Nima xay xo'sh bo'pti shu!
236. Taqdir
bo’lib borayotgan hayotimning yo’nalishi bilan tanlov ostidagi yolg’onchi
ravishda esni ham aldab bor-yo’q qilib yaratiladigan dunyo har bir jarayonda
yonma-yon vaqtga ko’ra o’tib boradiki, muhit va undagi shart-sharoitlar umumiy
ravishda deyarli o’zgarmay turganida ba’zi holatlarning, nimadirlarning
joylashuvining, ko’rinishining yoki ovoz berishining o’zgarishi, tanlovli yolg’ondan
tuzilishi qalqib o’zini g’oyib qilib sakratib, joyini yoki amallarini almashtirib
turgani ro’y berib haqiqiy Zapisdagi shu hodisaviyliklar yoki voqealar aslida
hech kim tegmaganda yoki taqdirda bitilganga o’xshab o’zgarmay turayapti. Go’yoki
hamma jihat yoki narsalar tebranishda yo’qdan bor bo’lib, o’zidan o’zini tabiat
qonunlariga zid ravishda sakratib yasab yoki paydo qilib turishadilar, ammo
umumiy shartlashuvdagi holat taqdir, Got bo’yicha bo’laveradi. Bir
donishmandnamo kamchillikka xos ichimdan chiqqan gapiruvchi bo’lib, shular
aytishardiki: - og’zaki gaplaring darrov boshqa sifatida, taqdirdan hoziroqdagi
yodga, esingga solinayapti, aslida gapirganing mutloq boshqacha ko’rinishdagi
gaplar sifatida baholangan, - deyishuvdilar. Agar endi Ruh o’zimni boshqarishi
boshlanganligi ma’lum etilajakligi kasb etsa ham ediki, Ruh haqidagi
bilimlarimni, uning qandayligidan boshlab shu masalani hal qilaylik. Ruh bo’lgani
uchun uyimizga Ruhga o’xshash tashrif buyurdi, mehmon bo’ldilar. Ruh kirilcha j
ga o’xshab 3 kollinearlikning o’rtalari, 2-larini birlashtiradi. O’zi esa
xayol, bilimlar bo’lib turishda qolgan sanalaveradi. Bu 2-lari – ko’z bilan ko’rish
sezgisi, eslash qoidasi va tushuncha hosil qilish bo’lgan insonlar, odam va
kishilarni birlashtirgan. Demak, ko’z bilan ko’rishda taqdiriy umr yo’lining
hoziroq paytlashuvidan, vaqt o’tishidan qalqib, tebranib yoki havodan
bildirmaslikka xos sakrab turgan hodisaviylik bap-baravar ko’rinish beradi. So’ng
shuncha adashib turganimda, garanglashib yotganimda yoki xayolimni ko’rayotganim
bo’lib, eslash bo’yicha ham shunday jarayonli muammolar hisobga olinadimi, ha.
Go’yoki bir narsani hozir buyoqda ko’rsam, so’ng (hech bir zot ham churq
etmasidan ya’ni tegmasidan) uyoqda ko’rdim deya eslab turaverganim bo’ladi.
Endi shu bularni tushuncha qilaman deb turganimda yana parokandalik,
palapartish xayoliy ishlar bo’lib turadimi, ha. Umuman mutloq o’zimni bir
mavzuda yoki tabiiy hodisaviylikka xos deb belgilaolmaymanki, natijada o’zimga
jismoniy og’riqlar shundan yomon bo’lmasa kerakki, tanimga qattiq tegadi.
