uzbek language siteenglish language site

Men nima ham dey?

 

86. Tuyg’ularimni zarar yoki hissiyot bilan egovlashlari va nafimning ishqalanishiga ham zararli oqibat bilan ruhiyatimdan teshib o’tib ta’sirlashishlari sababli men Gotlashuvli yoki Bo’lganlikliga nisbatan o’z-o’zidan mavjud aslida ulkan bilimlarim bo’lib turaoladigan tuyg’ularimning sekin qo’zg’alib aylanuvchan yirik rangli bo’yoqliga o’xshash qorishmasini ayni daqiqada nimani bildirishini izchil, sinchiklab keraklisini topib olaman. Natijada mana sizga bo’ladigan yozuvimdagi kerakli va maqul ma’lumotlarni keltirib chiqaraman. Bu topilajak yoki aniqlangan tuyg’ularim ishqalanish tomonidan nafning teskari sof bosim bo’lib kelishi natijasida foyda va ruhiyatim yoki tuyg’ularim kerakli umumlashgan joylarda, miyamdagi neyronli zarrachalarda to’qnashib, bir-birlarini aniq qilib bilishadi. Men birinchi navbatda hayotiy jarayonlardagi, umr zavqimdagi yoki hayot kechiruvimdagi tabiiy, tanamdan tashqaridagi muhitning ishqalanishidan yoki tebranish nisbiyligidan tuyg’ularim vositasida o’xshashlikka asosan bashoratni darrov miyamga, aqlimga o’z-o’zidan keltiraman. Zararli tushunarsiz boyagi bosim, hissiyotim o’z-o’zidan tabiiy aks-tasirlashuvi natijasida menga foydamni kutilmagan birdan bashorat qilib olib kelishga majbur bo’lib o’z ta’zirini ham yemoqda. Natijada ular, ichimdagilar menga subyektiv bosim berib zarar, qiyinchilik berayotgan bo’lganlarida, men tabiiy yoki obyektiv bosim bilan orqaga aks ta’sir etib hissiyotimni kuzatayotgan bashoratimni aniq qilib ifodalashga, sharxlashga majburlagan sanalaman. Hissiyotim yoki hissim, ikkinchi nusxam MirzoUlug’ aynan men kuzatayotgan yoki e’tiborimga olayotgan jihatlama, tomonlama mening yaxshilik bosimim, tanamning quvvat-energiyasi bo’yicha o’zimning so’z boyligimdagi iboralarimni uyushtirib bo’g’zimdan foydalangan holda avtomatlashtirib bashoratni yoki aniq topilajak folimni bir og’izda, tebranmasdan ifodalash uchun meni gapirtiradi. Holbuki hissiyot barcha hayotiy bo’lib o’tgan Gotlarni ko’rgan va bilganlik ishonchining o’zi sifatidagi bashoratni, intuitsiya tushunchasini beraolmoqdaligi hammaga ayondir. Men bo’lib o’tayotgan ishqalanish nafimdan birginagina misolni o’xshashlik yoki bashorat deb hisobga olib bilishim bilanoq, shuning ishonchini boshqalarga aniq qilib ifodalayolishga qaratilgan hissiyot doimo mavjud bo’lib o’zimni o’zimning til boyligimga ko’ra gapirtishga shay hamdir. Ammo undan oldin jonning, hissiyotning qichig’molliklari, qichig’i shu bu tomonga tavlabdiki, ichimdagilarning bari bahonalarini yoki o’yinqaroliklarini mening yozuvlarimni ham o’tmishga avtomatlashgan belgilashlar, tenglamalar asosida chiqarib qoldirish orqali Gotga yoki Bo’lganlikliga yo’llamoqchiliklarini sezdirib turishaverayapti. Bilmadim, ularning maqsadlari yana avvalgiga o’xshashmi, yoki mening Gotligim bilan Gotli yozuvimni ham qo’shib yana to’liq dirrilatishga yopishqoq masqaranomuz shahvoniylik kayfiyati, kuyoqmollik bilan erishishmoqchilar, yoki yozuvlarning Ungotligi, Bo’lmaganligi bois ko’p ham bizni, jonchalarni dirrilatma demoqchi bo’lishmoqda. Shuning uchun aslida kompyuterim oldida oldindan belgilangan, Gotli tuyg’ular bo’yicha ular o’zlaricha kutilgan