Nima gap xo'sh?
265-266.
Endi. Ibrohimga ho’ppoqki, lekin men shu imkoniyatimdan foydalanaman. Nima bo’lsa
ham, Ibrohimning odamligiga qaratila Dunyoning yaxshiligini yoki doira
chetlaridan to’ldirib kelaverishi emas, balkim shu doirani mening insonlarim
yoki butun Dunyo bo’yicha yaratilish va shakllanish manbalarining kelishlari to’ldirib,
kattalashtirib hisobga meni haqqoniy egalari yoki yetakchilik bobidagi
hamrohlari deyishlariga qarshi o’zimizning viloyat yoki qandaydir Dunyo oraliq,
Hindiston, Amerika va Korreya, Turkiya chegaralari bo’yicha ichimdagi kishilar
kengashi devonavorlik qilib Dunyoning to’liq holda doirani ya’ni aylana
yoyilishni har taraflama kelib yopishib, to’ldirib qo’yishiga qarshilik qilib
meni oddiy o’z shu yangi doiram, viloyatim insonlaridan istalgan biri,
birga-bir tana yoki, yagona yashash va yakka hayot kechirish tengligida hisobga
olishganlarki, bu – aslida Dunyoviy hal etilishini inobatga olmasdan o’zlarini
kattakon kuchuk, obro’talablik qilib hisobga olganlar. Dunyo bo’yicha mening
ustimda kelishmovchilik va bo’ldanish bo’lib, har kim o’zicha hukmronlik
qilmoqchi bo’lganida, men hattoki Dunyodan ham ustunroq yangi foydalarni ishlab
chiqqanmanki har holda shunisi menga to’g’ri keladi. E’tibor berib hozirgi
gapimga yarasha, “shunday qolgan” deya o’zlikni tebratib ichimdagi shaxschalar
ya’ni erkaknamolar bilan kulishimizda mening yoshligimda bo’lgan yaxshi
odimlashuvimiz, har kimning yuksaklikka chog’lanib meni shu hayotimda, umrimda
boshqaruvchim bo’lishni istashlari bo’lganligini tushunish mumkin. Bu gaplarim
ya’ni jumlalarim Ibrohim bilan 100 ning va yuzning ichiga kirayotganimizda
mening ustimga chiqib, menga bo’lgan ishlarni yomonligini o’zimning qo’lim
bilan yozdirib, o’ziga yaxshi bo’lishi kerak bo’lgan teskari tomonini so’rab
olishi bo’lmasligi munosabati bilan yozganligimni bilingiz xo’p. Endi, o’xshashlikni,
jonning mazmun-mohiyatini va o’zini kim ko’p ishlov berishga qodir bo’lib
yaratishga erishsaki, shu asnoda kelajakka boqadi va yashab berishga majbur
sanalgani sababli o’zini bashoratchi sifatida ham, yaxshi inson qadar borishga
xos tutib Dunyolarni yaratishda o’z hissasini qo’shish va ichidagi qoloq
bashoratchilar yoki oldindan bilganliklarini va o’xshashliklarini taqab o’zlarini
pesh qiluvchilardanda ko’proq o’xshashlik va bashorat yaratayotgan sifatida ustun
va mag’rur turishadilar. Agar men o’xshashliklarning tobora yakuniy va adabiy,
kerakli, ko’pchilik amaliyotili tartibidan borsamki, ichimdagilar shuning
oldindan bajarilish ishini yoki voqeligini kodlari bilan ta’minlashga ya’ni
kollinearlik qilishga ulgurmay, o’xshashlikda va jonning yoyli qo’yilishlarida
orqada qolayaptilar. Shu desangiz mening energiyamni, yeb-ichishdan olgan
quvvatli yurishim va turishim qobig’ini qayerdandir bo’lib o’tgan bir son
tartibidan olib hoziroqqa qo’ysalarki, qaytib jo etsalar hamki, men shu yangi