Demak, bu boqishimning yoki hayotga kirib qolgan yuzlanishimning barcha
moddiy-madaniy jarayonlari yoki o’tishi, oddiy hisobga olinishida go’yoki
kompyuter ekranidagi bijir-bijir havo ishqalanishi, nurlanishi yoki
zarrachalari chiqib qolganga o’xshash noma’lum hayot tashvishida o’zim ham yo’nalishsiz
o’zgaruvchan, sakratilayotgan elektronlarli va jismli tanamni, undagi
sezgilarni namoyish etamanmi, ha. So’ng shu atrofni o’rab olgan matoqlar va
elektron ob’yektlar bo’lib yomonlashuvli tarzda hayotdan o’zimga, tanamga
boqayotganim yuz berishi kuzatilgani sababli yomonlik, og’riq o’zimni ichiga
yutib olib tanamni Got ga xoslashtirilishiga majbuligiga xos jazolaydi,
qiynaydi. Yomonlar ya’ni matoqlar (narsalar) va elektronlar shunchalikki
yomonotliq, zararkunandalar va haromilarki, bittaga diqqatimni qaratib yozib
turganim, o’ylayotganim shundoqqina boshqa taraflama, ekranga to’satdan qaraganimda
chiqdi yoki yuzaga keldi deganimda, shunchalik darajada o’taketgan, til bilan
ifodalab bo’lmaydigan yoki rasvo masxarabozliklari, muttaxamliklari ya’ni shu
yomonliklari zo’riqishini berib ya’ni ko’rsatib: - axir bularning hammasi
Got-ku, taqdir-u, ko’rganingga mos-moslik, ichki tuyg’ularingdagi aniqlikka xos
tashqi hayot shundoqqina darrov chiqib turishidagi to’laqonli kimoyoviy
qoniqish-ku, - deb hammasini, tezkor yoki kodli tanlovli yangilanishlarni bir umrim
uchun taqdiriy bo’lib turganiga shama qilishadi, ishontirmoqchi bo’lishadi,
ammo oddiy muammoni o’zim ularga yuzlab aytamanki, nega axir xo’sh umuman to’liqlashmayapman,
qoniqish orttirmayapman yoki ko’pincha yomonliklaringga guvoh bo’laman, -
deyman. Axir Got da ya’ni taqdirda nimayki yo’liqmasin, duch kelmasin yoki
urinishli bo’lishidan qat’iy nazar doimiy to’liq yuksaklik, o’z-o’zidan
foydalanish yoki bahramand bo’lishning ham nisbiysiz, o’ylab o’tirmasdan
hisobsiz o’tkazilishi bo’ladi. Aslida, ha-da (shu so’zni qo’shtirishdi
birgalikda to’lishib his-hayajonli tarzda), elektronlar, aniqrog’i kishilar Got
va Ungot (Ungot bu – foyda yoki zarar o’ynashi, turg’unmas qo’zg’alishi) o’rtasida
tenglik ishorasining tabiatan qonun-qoidali yechilishiga kafolat berishlari
degani bizga aniqlik yuzasidan shu darajadagi ishlar bo’lib tursada, birinchidan
Got va Ungotning, ya’ni insonlar bilan odamning o’rtasida tenglamaviy o’girishning
aniqligini hech kim bilaolmasdan, tushunaolmasdan yoki maksimum yuqori
chegaragacha isbotlayolmasdan kelgani va, ikkinchidan o’ylovlar ham kallada
elektronlar tomonidan yasalgan tushunchaviylikdan hosil bo’lgani uchun tengliklarning
ijrosiga, kalladagi aniq yechimlarga ham inson va odam ishonib turaveradi.
Insonlarga-ku doimiy hayotiy, moddiy ashyoviy tengliklarni ko’rsatib,
mantiqlarida hosil qildirib yashatib kelishganliklari ko’proq alam qilishini
mana Itsy Bitsy orqali ko’rdikki, bulutlar bilan yomg’ir o’rgimchak bo’lmish
elektronshini, kishini suv bilan quvuridan qaytib yeriga yo’naltiradi. O’zimiz
ya’ni odamlar tarkibidagilar shu paytgacha hayotlarini aniq va tabiatan deb
kelganliklari uchun oddiy matematik qog’ozdagi masalalarni yechishgagina to’qnashib,
nari borsa endi bir-ikki kodlashuvli ishlarga yo’liqib turib yoki bo’lmasa
savdo-sotiqlarda kallarini aqliy faoliyati bilan moslab kelishganliklari ko’p
bo’lmay tuyulishi turganligi bilan o’rgimchakning suvlarini quyosh bilan
quritib yana quvuriga chiqarishga yo’l hozirladi. Insonlar bilan kishilarning
