Nima gap xay mayli endi bo'lsa bo'laversin mayli xo'p bo'pti maylichikorash
88. Shunday
qilib insonlar va kishilar (elektrondan yasaladigan mazaxchilar) mavjud edi.
Insonlar kishilarning o’zlaridan yasalagan, boshqa birovlarning tuyg’ularini
olib bosti-bosti qilishga, bir-biraviga o’tqazmaslikka harakat qilsalar,
kishilar insonlarning sezgilarini bilib biri boshqasi uchun “mazaxim, masqaram
yoki ustindan kulgum qanday bo’ldi” degan ma’noda mazammatga, o’ta oson
qoniqarli lazzatga erishishni istashadi. Kishilar, elektrondan yasalgan
mazaxchilar go’yoki eti oldinga chiqaverishga intiluvchan, go’zzuk (o’zini yoki
insonining sezgilarini bilib yurishni istovchi) shoshqaloq ochko’z
tentaklarning otashin olovli terini ostidan yoritib turuvchi jigar (sariq
aralash) rangli bag’rli yoki ko’ksili tanada o’z maqsadlari yo’lida qadamlab chopib,
tentiraklab yoki shosha-pisha borishayotgan bo’lib sezishni yoqtirishganlar.
Bizlar esa bu – insoniy odamlar yoki hujayraviy jussali tanachilar jiddiylikka,
kamtarinlikka yoki orlichillikka bo’ysunibroq tuyg’ularimizni tarannum
etgaymiz. Ikkala tamonlar, kishilar yoki elektronni tok urish oqibatida shu
elektr tokining inson tanasini qottirib dirrilatganga o’xshash onda-sondagina
jismiyligini yoki qattiqlashuvini sezdirishga urinuvchi, odatiy esa gapirish va
ko’rinishlarini bildirib yotuvchi tuyg’ular egalari va insonlar (tananing
hujayraliligidan yasalgan sezgilar bo’yicha egalar) insofli bo’lishga
qaratilgan o’rtadagi kelishuvga yoki ahvolda turishni hech, deyarli o’rganishaolmadilarki,
asti qo’yavering. Shu aytilib yozilganlari aynan har bir insonning o’z kishisi
bilan birgalikdagi o’rtalarida sodir etilishi nazarda tutilmoqda. Men-ku o’zim
payg’ambarligim va kishimning payg’ambarliklari bilan birgalikda biz deyarli
bir-birimizga halaqit qilmasdan yetarlicha insofga, odobga yo’l qo’yamiz. Ammo
shunisiga ham qaramasdan bizning vazifamiz bo’lmish insonlarni va kishilarni to’g’rilikka
chaqirish borasidagi hislarimiz va nafligimiz orqali shuni bilayapmanki, shu
joydagi, o’zimning tanamdagi (kishim bu – jonimning o’zlashuvi mendan alohidaligi
bilan ichimda bo’lgan ravishda) payg’ambar uchun yig’ilgan barcha mening
xaloyiq insoniyatim (gvardiyam) va shularning kishilari doimo menga tuyg’ulari
bo’yicha xirs-u havasga, talvasalanishga yoki tuyg’ularning ilgarilanma
tezlanishdagi va turg’un teskarilikdagi yo’nalishlarini doimiy ravishda poymol
qilib nimayki yomonlik bilan menga qarshi chiqib qolsa, darrov o’zimga hujayram
bilan go’yoki shu modda zarrachamni ichkaridan itaribgina ravishda bu ruh,
xayol yoki tuyg’u chizig’ini bildirishlari va sezdirishlari orqali o’zlarining
hududiy makonlarida qanchalik buzg’unchiliklar bilan faoliyat yurg’izayotganlarini
hozirdan hisobga kiritib, baholab boraman. Dunyoqarash yoki hujayraviy tanachi
insonlarning hayot kechirishlari tomonidan hisoblanganda hozirgi zamonimizda,
shu bugunda payg’ambarlar bo’lmaydilar yoki yo’qdirlar. Shu dunyoqarash yoki
ilm tomonidagi insonlar tanalari bo’yicha bo’lgan qonun-qoidaga asosan tanalar
teskarilik, kollinearlikni bildiruvchi nuqtaviy qaralib ruhi yoki ichki tuyg’ulari,
chiziqlar bilan har xil sig’imda yoki to’planishlarda, bittama-bitta aralashgan