yozuvlar bo’layapti deb ko’r-ko’rona o’ylab yurgan bo’lsalar avvalari, endi mening topag’onliklarim va kuchli yozuvlarimni ko’raolmaslikka, hasad qilishga yoki obro’imga qastdan qarshilikka duchor bo’lib uchrab shu yozuvlarni, ma’lumotlarni o’zim yozayotganligimni bilib olishib Gotli ruhiyatimni kerakli yo’nalish chiziqlarini cho’zishga va bo’rttirishga urinib kelajak va o’tmishga yo’naltirilgan tuyg’uli bosimning o’ziga tortishi sababli mening yozuvdagi so’zlarim chiqayapti deb hisoblagan holda yozilayotgan so’zlarni o’zlariniki deb baholamoqchi bo’layaptilar. Ha, avvalambor ham hamma gap shundaki, u ichimdagilar shu paytgacha kelajakdan odam hajmi kengligida Gotdan osmon uzra kishi, elektron inson shakl-shamoyilida tayoqga o’xshab birdan tushishganlar yoki paydo bo’lishga ulgurishganlar. Shu bilan birga insonlarning o’tmishlarini simulyatsiyalagan holda hoziroqdan orqada qolgan Gotni ham chiziq bo’yicha, o’zgartirmasdan yoki zapisliga o’xshash yo’nalishlarda har bir insonining o’zining xotirasiga joylaganlar. Mana endi mening yozuvlarimda bu ishlarining bari ayon bo’lib sezilib turibdi. Ular aytishmoqchilarga o’xshamoqdaki go’yo, agar tanali jismiy qorishmadan nimayki amal, harakatchanlikmi yoki aqlish faoliyatmi bo’lmasin, bizlar bir chiziq bo’yicha qayergadir, kelajakka yoki o’tmishga so’rib tortsak, hammasi fosh bo’lib yoki ochilib aynan bittagina bo’lakni, qimirlash tanlovini va ruhiy bilimli yagona xabarni “ushlab olishga erishamiz va yana cho’zaytirish natijasida tana bo’ylab zarrachalarni surish orqali shu chiziq yoki yo’nalishni asosidan uzmaslik bilan biz aniqlayotgan, tanlayotgan bo’lamiz” deyishadi. Natijada hammasi bizniki, bor-yo’qlik tenglamasidagi yo’qlik ustunligi bo’ladi deyishmoqchi bo’lishadi. Ammo ular o’zlari bilishmayaptilarki, aynan bizlarga yoki yutuqli qilib hayot davomiyligi uchun birinchidan tanlovdagilarga Gotligimizni ro’yobga chiqarish bo’yicha o’zlari bilmaslik bilan xizmat qilishmoqdalar. Kelajak va o’tmish got sanaladi, faqatgina hoziroq aslida ularning, qoloq mag’lublarning yoki xudosifat pachaqlarning joylashuvi bo’lib jonli chalkashli tasodiflarga yo’l qo’yish orqali ifodalanadigan bo’lmoqda. Mana hozir menga peshonangdan o’pib qo’yaymi, deb aynan shuni yozishing uchun bizlarning bu borada ham rejalarimiz bor edi deb yangilangan holda o’zlarini sezdirayaptilar. Rejalarga kelsak, Gotda aslida ham barcha reja va amallar, kerakli o’xshashliklar yoki tenglamali savol-javoblar qilib bo’linganligi shak-shubhasiz to’g’ri sanalmoqda. Bu bilan ular yana aytishmoqchiliklari kunday ravshanki bilsangiz agar, endi raqamlarda o’ynash orqali bir pag’ona keyingi bo’lakli bosqichga, aylanaga teskarilikdan yoki raqamlardan o’tdik degan ravishda so’zlarni topmadik misoli endi, ammo o’zimizni tiqishtiraylikki yana, topganimiz umumiy bir ifodali gaplar majmuidir deb hisoblashmoqchilar. Shu paytgacha raqsni yoki xudoni hech kim hayotiy jarayonlarida ham tushunaolmasdan kelganligi bu aniq. Raqs degani “raqamni qis” yoki yana o’sha buyukli sari yomonlikning yaxshilikka bergan mojarosidir. Dunyomizning ikki tarafi mavjud. Birinchisi bizlar hayot kechirib, umrimizni o’tqazib turgan taraf bo’lib, shunda aslida yomonlik yoki teskarilik, bolaning haqiqati