Nechta qurilmalarni birlashtiraylik xo'sh keyingi suhbatlarimiz shimolida
267-268. Shunday
yalamachilik aylanalarida yuribmizki, go’yoki mening ishim seniki va seniki esa
meniki deya xususiy mulk va boylik, mablag’ va pul hisob-kitoblari oila a’zolarimiz
o’rtasida almashinib turadi doimo. Aslida shularning zamirida eng asosiysi bo’lmish
orli o’zim ya’ni odamiyligim hamda nomusli elektronlilar, Ruhlar joylashganlar.
Umuman olib qaraganda yog’li orgazmning ichimdagilar ishlashiga xos ravishda
tashqi kishilarimiz, ya’ni klounlarimiz, elektronli uy vakillarimiz qirralari bir
tomonga yo’naltirilgan, vektorli burchakni juda kichik, 0 gradusga yaqin
aylanish yoki burchak hosil qilib qisish tomonlama bir qancha davrlarimiz
mobaynida, har xil vaqt oralig’idagi ishlarimizga xos tarzda bo’lgan ishni
qayta o’z tomonlamalikda o’xshatib buyurishib qarashadilarki va nihoya yana shu
burchak tez, shaddot ochiladigan ravishida hisobga olinaturib orgazm, obmanim
uchib chiqishi yoki yurish yo’lagida tezlashishi inobatga olinadi. Burchakdan
tez chiqsa, mana u yerda ovqat, obmanim (yolg’onli, Ungotli) taomnomasi bo’lib,
undan so’ng shu o’tirishimiz oxirida yana qilingan ishlar bo’yicha o’xshatilgan
yoki aynan qaytar rejalar va buyruqlar berilaverishi keyingi ovqatni hoziroqdan
boshlavorishimiz tufayli hisoblanadi. Endi. Tushlik, choshgoh ya’ni peshinni
ham o’tkazib boy berib, mana soat 17 larda bolalarimiz bilan bir ishlashda ma’lum
ham bo’ldi bir narsaki. Agar men gapirib yursam va bolalar joylashuvlarini ko’rsatib
asosan turib bersalar yoki Gotli yursalar, so’ng oramizdagi Gotli va Ungotli
aloqalar asosan ularning buzg’unchiliklari va to’polonliklari bilan, ekinlarni
ustidan yurishli poymol qilishlariga xos shugungi misolda agar menga o’girilib,
orqalarini qilib uzoqlashish ilinjida ketayotganliklari ma’lum etilsa, bu –
Ungotim ning ishlari bo’lmish o’zgarishlarni ahamiyatiga xos barcha buzg’unchiliklarini
bildiradilar. Yana qaytib kelishida esa shu misoldagi Rustamjonning, Rustam
Gotni tomon, to’lqin misol qayta olib kelishini bildirib, bizlar shu ishlarni
va ko’rinishlarni tark etganimizdan so’ng esim ham og’ib Got bo’yicha barchasi
yana avvalgi, tetik va tik holga o’simliklarning qayta tirilishiga xos bo’lishini
anglatishini bilsangiz bas. Bolalarimiz bilan uzoqlashib boshqaga
topshirganimda ham mendan ular yiroqlashib, 5-10 metr mendan masofa qoldirib
menga orqasini qilib oldiniga qarab yurib Ungotimni Gotdan ko’ra ko’proq
olayotganliklarini bildirib qo’yishdilarki, o’zgarib qaytib shuncha joygacha,
ajralish nuqtasigacha ko’rsatmay meni jo’nataverish ichki ilinjida bo’ldi
hammasi. Sohibning uyimizda meni ba’zida turg’izib, surib va turtkalab o’ziga
chorlab boshqa joyga yoki xonaga olib borishi Got bo’yicha ularning ya’ni Got
tarafdagi ichimdagilarning yutug’i bo’lsa, shuni tashqarida va hovli
tomorqasida menga deyarli joylashuv masalasiga xos tortqilab, sudrab va surib qilishmadilar.
