uzbek language siteenglish language site

Nega men xo'p!

 

268-269. Energiya masalalari sababli soatimga ma’lum bir soha, keyingi kunga o’taverishimiz qanday kechayatganligi bo’yicha qarasam, vaziyatlar ketidan vaziyatli soat millariga boqamanki, shu energiyaning bir-biriga sabab bo’lmasdan, darajalarining tengligi, bir xil maqsadga qaratilishini bildiradi. Sal avval soatimga boqib 11:10 ni 12 ga 50 ya’ni yarimlashuvga xoslik qolib keyingi kunga o’tishimiz ma’lum bo’ldi deganimda yana 11:11 ga ham qarab qo’yibmanki, so’ng mana hozir shu boshlabon uyqumdan turib 12:28 ga qaratila soatning 1 bo’lishi haqida kuzatuv olib bordim. Mana hozir soatga to’g’ri qarayapmanki, 12:35 bo’lishi bu – 1 ni yanada shu oraliqning o’zining ichidan ko’rishi sifatida baholash mumkin. Endi, “Xatoni sen qildingmi, yoki men, Soniyada ming bor o’lgan men” degan Ozodbek ning gapida mening ahvolimga xos ish borki, xatoni bo’lish bo’lmasi bilan, o’zlari bo’yicha kengashda yaratib, aniqlik bilan o’qtalib menga taqab va shuni bekordan-bekor mendan bajarilishini hech kim bajaraolmaslik shartini shundoqqina bildirib turib ham, meni ayblaydigan ichimdagilar haqida so’z boradi. Balki ularning ya’ni yaramas ravishda ichimda joylashib olganlarning gaplarida va aniqlikni majburlab bajartirishlarida jon bordur, bu – mening Gotga o’tishim va o’zim zapis bo’lishim sifatida baholanayotgandur. Endi. Energiya chegarasida mening hayotimni o’ynatib va xohlaganchalik simulyatsiyalar bilan ishontirib, qilmagan qizimni qilganga chiqarib urdirib yurishlari payida shunaqa tengliklar ham bo’layaptiki, futbolga chiqishim kerakligi oxirgi muvoffaqiyatli Gotga botib o’ynayqolishimdan so’ng yana bugundan yangilanayapti. Futbolda hozirgi tashqi faoliyat turim, ya’ni uy yumushlarida yoki bolalarga qarab yurishimizda shaytonboshlarning ko’proq mendan uzoqlashishi va shu yo’llari davomida buzg’unchiliklar qilib ketishlari mening Ungotimni o’zimdan o’g’irlab, oxiri Got bilan barchasi yana qaytalanadi, takroran o’z holiga keladiki, boz ustiga futbolda hujum va himoya shaklidagi shu tezlik bo’yicha qaytalanishlarda men bolalarning ortidan chopishimga xos yig’ilib tiqilmoqchi bo’lgan Gotimga teng munosabatli ravishda, mutanosiblik bordi-keldilari ichra botaman, kirib yuboramanki, natijada hujumda kimningdir himoyada ko’rsatgan qaysidir oldingi futbollardagi ishini takrorlab bir-ikki chiroyli gollarini takrorlashim kerak, ularning taqdir o’xshatilishli energiyalarini o’zimniki bilan yakunlavorishim kerak tamom vassalom xo’p. Bolalarimiz bugun lola va atr gullarga xos bir xil gulboshini yakunlatib mijg’ilashdilarki, menga biqinasiga orqacharoqchasiga turib shu ishlarini qilishdimi, demak, hali beri Got bo’yicha gul boshqa kun, kelajakda yana bir o’zga kuni ma’lumot almashinishi sifatidagi vaqt bo’lgan taqdirdanligi bois o’z holiga qaytariladi ya’ni ma’lumot qozoni o’zining bir xil aylanish qorishmasiga yaqin bo’lib turadimi, ha. Boz ustiga shu gul bizga kollinearlikni o’rab oluvchi energiya bilan ko’tarilgan oldindan ma’lum etilajakli holat, hodisa yoki narsa bo’lishi, shularning o’xshashiga o’xshatilishi mumkin sifatida futbol ham bolalar bilan yurgan shuncha vaqtimni o’rab, silab-siypalab yoki har taraflama sidirib olsin degani bu shuki, natijada futbolning Goti menga tegib men gollar uraman. Futbolda shunday o’ynaverishlarimizda ya’ni voqeali chimlarimizda