uzbek language siteenglish language site

Nechta qurilmalarni birlashtiraylik xo'sh keyingi suhbatlarimiz shimolida

 

267-268. Shunday yalamachilik aylanalarida yuribmizki, go’yoki mening ishim seniki va seniki esa meniki deya xususiy mulk va boylik, mablag’ va pul hisob-kitoblari oila a’zolarimiz o’rtasida almashinib turadi doimo. Aslida shularning zamirida eng asosiysi bo’lmish orli o’zim ya’ni odamiyligim hamda nomusli elektronlilar, Ruhlar joylashganlar. Umuman olib qaraganda yog’li orgazmning ichimdagilar ishlashiga xos ravishda tashqi kishilarimiz, ya’ni klounlarimiz, elektronli uy vakillarimiz qirralari bir tomonga yo’naltirilgan, vektorli burchakni juda kichik, 0 gradusga yaqin aylanish yoki burchak hosil qilib qisish tomonlama bir qancha davrlarimiz mobaynida, har xil vaqt oralig’idagi ishlarimizga xos tarzda bo’lgan ishni qayta o’z tomonlamalikda o’xshatib buyurishib qarashadilarki va nihoya yana shu burchak tez, shaddot ochiladigan ravishida hisobga olinaturib orgazm, obmanim uchib chiqishi yoki yurish yo’lagida tezlashishi inobatga olinadi. Burchakdan tez chiqsa, mana u yerda ovqat, obmanim (yolg’onli, Ungotli) taomnomasi bo’lib, undan so’ng shu o’tirishimiz oxirida yana qilingan ishlar bo’yicha o’xshatilgan yoki aynan qaytar rejalar va buyruqlar berilaverishi keyingi ovqatni hoziroqdan boshlavorishimiz tufayli hisoblanadi. Endi. Tushlik, choshgoh ya’ni peshinni ham o’tkazib boy berib, mana soat 17 larda bolalarimiz bilan bir ishlashda ma’lum ham bo’ldi bir narsaki. Agar men gapirib yursam va bolalar joylashuvlarini ko’rsatib asosan turib bersalar yoki Gotli yursalar, so’ng oramizdagi Gotli va Ungotli aloqalar asosan ularning buzg’unchiliklari va to’polonliklari bilan, ekinlarni ustidan yurishli poymol qilishlariga xos shugungi misolda agar menga o’girilib, orqalarini qilib uzoqlashish ilinjida ketayotganliklari ma’lum etilsa, bu – Ungotim ning ishlari bo’lmish o’zgarishlarni ahamiyatiga xos barcha buzg’unchiliklarini bildiradilar. Yana qaytib kelishida esa shu misoldagi Rustamjonning, Rustam Gotni tomon, to’lqin misol qayta olib kelishini bildirib, bizlar shu ishlarni va ko’rinishlarni tark etganimizdan so’ng esim ham og’ib Got bo’yicha barchasi yana avvalgi, tetik va tik holga o’simliklarning qayta tirilishiga xos bo’lishini anglatishini bilsangiz bas. Bolalarimiz bilan uzoqlashib boshqaga topshirganimda ham mendan ular yiroqlashib, 5-10 metr mendan masofa qoldirib menga orqasini qilib oldiniga qarab yurib Ungotimni Gotdan ko’ra ko’proq olayotganliklarini bildirib qo’yishdilarki, o’zgarib qaytib shuncha joygacha, ajralish nuqtasigacha ko’rsatmay meni jo’nataverish ichki ilinjida bo’ldi hammasi. Sohibning uyimizda meni ba’zida turg’izib, surib va turtkalab o’ziga chorlab boshqa joyga yoki xonaga olib borishi Got bo’yicha ularning ya’ni Got tarafdagi ichimdagilarning yutug’i bo’lsa, shuni tashqarida va hovli tomorqasida menga deyarli joylashuv masalasiga xos tortqilab, sudrab va surib qilishmadilar. Ungot qoqdi shu bu raund da. Zero men yanada yaxshi gaplarni ko’cha bo’yi va samara yaqin pomidor yerimiz sayin qildimki asti qo’yaturing xo’p. Endi, men yana bir chiqib bolalarim bilan sayr va sargardonlik qilib kelayotganimda, qarangki o’tirib yozmoqqa shaylanishimda qanday gapli mulohazalar kallamga kelib ketdiki bu shu hozircha. Demak, bolalar bilan Gotli va Ungotli o’tajakli, oraliq qo’yib o’zimizning bir xil yutuq va mag’lubli surilayotgan chegaramizdan shu yutuq va mag’lubiyatni o’z salmog’ida ushlab qolib oraliq simmetriyali joylashuvlarida o’zimizni sinashga qodir edig-u shu ham bir gap hozircha xo’p. Umuman aytayotganimizda men gapirish va yozish, hayot kechirish jihatlama to’liq qaytarilishga yaqin holda yurg’izilayotgan, ichimdagilar tomonidan boshqarilayotgan bo’lsammikin deya shu bo’yi darrov hayronga solinishim xos gaplarim ichimdan o’z-o’zidan kelib