Ungot qoqdi shu bu raund da. Zero men yanada yaxshi gaplarni ko’cha bo’yi va
samara yaqin pomidor yerimiz sayin qildimki asti qo’yaturing xo’p. Endi, men
yana bir chiqib bolalarim bilan sayr va sargardonlik qilib kelayotganimda,
qarangki o’tirib yozmoqqa shaylanishimda qanday gapli mulohazalar kallamga
kelib ketdiki bu shu hozircha. Demak, bolalar bilan Gotli va Ungotli o’tajakli,
oraliq qo’yib o’zimizning bir xil yutuq va mag’lubli surilayotgan chegaramizdan
shu yutuq va mag’lubiyatni o’z salmog’ida ushlab qolib oraliq simmetriyali
joylashuvlarida o’zimizni sinashga qodir edig-u shu ham bir gap hozircha xo’p. Umuman
aytayotganimizda men gapirish va yozish, hayot kechirish jihatlama to’liq
qaytarilishga yaqin holda yurg’izilayotgan, ichimdagilar tomonidan
boshqarilayotgan bo’lsammikin deya shu bo’yi darrov hayronga solinishim xos
gaplarim ichimdan o’z-o’zidan kelib turayotgan edi. Nega desangiz shu Gotga sal
o’tib qolibmanki, hayotning to’liq barchas ish kasb etishlari va jabhalashuviga
xos qaytarilishi bo’lishini eslaboq Got ya’ni Zapisli inson umrlari bo’yicha
men shu tashqarimizdagi hovli supalardagi ishlarda insonlarning yuz-qiyofalari boshqa
birovlardan olinishi bo’yicha o’zgarishigina o’ylovim sababli ko’proq bo’lib
yursa shu maqul va noma’lum o’zgaruv, almashinish yoki hayotdan o’z-o’zidan olib-qo’yilish
bo’ladi deb baholashga erishmoqchiman hali keyin hamki xo’p. Shu ham bir gap
oralab chiqqanligini bilingiz xo’sh. Demak, bu yozuvlarim oralab ham yana bitta
gapga yo’liqayapmizki, shu desangiz 2-oxirlab yozgan yozuvimda 3 ta so’zni qo’shib
so’ng 4-sini ham yozdimki, bu – 3 talik energiya va 6 ala avlodlarning o’rtasidagi
boshlanish tutilishi yoki bo’sag’asi sifatida energiyaga yangichalik, o’zgacha
ustunlik kiritilib qo’yish sababli yangicha yozuvim bo’lishi ham mumkinligi shu
bahonada aytildi. Energiya vaqtdan ham oldin ya’ni kerakli sanalib vaqtga bo’ysinmaydi
yoki ustunroq hisoblanadiki, energiyada sabab va natija bir-birini yetaklab
turmasdan yoki keltirish shartini bo’yniga olmasdan qanday bo’lishining o’zi
bilan ustun yoki yuqori bahoda sanalaverganligi bo’ladi albatta. Endi o’z so’ziga
birdan diqqat qaratib ham o’ylasamki, energiya so’zi “e ya’ni nimasini aytasan,
qo’ysangchi va nerginaga yoki nerga” borasan degan ma’noda joylashuvning
energiya qaynar bulog’ida, yoki hammasi birida va bittasi barchasi bo’lishligida
sabablashuv asoslashuvining, tartibning ahamiyati qolmasligini bildirayapti.