mening Gotim ya’ni taqdirim yuzasidan yaxshi gollar bo’lmagan bo’lishi ham mumkin, ammo boshqalarning taqdirlariga ya’ni Gotlariga o’xshashlik sadosila o’girilib olishim, balki men ham o’z paytida yuz qiyofamni yo’qotib Gotli gol urgan inson kishisi vazifasida bo’lishim har holda ahamiyatga sazavor sanaladi. Zero Got bilan Ungotning qorishuv jarayonini bilmadimu, ammo shu borasida Got ya’ni taqdir iskanjasi Ungotni ma’lum soniyalar sifatida o’ziniki qilib to’liq shakllantirmasa hisob emas shekilli yoki qanchadir Gotli zapisli holat davri ustida men turib yoki tushib berishim, tanalarimizning 100% bo’lmasada, 95-96% lari ustma-ustlikda mos kelishlari kerak bo’ladi. Demak, 15 takam 8 kechqurun bugun futbolgamiz hamma ko’pchilik, 5-10 ga yaqin qavm-qarindoshlarimiz bila. Aynan futbolga endi nega chiqayapmiz va o’zim ham nega o’yinlarimning barida yoshligimdan beri shunday ya’ni shunga xos o’ynab kelganligimga, to’plar rejali yetkazilganiga e’tibor qaratsam, shu bu energiyali kayfiyatning 1 lar ya’ni ovoz eshitish, xotira hamda joylashuv sohalari bo’yicha kayfiyatga eng kam, ammo yaxshi bir xil tezlanish bilan yetkazib turilish bo’yicha almashinishi natijasida energiyali kayfiyatning bashoratga ko’tarilishi muvozanatida, ishi yuzasidan bashoratdan qochib bashoratni aniqlash ishlarida o’z-o’zidan bir golli vaziyatga, holat voqeligiga ya’ni kimningdir Gotiga singib ketishim, qo’shilib qolishim hisobga olinadi. Mana shu oxirgi yozayotganlarimda e’tibor berib qarasam, mening kayfiyatimga bog’lanib turib yozishimdagi so’zlarni, iboralarni o’z ya’ni o’zim yozaolmay yozdirilayotganimga xos ma’qulchiligiga tanlanayotganga o’xshamoqda ediki, bu – futbolchi bilan birga ustma-ust parallel bo’lib to’p tepib gol urganimda, Gotidan foydalanganimda uning kayfiyatiga ta’sir etib, mantig’ini o’zimga qabul qilib shu mantig’ini buzmasligim kerakligi hisobga olinayapti. Zero u futbolchi o’zini qayta eslaganida, gol urishini shuur qilganida yomon ahvoldagi qoloq bo’lgan mening mantig’imni o’ziga olmasligi, yoqtirmasligi yoki boshqacha xislat paydo bo’lib qolganidan achinib qolishi mumkinligi bo’ladi. Endi, men o’zimning yo’limdan, ishimdan qolmayin desam, endi bir kallamga tepdi hamki, ma’qulchilik, iltifot va mulozamatli, takallufli so’zlarimdan bo’lmish bo’pti, xo’p va raxmat, farqi yo’q, qanday bo’lsa va h.k lardan qolmasligim kerakligini bilib olsam ham mayliki hozir. Ammo Ibrohim mening yoshligimni qaytarib men bor xolos degan ma’noda foydasini ko’zlab har xil qiliqlariga, burun artishi-yu bo’q sichishiga, ishtonni tortishiga va tegaverib har xil yumushlarini aytaverishga majburlab turaveradiki, hech narsa deyolmaysan ham odam. Chunki bu o’zim, va shuni nazorat qilayotganlar ichimdan bo’ri tumshuqlarini g’ijirlatib ko’rsatib turishib yotishibdi. Ibrohim, ya’ni yoshlikdagi o’zim boshqalarning unga poxxuy, farqi yo’q bo’lgan gaplarini va so’zlarini, buyruqlarini qanday qilib o’tkazdirib, majburlatib qo’yib yoki yetkazdirib ikkilantirib qo’yayotganlariga javoban to’g’ri qarashi qiyin kechaverganligi bo’lganligi bu shuki. Hozirlari esa men albatta bilayapman va shuni esimdan ham chiqarmagay deymanki, mening aql-shuurim va tafakkurim bo’yicha raqamli va Ungotli sanalgan tuyg’ularim boshqalar tomonidan o’zimga gaplar va suhbat turkumiga xos ijrochilari bo’lib qaytayapti xo’p. Ammo shu sanskritchani ham ko’taraolish, Sohib