qaytarilayotgan energiya davrida aynan oldindan kutilgan ichimdagilarning
kodlariga muvofiq tarzdagi voqealar va voqealar aro aniq narsalar va holatlar
yuzalab bashoratga emas, balki energiyaning yana ham suzilishi, suvalishi yoki
bosimli dam aylanishi bilan aniq bashoratli narsa yoki holat, hodisa o’rniga o’xshashini
tovlab, o’girib chiqartirishga majburlashim mumkinligini shu tanamning borliq
bilan ahamiyatli savdolashuvidan turib bilingiz. Shu degani mening o’xshashliklarim
ko’pki, 50-50 tezlanishli ulushlarda ko’proq narsalar bashoratli energiya
qaytarilish voqeasidan, shu davrga kiriboq 50% dan ortiq ravishda mening yozgan
va bajaragan, aytgan o’xshashliklarim tufayli o’zgartirilib kelinmoqda. Endi,
ichimdagilar bir-birovlari uchun tomonlar talashib, tanlab ishlashlari hozirdan
ham ko’zga ilinajakligi bo’ladiki, ularning shu sohadagi meni talab-tejashlari,
siltab-silashlari qanchalik bashoratda, kelajakda oldinga chiqib meni kutib
turishga xos kayf va xushfe’llikni egasi bo’lmoqchiliklari salmog’i bilan
hisoblanadiki, har biri shuni aytayotganida, hammasi bitta aylanadaliklarini
bildirib bizda ko’p bu ya’ni bashorat demasalar asti qo’yaqolingki ikr-chikrli
odimlarda kutib turishga xos ehtiroslaridagi o’yinlarida har biriga xos mag’lub
etilib qolib ketgan ham men bo’lganman shu paytgacha xo’sh. Aslida bu – ko’pincha
Buxorolik Arvoh, Ruh yoki televizorbob, hayotning o’zi tarafi bo’lib beradigan bolalarning
o’yiniki, shu bachchag’arlar birovlarning nomlaridan: - menga unday, unga
bunday, - deya ehtiroslarini aldab berishavergan, yo’g’dirishaverganliklari ma’lum
va mashhur xo’p. 266. Bugun 99. Ikkita bosh bo’lib 2 ta 9 raqamlari
ishlamoqdalarki, bitta boshim sifatida Ibrohimnikini tinch va osuda qilib
haqiqiy kallam o’rnida qo’ymoqdalar, ikkinchisini esa chap tizzamning bir
nuqtasini qizitadigan, achitadigan va chaqadigan qilib o’zimniki qilib qo’ymoqdalar
bu iflos bosmachi ichimdagilar. Ertalabdan uyquga cho’mib, ko’mdilarki, shu
Ibrohimning kallasi sifatida o’zimning boshim dam olsin deya. Endi, nima bo’lsa
hamki, bu – Ibrohimning foydasiga boshlanib qolgandir balkimki, ammo ertalab 9
gacha barvaqt turishdan kelayotsam, biron ish yoki amal bilan, aniqrog’i
kompyuter igrasiga xos o’yin, CS bilan shug’ullanishim kerakligi juda to’g’ri
bo’lur. Zero kallamga shunaqa fikrlar kelib ketaverayaptiki, aslida men
bulardan boshqa hech qayerdan bilib yozmaymanki, afsuski odatga ko’ra miyamni
ular ya’ni ichimdagi Iblisvoylar ishlatib qo’yishlari ham turgan gap. Endi,
energiyam aniqlangani yoki belgilanib, olib qo’yilgani sababli qayta qo’llanilayotganda,
hoziroqda ichimdagilar tomonidan ishlatilayotganida quvvatimning dami ya’ni
havoli bosimi mening qaysidir yo’l bo’yicha borishim yoki yangi ichki o’xshashliklariga
kirishimning uchquni, boshini boshlashim bilanoq o’zining katta va keng burchakli
