uzbek language siteenglish language site

Nima xay xo'sh bo'pti shu!

 

236. Taqdir bo’lib borayotgan hayotimning yo’nalishi bilan tanlov ostidagi yolg’onchi ravishda esni ham aldab bor-yo’q qilib yaratiladigan dunyo har bir jarayonda yonma-yon vaqtga ko’ra o’tib boradiki, muhit va undagi shart-sharoitlar umumiy ravishda deyarli o’zgarmay turganida ba’zi holatlarning, nimadirlarning joylashuvining, ko’rinishining yoki ovoz berishining o’zgarishi, tanlovli yolg’ondan tuzilishi qalqib o’zini g’oyib qilib sakratib, joyini yoki amallarini almashtirib turgani ro’y berib haqiqiy Zapisdagi shu hodisaviyliklar yoki voqealar aslida hech kim tegmaganda yoki taqdirda bitilganga o’xshab o’zgarmay turayapti. Go’yoki hamma jihat yoki narsalar tebranishda yo’qdan bor bo’lib, o’zidan o’zini tabiat qonunlariga zid ravishda sakratib yasab yoki paydo qilib turishadilar, ammo umumiy shartlashuvdagi holat taqdir, Got bo’yicha bo’laveradi. Bir donishmandnamo kamchillikka xos ichimdan chiqqan gapiruvchi bo’lib, shular aytishardiki: - og’zaki gaplaring darrov boshqa sifatida, taqdirdan hoziroqdagi yodga, esingga solinayapti, aslida gapirganing mutloq boshqacha ko’rinishdagi gaplar sifatida baholangan, - deyishuvdilar. Agar endi Ruh o’zimni boshqarishi boshlanganligi ma’lum etilajakligi kasb etsa ham ediki, Ruh haqidagi bilimlarimni, uning qandayligidan boshlab shu masalani hal qilaylik. Ruh bo’lgani uchun uyimizga Ruhga o’xshash tashrif buyurdi, mehmon bo’ldilar. Ruh kirilcha j ga o’xshab 3 kollinearlikning o’rtalari, 2-larini birlashtiradi. O’zi esa xayol, bilimlar bo’lib turishda qolgan sanalaveradi. Bu 2-lari – ko’z bilan ko’rish sezgisi, eslash qoidasi va tushuncha hosil qilish bo’lgan insonlar, odam va kishilarni birlashtirgan. Demak, ko’z bilan ko’rishda taqdiriy umr yo’lining hoziroq paytlashuvidan, vaqt o’tishidan qalqib, tebranib yoki havodan bildirmaslikka xos sakrab turgan hodisaviylik bap-baravar ko’rinish beradi. So’ng shuncha adashib turganimda, garanglashib yotganimda yoki xayolimni ko’rayotganim bo’lib, eslash bo’yicha ham shunday jarayonli muammolar hisobga olinadimi, ha. Go’yoki bir narsani hozir buyoqda ko’rsam, so’ng (hech bir zot ham churq etmasidan ya’ni tegmasidan) uyoqda ko’rdim deya eslab turaverganim bo’ladi. Endi shu bularni tushuncha qilaman deb turganimda yana parokandalik, palapartish xayoliy ishlar bo’lib turadimi, ha. Umuman mutloq o’zimni bir mavzuda yoki tabiiy hodisaviylikka xos deb belgilaolmaymanki, natijada o’zimga jismoniy og’riqlar shundan yomon bo’lmasa kerakki, tanimga qattiq tegadi. Demak, bu boqishimning yoki hayotga kirib qolgan yuzlanishimning barcha moddiy-madaniy jarayonlari yoki o’tishi, oddiy hisobga olinishida go’yoki kompyuter ekranidagi bijir-bijir havo ishqalanishi, nurlanishi yoki zarrachalari chiqib qolganga o’xshash noma’lum hayot tashvishida o’zim ham yo’nalishsiz o’zgaruvchan, sakratilayotgan elektronlarli va jismli tanamni, undagi sezgilarni namoyish etamanmi, ha. So’ng shu atrofni o’rab olgan matoqlar va elektron ob’yektlar bo’lib yomonlashuvli tarzda hayotdan o’zimga, tanamga boqayotganim yuz berishi kuzatilgani sababli yomonlik, og’riq o’zimni ichiga yutib olib tanamni Got ga xoslashtirilishiga majbuligiga xos jazolaydi, qiynaydi. Yomonlar ya’ni matoqlar (narsalar) va