Biz qani biz?
171. Bugun
o’zim 7 gacha 2 ga mos o’rindan ko’tarildim degan ramz asosida o’g’lim Ibrohim
esa 1 ida qolib ketmoqdaligi majburiy hisobga olinmoqda. Demak, o’zimning
barcha hayotiy jarayondalashuvlarim, gaplarim to’lqinsimon ayol zoti
kishichilari yordamida to’g’ri va vojib etilgan ravishda hisobga olinib qo’yilgan,
ammo Ibrohim yuzasidan yordamkashlar o’zimning gaplarimni burib ijobat,
vojiblik qilishga uringanlari uchun to’liq bo’lmay qolgan ular uchun ma’no va
mazmun Ibrohimni va ba’zi ichimdagi katta guruhni tentiratib hali ham joylashuvlaridan
qo’zg’almaydigan qilib qo’ygan. Endi agar desak hamki, 1 va 2, so’ng 3
raqamlarida erkak jinsli insonlar sezgilarning joylashuv, ko’rish qobiliyati va
ichki tabiat bo’yicha olib borganlari ma’lum sanalsaydiki, teskari tartibdagi
3, so’ng 2 va 1 raqamlarida o’zimning hayotimga mos keluvchi hozirgi 2
raqamidagi eslashuv qobiliyatimda turganligimga qaramasdan, o’zim bilan birga
elektrondan yasalgan klounsimon erkak jinsli kishichilar xotira asnosida o’rtada
eslash qobiliyati bilan birgalikda, 3 raqamida eng ostida deb qaralgan xotira
va 1 raqamidagi yodlashishga xos eslash unsuri bilan yashashga atalganlarmikin,
ha shunday bo’pti xo’sh mayli. Yaxlitlab olinganda 3 va 4 so’ng 5 raqamlarida
esa Gvardiyalarda yagona sanalgan uchta insu ilohiy vakillalar joylashuvi
hisobga olinganligini bilsangiz yetarli sanalur hamki xo’sh shular. Hozircha
shularga yagonalik shaxsiyatiga xos yashashli ahamiyatni bildirib turuvchi xos
xususiyatlarni berayapmiz, bu – go’yoki o’zimizga o’xshash, Payg’ambar va
odamiy zotga ko’ra yagona markaziy elchilik vazifasidagi turgan shaxsiyatlarga
aloqador ko’rinishni tutib turganligi ma’lum endi mashhur hamki xo’sh. 6 va 7,
endi 8 raqamlarida 6 dagi joylashuvda birinchi yagona timsol razmi ko’rinishida
Payg’ambar MirzoUlug’ nomiga xosdalashgan boshqa Payg’ambarlar bilan bir
qatorasiga o’z Gvardiyalariga ega og’akashlar joylashadilarmi. 8, 7 va 6 bo’ylab
shu Payg’ambarsifatlar tomonidagi yo’nalishli yo’lakda yoki tekislik ramzidagi
tomonlashuvimizda mos ravishda ya’ni ketma-ket ravishga xos 8 dan boshlab ayol
jins vakillari sifatidagi insonlar (tanachilar ya’ni jasadlashuvdagilar)
xarakter yoki ichki insoniy tabiat bo’yicha boshlashib faoliyat
kechirishadilarki asti qo’yaturing, so’ng 7 da ko’rish sezgisidan hayotiy
ravishda xarakterdan so’ng ikkinchi navbatda foydalanishadilar, oxirgi 3-o’rindagina
6 raqamida joylashuv ya’ni fahm-farosat bo’yicha amallarini bajarib qo’yishmasmidi?
Mana shu o’zimning nazdimda juda ulug’vorlik, qandaydir hisdagi o’ylarimning
yoki yodlashuvlarimning MirzoUlug’ tomonidan berilayotganini bildirayaptiki, go’yoki
fahm bilan tortilajakli tarannumdagi, nozlanishga xos istaradagi ayollar
joylashuvga xos o’zlarining o’rinlarida bo’lib qolishlarida ko’tarilib-tushib
turishlaridagi amallarida joziba-latofatni iskanjasidan insonini qutqarmoqqa
doimo shaydayki xo’sh shular. Shu bu raqamlarga xos o’sishli tarafdagi 6, 7 va
8 sonlarida esa, demak, to’lqinsimon ayol jinsli kishichilar yoki klounsifatlar
joylashganlar. Ular eslashga xos yodlashib, xotirlash taraflamalikda erkak
jinsli 3, 2 va 1 dagi kishichilariga teskari yondashuvli joylashuvlarni kasb
etishmasliklari ham mumkinmidi?! Bu yerda so’roq belgisidan keyin qo’yiladigan
undov his-hayajonli ishora gapning teskari tarafini, inkori bo’lsa tasdig’ini
va tasdig’i bo’lsa inkor ma’nosini ifodalashga shayligini bilib doimo shu o’rnashuvlarimizni
bayon ettirajakligini anglatishini bilaylikki xo’sh bo’pti. Bizlar hamma haqida
deyarli so’z yuritaoldik, shunda barcha hayot shakl turlari kirganki asti qo’yaqoling.