ya’ni yuqorida yaqindagi shu mavzuga xos yozganlarimdagi Ibrohim bo’yicha ishqalab ochilib, o’zimdan chiqqan tanlovga xos aks tanlov bo’yicha kuchiga ko’ra adabiyotga xos qat’iy tanlov markazidan bildirilmay chetlatiladigan qilib to’liqlayin, benuqson so’zlar bilan yetkazilishi majburlatib qo’yayotgani ba’zi-ba’zida menga ham tegadiki asti qo’yaturing. Bilib qo’ying, ichimdagilar menga hozir tashlanib, benuqson va to’liqlayin so’zlar bilan degan jumla bo’lagimga, demak, o’zi tushunmaydi tilni yoki gapiraolmaydiga chiqarishayaptilarki, aqlim bo’lsa, men ham shunday yozarmidim. Bilingki, men kimman-u ular kimlar va biron inson zoti bir xil ohangda va ovoz balandligida so’zlarni tutilmasdan, sharroz gapirishlari ularni qachon ko’ribman o’zi deya mening esimda bo’lmasa hamki, oddiy tasodiflar va bilimni ijro etishlar, aqlni yo’naltirishlar va tafakkurning to’liq izidan borishlar doirasida ilojsiz sanaladi. Endi ular ya’ni ichimdagilar baribir bir xil turishibdi, ya’ni baribir, baribir deya turishibdiki, hattoki ichimda bir luqma aytaolmasligidan kelaylik bo’lmasaki, qanday qilib tashqarida gapirib yotishaveradi axir. Gapirgada ham hamma qayerdan gapni topadiki, bular qayerdan hosil qilishadilar, kitoblardan emasmi shu bu? Endi, ahmoqvoylarning ya’ni Gotdagilarning 3 ala sezgiga xos elektron alomatlari bo’lmish 1-si joylashuv bu – o’zlarinikiki, qayerda bo’lmasinlar aynan zapisdagiga xos o’zgarmasdan turishlari kerak. 2-si esa tushuncha bo’lib, ikki taraflar ya’ni, ahmoqvoylar hamki yuqoridan turib, insonlar esa pastdan turib tushunchaning o’zini bo’ldab tushunish faoliyatiga xosdalanishgan. Men odam sifatida insonlar tomonidan shu bularning barchasini izohlab, o’zimda yurg’izib va bilib yuriyman. 3-sidagi gaplarning o’zi biz insonlar va odamlarga berilganligi ma’lum va mashhur xo’sh, vaholanki aslida bu – Gotning masalasi. Biz ikki tomonlashuvdagi insonlar va odamlar gaplarimiz bilan Ungot ya’ni noma’lum o’zgarishli sohalarga kirishlar yaratib, 1-sezgimizdan bo’lgan quloq bilan eshituvimizni ham o’zimizdan deya shu ikki holda bir-birini yetaklanishli tarzda hisobga olib amallamoqdamizmi, ha. Ko’z bilan ko’rish sezgimizning o’zining yarmidan tepada bizlar ikkimiz, odamlar va insonlar turishsalar, pastida - ularniki keyin, shu sezgili taraf esa aynan bizniki degan sifatida ahmoqlarniki va Payg’ambarniki sanaladi. Tushunchada va ko’z bilan ko’rishda bir-birovimizni o’z taraflarimizga ko’ra ortda qoldirib o’rin berishimiz bu – Ruhning o’zining, unga xos almashinuvi sanaladi. Teri bilan tegish sezgisi esa bizning tarafimizdan ularga ya’ni ahmoqli elektron vakilli Gotdagilarga bag’sh etilib yuborilganligini bilingiz xo’sh. Hattoki o’zimning ham insonlarning ham teri bilan sezishlari bir tomondan ularniki, ahmoqlarnikiki bu – ular qaraydi, kishilar yoki ahmoqlar, Payg’ambarlar himoyasida deyiladi va talofati aynan ularda bilinishli katta mohiyatda inobatga sinalishini bilingiz xo’p. Demak, 1 dan 3 gacha bu - har ikki parallel bir xil yo’nalishli taraflar uchun biridan boshqasiga olib berilishli almashinuv esa Iblisniki, 38 raqamlarli sonidan hisoblanadi. Shu Ruhning va Iblisning almashinuv uslublaridan so’ng har bir tarafning o’zining ishlashlari, 3 talik xirslari o’zlarida almashinib qolishi yoki berilishi go’yoki aslida o’zlariniki sifatida ham hisobga olinish taraddudiga xos Farishtaniki