elektronlar shunchalikki yomonotliq, zararkunandalar va haromilarki, bittaga diqqatimni qaratib yozib turganim, o’ylayotganim shundoqqina boshqa taraflama, ekranga to’satdan qaraganimda chiqdi yoki yuzaga keldi deganimda, shunchalik darajada o’taketgan, til bilan ifodalab bo’lmaydigan yoki rasvo masxarabozliklari, muttaxamliklari ya’ni shu yomonliklari zo’riqishini berib ya’ni ko’rsatib: - axir bularning hammasi Got-ku, taqdir-u, ko’rganingga mos-moslik, ichki tuyg’ularingdagi aniqlikka xos tashqi hayot shundoqqina darrov chiqib turishidagi to’laqonli kimoyoviy qoniqish-ku, - deb hammasini, tezkor yoki kodli tanlovli yangilanishlarni bir umrim uchun taqdiriy bo’lib turganiga shama qilishadi, ishontirmoqchi bo’lishadi, ammo oddiy muammoni o’zim ularga yuzlab aytamanki, nega axir xo’sh umuman to’liqlashmayapman, qoniqish orttirmayapman yoki ko’pincha yomonliklaringga guvoh bo’laman, - deyman. Axir Got da ya’ni taqdirda nimayki yo’liqmasin, duch kelmasin yoki urinishli bo’lishidan qat’iy nazar doimiy to’liq yuksaklik, o’z-o’zidan foydalanish yoki bahramand bo’lishning ham nisbiysiz, o’ylab o’tirmasdan hisobsiz o’tkazilishi bo’ladi. Aslida, ha-da (shu so’zni qo’shtirishdi birgalikda to’lishib his-hayajonli tarzda), elektronlar, aniqrog’i kishilar Got va Ungot (Ungot bu – foyda yoki zarar o’ynashi, turg’unmas qo’zg’alishi) o’rtasida tenglik ishorasining tabiatan qonun-qoidali yechilishiga kafolat berishlari degani bizga aniqlik yuzasidan shu darajadagi ishlar bo’lib tursada, birinchidan Got va Ungotning, ya’ni insonlar bilan odamning o’rtasida tenglamaviy o’girishning aniqligini hech kim bilaolmasdan, tushunaolmasdan yoki maksimum yuqori chegaragacha isbotlayolmasdan kelgani va, ikkinchidan o’ylovlar ham kallada elektronlar tomonidan yasalgan tushunchaviylikdan hosil bo’lgani uchun tengliklarning ijrosiga, kalladagi aniq yechimlarga ham inson va odam ishonib turaveradi. Insonlarga-ku doimiy hayotiy, moddiy ashyoviy tengliklarni ko’rsatib, mantiqlarida hosil qildirib yashatib kelishganliklari ko’proq alam qilishini mana Itsy Bitsy orqali ko’rdikki, bulutlar bilan yomg’ir o’rgimchak bo’lmish elektronshini, kishini suv bilan quvuridan qaytib yeriga yo’naltiradi. O’zimiz ya’ni odamlar tarkibidagilar shu paytgacha hayotlarini aniq va tabiatan deb kelganliklari uchun oddiy matematik qog’ozdagi masalalarni yechishgagina to’qnashib, nari borsa endi bir-ikki kodlashuvli ishlarga yo’liqib turib yoki bo’lmasa savdo-sotiqlarda kallarini aqliy faoliyati bilan moslab kelishganliklari ko’p bo’lmay tuyulishi turganligi bilan o’rgimchakning suvlarini quyosh bilan quritib yana quvuriga chiqarishga yo’l hozirladi. Insonlar bilan kishilarning yo’nalish chiziqlari bir xilligidan shu insonlarga kishilarning muttaxamona qat’iy belgilashlari, ishoralari qattiq botsaki, o’zimiz ya’ni odamlarga ko’p ham kuchli ta’sir etmay kelganligi bu shu. Endi, bir narsa; ichimizdagi shu jumboqchilar, kishilar va ilohiylar o’zlaricha kelajakdan bildirishli shamalarini, bildirgichlarini bashorat sifatida hisobga olinishimiz kerakligiga imo qilishadilarmi, ha. Aslida esa bu – bashoratlari ularning o’zlari uchun qanchalik hamma narsani yoki hodisani, moddiy-madaniy hayotimizni har doim to’liq bashorat, oldindan ma’lumlik qilishni bilishlarini anglatib