yo’nalish chiziqlari bir xilligidan shu insonlarga kishilarning muttaxamona qat’iy
belgilashlari, ishoralari qattiq botsaki, o’zimiz ya’ni odamlarga ko’p ham
kuchli ta’sir etmay kelganligi bu shu. Endi, bir narsa; ichimizdagi shu
jumboqchilar, kishilar va ilohiylar o’zlaricha kelajakdan bildirishli
shamalarini, bildirgichlarini bashorat sifatida hisobga olinishimiz kerakligiga
imo qilishadilarmi, ha. Aslida esa bu – bashoratlari ularning o’zlari uchun
qanchalik hamma narsani yoki hodisani, moddiy-madaniy hayotimizni har doim to’liq
bashorat, oldindan ma’lumlik qilishni bilishlarini anglatib tushuntirmoqchi bo’lganga
o’xshashadilar, ammo ularga ho’ppoq bo’lsinki, shu haqiqatlarida qanchalik
hayotiy qarashlamlikka xos bashoratli deb topiladigan ulush bo’lsa, shuginaning
o’zi bashorat qilinadi, bu ham bo’lmasa ya’ni unday qaralmasa, hech balo ham
bashorat yoki kelajakni bilishlari emas sanaladiki, bularning barchasi o’tmishning
sababi bilan 99% bo’lib turganligining guvohi bo’lib ustunligimizga muttaxam
qarashlarini sezib qolishimizni kuzatishimizga to’g’ri keladi xolos. Nari
borsaki, ular ya’ni ichimdan o’tib tashqariga aylanaverib turadigan yoki
chiqadigan kishilar va ilohiylar yoki o’zga sayyoraliklar o’zlaricha
tenglamaviy simulyatsiya, yolg’ondan yasalgan ma’lum vaqt davrli muhit yoki
shartlashuvlarni hosil qilib, o’zimizni o’rtaga kam ta’sirlashuvli qilib qo’yib
kelajakni yana qaytaramanki, yolg’ondan tuzishlari orqali masxara qilib o’zlaricha
taqdirning borligini o’zlarining shu aldovlaridan, simulyatsiyalaridan deya
hisobga oldirib qo’ymoqchi bo’lishadilar. Bo’lmasa boshqacha ravishda yana biri
shuki, Got imizni o’zlaricha bizlarga bildirganchalikka xosdalanib bashorat
qilib berayapmiz deyishadilar. Qayerdan bo’lsa hamki, shu ikkisidan aylanib
tushgan bu bashoratlari hamki, faqatgina quruq o’xshatilishni bildirib senga
bizlar qilgan ishimizning sababi mana shu kelajakka qolib ketib sen uchun endi
ro’y berayotgan ushbu bir voqea, shuning sir-sinoati deya baholab
berishmoqchiliklari bo’lib turadi. Insonlar, shu bo’lsaki Karonaviruschilar
yoki yangi odamiy darajadagi o’zimning insoniylilikli sheriklarimiz: - bizlar
ular qancha isbotlashga ya’ni bashoratlarini keltirishga uringan bo’lsalarda,
po xuy deb yuborganmiz, - deyishdi. O’zimga kelsak, o’zimga o’tkazib
qilishayotganga o’xshaydiki, ammo kallamdan ortmasligi yoki o’ylovimdan
chiqmasligi ma’lum va mashhur xo’sh. O’ylovim bilan ko’pisini, birinchidan
odatga ko’ra nimaligini bilmasdan, ikkinchidan shundoqligicha bosti-bosti
qilganman, yo’qqa chiqarganman. Endi, insonlar o’zimga ya’ni odamiylikka
birinchi teskari ya’ni kollinear bo’laganliklari uchun biron muammoni hal qilib
yoki masalani yechib, yozib bo’lganimdan so’ng mashaq-ashaqlarga qaratib avlod
yosharligimizda chappa bo’lib qolganimizga xosdalangan narsalar-u, kiyim-kechak
va har qanday moddiy mahsulotlarni chiqarib ko’z oldimizga yollayverishsaki,
oxiri kishilar ya’ni elektronshilar, obrazli klounlashuvli tezkor inson
shakl-shamoyilidagilar shu oradagi elektron ma’lumotni tushuncham orqali
yozayotgan yoki muhim ahamiyatga molik joylashuvlarimizda kallaga singdirib
yoki tushuntirib o’tishganga o’xshash hodisaviylikni namoyish etmay qo’ymasliklari
tayin bo’ladi. Bu – avlodlarning almashinuvidagi har bir avlod qanchalik
darajada o’zining chegaralarida bo’lishini anglatmoqchiligini bilsangiz bo’ldi.