ya’ni 49 raqamlarli sonidan sanaladiki, Farishta 3-almashinuvga xos ishlarni belgilashi bu - o’zidan topilgan 3 ta yo’qni bildirganki xo’sh. Shu bularni desakki, har kimning barcha 3 ala tashqi muhitga xos sezgilari hamda ahmoqlarga xos bo’lgan 3 ala elektron ishlashlar, xirslar 3 ala almashinuvlardan so’ng farishtaning yakka mayin qatlamdagi yutug’idan so’ng har kimning o’ziniki bo’lib turaveradi va o’zi uchun baho-sarmalash aniqligini butun dunyodan ham oldin ta’minlagan. Shu Sohib bolamning ko’tining teppasi ishtonidan chiqib qolaverganki, bu – ko’tning ya’ni boqiy ondagi yuksaklik kodlaridagi o’zini borligini boshqa tarafdan aniqlashga urinish bo’yicha yolg’izligini yo’qqa chiqarish ishining barchasini tenglik qilib baholashga urinishi sifatida qaraladi. U o’ylovgacha hayot kechirib jonining tengligini masala qilaveradi va tuyg’ularini foyda sifatida baholaverganki, ammo shularning birontasidan o’ziga ifoda, izoh yoki namuna yo’qdir. Endi. Ya’ni o’ylovining qandayligini bilmaydi va h.k. Endi, barchasi energiya masalasidanligi ko’rinib turibdiki, futbolda ochkimni sindirdim oxiridaki shu bilan o’yinni ham yakunlatdilar. Shuni sarhisob qilib chiqsam, nega bo’ldi va nima uchun deya aniqlashtiraversamki, birinchidan bilasiz bizlar hozirgi paytlarimizda tasodifli ishlarga yo’l qo’ymasdik hamki. Ochkimning ya’ni ko’zoyangimning sinishi bugungi 97-kunda 100 ga yetaolmasligimiz sharti bilan turganimizni bildiradiki, shu koptok yuzimga ochkimni sindirib tegdi. Nega yuz masalasi shunchalik ko’rildi desangiz, meni Iblis bosib olganidan so’ng eng ko’p urgani va shatta o’tkazganim bu yuz ya’ni xarakter masalasi sifatida baholanadi. Demak, menga 10 ta 10 ga yaqin baho berilsa hamki, 100 ya’ni yuz bahosi berilaolinmasdi, chunki momom ya’ni bibim Muborak meni yuzsiz qildirganlar. Zero xarakter bo’yicha bibim bosh bo’lib, egasi bo’lib kelganlarki, menda faqatgina eshitish bo’lsa, dadamlarda ko’z bilan ko’rish bo’lib kelgan. Shu uchchalasi aslida Ungotchi oddiy vaqtdagilardan bizga berilib kelgan shuncha paytgacha ya’ni oxirida qolayotgan hozirgi 97 kundan toki shuning 0 gacha, Ibrohimning 4 yasharligigacha yetgunicha ham. Mana hozirning o’zida hamki minglab bo’lmasada, shu vaqtning har soniyasiga atalishi qaratilgan 100 lab buyruq-talablar meni xarakterimni bosib olgan. Yasharlikni yosharlik deb yoz deyishayapti misol uchun va h.k. Energiya masalasi bilan bog’lasak esa, “e, nerga borasan” ma’nosida istalgan isbotli ishni yoki bahoni, ma’noni yuzlashtirish oqibatida ko’zoynagimning sinish sahnasini yoki voqeasini, holatini yodga solishim ham mumkinki, shuning uchun bu holatni ya’ni ko’zoynagimning sinishi aslida boshqacha ko’rinishli voqealar, hodisalar va ishtirokchi masalalar yuzasidan bosib olingan, o’zgacha ko’rinish hosil qilib qaralaveradi deyish hech gap emaski xo’p shu. Go’yoki bir qancha sabablar shu ko’rinishli holat ostidan chiqib kelib keng yozib har qayoqqa, menga yaqin joylashuvga tarqataverishi mumkinligi bu shu xo’p. Koptok bilan to’qnashuvli ochkim sinishi paytining o’zi makon uzra bizning energiyali joylashuvimizga ko’ndalangiga yoyilishi yoki solinishi hech gap emas. Endi, energiya bu – go’yoki haroratlar, tuman va dudlar issiqroqlashuvlari orasidagi hududda barchasining shu kengligida bir xilga yaqin bo’lib kelaverishga, ayni bir vaziyatga xos energiya qarovchisiga bilimli ko’rinish bo’lib haqiqatan sodir etilgan voqeani Dunyoviy qarashli emas, balki shu dudli energiyali ko’rishi bilan bilishi, baholashi hisoblanadi. Energiya bu – go’yoki bizlarning barcha yashab o’tgan dunyo va koinotlarimiz bo’yicha yig’ilgan tajribamizga xos baholanishimizki, bitta Dunyoda hech nima kuchli yoki zo’riqish bilan kattaroq farqli o’zgarish sifatida energiya bo’yicha hisobga darrov olinmaydi. 