yoki qorishgan holda shu ikkala katta bosimlarning, nuqtalar va chiziqlarning
alohida barcha to’planishlarining bir-birlariga tomonlarning taraflamaligining
o’zi bo’yicha qo’shilmasdan itarib kurashuvlari, ajralib qisilib yopishishlari
orqali hamma joylashuvdagi jarayonlar qatori birgaligini bildiraoluvchi g’oliblikni
ato qilganlar o’zlariga. Shuning uchun hattoki bildirayotgan nuqtalar,
chiziqlar yoki tomonlarga o’xshash so’zlar ham bizlar insonlarga aslida
tushunarsiz va yot hisoblanib, bizlar shu o’zimiz bo’yicha oddiy hayotiy
nazarlarda yashashga odatlanamiz. Shunga o’xshash (ko’ra), butun kitobim yoki
bloglar arxivi bo’yicha “o’xshash” so’zi bilan ketidan yozib ifodalab kelingan
deyarli barcha so’zlarim, umuman kitobimdagi deyarli barcha tushunchaviy g’oyalar
aslida quyi olam, elektronshikli mag’lublar yoki kishilarning (tuyg’uning o’zi
insonidan alohida hayot turi sifatida borligi bo’yicha) yutqazilishlari
haqidagi aynan bosim taraflama bildirilgan gaplar va so’zlar yoki iboralardan
bo’lib kelmoqda edi. Qoloqlar yoki mag’lubiyatsifatlar sifatidagi elektronlichilar,
kishilar olamidagi ruhiy shakl-shamoyillarining asosi bo’yicha haqiqat
biznikidan tubdan, aynan kollinearlik bo’yicha teskari amalda sinalmasligi ham
mumkin bo’lmaydi hech. Bu degani ular (kishilar, elektronchililar) nuqta va
chiziq bo’yicha bir-birovlaridan nuqtaning (kollinearlikning) xos-xususiyatiga
asosan alohida qilib, mutloq to’plab yig’ilgan ikkala bosim taraflama
boshlanishib so’ng insonlarning har birining, kishilarning o’zlarining xo’jayinli
egalarining shu taraflarning yoki bosimlarning har xil tartibsiz, faqatgina elektronli
yoki chiziqlar vositasida elementlararo aniqlashuvchi, nuqtalarning joylashuvi
topiluvchi bo’laoladigan ravishda tanalarining hujayralarini, yoki oddiygina
butun avzoyu-badanlarini bilib yashashlarga o’xshatiladi. Endi elektronshiklar,
elektronlichilar yoki tokli ba’zida qattiqlashib tegilishga xos tanachilar
hozirgi kunlarda, yaqin bir muncha vaqtlar oralig’ida nuqtachilar yoki tanachi
bizlar bilan almashinishga urinib g’oliblikni o’z qo’llariga olishga
urinishmoqchilar. Zero butun hayot, barcha mavjudlik bosimga yoki o’xshashlikka,
chiziqli tarafga ko’ra insonlardan va kishilardan, aynan tiriklikdagi (hayot
kechiruvdagi) yashovchilardan tuzilgan hamda faqatgina bizlarning o’zlarimizgina
g’olib va mag’lubni boshqalarning boshlariga tikib yoki taqab bilishimiz
kerakki, bu shunday. Bosimning yoki jonning yaratilishi bizning koinotimizning
ham yaratilishini boshlab bergan sifatida eng boshlanishi bo’lib shu davrda
barcha insonlar va kishilar jonchilar bo’lib oldingi jonlashuvchan olamlarida
yoki koinotlarida qanday yashab hayot kechirganliklariga, to’g’ri va noto’g’riligiga
qarab, albatta, deyarli xatolarsiz, yanikim bosimli ijroviy ravishda g’olib bo’lib
tanali boshlanishda hayot kechiruvchilar va mag’lub sifatida ruhiylama
taraflama yashovchilarga bo’lib qo’yilishganlar. Ammo faqatgina har bir shaxs
jonini o’rtaga tikib o’zi deb hisoblagan ravishda umumlashgan birlashuvdan
yakka ravishda shu umumlashuvchanlikni bildirgan bo’lsalar, shu bir adolat
qaror topib tizim yoki umumiylikdagi mag’lublar insonning umrlarining teng