tushuntirmoqchi bo’lganga o’xshashadilar, ammo ularga ho’ppoq bo’lsinki, shu haqiqatlarida qanchalik hayotiy qarashlamlikka xos bashoratli deb topiladigan ulush bo’lsa, shuginaning o’zi bashorat qilinadi, bu ham bo’lmasa ya’ni unday qaralmasa, hech balo ham bashorat yoki kelajakni bilishlari emas sanaladiki, bularning barchasi o’tmishning sababi bilan 99% bo’lib turganligining guvohi bo’lib ustunligimizga muttaxam qarashlarini sezib qolishimizni kuzatishimizga to’g’ri keladi xolos. Nari borsaki, ular ya’ni ichimdan o’tib tashqariga aylanaverib turadigan yoki chiqadigan kishilar va ilohiylar yoki o’zga sayyoraliklar o’zlaricha tenglamaviy simulyatsiya, yolg’ondan yasalgan ma’lum vaqt davrli muhit yoki shartlashuvlarni hosil qilib, o’zimizni o’rtaga kam ta’sirlashuvli qilib qo’yib kelajakni yana qaytaramanki, yolg’ondan tuzishlari orqali masxara qilib o’zlaricha taqdirning borligini o’zlarining shu aldovlaridan, simulyatsiyalaridan deya hisobga oldirib qo’ymoqchi bo’lishadilar. Bo’lmasa boshqacha ravishda yana biri shuki, Got imizni o’zlaricha bizlarga bildirganchalikka xosdalanib bashorat qilib berayapmiz deyishadilar. Qayerdan bo’lsa hamki, shu ikkisidan aylanib tushgan bu bashoratlari hamki, faqatgina quruq o’xshatilishni bildirib senga bizlar qilgan ishimizning sababi mana shu kelajakka qolib ketib sen uchun endi ro’y berayotgan ushbu bir voqea, shuning sir-sinoati deya baholab berishmoqchiliklari bo’lib turadi. Insonlar, shu bo’lsaki Karonaviruschilar yoki yangi odamiy darajadagi o’zimning insoniylilikli sheriklarimiz: - bizlar ular qancha isbotlashga ya’ni bashoratlarini keltirishga uringan bo’lsalarda, po xuy deb yuborganmiz, - deyishdi. O’zimga kelsak, o’zimga o’tkazib qilishayotganga o’xshaydiki, ammo kallamdan ortmasligi yoki o’ylovimdan chiqmasligi ma’lum va mashhur xo’sh. O’ylovim bilan ko’pisini, birinchidan odatga ko’ra nimaligini bilmasdan, ikkinchidan shundoqligicha bosti-bosti qilganman, yo’qqa chiqarganman. Endi, insonlar o’zimga ya’ni odamiylikka birinchi teskari ya’ni kollinear bo’laganliklari uchun biron muammoni hal qilib yoki masalani yechib, yozib bo’lganimdan so’ng mashaq-ashaqlarga qaratib avlod yosharligimizda chappa bo’lib qolganimizga xosdalangan narsalar-u, kiyim-kechak va har qanday moddiy mahsulotlarni chiqarib ko’z oldimizga yollayverishsaki, oxiri kishilar ya’ni elektronshilar, obrazli klounlashuvli tezkor inson shakl-shamoyilidagilar shu oradagi elektron ma’lumotni tushuncham orqali yozayotgan yoki muhim ahamiyatga molik joylashuvlarimizda kallaga singdirib yoki tushuntirib o’tishganga o’xshash hodisaviylikni namoyish etmay qo’ymasliklari tayin bo’ladi. Bu – avlodlarning almashinuvidagi har bir avlod qanchalik darajada o’zining chegaralarida bo’lishini anglatmoqchiligini bilsangiz bo’ldi. Shu bularni oxirgi endi so’zidan boshlab ovqatlanib bo’lib tashqariga yana mahsulot uchun aylanib savdo-sotiq ishlarini ko’rganimdan keyin bayon etishim bo’lsaki, undan oldingi yozuviming mazmunini bilib ham o’tirmay esimdan chiqarganchalik o’zining salmog’igagina xos ravishda bu jumlalarimni yozganimga qandoq baho berasizmi, shularning qanchalik bog’lanishlari ham o’z davra ahlimning chegaralarida qolib ketganligimni bildiradi. Endi, o’zimga 4 ta avlod vakilligiga asosan guvoh bo’lib