ovalsimon, qovunsimon damini avvalgiga, birinchi yoki oldingi energiya takrorlaridan
biriga o’xshatib orada ya’ni ovalning ichidagi damlashuvning aylanish bosimida
har xil o’ylovli va chiqishli tanlovlarning hisob-kitobi yoki aralashuvi bo’lib
o’tganidan so’ng aynan oxirgi uchida bitta aniq bajarilgan ishni, aytilgan
gapni yoki yodlashuvni birinchi bo’lib o’tgan quvvat, energiyadan keltirib qo’yadiki,
shuni ichimdagilar oldindan bu energiya katta doiradagi damining nisbatan
kichik, ammo o’zi uchun katta qovuniga tushishim bilanoq 2-3 soniya avvalchadan
bilganga xosdalanib turishadilar. Endi, Cs o’ynamasam deylikki, ertalabdan
nonushtadan so’ng qaytib yana uyquga berilishim, uyquaralash ahvolimdan
yotishga toblanishim mumkinligi juda kuchli darajada shu butun umrim ham desak
mubolag’a bo’lmaski bo’lib kelayaptiki, natijada yotsam ham obedgacha uxlab
qolaverishim, o’zimga o’zim uyquaralash tur deyishim bilan turishim, uyg’onishim
kelmasligini bilaman. Endi, bo’qchilik qilib kayfiyatimdan o’ylovim tomon
oldingi shu joylashuvga kirgizgan shaytonboshlarini, bo’qlarini qaytarib olish
o’yinlarini qilaverganlaridan zerikkanimni bilgansiz avvalambor. Demak, o’ylovimdan
kayfiyatimga ya’ni, diqqat va idrok, e’tiborimga bo’lgan teskari harakatimni
yoki bosimimni esa hech qo’ymasdan o’zimning ustimdan kulganga o’xshash,
hukmronlik qilayotganlariga xos ravishda shuni o’ylab kayfiyatingni bildingmi,
endi bu ishni ya’ni o’ylovli kayfiyatingni amalda qilmasang, yozmasang yoki
ishini chiqarib bermasang bo’lmaydi deyishadi (shu ichimdagilar, Ruhiyatim
bosqinchilari). Endi, umuman olganda meni yoshligimdan beri hayotni
tanishtirishda kayfiyatimdan o’ylovimgacha bo’lgan tanishtiruvni oxirgi bosqich
sifatida sezgilardan va ensali eslashuvga ham oidliklar, so’ng elektronli
tushunchali ishlashlar bilan ham boshlab amalga oshirganlarki, endi bo’lsa, men
o’ylovimdan jonimgacha ishlarga talashman, o’g’illarimning har ikkisi ham
mening avvalgi o’rnimdadir. Aslida boshidan burun o’ylov ya’ni o’y (minglab,
400000 ga yaqin uylar) masalasi ko’rilgan bo’lib, yoshligimda har bir
kayfiyatga erishishim bilanoq o’ylovimga yetib kelishim tugul bir nimani aniq
oramizda, doira atrof kengashda hal qilib inobatga olib xursandchiliklar
qilganimiz, gasht surganimiz yoki davri-davron qurganimiz o’ylovimning o’zimning
ichimdan barcha vujudimni, tanamni ko’tarib va ushlab, yetaklab yurayotgani
bilan tashqi tabiat borliqni, undagi barcha narsalarni ham barobar tenglikda
saqlayotganidan yoki keltirib chiqarayotganidan barchasi, xursandchiliklarimiz
menga tushuncha maktabi, bilim va tajriba bo’lgan. Ichimdagi go’zzuklar meni
bolalar va o’zlarining tashqi hayotimdagi replikantlari bilan yoshligimdagi shu
devonavor kengash tuzishimga xos qilgan kayfiyatdan o’ylovga bo’lgan ortiqcha
ravishdagi o’ylovni aniq bahosiga atalishlarim va berilib hazil-huzul
qilishlarim, shu darhaqiqat hayot deya soddadil yoki tarkibiy hozirgiga o’xshash
