bilan turishim, uyg’onishim kelmasligini bilaman. Endi, bo’qchilik qilib kayfiyatimdan o’ylovim tomon oldingi shu joylashuvga kirgizgan shaytonboshlarini, bo’qlarini qaytarib olish o’yinlarini qilaverganlaridan zerikkanimni bilgansiz avvalambor. Demak, o’ylovimdan kayfiyatimga ya’ni, diqqat va idrok, e’tiborimga bo’lgan teskari harakatimni yoki bosimimni esa hech qo’ymasdan o’zimning ustimdan kulganga o’xshash, hukmronlik qilayotganlariga xos ravishda shuni o’ylab kayfiyatingni bildingmi, endi bu ishni ya’ni o’ylovli kayfiyatingni amalda qilmasang, yozmasang yoki ishini chiqarib bermasang bo’lmaydi deyishadi (shu ichimdagilar, Ruhiyatim bosqinchilari). Endi, umuman olganda meni yoshligimdan beri hayotni tanishtirishda kayfiyatimdan o’ylovimgacha bo’lgan tanishtiruvni oxirgi bosqich sifatida sezgilardan va ensali eslashuvga ham oidliklar, so’ng elektronli tushunchali ishlashlar bilan ham boshlab amalga oshirganlarki, endi bo’lsa, men o’ylovimdan jonimgacha ishlarga talashman, o’g’illarimning har ikkisi ham mening avvalgi o’rnimdadir. Aslida boshidan burun o’ylov ya’ni o’y (minglab, 400000 ga yaqin uylar) masalasi ko’rilgan bo’lib, yoshligimda har bir kayfiyatga erishishim bilanoq o’ylovimga yetib kelishim tugul bir nimani aniq oramizda, doira atrof kengashda hal qilib inobatga olib xursandchiliklar qilganimiz, gasht surganimiz yoki davri-davron qurganimiz o’ylovimning o’zimning ichimdan barcha vujudimni, tanamni ko’tarib va ushlab, yetaklab yurayotgani bilan tashqi tabiat borliqni, undagi barcha narsalarni ham barobar tenglikda saqlayotganidan yoki keltirib chiqarayotganidan barchasi, xursandchiliklarimiz menga tushuncha maktabi, bilim va tajriba bo’lgan. Ichimdagi go’zzuklar meni bolalar va o’zlarining tashqi hayotimdagi replikantlari bilan yoshligimdagi shu devonavor kengash tuzishimga xos qilgan kayfiyatdan o’ylovga bo’lgan ortiqcha ravishdagi o’ylovni aniq bahosiga atalishlarim va berilib hazil-huzul qilishlarim, shu darhaqiqat hayot deya soddadil yoki tarkibiy hozirgiga o’xshash tahlil qilmay (kayfiyat va o’ylov ishlarini bilmay) gasht surishlarim, baholi qarashlarim payida ya’ni shular bilan birga arvohlarning bo’qchiliklari, bo’qlari yoki shaytonboshchiliklari ichimda parallel ishlashga majbur etilib qo’yilganlarki, shu bo’qboshlar ya’ni shaytonboshlar oldin bo’lib o’tgan devonaligimni, qolipli jinnivozlikni o’zlari sifatida meniki sanab chiqarib o’zimdan soqit qilishishlari tugul men ham o’ylovimdan kayfiyatimni birvarakayiga oddiynamo ravishda keltirib, tenglashtirib tursam, ularning ya’ni ichimdagi o’sha yoshlik davrimli oshni-og’aynilarimning, Gvardiya a’zolarining telba-oshiqliklarini ham to’g’irlatib qo’yardim hamda o’zimdan yiroqlashtirilayotgan devonalikni keraksiz yoki hisobsiz, po’kkak yoki mutanosiblikning o’zi uchun kerakli faqat bo’lgan tenglamasini saqlab turardim xolos. Endi, Devonaxonada bo’lganimda unitazlari yangi qurilib, shu Devonaxonaning ya’ni Ruhiy kasalxonaning o’zi boshqa bino sifatida hayotdan olib-qo’yilgan bo’lganki, birinchidan juda katta va atrofi devorlar bilan o’ralganligi bu – uning aylanib o’xshashliklar bo’yicha o’ylovdan sakratilib uchratiladigan ketma-ket binolarga xos ishlovlar yoki bashoratlar sababli kelganligini bilasiz. Ikkinchidan shuni sezib qolishimning boisi ukam mening hamki, Devonaxona masalasi shu yaqin orada yana ko’tarilishidan sal avval uylarimiz toborosida yangi bir shunaqangi stildagi, o’tirg’ichli unitaz qurdi. Endi, shu o’ylovni o’rtaga olib X li ya’ni bo’qchilik bilan xursandchilik tepa-past bog’lanishlaridagi o’ynash yuqoridagi energiya 5 idan hisobga olinayaptiki, hayotning o’z-o’zidan paydo bo’lishi tugul, tanamdagi o’zgarishlar ham o’z-o’zidan, yo’qdan-borli va tabiiy qonuniyatga zid ravishda almashinishi hisobga olinadiki, kuch bilan o’ylovni aniq ko’rib turgan ichimdagilar nima paydo bo’lishini yoki yo’qdan-bor bo’lib