ustun sanaladi. Yomonlik teskarilik yoki raqamlar, kollinearlik sifatida qaraladi. Bir umr davomida bizlar teskarilikka, tushunchalar va holatlar yoki voqea-hodislar qarama-qarshiligiga duchor bo’lib yashaymiz. Yaxshilik esa bu tarafda dunyoviy aylana shar, Yer kurrasi bo’lib orqada qolib ketaveradi. Aslida yaxshilik sifatida qaraladigan barcha insonlar o’tgan boshqa koinotlardagi ketma-ket umrlarida yaxshi, tuzuk yoki ifodaviy yashab kelishgan. Shuning uchun yaxshilik borliq, nuqta yoki pachaq sifatidagi juda kichik, bosti-bosti yoki yopiqli joylashuvni keng qilib barcha yangicha o’lchamlarda ochib, tortib turuvchi sanaladi. Yaxshilik sababligina butun dunyo keng va faqat yaxshilik sababligina koinot fazosi cheksiz tarqaluvchan, yaxshilik sababli vaqtning uzoqlashuvchanligiga ko’ra yirikroq va yanada yirik o’tmishi, kelajagi mavjud sanaladi. Dunyoning ikkinchi tarafida, qorong’ulikda yaxshilik yomonlikdan ustun, kinoyali ravishda yutuqli sanalib kelingan. Dunyoning yoki hayotning ikkinchi tarafida faqatgina borliqchalik, atrof bilangina chegaralanadigan hamma uchun baribir sig’ilaoladigan, nisbiy o’xshashlikda go’yoki protsessorga o’xshash hudud bor xolos. Shu qorong’u hudud bo’lib asos tekisligidan yoki borliq maydonidan juda yaqin joylashuvdagi ustunlar chiqib turadi. Shu ustunlar kompyuter protsessorining chiziqchalari, simchalari yoki ustunlariga o’xshatilib protsessor platachasidagi har bir ustun tagidagi qimirlatmasdan qistirilgan, ushlab turuvchi nuqtachasi yomonlarning joylashuvini, xudolarni bildiradi. Bo’yi baland ustunlar esa yaxshilarni bildirgan holda, shu ikkinchi tarafli hayotda yaxshilik yoki me’yoriylik ustunligiga shak-shubha qoldirmaydi. Go’yoki yaxshilar yomonlarni ezg’ilab, oyoqlari ostiga qoldirib yoki poylari bilan bosib turadilar. Hamma yoki barcha zarrachalar faqatgina borliqda, seziladigan atrof chegarasida bordirki faqat bu aniq. Dunyo yoki Yer kurrasi bo’ylab borliqlarni o’zgartirib, masofalarda sayr qilib yoki o’tib-ko’chib yurgandagi yangi borliqlar birinchidan yaxshilikka ko’ra o’xshashlikdan iborat ravishda butun dunyoviy borliqlar tizimida moslashtirilib, nisbiylashuvli tuzilgan. Go’yoki yagona qo’zg’almas borliqdagi har bir zarracha boshqalariga nisbatan o’zining aloqaviy nisbiylikdagi munosabatini bildirgan holda Dunyo kengligiga asosan boshqa borliqni ifodalab yana qo’zg’almas borliq zarrachalari bilan to’ldirib bilishga majbur sanaladi. Ammo borliqdagi asl zarrachalar aslida faqatgina bitta borliq mavjud degan nazar bilan shu yagona borliqni, atrofni to’ldirib turadi. Shu joyda bilinib yotganiga o’xshab, hamma tasodiflar, ishlar yoki o’yinqaroliklar, chalkashliklar, qaytalanishlar, og’anab tushishlar, o’nqir-cho’nqirliklar, palapartishliklar, xullas qisiluvchan cheksiz ko’p xilliklar bo’lib o’tadi. Bu – dunyoning narigi, ikkinchi yoki yaxshilik ustunligidagi yomon tarafi sifatida qaralib shu joyda, borliqda yoki protsessorda barcha yangilik bo’yicha noma’qulchiliklar, esdan-chiqib kayfiga darrov esga-keladigan o’zgarishlar bo’lib o’tadi. Yomonlik taraflamalikdagi olam yaratilishini yaxshilik o’xshashliklar yoki tenglamalar, aylanaviy kengliklar sifatida matematik izohda ustunlik bilan ushlab turadi. Dunyoning ikkinchi