turayotgan edi. Nega desangiz shu Gotga sal o’tib qolibmanki, hayotning to’liq barchas ish kasb etishlari va jabhalashuviga xos qaytarilishi bo’lishini eslaboq Got ya’ni Zapisli inson umrlari bo’yicha men shu tashqarimizdagi hovli supalardagi ishlarda insonlarning yuz-qiyofalari boshqa birovlardan olinishi bo’yicha o’zgarishigina o’ylovim sababli ko’proq bo’lib yursa shu maqul va noma’lum o’zgaruv, almashinish yoki hayotdan o’z-o’zidan olib-qo’yilish bo’ladi deb baholashga erishmoqchiman hali keyin hamki xo’p. Shu ham bir gap oralab chiqqanligini bilingiz xo’sh. Demak, bu yozuvlarim oralab ham yana bitta gapga yo’liqayapmizki, shu desangiz 2-oxirlab yozgan yozuvimda 3 ta so’zni qo’shib so’ng 4-sini ham yozdimki, bu – 3 talik energiya va 6 ala avlodlarning o’rtasidagi boshlanish tutilishi yoki bo’sag’asi sifatida energiyaga yangichalik, o’zgacha ustunlik kiritilib qo’yish sababli yangicha yozuvim bo’lishi ham mumkinligi shu bahonada aytildi. Energiya vaqtdan ham oldin ya’ni kerakli sanalib vaqtga bo’ysinmaydi yoki ustunroq hisoblanadiki, energiyada sabab va natija bir-birini yetaklab turmasdan yoki keltirish shartini bo’yniga olmasdan qanday bo’lishining o’zi bilan ustun yoki yuqori bahoda sanalaverganligi bo’ladi albatta. Endi o’z so’ziga birdan diqqat qaratib ham o’ylasamki, energiya so’zi “e ya’ni nimasini aytasan, qo’ysangchi va nerginaga yoki nerga” borasan degan ma’noda joylashuvning energiya qaynar bulog’ida, yoki hammasi birida va bittasi barchasi bo’lishligida sabablashuv asoslashuvining, tartibning ahamiyati qolmasligini bildirayapti. Energiya bo’yicha bizlarga doimo yuqori darajadagi barcha ishlarimizdan va bo’lib o’tgan voqealarimizdan, o’tmishning umumiy holdagi olinib hozirda so’ralib chiqishi istalgan savoldan sabab va natija birgalikda hosil etiladiki, shu bilan bu quruq energiyaning o’zi, tananing harakatlanishiga va yemishdan issiqlik olinishining yakunlanib borilayotganiga xos energiya chiqishigina deya hisobga olinadi. Endi, 98 sifatida bugunga Ibrohim boshidan ya’ni kallavaram bo’layotgan miyasidan oddiy davomiy vaqtdagi hayotbag’shetilishlikka ya’ni turaturaverishli tabiat hamda borlig’iga o’zining ko’zi bilan tuzib, havoni va nurni yetkazib yaratishli sezishli ravishda hamki e’tibor tashlashi bu shu. Endi, energiyada xohlagan narsa yoki voqea-hodisa qaynar buloq sifatida hoziroqda vaqtni ham sabablashuvidan yiroqlashuvli tarzda yo’qdan-borli va hayotiy olib-qo’yilishli chiqsa, bu – energiyaning birinchidan inson tanidan hayotga, voqealarga o’tishi va ikkinchidan esa energiyaning o’zi butun insoniyatning tanning quvvatida jo bo’laolishiga xos qaynar buloq, issiqlik va tan-jonli bosimni belgilashini sinaganligi bo’ladi xo’p. Energiyaga qarshi esa oddiygina qilib so’zlay qolishda shu energiyamizning ishlatilishidan so’ng hosil bo’ladigan bo’qimiz yoki najast uslubiyatimiz Gotdagi Ruhlarni berishi va tovlanishiga xos bizni o’rab olgan o’zgarmas shartlashuvga xos jism va moddalarimiz, uylar va yo’ldagi mashinalar harakatli, barcha zapisga xos o’tmish va kelajakning o’zgarishsiz bostirib Ungotni qayta Gotli joy-joyiga solishlari sanaladi. Agar vaqt bu – oddiygina qilib olingan hamma biridali uslubimizga xos eng sodda ammo eng kuchli ravishdagi unsur sifatida qabul qilinishi, o’tuvchanlik oqimiga xos o’tkazishga qodirligi hisobga olinsa, energiya esa unga yuqori bo’y berib, kollinear ustunlikdan ya’ni qarama-qarshi g’oliblikdan turib insonlarni o’rab olgan ravishda har bir inson uchun barcha aholining borliqdagi va tani-jonidagi sababsiz sababli ya’ni sabab bo’yicha tenglik, ammo darajaga bag’shida farqlashuvli bo’lishi bu shu. Vaqtning o’tishida go’yoki Xudo hamrohi bo’lib, hammaning bittaligida faqatgina shu Xudo hamma ravishdagi bittaga aylanib qo’yaturadi. Energiyada esa har bir inson yoki odam va boshqa mavjudod turi bitta o’zidan hammaga aylanish, o’tish