269. Energiya bilan barcha sabablarning aslida yagona vajga binoan bo’layotgan voqea, hoziroqdagi ishlar yoki holatlar yuzasidan keltirilaverishini men avvalroqlari yoki oldinlari Got va Ungotning ya’ni, mos ravishda bo’q va vaqtning yozuzlik va ezgulikning bir-biroviga bosimiga o’xshash bostirib kelaverishlari sfifatida baholagan edimki. Got bilan Ungot bir-biriga bo’lgan bosqinchiligida, aralashishli jarayonlarining almashinuvida, bilsangiz kerakki, hamma narsa va voqea-hodisalar yo’qdan-bor, paydo etilib hozir qilinaverganligi bu – aslida energiya bilan oldingi o’xshash sabablarning, hayotda o’tmishda bo’lib o’tgan vajlarning mos keltirilishi hisobga olinadi. Shu sabablar kezuvchanligida yoki kelaverishida hech qanday asos yoki dalil bo’lmasligi, sababli voqealarga o’xshash holatlar kasb etmasligi mumkinki, faqatgina Got va Ungot almashinuviga xos ravishda esa sabablarning o’zlari ya’ni vajlar, boislik chindan predmet-narsalar va voqealar shaklida hoziru-nozir, paydo bo’laveraganligi bilan ahamiyat qozongan hamma vaqt shu. Endi, energiya masalasida inson va odamning, mafiyaning o’z tanasi bo’yicha bo’lib o’tgan sabablar, hisobga olgan tuyg’uli amallar yo’nalishi yoki vajlar yoppasiga saralanib bittasi misol qilib hoziroqqa olinsaki, ular ko’tlar, ahmoqlar va devonalar bo’lmish Ruhli qoloqlarda shu tana tabiatdagi Got va Ungot almashinuvi hisoblanadi. Agar menga energiyam bois, Iblisning energiyamni yeb va g’amlab qo’yishlari sababli yozishlarimda ma’no, izchillik hamda boshqa ishlarimda ham umumiy ravishdagi bosimdan, sabablashuvlarning o’zlaridan yagona harakat, varonkani teskari qo’yish bo’lsaki, aslida o’zim shunchalik darajada o’zimga o’zim barcha sabablarni yig’indisi aro qarayolmasligimni, ishlashlar qilaolmasligimni bilsangiz yetarli xo’p. Men o’zim ko’pi bilan bitta sababdan, shu ham bo’lsaki umumiy shuurimdan yoki oddiy aqlimdan qarab ish qilamanki, darrov ortimga e’tibor bersam va bo’lgan ishni tahlil etsam, bir qancha sabablar va vajlar, bo’lib o’tgan barcha mavzumizdagi bog’lanishlar bo’yicha shu ish, voqeam bo’lib o’tgan sanaladi. Shu sabablarning o’zlarining va vajlarga ko’ra o’zlari bo’lmish boislikning ham o’zing bilmasingdan yetib chiqarilishiga oid ishlashlarimiz bu – ularning ya’ni sabablarning o’zlari bo’yicha yo’qdan-bor bo’lish yoki energiya, Farishta ishlashi sifatida qandaydir qilib kuchning kallaga yetib borishiga oid barcha aniq va to’liq muammosiz sabablarning tahlilidan yagona vaj yoki boislik kelib qolishi hisobga olinadi. Qanday qilib shu bo’layotgan ish, yoki vazifaviy amal yuzasidan hammasi kerakli bo’lgan energiyadagi sabablar, ortiqchasi ham kamyobi ham yo’q bo’lgan vajlar yig’indisi darrov keltirilishi mumkin? Buning boisi shuki, ichimdagilar o’z bo’ynilariga olib, haqqatan ham mening ularga bo’layotgan Gotli va Ungotli hayotdan olib-qo’yilishlarini bildirishimga xos, ular menga: - energiyang ham yo’qdan-bor qilib barcha sabablarni darhol miyangga podsoznaniyaga