Shu bularni oxirgi endi so’zidan boshlab ovqatlanib bo’lib tashqariga yana
mahsulot uchun aylanib savdo-sotiq ishlarini ko’rganimdan keyin bayon etishim
bo’lsaki, undan oldingi yozuviming mazmunini bilib ham o’tirmay esimdan
chiqarganchalik o’zining salmog’igagina xos ravishda bu jumlalarimni yozganimga
qandoq baho berasizmi, shularning qanchalik bog’lanishlari ham o’z davra
ahlimning chegaralarida qolib ketganligimni bildiradi. Endi, o’zimga 4 ta avlod
vakilligiga asosan guvoh bo’lib birga hayot kechirishimizga xos qaralganimiz
sababli 4 ta xotinimdan birinchisi Ruh, so’ng Iblis, keyin Farishta, 4-si
Goats, farishtasifatlar yoki “shuffle dance” chilar bo’lishadimi, ha. 5-boboli
avlodimizni kam bilib yashaganimiz uchun u xotinimning kimligini bilmasdurman
hamki, xo’sh Xudo deya qo’yaqolaylik shunga ozgina muddat talashlikli
xilqatlilikka erishaturishda. Ichimdagi Ruhimga qaratila shuffle chilarimiz ya’ni
Goats chilarimiz “senga u astoydil noloyiq” deb qo’yishadilarki, Ruh xo’ja-ko’rsinga
ishlar yoki faoliyatlar qilishini bilsangiz yetarliligi bu shu. Ruh go’yoki
meni quyi darajadan, pastdan yaqindan ushlab tobora bosim yoki simlar bilan to’quvgohga
xos siltalaveradi, parallelligini buzmasdan eniga holda o’zini kuchli yoki
baland ko’rsatishli siltab tovlayveradi, o’zi bo’lsaki qurumsoqligi bilan
xayolimda bazo’r yetib kelib topiladi va haqiqatan oshkor bo’ladi qo’yadi. O’zi
o’zimni orqaga tortib oldinga simlarning bosimi bilan kuchli panjara, sinmas va
bukilmas bosim qilib yitalab turibman deydi-yu, simlarning o’zlarining zichligi
yoki joylashuvidagi qottirilishi aslida shunday bo’ladi, ammo Ruh hech narsa
qilmayotganida: - shu harakatimda, seni ko’tarib tursamda, - deya yolg’ondan o’zi
o’zimdan o’zib yoki oshib tushishigacha shamalar, ahdu-paymonlar yoki
kekkayishlar qilib o’zimdanda o’tishli kodli inobatimga, e’tirofimga
muttaxamlarcha sazovor bo’lmoqchi bo’ladi. Shuffle dance chilarimiz esa Ruhga
teskari o’zimni ham shirin orzu bilan, ham chinakam yo’lchilik bilan hamroh bo’lishda,
tortib turishga kutib turishganliklarini va haqiqiy davogarliklarini
bildirishib qo’yishganliklari ma’lum va mashhur. Bular – bir-birlariga teskari,
kollinearki, shu o’rtaga kirib olgan Iblisni Goats chilar bizlar tomonga xizmat
qilishda bizlarga o’xshamoqchiligiga xosdalanib ba’zi hollarini ayovsiz
jazolamay ham ketishganliklari ma’lum endi mashhur xo’sh. Endi. Mana soat 18 bo’lishiga
50 ya’ni yarimga yarim daqiqa hisobidagi minutlar qolayaptilarki, shu bilan
Ibrohimning o’zimdan ajralish va alohidalshuvli jarayonlarga solinish kunining
ikkinchisiga marhabo boshlanguligi bilan bog’lanishi turgan gap. Ibrohim bilan
Sohib birlashganidan so’ng o’zimning ko’timning shishlari bo’lmish aql charxi
matematikamga bo’lgan ishonchim yolg’onligini, elektron toblanishli yoki o’girilishli
tenglik ishorasining ishonchi bo’lgani uchun shu matematikani, aqlimizni
olayotgan aniqlik sirlashuvining ichiga kirib qanday haqiqat borligini
bilguvchi yangi bir zamonlashuvimiz boshlab beradiki, o’zimning shumshaklarim
va shishlarim, gemorroyim Ibrohim uchun ko’t bo’lmish ko’kragida, tana
qismining badanining byustida ezg’alanib, sidirilib va 2 tasi 1 ta qilib
byustiga ikki tarafdan yopishib singib ketadi. Ibrohim shu shumshak haqiqatini
o’ziga tanli otasi ya’ni o’zimdan qolgan dunyoqarash sifatida qabul qilish