yoki kuchanish kuchini namoyish etishi mumkinligi hisobga olinadi. Hammasi bittada va bittasi hammadalikning, aniqrog’i mos ravishdagi Xudo va inson, yoki vaqt va energiya o’rtasida taraqqiyot Got sababligina bo’qning o’rtachadan rivojlanib vaqt va energiya bo’yicha sayqal topib o’tishiga xos sanalayapti. Endi. 268. Bugun 97 kun qolmoqdaki, 9 (raqamining) ya’ni boshning raqamli nisbiy vaqt va oddiy davomiy zamon o’tuvchanligidagi qiyosiy o’yini bo’yichi yaratilgan bir-birovining tenglashtirilib turishlari bobida oddiy davomiy vaqtning chinakam Ibrohim tomonining o’zi bo’lib tenglik yoki mutanosibliklar soniga dosh beraolmasligi, yetarlicha keltiraolmasligi o’ziniki shuni bersaki. 7 ning tirsakligi yoki oddiy davomiy vaqt bo’yicha o’rtanchaligi, to’lqinsifatligi inobatga olinib Ibrohim bo’lib o’tgan kam mutanosibliklarga javob berishi sababli va ko’p farqli lazzatlar olib kelgani bois tirrilab, joyida tebranib sakratilayotgan hayotga yoki to’lqin to’la borlig’iga, Dunyoga qarashida o’zining qanday bo’lishini yuzma-yuz tomosho qiladi. Men uchun esa 97 bu – to’qson yetti so’zlari ifodasiga ahamiyat qaratajakligimiz bilan iltijo bo’latursin hamki, to’q bola bilan ishimiz yetti yoki tamom deganini bildiradi. Shu teskariga sonlar bizni ya’ni raqamchilarni, miyada raqamni yoki nisbiylikni aylantirguvchilarni aytib turgani boisidan 3 bo’yicha 100 dan bir hol yuqoriga chiqib, oldingi ularning ya’ni oddiy vaqt devonalarining ishlari bo’yicha bo’lgan barcha mag’lubiyatlarimizni o’rganish payti hozir, bugun. Shuning uchun yozmasimdan oldin kallamga kelgan, uyushtirib bilmasligim aniq holdagi hisobga aloqalanib, bu to’q bola ya’ni Ibrohim uchun qilingan ishlarda bitta o’zbek naqlimiz nojo’iz qaralganki: - o’tgan ishga salovat, - deydi dono xalqimiz. O’tgan ish yuzasidan salgina ov etish kerakligi bo’lganligi sababli ichimdagilarning o’zlari Ibrohimning ortidan, pinaklarini buzmay yoki pismiqlarcha Amerikani tiqishtirib kelishganlarki, menga doimo sal-sal, oz-ozdan, oniy suqulishlar yoki pand berishlar, o’rgatish buyruqlarini qilib kelib, ko’p bo’lishi muqarrar bo’lgan o’tmishga nisbatan aytiladigan shu gapni ya’ni “o’tgan ishga salovatni” o’tmishimni yoki sababli ravishda keltirilishi kerak bo’lgan tariximni tez-tez bo’laklantirib chappa qilib urib yurganlar, mening foydamga zid ishlar bilan shug’ullanganlar va meni o’tmishsiz qoldirib yomonliklarini ado etganlar. Men bo’lsam ahmoqmanki, nimayki yuzaga chiqib bo’lib o’tgan bo’lsa, to’g’ri hisoblash kerak deya o’zimni koyimaslik va ayblamaslik, xato bo’lishim tabiatdan mumkin emasligiga shama qilib kelganman xolos. Aslida o’tmish yoki sabablar bugungi boshlanishiga xosdalanib o’troq, o’tirganski yoki bosilgan tabiatdagi bosilgan miya holida o’tishi kerakligida oxiri salgina ov etib shularni qisman eslasak yoki yodga solib bir nima qilsak shuning o’zi to’g’ri tamom vassalom. Endi, energiyadan o’ylovga boqib kayfiyat(imiz)ni boshqarish payiga tushgan ichimdagilar, energiya 5 daligini o’z holicha, mening qanday o’xshashlik yaratsam shunisi bo’laturgonicha qo’yib berishganlarki. Shu bilan birga kayfiyatimni men ham eshitish, xotiram va joylashuvni tushunishimga xos belgili ishlovlarimdan boshqarib, ko’proq o’zim shu boshqaruvda ustun kelmoqchimanki. Ichimdagilar esa mening eshitish sezgim, xotirali ensam va joylashib turuvchi elektronlashuvimni o’zlaricha boshqarmoqchilar hamki xo’p. Shu ikkala jihatlarimiz, energiydan mening o’xshashlik asosidagi belgim va bashoratim hamda ichimdagilarning eshitish va boshqa amaldagi qolgan ikkisi orqali holatimga aniqlik kiritishlari amalga oshaqolsaki, men shu bashoratni o’zim qildim deya maqtansam yoki holatlarga kirishsam, ichimdagilar esa bashoratni bizlar keltirib qo’ydik deya yanada kuchanib obro’lariga e’tiborlashadilarki xo’sh shu hozir xolos.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?