Faqatgina aytmayotganimiz bu – ilohiylar aslida kim bo’lishi mumkin, har bitta
Gvardiyaga xos 1 111 111 inson va shuncha yanada kishisi uchun 3
tagina ilohiylar nima degani aslida. Bu shuki, ilohiylar aslini olganda o’zga
sayyoraliklarni belgilaydiganlar sifatida qaramlashganliklarini aytib o’tish
lozimmidi, ha shu. Biz o’yinlarimizda, igralarimizda ko’radigan har xil
personajlar, ijrochilar va shakl-shamoyil sohiblari bu – o’zga sayyoraliklardan
bo’lak hech kim sanalsa bo’ladur balkim xo’sh bo’pti. Dota va Wow o’yinlariga,
Supercell kompaniyasi igralariga birgina e’tibor beringchi!? Barchasida har xil
class, personajchalar yoki heros lar yotmasaydi hamki xo’p shular bo’pti. Ko’pchilik
shu mashhur o’yinlarga xosdalashib aytaolajakligimiz shu ham ediki, monitor
yoki planshet ekranlaridagi piksel, dot chalar ya’ni nuqtachalarli alohida
yozuv-chizishga xos bo’laklashuvchalarning nomlanishiga xos nomlar olmoqdami,
ha demak, o’zga sayyoraliklar koinot changidagi bir nuqtachalar sifatida talqin
qilingusi hamki bo’pti shular xo’sh mayli. Demakki, ilohiy vakillarimizning
ishlashlariga xosdalansakki, bu – bizning yaratilishimiz oddiygina dinning o’zi
bilan emas, balki dinning aslan kelib chiqishi o’zga sayyora xilqatchilariga
borib taqalishini bilsangiz ham maylimi xo’sh. Ilohiy din vakillari ya’ni
ramzlariga o’zga sayyoralik yoki oliy dajadagi onglashishdagi yashovchilar
kodlashuviga xos belgilash uchun birinchi Ruh, so’ng Farishta va nihoyat Xudo o’rin
olganligini bilsangiz bas endi shu bilan yakun hamki xo’sh bo’pti. Bu - go’yoki
Matritsa 4 kinosidagi Oblik sifatida qaraladigan insonlarning o’zi biladigan
shakl-shamoyilidan boshqacha qilib boshqalarning shu insonini ko’rishi yoki
sezishi, anglashiga borib taqalajakligini bilsangiz bas. Hattoki Trinity ham
Neo bilan qahva ustida gaplashganida birdaniga stol oynasining aksidan boshqa
bir qiyofada, Ruhiyga xoslangan bir qiyofa shaklida turib turgani bir zumcha ko’rsatilishi
bilanoq olinganligini bilsangiz bas endi. Matritsadagi munosabatlarning,
aloqalarning ham yolg’onlashishga qodir xosdalanishini esa Xudoning tajribasi
sifatida qarasak mubolag’aga uchramaski hamma bo’pti shular. So’nggi
marotabasidagi Matritsaning binoyu, katta ko’chalari va mutloq bizniki deya
qaralgan jahon tuzilishi Farishtaniki sifatida baholanganligini bilingiz bo’pti
shular. Matritsa 4da birgina insonlarning turgan joylashuvi, o’z nisbiy joy
olishga xosdalashgan geolakatsiyasidagi joylashuvi ya’ni turgan o’rni eng
aniqlikda bayoni bilan boshlaboq, qolgan sezgilarining ishlatilishi va o’z ko’rinishlariga
xosdalashuvli hamki boshqacha perseption lar shu uchchala ilohiy bo’yicha o’yin
qilinib, aldab turilganligi ma’lum va endi mashhurki bo’pti shular. Insonlar go’yoki
joylashuvlaridan Matritsa ichida foydaga xos ko’tarilishni izohlashga
qodirlarki, shuni har xil ko’rinishdagi chiqib turuvchi qismlariga xos sezgilardagi
bo’laklashuvlarini teskari ravishdagi bosim qozoni yoki idishi, hajmi bilan
bir-biriga izin bergan holda shu bir-birini to’ldirib ilohiylar aniq mavjudlik
sirini yashirib kelishganligini bilsangiz bas endi. Inson uchun yagonagina
qolgan o’z joylashuvigagina itoat etish ham bilsangiz edi, bu – Matritsa tomonidan
uyushtirilganligini, zero aslida hamma o’z kapsulalarida yotganligini bilsangiz
ham ma’lum endi mashhur hamki xo’sh. Hayotimizga nazar solsak esa inson ham,
ayoli hamki, to’lqinsifat kishilar va elektronshi erkakchilariga xos
kishichalar, barchalar bir-birovlarini bilaolmasdan sezishga, qoplam ortidan o’rganishga
xosdalanib qolganliklarini bilsangiz bas yetar shu xo’sh.
Comments
Post a Comment