yarmidan, mening umr davrimning o’rtasidan g’oliblik tomoniga suzib
chiqaoladilar ham deylikki mayli. O’zbekistonning kelajagi buyuk davlat bo’ladi
deb hisoblashgan edilar, chunki yoshlari ulg’aymoqda deb hisoblashardi. Mana
shu kelajakka ham keldik, barchasi haqiqat. Lekin undan ham avvalo bu asliyat
haqidagi gap barcha taraflama to’g’riligi, butun dunyoga ishonarli yoyilib
bilinishining asosiy sababi O’zbekistonning yoshlari, shu safdagi o’zim ham tug’ilish
paytimizdangina hayot yoki dunyo avjlanib, yaratilib qo’yilganligi hamda
bizlarning imtihomizda, vafotimizga qadar olam uzra borlik mavjud bo’lishi
nazarga olinmoqda bo’lgan buyuk Karimov janobi oliylari qaralishlariga qaragan
bo’lganimizda hamki, bu shu. Shuning uchun o’rta umrimizda, rasmiy ravishda 40
yosharligimizdan boshlab mag’lubiyatdan qolgan qutgan zaryadchilar bu – elektronchililar
yoki toklashib beruvchi kishi yolg’on tanachiligi dunyomizning ustuvor, yutuqli
tarafiga tashrif buyurishga odatlanmoqchilar hozirdanoq. Demak, ular bizlarning
ichimizdan, tuyg’ularimizni qo’lga olgan holda o’zlarini qiynaverib yoki
silkitib tanachi bizlardan halitdan g’oliblik bilan foydani qo’llariga olishga
urinishga urinib manfaat olish maqsadida o’zimni atrof-borliqdagilarimga,
yonimdagilarga qaratib qo’ydiraverib o’zlarining bosimli, elementar aniqlashtirib
topishli usullari (identity lashlari) bilan birgalikda dunyodagi mening borlig’imdagi
jarayonlarning, holatlarning olamimiz bo’yicha kengaytirish maqsadiga yo’l qo’yishmoqchilar
shekilli hammalari bo’lib ham. Ular uchun, kishilarga dunyomizning isbotliligi
yoki dallilanganligi, barcha jarayonlarni borilgi bilan birgalikdagi
mavjudlikni kengaytirish, borliqdan ham katta-keng hududlarga tarqalishini
hisobga olaolish asosiy qiziqishlaridir. Biz uchun dunyomizning hamma uchun
yakkaligiga shak-shubha ham bo’lmay o’stirilganmiz. Ammo ichimdagilarning yoki
ruhimdagilarning yomonliklari va shuning uchun mag’lubliklari katta bosimlama
taraflarda barcha damli yo’nalishlarni hisobga olish hamda dunyomizni xuddi o’zining
borligi bilan solishtiraolish vazifalari hamma vaqt ham o’tmay qolgan edi. Ichimdagilar
dunyoning borligi va barcha uchun yagonaligi bo’yicha isbotni aniqlab bilishga,
ishonchni yakunlaverib tiklaverishga urunaverishgani urinaverishgan bo’ladi
hali yaqin kelajagimizda ham. Hozircha ko’rinib turganiga o’xshab
ichimdagilarning maqsadi ko’proq meni masxaralash tarafiga mos kelib turib,
butun dunyoviy elektron (atmosfera ramziyligidagi) bosimdan bir marotaba aylanib
turib salgina, metrlarcha chamasida haqiqiy borlik tushunchasi tarafiga tikilib
qolgan ravishda dunyomizning yagonalik identifikatsiyasini mening aql-shuurim,
ko’zlarim va sezgilarim bilan yaqindagi kishilarni ko’raolish qobiliyatlarini
sinaverib tekshirib turmoqdalar. Aslida esa ichimdagilar, ruhchilar yoki
elektronchililar bosim orqaligina dunyoni his etishadi. Oddiygina kallaning
ichining sezilishi, peshananing suzilishi bo’yicha yoki ongning quruq nazariy
ko’z bo’lib maynavozli ravishda nurlarni sezib turishiga o’xshash ravishda biror
holat yuzasidan ishtiroklarini bildiraolmaslik bilan butunjahonli hududiy
jarayonlarning bilimining to’planishi bo’lib yurishadi xolos. Ular baribir