tarafi, kichik dunyo yoki borliq birinchi tarafidan ilgari yoki boshlanishi sanaladi. Zero avvalambor yomonlik, pachoq yoki yer bilan bap-baravar xudolar bor bo’lishgan. Ular borliq zarrachalarining alohidaligi va yangilanuvchan sehr, zavq-shavq kasb etib bir-birlari bilan bog’lanishidan doimiy kayfu-safoda, buzuqboshlikda yoki o’z boshimchalikda yashashni xohlashgan. Shu borliq zarrachalari aslida bizlarning, ibtidoiy mavjudlikning siri sifatida har bir shaxs alohidaligi sifatida bo’lib bermoqda. Xudolarga teskari ravishda yaxshilar, tuzuk shaxslarning alohidaliklari bo’yicha o’zliklari oddiy ishqalanishli, ifodaviysiz yoki juda kichik joydagi kimyoviy reaksiyali zavq-shavqdan, kalla va “kus” miriqib (mazza qilib) aylanishidan chetlashib birinchi bor bo’lib kelgan alohidalik yoki taraflamalikdan so’ng har bir shaxsning o’zining yangiligiga ko’proq urg’u berishib bilganlar. Har bir shaxsning yoki zarrachaning, hujayraning alohidaligidan tortilib takrorlanmaydigan o’xshashliklar bo’lib zarrachaning atrofida har xil nisbiylashuvchan qo’zg’alishda, yo’nalishda aylanuvchan kengliklar yaratilgan. Bu – yaxshilarning yomonlar bo’lmish zarracha atomi markazi, proton atrofida aylanayotgan elektroni yoki neytroni sifatidaligidir. Haqiqatan ham shuning uchun birinchi dunyo tarafi, jahonimiz yoki Yer kurrasi elektron ravishda shakllantirilgan, hisobga olinishi to’g’ri sanaladi. Ikkinchi tarafli olamda esa faqatgina borliqning zarrachali atom markazlari, protonlardan iborat borliqning o’zigina bor yoki mavjud xolos. Endi men qanchalik tirishsam ham, ichimdagilarning men orqali yoki meni zararimga, yomonlab o’zlarini yaxshilovchi majburiyatlari yoki qiyinchiliklaridan hamda o’zimning shu bo’yicha yomonlanishimga, qiynoqli ravishda eng kam mag’lub bo’lib yuraveruvchi ahvolimizdan hech kim asrayolmaydi. Zero shu ikkala taraflama bolalarni, tanali va elektron chaqalarning barchani o’z tomonlarida ishontirguvchi haqiqatlashuvi sifatida hisobga olingan. Aniqrog’i yaxshilik hududida yomonlik istehzoli ustun va yomonlik makonida yaxshilik kinoyali ravishda g’olib sanalmog’i bu shu. Endi bir qiziq voqeani, shu bo’yicha hodisani aytib yozmoqchi edim, ichimdagilar meni har doimgiga o’xshab seskantirib, burib tortib-tortib qo’yishdiki, yozganimni oldindan bilishgan bo’lganliklarini ifodalash maqsadida, shuni bashorat sifatida boshqalarga ishonarli tarzda yetkazmoqchilar. Aslida esa bu – tarixning, simulyatsion o’tmishning o’zgarishsiz ravishdagi ikkinchi marta tuzilish joylashuvlari xolosdir. Chunki bugun 86 sifatida 60 va 6 bilan 20 ko’rinishidagi Ibrohim o’g’limning o’rtada menga yetib olib o’rab olinishi bo’laqolsin. Natijada Ibrohim o’g’limiz ham gotligini boshqalarga suraolishi sanalmoqdaki bu shu. Shuning uchun bu xayollarni qilayotganimda Ibrohim mening oldimga o’ynab o’rmalashib qolaqoldi. Mening o’zimni seskanaklash, jizg’anaklashtirish yoki hadiksiratishlari ularning fikrlari yoki tafakkurlarida yashiringan sanskritlarini mening haqiqiy gapiraolish qobiliyatim bilan qo’shilishi sababli bo’layapti. Natijada ichimdagilar bildirajak og’zakilashuvlarini ishonchli qilib bilish uchun shu bosimning o’zidan yoki ichki gaplarni tanlovli ravishda chiqarish jarayonidan (qobiliyatidan) foydalangan