uzbek language siteenglish language site

Biz qani biz?

171. Bugun o’zim 7 gacha 2 ga mos o’rindan ko’tarildim degan ramz asosida o’g’lim Ibrohim esa 1 ida qolib ketmoqdaligi majburiy hisobga olinmoqda. Demak, o’zimning barcha hayotiy jarayondalashuvlarim, gaplarim to’lqinsimon ayol zoti kishichilari yordamida to’g’ri va vojib etilgan ravishda hisobga olinib qo’yilgan, ammo Ibrohim yuzasidan yordamkashlar o’zimning gaplarimni burib ijobat, vojiblik qilishga uringanlari uchun to’liq bo’lmay qolgan ular uchun ma’no va mazmun Ibrohimni va ba’zi ichimdagi katta guruhni tentiratib hali ham joylashuvlaridan qo’zg’almaydigan qilib qo’ygan. Endi agar desak hamki, 1 va 2, so’ng 3 raqamlarida erkak jinsli insonlar sezgilarning joylashuv, ko’rish qobiliyati va ichki tabiat bo’yicha olib borganlari ma’lum sanalsaydiki, teskari tartibdagi 3, so’ng 2 va 1 raqamlarida o’zimning hayotimga mos keluvchi hozirgi 2 raqamidagi eslashuv qobiliyatimda turganligimga qaramasdan, o’zim bilan birga elektrondan yasalgan klounsimon erkak jinsli kishichilar xotira asnosida o’rtada eslash qobiliyati bilan birgalikda, 3 raqamida eng ostida deb qaralgan xotira va 1 raqamidagi yodlashishga xos eslash unsuri bilan yashashga atalganlarmikin, ha shunday bo’pti xo’sh mayli. Yaxlitlab olinganda 3 va 4 so’ng 5 raqamlarida esa Gvardiyalarda yagona sanalgan uchta insu ilohiy vakillalar joylashuvi hisobga olinganligini bilsangiz yetarli sanalur hamki xo’sh shular. Hozircha shularga yagonalik shaxsiyatiga xos yashashli ahamiyatni bildirib turuvchi xos xususiyatlarni berayapmiz, bu – go’yoki o’zimizga o’xshash, Payg’ambar va odamiy zotga ko’ra yagona markaziy elchilik vazifasidagi turgan shaxsiyatlarga aloqador ko’rinishni tutib turganligi ma’lum endi mashhur hamki xo’sh. 6 va 7, endi 8 raqamlarida 6 dagi joylashuvda birinchi yagona timsol razmi ko’rinishida Payg’ambar MirzoUlug’ nomiga xosdalashgan boshqa Payg’ambarlar bilan bir qatorasiga o’z Gvardiyalariga ega og’akashlar joylashadilarmi. 8, 7 va 6 bo’ylab shu Payg’ambarsifatlar tomonidagi yo’nalishli yo’lakda yoki tekislik ramzidagi tomonlashuvimizda mos ravishda ya’ni ketma-ket ravishga xos 8 dan boshlab ayol jins vakillari sifatidagi insonlar (tanachilar ya’ni jasadlashuvdagilar) xarakter yoki ichki insoniy tabiat bo’yicha boshlashib faoliyat kechirishadilarki asti qo’yaturing, so’ng 7 da ko’rish sezgisidan hayotiy ravishda xarakterdan so’ng ikkinchi navbatda foydalanishadilar, oxirgi 3-o’rindagina 6 raqamida joylashuv ya’ni fahm-farosat bo’yicha amallarini bajarib qo’yishmasmidi? Mana shu o’zimning nazdimda juda ulug’vorlik, qandaydir hisdagi o’ylarimning yoki yodlashuvlarimning MirzoUlug’ tomonidan berilayotganini bildirayaptiki, go’yoki fahm bilan tortilajakli tarannumdagi, nozlanishga xos istaradagi ayollar joylashuvga xos o’zlarining o’rinlarida bo’lib qolishlarida ko’tarilib-tushib turishlaridagi amallarida joziba-latofatni iskanjasidan insonini qutqarmoqqa doimo shaydayki xo’sh shular. Shu bu raqamlarga xos o’sishli tarafdagi 6, 7 va 8 sonlarida esa, demak, to’lqinsimon ayol jinsli kishichilar yoki klounsifatlar joylashganlar. Ular eslashga xos yodlashib, xotirlash taraflamalikda erkak jinsli 3, 2 va 1 dagi kishichilariga teskari yondashuvli joylashuvlarni kasb etishmasliklari ham mumkinmidi?! Bu yerda so’roq belgisidan keyin qo’yiladigan undov his-hayajonli ishora gapning teskari tarafini, inkori bo’lsa tasdig’ini va tasdig’i bo’lsa inkor ma’nosini ifodalashga shayligini bilib doimo shu o’rnashuvlarimizni bayon ettirajakligini anglatishini bilaylikki xo’sh bo’pti. Bizlar hamma haqida deyarli so’z yuritaoldik, shunda barcha hayot shakl turlari kirganki asti