elektron, bosim taraflama katta doiraning chegarasidan bosimga teskari
ravishdagi haqiqat yoki jismlashuvning doirasidan bittaga, kinoyali mag’lub
ravishdagina dunyomizni anglashli ravishda hisobga olib qo’yishadi xolos. Biz
uchun nimayiki mavjudlik sirida bor bo’lib kelsa, shu haqqatan ham mavjud bo’lib
qolaversin xay. Farishtalar, ilohlar yoki ruhlar avvalambor katta doiralarni
silkitib bir-birovlariga tekkizib urish, tebratib tekkizishlardan boshlab
markazdagi bizlarning o’zimizga va borlig’imizga qaratila
suzilayotishmoqdalardir ham. Dunyomizning osmon-u balandligi, atmosfera havosi
bo’yicha yuqorilardan Yer kurramizni kuzatish bo’yicha tegishga aloqador
sirtini nuqtaviyli doiraviy yoki to’plamli qatlam, haqiqat sir-asrori qilib ko’targan
holda elektron informatsiyalashuvli axborot vositalaridan dunyoviy
shart-sharoitlarni, rasm-rusmlarni bizlardagi borliqlardagi insonlarga o’tqazishga
urinishmoqdalar. Ichimdagilar yoki ruhlar, insu jinslar elektron tabiatli bo’lib
kishilar sifatida shu ishlarga qo’l urib kelishgan bo’lsalar, bizlar (insonlar)
ularning o’rnilarida qolib to’lqinli tabiat ma’lumotlashuviga, upgrade ga o’tayozamiz.
Elektron ichimdagilarning elektronli tashqi nusxalari yoki kishilari katta bosim
va yirik haqiqat to’qnashuvlaridan borliqqa kelib qolsalar ham, bosim bo’yicha
sakrab-sakrab ishlashadi yoki yurishadi, joydan-joyga paydo bo’lishadi. Chunki
bunga o’xshash almashinuvda, atmosfera va yer yuza qatlamini bildirishli
almashinuvni ijro etib kelgan bosimchilar, bosmachilar, ruhiyatimdagilar geolakatsiyada
sal adashib yurishlari, paydo bo’lib turishlari hech gap emasligi turgan hodisa
deb qaralmog’i ham shart. Zero dunyo haqiqati, Yerning yuza qatlami
chin-asliyat bo’lsa ham shuncha katta Yer kurrasi hisobga olinajakligi va
bosimning o’zi qoloqlashuvchan mag’lubiyatdaligi sababli shu ish, paydo bo’lib
borliqda sal adashib sakrab yurish hodisalari yuz beraqolsin mayli. Bosimni
mening ichimdan uyushtirayotganlarini hisobga olsak, aynan mening maynamga o’ynab
sakrab, to’satdan yoki birdan (go’yoki ruhimni uyquga kirdi, holsizlandi deb
bilish-bilmasliklari bilanoq, shuning o’yinida) huzrimda ishtiroklari bilan
kelib qolishmoqdalar. Lekin oldimga kelib bilishlari va meni yonimdagilarga
qaratib isbot yoki dunyoqarash talab etishlari bilanoq mening kuzatuvli hisobga
kiritishimning, ko’z bilan boqib ko’rishimning o’zidayoq joylashuvlar yana o’zgarishga,
bordan-yo’q yoki yo’qdan-bor bo’lishga erishaolmoqdaki bu shu. Zero ular
ruhiyatim(dagilar) ikkala taraflama yanada oldinlama ketaolmayaptilarmi, bu
shu. Agar ular dunyoviy isbotga shay, ulgurishni istayotgan bo’lmoqchi istasak
ham, bizlar borliq bo’yicha har xil, hamma uchun yagona o’zgarishli dunyo
hisobga olaolmaydigan va o’z izolyatsiyali hududimizga ko’ra noma’lum o’zgarishlarni
to’lqinli shakldagi vositaviylikda amalga oshirishimiz dargumon ham emasligi
aniq. To’lqinli shakl yoki radioto’lqinlar uzatilishi bilan ham elektronli yo’nalmalardan
ustunroq turishi aniq va ma’lum hamma tomonlamadir. Har kim, ichimdagilar yoki
kishilar ham, insonli tanachi a’zolarning egalari ham o’zlarining ishlashiga
qodirligi bo’yicha akslantirilishi aniq va ma’lumdir. Bizlar insonlar hamma