keltirib, ishlashingni to’g’irlab qo’yadi, - deyishadi. Mening energiyam orqali o’ylovimning sababli o’zlarini darrov-darrov tanamdan yoki tirik jasadimdan keltirishim, ishlatishimdagi umumiy ishlarimdagi o’sishim va rivojlanishim ichimdagilarning ham hayotdan yo’qdan-bor bo’lish, olib qo’yilish ishlaridagi o’sish va rivojlanishlarga, o’zlari ham hayron qolayotgan o’zgarishlarga va yuksalish uslublariga xos tarzda namoyon bo’ladi. Endi, bugun 96 bo’lishini hisobga olingki, men ham yana shuni yozishimni hali oldindan bilmasimdan energiyaning va umuman barcha yozgan-gapirganlarimning aynan o’zim deb bilayotgan sabablar bilan bog’liqligini darrov keltiraqolishni inobatga olaolmay yurganimga qarangki, oxiri hozir-u nozir qilib bildim. Chunki 96 dan boshlab 100 dan ya’ni betchligimidan 4 kun yana oldingan o’tib shunday vaziyat bo’ldiki, bu – 0 ga ya’ni 4 yosharlikka yetaolishga qodirlashuvimizning 2-ichki jarayonli bosqichlari sirasidan barchasi xo’p. Nolda ya’ni 4 yosharligida men baribir o’zim bilan barchasini, o’zim bilan aynan bog’liqliklarni (sababli oqimlikni) va aloqalangan ichimdagi hisobga oid bashoratlarni aniq va ravon bayon etishim ko’zda tutilganligi bu shu. 96 ning o’zi umumiy taraflamalikda shu kunining o’ziga oid xoslanib ham bilish aloqasiga xos ravishda men uchun to’qson ya’ni to’q o’g’ilning oltilanishi, oldindan otlanishi sifatida bashoratini beradi. Shu to’q o’g’il bolaning, Ibrohimning o’zi uchun esa 9 ning boshchidanligi va 6 bo’yicha yosh ayollar, qizlarning har ikki taraflama, to’lqinsifat tabiatdanliklarili devonaliklari va chinakam insonliklariga xos bo’ldanish orasida Shohid Payg’ambarlaringning bo’lishiga xos, umuman olganda shu 3 alaga Ibrohimning qarab qolishi sanaladi. Endi. Shu oddiygina endi so’zini yozishimga kallamdagiga o’xshab “end,i” emas to’g’ri yozay deyayotganimda shu xato bo’lib o’tdiki. Bu – sabablarning, o’ylovimning vaj bo’lishining qanchalik ko’pligi va shunga eltuvchi yo’llar Got va Ungot energiyasi bilan to’ldirilishi mumkinligi bo’ladi. Umuman olganda esa men yozmoqchim bo’lgan shu haqida ham edi hamki. Energiya tomondan ishlab turganingizda o’ylovingizning sabab va vajlashuvida bo’lib jig’ibiyronlik, ichki yoqimsizlik yoki keraksizlik deya topgan boshqa o’ylov holatlari yoki sabablari miyangizga kelib qolsa va siz shularni amalga oshirmasdan, o’tkazib yubormaslik ilinjida o’z tutgan asosiy sababingizni bajarib boraversangizki. Oqibatda kishilarning va ahmoqlarning, Payg’ambarning energiyasi bo’lmish Got va Ungot borlig’i to’la predmet-narsalaridan, tabiatidan o’zgarish ya’ni yo’qdan-borli es almashinishi ila sizga shu asnoda yoki vajni tanlaganingiz boisi halaqit beriladi, depindirilasiz yoki qoqilasiz. Shu sababli bo’lsa kerak, shu paytgacha ichimdagi Iblis mening u bilan kelishuv ostidagi darrov chiqargan shartini bajarib bormasam va boshqa oddiy bo’lib o’tayotgan sababimni bilib yuraversam, shu topdayoq ya’ni darrov kishisidan mug’ombirona energiyali teskari ish qilishini so’rab javob qaytargani-qaytargan bo’lgan edi. Sabab degani “sa bab”, ya’ni “shartlashilsa deya oddiy o’ylovdagi sabab yoki vaj, boisotni” va “bab deya bob bo’lmish Bobirning aylanasiga xos yoylarning kishilari va ahmoqlari tomonidan egalik qilinishi vazifasida energiyaning hayotni o’zgartirish sabab va vajini, boisligini” beradi.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?