Energiya bo’yicha bizlarga doimo yuqori darajadagi barcha ishlarimizdan va bo’lib
o’tgan voqealarimizdan, o’tmishning umumiy holdagi olinib hozirda so’ralib
chiqishi istalgan savoldan sabab va natija birgalikda hosil etiladiki, shu
bilan bu quruq energiyaning o’zi, tananing harakatlanishiga va yemishdan
issiqlik olinishining yakunlanib borilayotganiga xos energiya chiqishigina deya
hisobga olinadi. Endi, 98 sifatida bugunga Ibrohim boshidan ya’ni kallavaram bo’layotgan
miyasidan oddiy davomiy vaqtdagi hayotbag’shetilishlikka ya’ni turaturaverishli
tabiat hamda borlig’iga o’zining ko’zi bilan tuzib, havoni va nurni yetkazib
yaratishli sezishli ravishda hamki e’tibor tashlashi bu shu. Endi, energiyada
xohlagan narsa yoki voqea-hodisa qaynar buloq sifatida hoziroqda vaqtni ham
sabablashuvidan yiroqlashuvli tarzda yo’qdan-borli va hayotiy olib-qo’yilishli
chiqsa, bu – energiyaning birinchidan inson tanidan hayotga, voqealarga o’tishi
va ikkinchidan esa energiyaning o’zi butun insoniyatning tanning quvvatida jo
bo’laolishiga xos qaynar buloq, issiqlik va tan-jonli bosimni belgilashini
sinaganligi bo’ladi xo’p. Energiyaga qarshi esa oddiygina qilib so’zlay
qolishda shu energiyamizning ishlatilishidan so’ng hosil bo’ladigan bo’qimiz
yoki najast uslubiyatimiz Gotdagi Ruhlarni berishi va tovlanishiga xos bizni o’rab
olgan o’zgarmas shartlashuvga xos jism va moddalarimiz, uylar va yo’ldagi
mashinalar harakatli, barcha zapisga xos o’tmish va kelajakning o’zgarishsiz
bostirib Ungotni qayta Gotli joy-joyiga solishlari sanaladi. Agar vaqt bu –
oddiygina qilib olingan hamma biridali uslubimizga xos eng sodda ammo eng
kuchli ravishdagi unsur sifatida qabul qilinishi, o’tuvchanlik oqimiga xos o’tkazishga
qodirligi hisobga olinsa, energiya esa unga yuqori bo’y berib, kollinear
ustunlikdan ya’ni qarama-qarshi g’oliblikdan turib insonlarni o’rab olgan
ravishda har bir inson uchun barcha aholining borliqdagi va tani-jonidagi sababsiz
sababli ya’ni sabab bo’yicha tenglik, ammo darajaga bag’shida farqlashuvli bo’lishi
bu shu. Vaqtning o’tishida go’yoki Xudo hamrohi bo’lib, hammaning bittaligida
faqatgina shu Xudo hamma ravishdagi bittaga aylanib qo’yaturadi. Energiyada esa
har bir inson yoki odam va boshqa mavjudod turi bitta o’zidan hammaga aylanish,
o’tish yoki kuchanish kuchini namoyish etishi mumkinligi hisobga olinadi.
Hammasi bittada va bittasi hammadalikning, aniqrog’i mos ravishdagi Xudo va
inson, yoki vaqt va energiya o’rtasida taraqqiyot Got sababligina bo’qning o’rtachadan
rivojlanib vaqt va energiya bo’yicha sayqal topib o’tishiga xos sanalayapti.
Endi. 268. Bugun 97 kun qolmoqdaki, 9 (raqamining) ya’ni boshning raqamli
nisbiy vaqt va oddiy davomiy zamon o’tuvchanligidagi qiyosiy o’yini bo’yichi
yaratilgan bir-birovining tenglashtirilib turishlari bobida oddiy davomiy
vaqtning chinakam Ibrohim tomonining o’zi bo’lib tenglik yoki mutanosibliklar
soniga dosh beraolmasligi, yetarlicha keltiraolmasligi o’ziniki shuni bersaki.