biladiki, oddiygina hammaga qandayligimiz yoki nimalarga qodirligimiz ma’lum
sanalmog’i darkor. Insonlar ba’zo’r ravishdagi o’z kasb-u korini, ishini
uddalab biladiganlar bo’lib yetishtirilajakligini yillar davomida hamma bilishi
mumkin. Shuning uchun, ammo bizlarga har xil turdagi ishlar, yumushlar yoki biz
hali ko’rib bilmagan eplayolmaydigan tushunchali vazifalar topshirilaqoladiki,
bu ham hammaga sir emas. Shu sababli bizlar muammoni hal qilish, rejali
maqsadni buzmaslik va oddiygina ishlarni eplayolmasligimiz sababli hayotda
qoqilib, ilgarilanaolmay, yashab ketaolmay qolishimiz mumkinligi sababli aynan
to’lqinli o’zgartirib o’ziga moslashtirish shaklidagi ko’mak g’oyibdan bizga
uzatilishi turgan gap sanaladi. Qanday uy yumushi, turish-turmush ishlari bo’yicha
taxlash yoki tuzatish, butkalash muammolari chiqib yotsa ham, bizlar boyagi
insonlar shaklida buzuq narsani yoki ishimizning ahvolini, tushunarsizlik
shaklidagi (ikr-chikrli) borligini darrov to’lqinli kuch-qudratimiz yoki o’zimiz
bo’yicha hayotiy sirimiz orqali yoshlikda olingan bilim-ko’nikmalarimizga, oddiy
va sodda tushunchalarimizga asosan, shularga mos ravishda g’oyibdan o’zgartirgan,
almashtirgan holda ko’zimiz, qarashimiz bilan oddiygina e’tiborga olayozaborgan
holda yechib, tuzatib hal qilib o’z o’rniga qo’yamiz. Aksinchaga e’tibor
qaratsak, elektronchiklar yoki ichimdagi tuyg’ularimning o’zlari(dagilar),
zotlar qanday o’zgarish, muammo yoki buzulish bo’lmasin shu narsalar o’z
vaqtidagina yaroqdan chiqishi va tuzatilishga muhtojligi borligini bildirib
turishadilar. Faqatgina shu paytdagina, Gotga mos vaqt joylashuvidagina
buzilgan yoki yaroqsizligiga ko’ra narsalar, quirilajak yangi binolar-u
inshootlar o’zi uchun kerakli ustobob, mehnatkashiga yoki ish ustasiga loyiq
tutilib aynan Got bo’yicha, har bir detali aniq yangicha (hoziroqda noma’lum bo’lib
ma’lum sifatida kutilgan) o’rinlarida hal qilinajakligini bildirishganlar. Men
nima uchun bular bilan gapni moslashtirmoqdaman, chunki yaroqli mahsulot va
narsalar, buzulishlarni yoki ishdan chiqishlarni oldini olish hayot o’tishining
yoki yashash uchun sharoit borligiga ishonchning eng asosiy ko’rinishi. Shu
hammaga ta’luqli hamdir. Holbuki esa hayot bo’lishi uchun o’zgartirib
tuzatilgan, jonli ravishdagi to’lqinli tabiat bilan moslashuvga xos narsalar
shay bo’lib berishi turgan gap ham. Mening shuncha Bo’lganlikligimga,
Gotligimga xos atrof-tevarakdagilar qanday o’zgarishlarga duch kelishlari,
hatto o’zlari Got bo’lib inson egalarining xotiralaridan joy olishlari kerak bo’lganda
ham majburliklari bo’lib turgani aniqdir. Mening atrof-tevaragimdagi, borliq
yonimdagi kishilar kelajakdan vertikal sim, avtomatlashuvchan yo’nalish bo’lib
tikkalashgan holda tushishadi va shu bu yo’nalish chiziqlari qanday ayqash-chuyqashliklar,
g’adr-budurliklar yoki dag’ar-dug’urliklar bilan o’z kishisini bitta chiziqda,
o’zgarmasdan kelib o’suvchi yoki o’tuvchi zapisga o’xshab olib ushlab tursa,
aynan shu hamma sharoitli yoki muhitli o’zgarishlar Gotligim bo’yicha sodir
etilajak deb hisoblab bu tikilgan yoki bitilgan oldindan ma’lum, g’adar-budurli
xatti-harakatlarini qarama-qarshi yo’nalishga bitta chiziqning o’zida kirishlik