qo’yaqoling. Faqatgina aytmayotganimiz bu – ilohiylar aslida kim bo’lishi mumkin, har bitta Gvardiyaga xos 1 111 111 inson va shuncha yanada kishisi uchun 3 tagina ilohiylar nima degani aslida. Bu shuki, ilohiylar aslini olganda o’zga sayyoraliklarni belgilaydiganlar sifatida qaramlashganliklarini aytib o’tish lozimmidi, ha shu. Biz o’yinlarimizda, igralarimizda ko’radigan har xil personajlar, ijrochilar va shakl-shamoyil sohiblari bu – o’zga sayyoraliklardan bo’lak hech kim sanalsa bo’ladur balkim xo’sh bo’pti. Dota va Wow o’yinlariga, Supercell kompaniyasi igralariga birgina e’tibor beringchi!? Barchasida har xil class, personajchalar yoki heros lar yotmasaydi hamki xo’p shular bo’pti. Ko’pchilik shu mashhur o’yinlarga xosdalashib aytaolajakligimiz shu ham ediki, monitor yoki planshet ekranlaridagi piksel, dot chalar ya’ni nuqtachalarli alohida yozuv-chizishga xos bo’laklashuvchalarning nomlanishiga xos nomlar olmoqdami, ha demak, o’zga sayyoraliklar koinot changidagi bir nuqtachalar sifatida talqin qilingusi hamki bo’pti shular xo’sh mayli. Demakki, ilohiy vakillarimizning ishlashlariga xosdalansakki, bu – bizning yaratilishimiz oddiygina dinning o’zi bilan emas, balki dinning aslan kelib chiqishi o’zga sayyora xilqatchilariga borib taqalishini bilsangiz ham maylimi xo’sh. Ilohiy din vakillari ya’ni ramzlariga o’zga sayyoralik yoki oliy dajadagi onglashishdagi yashovchilar kodlashuviga xos belgilash uchun birinchi Ruh, so’ng Farishta va nihoyat Xudo o’rin olganligini bilsangiz bas endi shu bilan yakun hamki xo’sh bo’pti. Bu - go’yoki Matritsa 4 kinosidagi Oblik sifatida qaraladigan insonlarning o’zi biladigan shakl-shamoyilidan boshqacha qilib boshqalarning shu insonini ko’rishi yoki sezishi, anglashiga borib taqalajakligini bilsangiz bas. Hattoki Trinity ham Neo bilan qahva ustida gaplashganida birdaniga stol oynasining aksidan boshqa bir qiyofada, Ruhiyga xoslangan bir qiyofa shaklida turib turgani bir zumcha ko’rsatilishi bilanoq olinganligini bilsangiz bas endi. Matritsadagi munosabatlarning, aloqalarning ham yolg’onlashishga qodir xosdalanishini esa Xudoning tajribasi sifatida qarasak mubolag’aga uchramaski hamma bo’pti shular. So’nggi marotabasidagi Matritsaning binoyu, katta ko’chalari va mutloq bizniki deya qaralgan jahon tuzilishi Farishtaniki sifatida baholanganligini bilingiz bo’pti shular. Matritsa 4da birgina insonlarning turgan joylashuvi, o’z nisbiy joy olishga xosdalashgan geolakatsiyasidagi joylashuvi ya’ni turgan o’rni eng aniqlikda bayoni bilan boshlaboq, qolgan sezgilarining ishlatilishi va o’z ko’rinishlariga xosdalashuvli hamki boshqacha perseption lar shu uchchala ilohiy bo’yicha o’yin qilinib, aldab turilganligi ma’lum va endi mashhurki bo’pti shular. Insonlar go’yoki joylashuvlaridan Matritsa ichida foydaga xos ko’tarilishni izohlashga qodirlarki, shuni har xil ko’rinishdagi chiqib turuvchi qismlariga xos sezgilardagi bo’laklashuvlarini teskari ravishdagi bosim qozoni yoki idishi, hajmi bilan bir-biriga izin bergan holda shu bir-birini to’ldirib ilohiylar aniq mavjudlik sirini yashirib kelishganligini bilsangiz bas endi. Inson uchun yagonagina qolgan o’z joylashuvigagina itoat etish ham bilsangiz edi, bu – Matritsa tomonidan uyushtirilganligini, zero aslida hamma o’z kapsulalarida yotganligini bilsangiz ham ma’lum endi mashhur hamki xo’sh. Hayotimizga nazar solsak esa inson ham, ayoli hamki, to’lqinsifat kishilar va elektronshi erkakchilariga xos kishichalar, barchalar bir-birovlarini bilaolmasdan sezishga, qoplam ortidan o’rganishga xosdalanib qolganliklarini bilsangiz bas yetar shu xo’sh.


Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?