ravishda aniq tarzda boshqalarni bashoratlariga ko’ndirmoqchilar yoki ishontirishmoqchilar. Albatta esa mening boshqa gaplarim MirzoUlug’ jonliligim tomonidan allaqachon bashorat sifatida kamnamo yoki yuzaki tariflanishlarda bo’lib turishi kafolati beriladi, yana shu MirzoUlug’ ikkinchi nusxamning o’zi tarafidan. MirzoUlug’ hazratlari agar bashoratlariga ishonch bo’lmayotganini payqab yoki sezib qolsa, mening o’zimni gapirtirishlari befoydaga chiqishini bilib turgan ravishda gaplari(m)da oddiylashib, bema’nilashibroq qolaveradilarki, qolgan ichimdagilar yoki tuyg’umchidagilar shu buni tushunib darrov to’liq bo’lib turayotgan ravishdagi qolgan sanskritcha va haqiqiy gap bosimili umumiy sharoitni hosil qilib bashoratning amaldaligini to’liq bosim bilan, suziltirib yoki yoziltirib yetkazishlari kerak hozirning “kelajakdagilariga”. Chamalab bilishimcha shunga o’xshash vaziyatlar, e’tibor va hurmatga sazovorlik o’yinlarining his-hayajoni gap oralarida tez-tezlab surunkali ravishda paydo qilinavermoqdakim, har 60 ga yaqin deganda ham so’zlarim uchun 3-4 ta so’zli bema’nilashgan iboralarni yakunlash sodir bo’layapti. Ayni shu bema’nilik yoki sodda tillilik, zaxardonlik vaziyatida men sanskritcha, fikr xuruji bilan seskantirilaman yoki jizg’anaklashtirilaman. Demak, (mana hozir ham) kulibchalik ichimda ba’zilari qolishayaptilariki, shu paytgacha ham hozirning “o’tmishi” yoki simulyatsiyalab yasalgan o’tmish hayot-xotirasidan bitta bosimli oqim bo’yicha bo’lib turgan o’zlari nisbiylik bo’lmagani uchun hoziroqning “kelajagiga” bashorat qilaolishmaganliklarini izohlab ichimda yoqimliroq, tushunarli ravishda kulguga berilmoqdalar. Endi Ibrohim o’g’limiz va o’zim sababli uzoqroq hoziroq “o’tmishli” Got, bir haftalik vaqt davri, chiziq o’rtasidan yoki boravirishining kerakli nuqtasidan uzulgan holda ikkiga ajratilib yuqori va ostki qismlari sal oldinga va orqaga, o’rtada nisbiylashaoladigan bashorat vaqt davrini hosil qilgan ravishda o’tib yoki yurib qolmoqchilar. Shu o’rtadagi ikki tomonlama, o’zim va Ibrohimning bashoratli gotlari bir xil bo’lishga majbur ushlansa bas, birinchi bo’lib o’tgan Got oldin hisobga olinib ko’rilgan sifatida boshqalarga, eshitguvchilarga yoki haqiqiy tanalilarga aytib yetkazilaveradi MirzoUlug’ tomonidan. Yomonlik kompyuter protsessorili yoki borliqli olami birinchi va bizning Yer kurramizning hayotiy jarayonlari ikkinchi dunyo deb olganimizda hamda 2 ala yaxshiliklar bo’lmish elektronlar yoki to’lqinlar 2 ala yomonliklar sifatidagi qattiq jismiy zarrachalar orasiga qolib ketayapti ham. Natijada butun dunyo olamda, ikkala hayotiy jahonlarning umumlashmasidan hosil qilib aytsak, 2 ta qattiq zarrachalar, protonlar orasidagi yumshoq, elektron zarrachalarining quruq tuyg’uli ishonch o’yinidan iborat hayot kechirish sodir etilmoqda. Shuning uchun mana bu yerda, menga doimo qattiq yoqimsizlik bilan, eng maksimumiga tortib yomonlikni tekkizib biladigan iblis Shobi, Ibrohimning teskari ikkinchisi doimiy ravishda borlig’imni rasvo qilib har xil jismu-jonimdan o’tib ketuvchi ovozlar, taqlidiy shovqinlar chiqaradiki, asti qo’yavering. Mana shu iblis bolasining barcha xaloyiq, insonlar-u kishilar uchun butun olamli, ikkala dunyoli eng katta haqiqati