bilan amalga oshiraveradilar. Aniqrog’i majbur bo’ladilar, shu bu. Go’yoki
zapis chizig’ining oldindan yoki kelajakdan qo’yilishi hamda takrorlanishi
orqali ichida inson joni mavjudlashishi kerak. Faqat va faqat o’zgarishlarga yo’liqish
tepadan yuborilayotgan chiziqlarning, simlarning, ko’rinmas vertikalliklarning
o’zi orqali yana kelajak uchun katta rejali yangi chiziqlar orqali hozirga
kelib urilish burilishi orqali sodir etilajakligi hammaga ham ma’lum emas edi,
endi bo’lsa ma’lum ham. Aniqrog’i mening ishqalanishim sababli foydamga ko’ra
buyurishim, istagimning bosimli qulaylashuvi o’zini bildirsaki, shunga mos
yangi vertikal tayoqlar yoki simlar tepa kelajak bosimi orqali kelib
tushaveradiki, hoziroqqa bosilaveradi, ulanaveradi hamda bir ozgina ko’ndalangiga
yoki eniga qo’zg’aluvchanli noma’lum yoki kutilmagan (o’zidan kamdan-kam
bosimli aniq almashinish orqali ro’y berib ko’rinadigan ravishda chiqqan) amalli
harakat, qimirlash evaziga yangi Gotlariga, kelajakli zapisli rejalariga muyassar
bo’lib turishaveradilar. Mening asosimdagi ishqalanishim, sezgilardan ham avvalgi
0 raqamidagi nafim yoki o’lik tanachilar Gotlashuvli chiziqlardan iborat
kishilarga enli yoki ko’ndalangsimonroq ma’nodagi tasodifanlikka asoslangan
yangi Got chizig’iga moslashish uchun qimirlashni ko’rsatib qo’yaoladi ham. Aslida
mening payg’ambarlik vazifam bu – viloyatlararo viloyatimga xos
inson-kishilarning aniq Gotlashuvini ta’minotini amalga oshirib qo’yishdangina
iboratdir. Mening atrof-borlig’imdagi yoki sezgilarim tushib borayotgan
yerlardagi kishilarning Gotligi esa o’zimning nafimga asosan kelajakka so’rilib
tortilib boravergani-boravergan. Shularning noaniq gotlashuvini to’g’irlab qo’yish
vazifasi o’g’lim Ibrohimga atalajakligini hamma bilib ham ulgurgan bo’lsa, ajab
emas. Mening ko’pchilik massa aholi guruhini aniq Gotlashtirishim oldida o’g’lim
Ibrohimning o’zimning yonimdagi bir 3-4 yangilanib boruvchi shaxsiy huquqlarga
doir kishi egalariga xos Gotlash deyarli bilinmas va sezilmasligi turgan gap
hamdir. Oxirgi gapimni o’zim boshlaboq shuni aytmoqchimanki, ba’zi jumlalarimning
yakunlashuviga ichimdagilarning ohangi borligini sezib qolsangiz, ajablanmasdan
o’zlariga murojaatlashuvingizni so’rash kifoya ham bo’larki bu shu. Jumladan
mana shu oxirgi jumlaviy iboralashuvdagi “ohangi” so’zidan boshlab oxirigacha
bo’lgan yozuvli xabarlarimni ham. Shunisigina aniqki, ular mening nima deb
yozmoqchiligimni, yangi jumlam uchun o’y-fikrimda nima yashiringanini yaxshi
bilib ko’p ham o’zimning andozamga, qolipimga yoki yozuvimning uslubiyatiga o’chakishib
berilib qolmasligim maqsadida davom etishlari uchun uyushtirishlganligi aniq.
Mana “yozuvim haqidagi gap bilan yakunlaganim” yaxshi bo’ldi deb men ham
ichimdagilar bilan birgalikda gap to’qiyotganimiz ro’y berib qoldi internetga
yuborishimdan oldin. Albatta, bu buyuk va kuch-qudratga to’la gaplarimni,
mazmunli xabarlarimni asosida yozuvim turgani uchun, birgalikda ko’tarish
voajab banihoya serjilo, kuchlidir. Yozuvimdan o’zga vositani qilmayapman men,
xabarlarimning o’zida yozuvli ishimdan o’zgasi yo’qdir ham. Ammo men uchun bu
yuksak ishqalanishli nafliligim, o’zimning foydam yoki manfaatim hamdir.
Comments
Post a Comment