tahlil qilmay (kayfiyat va o’ylov ishlarini bilmay) gasht surishlarim, baholi
qarashlarim payida ya’ni shular bilan birga arvohlarning bo’qchiliklari, bo’qlari
yoki shaytonboshchiliklari ichimda parallel ishlashga majbur etilib qo’yilganlarki,
shu bo’qboshlar ya’ni shaytonboshlar oldin bo’lib o’tgan devonaligimni, qolipli
jinnivozlikni o’zlari sifatida meniki sanab chiqarib o’zimdan soqit
qilishishlari tugul men ham o’ylovimdan kayfiyatimni birvarakayiga oddiynamo
ravishda keltirib, tenglashtirib tursam, ularning ya’ni ichimdagi o’sha yoshlik
davrimli oshni-og’aynilarimning, Gvardiya a’zolarining telba-oshiqliklarini ham
to’g’irlatib qo’yardim hamda o’zimdan yiroqlashtirilayotgan devonalikni
keraksiz yoki hisobsiz, po’kkak yoki mutanosiblikning o’zi uchun kerakli faqat
bo’lgan tenglamasini saqlab turardim xolos. Endi, Devonaxonada bo’lganimda
unitazlari yangi qurilib, shu Devonaxonaning ya’ni Ruhiy kasalxonaning o’zi
boshqa bino sifatida hayotdan olib-qo’yilgan bo’lganki, birinchidan juda katta
va atrofi devorlar bilan o’ralganligi bu – uning aylanib o’xshashliklar bo’yicha
o’ylovdan sakratilib uchratiladigan ketma-ket binolarga xos ishlovlar yoki
bashoratlar sababli kelganligini bilasiz. Ikkinchidan shuni sezib qolishimning
boisi ukam mening hamki, Devonaxona masalasi shu yaqin orada yana ko’tarilishidan
sal avval uylarimiz toborosida yangi bir shunaqangi stildagi, o’tirg’ichli
unitaz qurdi. Endi, shu o’ylovni o’rtaga olib X li ya’ni bo’qchilik bilan
xursandchilik tepa-past bog’lanishlaridagi o’ynash yuqoridagi energiya 5 idan
hisobga olinayaptiki, hayotning o’z-o’zidan paydo bo’lishi tugul, tanamdagi o’zgarishlar
ham o’z-o’zidan, yo’qdan-borli va tabiiy qonuniyatga zid ravishda almashinishi
hisobga olinadiki, kuch bilan o’ylovni aniq ko’rib turgan ichimdagilar nima
paydo bo’lishini yoki yo’qdan-bor bo’lib kelishini aniq hisob-kitob qilib
turishadi. X ya’ni hayotning noma’lumligi topilmoqdaligi bu shu. Menda bo’lsa
eshitish, xotiraga olish va joylashuvimli belgilarim o’zim tomonimdan hisobga
olinib e’tibor doirasidan sal chiqib yaxshiroq diqqatga sazovor holga solaolasam
va qo’shimchani idrok qilishim bilanoq shartlashuvni, sex ning se ya’ni agarini
buzmasdan sababli, o’tmish va bo’layotganlar ta’siriga bog’liqli yoki oqibatli aloqalarimga
barchani mahkum va majbur qilib ichimdagilar ham tashqi hayotimdagi go’zzuklarimizni
ham yengib yotishga qodirman hali beri. Endi, ba’zida shundoq boshimning
energiyasi sifatida o’ylovim kesiladiki, shunda ko’zim bilan ikki xil kesmalar
bo’ylab hayotni ko’rayotgan va boshimni, miyamni ikkiga kesib bo’laklab ajratilganga
xos ravishda tanamni ham o’zimdan uzilganchalik sezaman. Shundan keyin darrov
bir kishi, o’g’lim yalang’och ko’ti bilan divan va kravatlarga bosh qo’yadigan
joylarga chiqib o’ynab yotadiki, shu bashoratligini darrov anglagan bo’laman.