kelishini aniq hisob-kitob qilib turishadi. X ya’ni hayotning noma’lumligi topilmoqdaligi bu shu. Menda bo’lsa eshitish, xotiraga olish va joylashuvimli belgilarim o’zim tomonimdan hisobga olinib e’tibor doirasidan sal chiqib yaxshiroq diqqatga sazovor holga solaolasam va qo’shimchani idrok qilishim bilanoq shartlashuvni, sex ning se ya’ni agarini buzmasdan sababli, o’tmish va bo’layotganlar ta’siriga bog’liqli yoki oqibatli aloqalarimga barchani mahkum va majbur qilib ichimdagilar ham tashqi hayotimdagi go’zzuklarimizni ham yengib yotishga qodirman hali beri. Endi, ba’zida shundoq boshimning energiyasi sifatida o’ylovim kesiladiki, shunda ko’zim bilan ikki xil kesmalar bo’ylab hayotni ko’rayotgan va boshimni, miyamni ikkiga kesib bo’laklab ajratilganga xos ravishda tanamni ham o’zimdan uzilganchalik sezaman. Shundan keyin darrov bir kishi, o’g’lim yalang’och ko’ti bilan divan va kravatlarga bosh qo’yadigan joylarga chiqib o’ynab yotadiki, shu bashoratligini darrov anglagan bo’laman. Endi, mening tanim xursandchilik qilganki, Payg’ambar Shohidning siki bo’qchilik qilib o’y kusining ortidan katta langarga, plastic rubber xanjariga o’xshab qolavergan, natijada men 5 ga 1 ya’ni qo’lbolalik qilib sikimizga otlanaverganchalik devonaligimni oshiraveraman, Payg’ambar esa tanimga osilib obro’shavandaligini qilish payiga tushaverganki xo’sh, shu ishlarda Shohid ko’proq hamroh bo’lib meni ham siktaroshlikka, yoki beshga birlikka chorlayverganki, aslida devonalik Shohidning sababchiligida bo’laqolganligini bilsangiz bo’ldi. Men boshimdan ya’ni o’ylovimning ishidan 5 ga 1 ni yoki qo’llarim uzra xanjarimni uqalashimni boshlaboq kelganmanki, Shohid aynan mana shu joylashuvda o’z ishini ya’ni jalablar bilan seksini, jinsiy ishlashini qilgan. Men aslida tanam orqali o’ylovimni hammaga bildirishni kam bajarganmanki, aslida o’yim hammani o’rab olganining o’zini bilaolishgacha yetib boraolmaganligimni ko’p ham bilish bobida urinib o’tirmaganman va shundoqligicha ya’ni o’ylovimdanligidanligiga ishonib qolaqolganman. Endi, shu 99 da ikki bosh, mening va Ibroqimniki Ibrohim tomonidan menga nima xohlab bildirilishi shu paytgacha bo’lgan bo’lsa, hisobga olinib aytildi, farqlarimiz inobatga olindi va u tomonidan bajarilgan ishlar to’liq o’z sababini bildirganligi bilan ham Ibrohimni muttaxam, nokas-nobakor va yomon demasligimiz mumkin emasligi bilinib turishi bo’ldi. Endi, 1 kun to’liq oxirgi soatlargacha ishlash va so’nggi 2- va 3-kunlar birgalikdagi ikki sana bo’yicha yozishlarim sababli so’nggida 3 kun orttib, 3 kunni oxirgi ikkitasi 1 kun bilan baholatganchalik 2 kun desak ham o’tib, so’ng sal oldinroqdan yozuvlarimni yakunlashimga javob berib ozgina, 1-2 soatlik dam olishimgacha olib keladilarki, mana hozir soat 16:34 bo’lsa 1:30 dan kam vaqt dam olishim ilgaridan boshlanishi bo’ldi deyish hech gap ham emasdaligi bilan bog’langan bu shuki xo’sh. Aslida men chindan ham ishlatilayapman shekilliki, har doim menga harhasha sodir qilib, turib yurganlarimda yoki boshqa yoqqa salgina vaqt tark etib chiqib ketganimda bo’g’zimdan gapirishimga xos charchoqlarni berib yuboradilar. Umuman olganda Got aldanmasligi maqsadida Gotchalik ish haqqatan bo’lishi, insonlar tomonidan bajarilishi kerakligi hisobga olingan bo’lsa ne ajabki to’g’ri hammasi. Ammo insonlarning o’zlari ko’pi menga o’xshab chap berish, og’ir mehnatdan qutilib qolish va o’xshashliklar yasash orqali o’zlarini o’zlari jonlarini tartibiga xos yeyishlari kuzatiladi xo’p. Shuning uchun rovna 9 da boshlanadigan ishimni ichimdagilar 18 ni cho’qlab yakunlatishadilarki asti qo’yaturing xo’p. Kasalligim sababli bo’lsa kerakki, 3-4 soatlab har kuni ba’zan ertalab, ko’proq esa tushlik obed soatida dam olivolaman. Shu bilan u vaqtimizga xos darrov elektron chop etaylik, publish qilaylik ya’ni maqolani joylashtiraylik.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?