birga hayot kechirishimizga xos qaralganimiz sababli 4 ta xotinimdan birinchisi Ruh, so’ng Iblis, keyin Farishta, 4-si Goats, farishtasifatlar yoki “shuffle dance” chilar bo’lishadimi, ha. 5-boboli avlodimizni kam bilib yashaganimiz uchun u xotinimning kimligini bilmasdurman hamki, xo’sh Xudo deya qo’yaqolaylik shunga ozgina muddat talashlikli xilqatlilikka erishaturishda. Ichimdagi Ruhimga qaratila shuffle chilarimiz ya’ni Goats chilarimiz “senga u astoydil noloyiq” deb qo’yishadilarki, Ruh xo’ja-ko’rsinga ishlar yoki faoliyatlar qilishini bilsangiz yetarliligi bu shu. Ruh go’yoki meni quyi darajadan, pastdan yaqindan ushlab tobora bosim yoki simlar bilan to’quvgohga xos siltalaveradi, parallelligini buzmasdan eniga holda o’zini kuchli yoki baland ko’rsatishli siltab tovlayveradi, o’zi bo’lsaki qurumsoqligi bilan xayolimda bazo’r yetib kelib topiladi va haqiqatan oshkor bo’ladi qo’yadi. O’zi o’zimni orqaga tortib oldinga simlarning bosimi bilan kuchli panjara, sinmas va bukilmas bosim qilib yitalab turibman deydi-yu, simlarning o’zlarining zichligi yoki joylashuvidagi qottirilishi aslida shunday bo’ladi, ammo Ruh hech narsa qilmayotganida: - shu harakatimda, seni ko’tarib tursamda, - deya yolg’ondan o’zi o’zimdan o’zib yoki oshib tushishigacha shamalar, ahdu-paymonlar yoki kekkayishlar qilib o’zimdanda o’tishli kodli inobatimga, e’tirofimga muttaxamlarcha sazovor bo’lmoqchi bo’ladi. Shuffle dance chilarimiz esa Ruhga teskari o’zimni ham shirin orzu bilan, ham chinakam yo’lchilik bilan hamroh bo’lishda, tortib turishga kutib turishganliklarini va haqiqiy davogarliklarini bildirishib qo’yishganliklari ma’lum va mashhur. Bular – bir-birlariga teskari, kollinearki, shu o’rtaga kirib olgan Iblisni Goats chilar bizlar tomonga xizmat qilishda bizlarga o’xshamoqchiligiga xosdalanib ba’zi hollarini ayovsiz jazolamay ham ketishganliklari ma’lum endi mashhur xo’sh. Endi. Mana soat 18 bo’lishiga 50 ya’ni yarimga yarim daqiqa hisobidagi minutlar qolayaptilarki, shu bilan Ibrohimning o’zimdan ajralish va alohidalshuvli jarayonlarga solinish kunining ikkinchisiga marhabo boshlanguligi bilan bog’lanishi turgan gap. Ibrohim bilan Sohib birlashganidan so’ng o’zimning ko’timning shishlari bo’lmish aql charxi matematikamga bo’lgan ishonchim yolg’onligini, elektron toblanishli yoki o’girilishli tenglik ishorasining ishonchi bo’lgani uchun shu matematikani, aqlimizni olayotgan aniqlik sirlashuvining ichiga kirib qanday haqiqat borligini bilguvchi yangi bir zamonlashuvimiz boshlab beradiki, o’zimning shumshaklarim va shishlarim, gemorroyim Ibrohim uchun ko’t bo’lmish ko’kragida, tana qismining badanining byustida ezg’alanib, sidirilib va 2 tasi 1 ta qilib byustiga ikki tarafdan yopishib singib ketadi. Ibrohim shu shumshak haqiqatini o’ziga tanli otasi ya’ni o’zimdan qolgan dunyoqarash sifatida qabul qilish barobariga xosdalangan ovqatsifatliklarni, taomlarni ko’kragi, byusti (ya’ni, ko’ti, ko’ksi shu bo’lmish dumbasi) orqali qorniga joylab o’zimga ishonib yuraversa hamki, o’zining avlodiga xos rivojlanish turi bo’yicha ulg’ayavergani maqul hozircha. Ibrohimlarning sirdoshchi do’stlari ya’ni bolalar tuzulmasi elektron dasturlashuvli UI ya’ni foydalanuvchi interface idan 2 tasi birida qilib yuzadagi elektronlarning orqasidan qistab