7 ning tirsakligi yoki oddiy davomiy vaqt bo’yicha o’rtanchaligi, to’lqinsifatligi
inobatga olinib Ibrohim bo’lib o’tgan kam mutanosibliklarga javob berishi
sababli va ko’p farqli lazzatlar olib kelgani bois tirrilab, joyida tebranib
sakratilayotgan hayotga yoki to’lqin to’la borlig’iga, Dunyoga qarashida o’zining
qanday bo’lishini yuzma-yuz tomosho qiladi. Men uchun esa 97 bu – to’qson yetti
so’zlari ifodasiga ahamiyat qaratajakligimiz bilan iltijo bo’latursin hamki, to’q
bola bilan ishimiz yetti yoki tamom deganini bildiradi. Shu teskariga sonlar
bizni ya’ni raqamchilarni, miyada raqamni yoki nisbiylikni aylantirguvchilarni
aytib turgani boisidan 3 bo’yicha 100 dan bir hol yuqoriga chiqib, oldingi
ularning ya’ni oddiy vaqt devonalarining ishlari bo’yicha bo’lgan barcha mag’lubiyatlarimizni
o’rganish payti hozir, bugun. Shuning uchun yozmasimdan oldin kallamga kelgan,
uyushtirib bilmasligim aniq holdagi hisobga aloqalanib, bu to’q bola ya’ni
Ibrohim uchun qilingan ishlarda bitta o’zbek naqlimiz nojo’iz qaralganki: - o’tgan
ishga salovat, - deydi dono xalqimiz. O’tgan ish yuzasidan salgina ov etish
kerakligi bo’lganligi sababli ichimdagilarning o’zlari Ibrohimning ortidan,
pinaklarini buzmay yoki pismiqlarcha Amerikani tiqishtirib kelishganlarki,
menga doimo sal-sal, oz-ozdan, oniy suqulishlar yoki pand berishlar, o’rgatish
buyruqlarini qilib kelib, ko’p bo’lishi muqarrar bo’lgan o’tmishga nisbatan
aytiladigan shu gapni ya’ni “o’tgan ishga salovatni” o’tmishimni yoki sababli
ravishda keltirilishi kerak bo’lgan tariximni tez-tez bo’laklantirib chappa
qilib urib yurganlar, mening foydamga zid ishlar bilan shug’ullanganlar va meni
o’tmishsiz qoldirib yomonliklarini ado etganlar. Men bo’lsam ahmoqmanki,
nimayki yuzaga chiqib bo’lib o’tgan bo’lsa, to’g’ri hisoblash kerak deya o’zimni
koyimaslik va ayblamaslik, xato bo’lishim tabiatdan mumkin emasligiga shama
qilib kelganman xolos. Aslida o’tmish yoki sabablar bugungi boshlanishiga
xosdalanib o’troq, o’tirganski yoki bosilgan tabiatdagi bosilgan miya holida o’tishi
kerakligida oxiri salgina ov etib shularni qisman eslasak yoki yodga solib bir
nima qilsak shuning o’zi to’g’ri tamom vassalom. Endi, energiyadan o’ylovga
boqib kayfiyat(imiz)ni boshqarish payiga tushgan ichimdagilar, energiya 5
daligini o’z holicha, mening qanday o’xshashlik yaratsam shunisi bo’laturgonicha
qo’yib berishganlarki. Shu bilan birga kayfiyatimni men ham eshitish, xotiram
va joylashuvni tushunishimga xos belgili ishlovlarimdan boshqarib, ko’proq o’zim
shu boshqaruvda ustun kelmoqchimanki. Ichimdagilar esa mening eshitish sezgim,
xotirali ensam va joylashib turuvchi elektronlashuvimni o’zlaricha boshqarmoqchilar
hamki xo’p. Shu ikkala jihatlarimiz, energiydan mening o’xshashlik asosidagi
belgim va bashoratim hamda ichimdagilarning eshitish va boshqa amaldagi qolgan
ikkisi orqali holatimga aniqlik kiritishlari amalga oshaqolsaki, men shu
bashoratni o’zim qildim deya maqtansam yoki holatlarga kirishsam, ichimdagilar
esa bashoratni bizlar keltirib qo’ydik deya yanada kuchanib obro’lariga e’tiborlashadilarki
xo’sh shu hozir xolos.
Comments
Post a Comment