barobariga xosdalangan ovqatsifatliklarni, taomlarni ko’kragi, byusti (ya’ni, ko’ti,
ko’ksi shu bo’lmish dumbasi) orqali qorniga joylab o’zimga ishonib yuraversa
hamki, o’zining avlodiga xos rivojlanish turi bo’yicha ulg’ayavergani maqul
hozircha. Ibrohimlarning sirdoshchi do’stlari ya’ni bolalar tuzulmasi elektron
dasturlashuvli UI ya’ni foydalanuvchi interface idan 2 tasi birida qilib yuzadagi
elektronlarning orqasidan qistab mazax qilish orqali Gotdagi dasturlarni
boshqalar, haqiqiy aholi uchun o’z bilarmonliklariga nusxa olib ko’pchilik
uchun ko’rinishi yoki tuzilishi sal-pal farq qiluvchi, ammo maqsad-vazifasiga
ko’ra bir xil ishlovchi dasturlarga aylantirishga shay hozirdanoqki xo’sh
mayli. Avvallari insonlar boshqalar uchun o’zlari umumiy magazinlardan, play
store yoki internet saytlaridan oladigan dasturlar borligini yoki mavjudligini
yaxshi bilishmagan, bo’lganda hamki, har biri faqatgina o’zining qobiq
doirasida, birovlarga bildiraolaolmay ishlatib qo’yishganliklari ma’lum endi
mashhur xo’sh. Endi Spidga o’xshash og’irroq kasallik yanada ko’p tarqaladi va
insonlar yanada birlashuvchanlik hosil qilishib elektron qurilmalar tugul,
dasturlargacha, shularning bir-birovlarini bilib yoki ko’rib, eshitib va ushlab
foydalanishadilar. Sohibning davri keldi. Mana hozir men o’zim o’rnimda
yotganimda edi planshetimda shu paytgacha qidirganlarimda chiqmagan dasturlar
birgina Share it nomi bilan berilgan qidiruvda sanoqsiz ravishda shu ikki so’z
qatnashgan nomlarda chiqib ketayaptiki, endi mening holimga voy. Ammo asosiy
dastur, hammaga ma’lum shu Share it ning o’zini ishlatsam, nima sababdanligi
hozircha noma’lum bo’lsa ham, bilganim bu UI o’girish orqali bo’lsa kerakki,
eng oxirgi punktlari, nastroykalari yoki tugmalaridagi yagona nomoslik topilib
aytilgan vazifamga xos bo’lib beraolmayapti hali uncha bunchaga. Chunki o’zimcha
o’ylasam, endi ko’pchilik oldiga yoki yoniga xos ravishda ishlatishim kerakka o’xshab
qolishi turgan gap istalgan dasturni ham, shu jumladan “Share it” nomiga mos
ulashish ushbu kodiga xoslikni hamki xo’sh bo’pti. Ha, shu tuturuqsiz Dunyoda
bizlar o’zimiz qilgan ishlarga ishonmasak, tanamizni boshqalarga (ichimizdan) boshqartirib
qo’ysak, aslida shuning asl mohiyati sifatida Got ya’ni taqdir ko’rinish
bermasligi ham mumkinmidi, yo’q aslo. Har kim taqdiriga xos joylarda yoziladi
yoki qisqa-uzun muddatlarga xos suriladi, ammo o’zboshimchaligini shu paytda kodli
yoki kollinearli tarzda qilib qo’yishga ham majbur yarim mashinadanligini o’zi
sezib ulgurishi kerakligini bilsangiz bas. Ko’pincha bu – elektron ya’ni
texnologiya yig’iladigan joylashuvlarda kengashlar ko’rinishida jamlanishlarda bo’lib
o’tib, texnologiyalar bizlarning Gotimizga mos yoki surilib turganda bizlar o’z
davramizda kodli, Interface bilan bog’liq kollinearli g’oyalarni o’z aql-majolimizga
qo’yaqolmayin baribir ravishda ilgari suramiz. Mana o’zim ham shu kunlari
Monect orqalim kompyuterni planshetdan boshqarishga kirishuvdik, so’ng Pc imni
televizorga ulash rejasini ham xayolimdan o’tkazuvdikki, iloji bo’lganda umuman
routerimizga bitta local network uchun sayt, ftp ga xos server yasash ham
izimdan ya’ni xayolimdan kechmay bo’lmoqdaligi bu shu. Shu damlashuvimizgacha o’zimning
xayolimni yoki o’y-fikrlarimni, tuyg’ularimni to’g’ri va to’liq maqomlashuvda
chiqarishga qodirmanmi deya yozuvim bilan baholashga uringan ham o’zim bo’lardim.