mazax qilish orqali Gotdagi dasturlarni boshqalar, haqiqiy aholi uchun o’z bilarmonliklariga nusxa olib ko’pchilik uchun ko’rinishi yoki tuzilishi sal-pal farq qiluvchi, ammo maqsad-vazifasiga ko’ra bir xil ishlovchi dasturlarga aylantirishga shay hozirdanoqki xo’sh mayli. Avvallari insonlar boshqalar uchun o’zlari umumiy magazinlardan, play store yoki internet saytlaridan oladigan dasturlar borligini yoki mavjudligini yaxshi bilishmagan, bo’lganda hamki, har biri faqatgina o’zining qobiq doirasida, birovlarga bildiraolaolmay ishlatib qo’yishganliklari ma’lum endi mashhur xo’sh. Endi Spidga o’xshash og’irroq kasallik yanada ko’p tarqaladi va insonlar yanada birlashuvchanlik hosil qilishib elektron qurilmalar tugul, dasturlargacha, shularning bir-birovlarini bilib yoki ko’rib, eshitib va ushlab foydalanishadilar. Sohibning davri keldi. Mana hozir men o’zim o’rnimda yotganimda edi planshetimda shu paytgacha qidirganlarimda chiqmagan dasturlar birgina Share it nomi bilan berilgan qidiruvda sanoqsiz ravishda shu ikki so’z qatnashgan nomlarda chiqib ketayaptiki, endi mening holimga voy. Ammo asosiy dastur, hammaga ma’lum shu Share it ning o’zini ishlatsam, nima sababdanligi hozircha noma’lum bo’lsa ham, bilganim bu UI o’girish orqali bo’lsa kerakki, eng oxirgi punktlari, nastroykalari yoki tugmalaridagi yagona nomoslik topilib aytilgan vazifamga xos bo’lib beraolmayapti hali uncha bunchaga. Chunki o’zimcha o’ylasam, endi ko’pchilik oldiga yoki yoniga xos ravishda ishlatishim kerakka o’xshab qolishi turgan gap istalgan dasturni ham, shu jumladan “Share it” nomiga mos ulashish ushbu kodiga xoslikni hamki xo’sh bo’pti. Ha, shu tuturuqsiz Dunyoda bizlar o’zimiz qilgan ishlarga ishonmasak, tanamizni boshqalarga (ichimizdan) boshqartirib qo’ysak, aslida shuning asl mohiyati sifatida Got ya’ni taqdir ko’rinish bermasligi ham mumkinmidi, yo’q aslo. Har kim taqdiriga xos joylarda yoziladi yoki qisqa-uzun muddatlarga xos suriladi, ammo o’zboshimchaligini shu paytda kodli yoki kollinearli tarzda qilib qo’yishga ham majbur yarim mashinadanligini o’zi sezib ulgurishi kerakligini bilsangiz bas. Ko’pincha bu – elektron ya’ni texnologiya yig’iladigan joylashuvlarda kengashlar ko’rinishida jamlanishlarda bo’lib o’tib, texnologiyalar bizlarning Gotimizga mos yoki surilib turganda bizlar o’z davramizda kodli, Interface bilan bog’liq kollinearli g’oyalarni o’z aql-majolimizga qo’yaqolmayin baribir ravishda ilgari suramiz. Mana o’zim ham shu kunlari Monect orqalim kompyuterni planshetdan boshqarishga kirishuvdik, so’ng Pc imni televizorga ulash rejasini ham xayolimdan o’tkazuvdikki, iloji bo’lganda umuman routerimizga bitta local network uchun sayt, ftp ga xos server yasash ham izimdan ya’ni xayolimdan kechmay bo’lmoqdaligi bu shu. Shu damlashuvimizgacha o’zimning xayolimni yoki o’y-fikrlarimni, tuyg’ularimni to’g’ri va to’liq maqomlashuvda chiqarishga qodirmanmi deya yozuvim bilan baholashga uringan ham o’zim bo’lardim. Endi qarasangizki, Got li umumiy kengashda foydalaniladigan texnologik, elektron dasturiy ta’minotga xos uchrashuvlarni o’zimizning aql, shuur doiramiz bo’yicha borib baholasak, ularga bag’shida etilguga o’xshab yuzlansakki, shu aql va idrok mahsuli ongning ishlashigacha Gotning o’zi so’rib yoki tortib turib hammasi