Endi, mening tanim xursandchilik qilganki, Payg’ambar Shohidning siki bo’qchilik
qilib o’y kusining ortidan katta langarga, plastic rubber xanjariga o’xshab
qolavergan, natijada men 5 ga 1 ya’ni qo’lbolalik qilib sikimizga
otlanaverganchalik devonaligimni oshiraveraman, Payg’ambar esa tanimga osilib
obro’shavandaligini qilish payiga tushaverganki xo’sh, shu ishlarda Shohid ko’proq
hamroh bo’lib meni ham siktaroshlikka, yoki beshga birlikka chorlayverganki,
aslida devonalik Shohidning sababchiligida bo’laqolganligini bilsangiz bo’ldi.
Men boshimdan ya’ni o’ylovimning ishidan 5 ga 1 ni yoki qo’llarim uzra xanjarimni
uqalashimni boshlaboq kelganmanki, Shohid aynan mana shu joylashuvda o’z ishini
ya’ni jalablar bilan seksini, jinsiy ishlashini qilgan. Men aslida tanam orqali
o’ylovimni hammaga bildirishni kam bajarganmanki, aslida o’yim hammani o’rab
olganining o’zini bilaolishgacha yetib boraolmaganligimni ko’p ham bilish
bobida urinib o’tirmaganman va shundoqligicha ya’ni o’ylovimdanligidanligiga
ishonib qolaqolganman. Endi, shu 99 da ikki bosh, mening va Ibroqimniki Ibrohim
tomonidan menga nima xohlab bildirilishi shu paytgacha bo’lgan bo’lsa, hisobga
olinib aytildi, farqlarimiz inobatga olindi va u tomonidan bajarilgan ishlar to’liq
o’z sababini bildirganligi bilan ham Ibrohimni muttaxam, nokas-nobakor va yomon
demasligimiz mumkin emasligi bilinib turishi bo’ldi. Endi, 1 kun to’liq oxirgi
soatlargacha ishlash va so’nggi 2- va 3-kunlar birgalikdagi ikki sana bo’yicha
yozishlarim sababli so’nggida 3 kun orttib, 3 kunni oxirgi ikkitasi 1 kun bilan
baholatganchalik 2 kun desak ham o’tib, so’ng sal oldinroqdan yozuvlarimni
yakunlashimga javob berib ozgina, 1-2 soatlik dam olishimgacha olib
keladilarki, mana hozir soat 16:34 bo’lsa 1:30 dan kam vaqt dam olishim ilgaridan
boshlanishi bo’ldi deyish hech gap ham emasdaligi bilan bog’langan bu shuki xo’sh.
Aslida men chindan ham ishlatilayapman shekilliki, har doim menga harhasha
sodir qilib, turib yurganlarimda yoki boshqa yoqqa salgina vaqt tark etib
chiqib ketganimda bo’g’zimdan gapirishimga xos charchoqlarni berib yuboradilar.
Umuman olganda Got aldanmasligi maqsadida Gotchalik ish haqqatan bo’lishi,
insonlar tomonidan bajarilishi kerakligi hisobga olingan bo’lsa ne ajabki to’g’ri
hammasi. Ammo insonlarning o’zlari ko’pi menga o’xshab chap berish, og’ir
mehnatdan qutilib qolish va o’xshashliklar yasash orqali o’zlarini o’zlari
jonlarini tartibiga xos yeyishlari kuzatiladi xo’p. Shuning uchun rovna 9 da
boshlanadigan ishimni ichimdagilar 18 ni cho’qlab yakunlatishadilarki asti qo’yaturing
xo’p. Kasalligim sababli bo’lsa kerakki, 3-4 soatlab har kuni ba’zan ertalab,
ko’proq esa tushlik obed soatida dam olivolaman. Shu bilan u vaqtimizga xos
darrov elektron chop etaylik, publish qilaylik ya’ni maqolani joylashtiraylik.
Comments
Post a Comment