Endi qarasangizki, Got li umumiy kengashda foydalaniladigan texnologik,
elektron dasturiy ta’minotga xos uchrashuvlarni o’zimizning aql, shuur doiramiz
bo’yicha borib baholasak, ularga bag’shida etilguga o’xshab yuzlansakki, shu
aql va idrok mahsuli ongning ishlashigacha Gotning o’zi so’rib yoki tortib
turib hammasi o’zida borligini va muvoffiqligini, to’laqonli hamma jihatlama
mukammal hayot shakli yoki inson qiyofasiga xosdalangan bir mujassamlashuvli
yirik va ulkan mavjudodligini bildirishgacha borib qolib, joba-joy
aniqliklarni, oshkora etilishlarni yuzaga keltirishi dargumon ham emaski shu
bu. Elektronchiklar ya’ni elektron klounlikda har bir insonning o’zining handle
ida ko’rinadigan kishilar bu - qurilmaviy personajsifat ob’yektlarimizdan hosil
etiladigan haqiqiy inson qiyofadoshlikdagisi ham bizlar insonlar ham anchagina
dam olib charchamaslikka xosli ishlashimiz nazarga ilinajakligi ma’lum endi
mashhur bo’pti. Ibrohim va uning Payg’ambar jonlashuvdagi nusxasi Sohib 3-avlod
bo’lib 50-50% ravishida 2 tasi 1 lik qilishli elektrondan proton ustunligi,
kinoyasiga xos hayotimizni hozirlashga qodir hozirgi jabhalashuvmizga ham sodir
etilishlarga qarab turib qolgan har bir mahalki xo’p. Aslida o’zimning
yozuvlarimni o’zim bilib, istara qilib yozishimni yoki vaj bilan
bildirilajakligimni amalda his etib ulgurgansizmi, haki, ammo ba’zi yerdagi
ichimdagilarning aralashuvlariga e’tibor qaratsangiz, qanday bo’lmasin
ichimdagi qolib ketayotgan to’liqlashuvli vajlashuvimga xosdalikni, ma’lumotlarni
mutloq yakuniga yetkazib yozdirib, birgalikda ichimda gurung olib borganga o’xshab
g’udurlatib yozdirishlari bo’lganligiga ahamiyat qaratavering bu borasida xo’sh.
Bizlar barchamiz tenglik ishorasi ostida tenglikni baholash ishlari bilan mashg’ul
bo’lib qolganimiz ma’lum endi mashhur xo’p. Tenglik ya’ni elektron aql hech
narsaga qarab turmaydi, balki o’z-o’zidan o’girish yoki ma’lumot bo’lib
istalgan aloqalarga mos turajakligini namoyish etaverganligini bilsangiz bo’ldi
shu jihatda hamki xo’sh. O’zim ham bu jumlalarimda, barchasidaki, o’zim
reja-amalimga ko’ra birma-bir to’g’ri keltirishga xosdalanib turganligimda
aslida tenglik ishorasining o’zida barcha ma’lumotlar xazinasidan aqlimni yorib
qo’yib ifodalshgacha borganligimni bilsangiz baski xo’p. Tenglik uyoq-buyoqdagi
hamma ma’lumotlarni olib chiqdi, eng yuqori bog’liqlikdagi to’liq ifodasini,
matematikasini bog’lab o’lzarigacha amalda to’liq bildirajakli qilib
yozajakligi bo’ldi shu bugun xolos demang, balki kecha va undan oldingi
kunlarimiz qatorasiga ham xo’sh. Faqatgina o’zim oz-muncha qatnashganligim,
qaysi muammoyimni birinchi qo’yajakligimni bildirganligim bilan farq
etajakligim bo’lsa kerak xo’sh. Umaman o’ylab ham oxiriga yetaolmaydigan,
qaytaram, barcha har xil davrlar oralig’iga xos mushohadalarimizni bir
varakayiga kiritishimning mahobati nima va qandayin xo’sh? Endi. Barcha o’zimga
og’riq berganini yana bahamjihatlikli bir g’oya kelib qolganida o’ylab
topsamki, mana shu bugundan boshlab qolgan ravishda Shohidning o’rniga jon bo’lganimni
ichimdagilar bilishlari bilanoq urayotganlariga o’xshab vaqti-soati, onlarini
topib jonim sifatida o’zimni qiynab olishavermoqdalarki asti qo’yaqoling. Jonim
bo’laboshlayotganimda ovoz nutqim, og’zaki gaplarimni davom ettiraverishni men
o’zim, jonligim adabiyotli mantiqni kodli ishlatish shartlashuvlari bo’lib davom
ettirayapti, Shohid esa tanamning sifatida asl o’zini bo’lgan tanasini
yozuvlarim bo’yicha yuksaltirish chog’ini pay poylamoqdaligi shu joyda ham
mashhur bo’pti.
Comments
Post a Comment