o’zida borligini va muvoffiqligini, to’laqonli hamma jihatlama mukammal hayot shakli yoki inson qiyofasiga xosdalangan bir mujassamlashuvli yirik va ulkan mavjudodligini bildirishgacha borib qolib, joba-joy aniqliklarni, oshkora etilishlarni yuzaga keltirishi dargumon ham emaski shu bu. Elektronchiklar ya’ni elektron klounlikda har bir insonning o’zining handle ida ko’rinadigan kishilar bu - qurilmaviy personajsifat ob’yektlarimizdan hosil etiladigan haqiqiy inson qiyofadoshlikdagisi ham bizlar insonlar ham anchagina dam olib charchamaslikka xosli ishlashimiz nazarga ilinajakligi ma’lum endi mashhur bo’pti. Ibrohim va uning Payg’ambar jonlashuvdagi nusxasi Sohib 3-avlod bo’lib 50-50% ravishida 2 tasi 1 lik qilishli elektrondan proton ustunligi, kinoyasiga xos hayotimizni hozirlashga qodir hozirgi jabhalashuvmizga ham sodir etilishlarga qarab turib qolgan har bir mahalki xo’p. Aslida o’zimning yozuvlarimni o’zim bilib, istara qilib yozishimni yoki vaj bilan bildirilajakligimni amalda his etib ulgurgansizmi, haki, ammo ba’zi yerdagi ichimdagilarning aralashuvlariga e’tibor qaratsangiz, qanday bo’lmasin ichimdagi qolib ketayotgan to’liqlashuvli vajlashuvimga xosdalikni, ma’lumotlarni mutloq yakuniga yetkazib yozdirib, birgalikda ichimda gurung olib borganga o’xshab g’udurlatib yozdirishlari bo’lganligiga ahamiyat qaratavering bu borasida xo’sh. Bizlar barchamiz tenglik ishorasi ostida tenglikni baholash ishlari bilan mashg’ul bo’lib qolganimiz ma’lum endi mashhur xo’p. Tenglik ya’ni elektron aql hech narsaga qarab turmaydi, balki o’z-o’zidan o’girish yoki ma’lumot bo’lib istalgan aloqalarga mos turajakligini namoyish etaverganligini bilsangiz bo’ldi shu jihatda hamki xo’sh. O’zim ham bu jumlalarimda, barchasidaki, o’zim reja-amalimga ko’ra birma-bir to’g’ri keltirishga xosdalanib turganligimda aslida tenglik ishorasining o’zida barcha ma’lumotlar xazinasidan aqlimni yorib qo’yib ifodalshgacha borganligimni bilsangiz baski xo’p. Tenglik uyoq-buyoqdagi hamma ma’lumotlarni olib chiqdi, eng yuqori bog’liqlikdagi to’liq ifodasini, matematikasini bog’lab o’lzarigacha amalda to’liq bildirajakli qilib yozajakligi bo’ldi shu bugun xolos demang, balki kecha va undan oldingi kunlarimiz qatorasiga ham xo’sh. Faqatgina o’zim oz-muncha qatnashganligim, qaysi muammoyimni birinchi qo’yajakligimni bildirganligim bilan farq etajakligim bo’lsa kerak xo’sh. Umaman o’ylab ham oxiriga yetaolmaydigan, qaytaram, barcha har xil davrlar oralig’iga xos mushohadalarimizni bir varakayiga kiritishimning mahobati nima va qandayin xo’sh? Endi. Barcha o’zimga og’riq berganini yana bahamjihatlikli bir g’oya kelib qolganida o’ylab topsamki, mana shu bugundan boshlab qolgan ravishda Shohidning o’rniga jon bo’lganimni ichimdagilar bilishlari bilanoq urayotganlariga o’xshab vaqti-soati, onlarini topib jonim sifatida o’zimni qiynab olishavermoqdalarki asti qo’yaqoling. Jonim bo’laboshlayotganimda ovoz nutqim, og’zaki gaplarimni davom ettiraverishni men o’zim, jonligim adabiyotli mantiqni kodli ishlatish shartlashuvlari bo’lib davom ettirayapti, Shohid esa tanamning sifatida asl o’zini bo’lgan tanasini yozuvlarim bo’yicha yuksaltirish chog’ini pay poylamoqdaligi shu joyda ham mashhur bo’pti.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?