sanaladi. Go’yoki dunyoviy sezilishni, jismni hamda borliqli joylashuvimning markaziy nuqtasini, muvozanatini topib olgan holda, shularni ovozli taqlidlashtirishlar bilan bir-biroviga bosib qo’yadi. Natijada tuyg’ularim tanam uzra bo’lak-bo’lak g’urraklaga, juft yoki kaft hajmiga o’xshash tanamning jismu-joniga tegadi. O’rtadagi dunyoviy karkasli va kompyuter protsessorili ma’lumotli haqiqatlar tuyg’ularning o’zida ko’z boyamachiga o’xshash moslik ishonchi bilan Gotga yoki jismga, zarrachaga moslashtirilishi, yolg’ondakam kerakliligi bilan o’tib ketaveradi. Hech bir narsa ishonchli tarzda ilmu-fanga asoslanib shakllantirib, yaratib yoki tuzatib borilmagan. Tadrijiy yoki uzluksiz tushunarli deb hisoblanadigan amallarning bari yolg’on sanaladi. Shular, uzluksizlik yoki tushunarli, ongli ravishda davomiylik hayotni (dunyoni) va inson tuyg’ularidagi ma’lumotlashuvni keng hozirlab turishning o’ziga xos, tamom vassalom. Mening Zohir sifatidagi asl o’rnim bu – eng o’rta, birinchi protsessorli dunyoning yaxshilik yoki ma’lumotlashuvchan ustunligi va ikkinchi Yer kurrali dunyoning bolalar tug’ilish bilan boshlanuvchi eng kenglashaoluvchan joyi. Mening o’zim aynan kompyuter protsessorining eng o’rta yoki markazidagi ustun tayoqsimon simida yoki temirchasida eng tepadagi nuqtada joylashganman. Men protsessorning ostida bo’ladigan ustunlar ichra elektron aralashmaning eng oxirgi vaziyat taqazosiman, cho’qqisi yoki umumlashuvi (elektron ma’lumot, 0 yoki 1 yetkaziladigani) xolos. Protsessor maksimumga ishlaganida menga umumiy yoki mutloq zaryadlar kuchlanishi so’nggida yetib kelib meni ham mehnat faoliyatiga jalb etib meni barcha zaryadlangan va zaryadsiz qolgan 0 hamda 1 zarrachalari ustidan nazorat qildiradigan javobgarli amalga jalb etadiki, asti qo’yavering. Mening zohirligim, Zuhriddinligim (o’zimga nomdir balkim) shudir. Shunday qilib yomonlik yaxshilikni qurshab, o’rtaga yoki qistab olganki, asti qo’yavering. Shu qistovning eng katta silsilasini, tebranishini yoki tezlanish jarayonlarini mening o’zim sezayapman. Faqatgina inson va kishi tanalarigina aslida jismlashtirish sifatidagi Gotlar, Bo’lganlilar va kelajakdan oldindan ma’lumlar sanalishadi. Shu tanalar atrofdagi yoki dunyodagi hayot bilan almashinishi oqibatida o’ziga tushunarsizroq ba’zi qimirlashlar yoki xatti-harakatlarni jo qilishi mumkin, hayotni esa ham oldindan kelajagini ma’lumot o’rnatiladigan qilib qo’yishi kerakki bu majburiy. Got tanalar va ungot hayotlar almashinuvi oqibatida bo’layotgan hayotiy jarayonlarni, voqealarni bizlar bashoratimizga olaolmoqdamizki, asti qo’yavering. Natijaviy ba’zi nomalum bo’lib turadigan tananing joylarining qimirlashlarini esa hech kimga bildirmasdan chetlab o’tadigan tasodif ham mavjudligi sifatida oddiygina izoh berib qo’yganimiz bo’lsin. Mana shu, tamom vassalom. Got yoki tanalar aslida bir ondayoq har qayerda bo’lishi va har qanday hayotiy o’zgarishlar, jarayonlarni kuzatib turgan ravishda qolib o’zining Gotini hayotga chiqarib, o’zi esa shu hayotiy tashqi shartlarga moslashuvchan harakatlarni qilishi mumkin. Natijadagi shu o’rindagi hayotiy, tashqi shartlashuvchan gotlarni bizlar kim yonimizga paydo bo’lganga o’xshab kelib qolsa bashorat qilib beraveramiz. Tanalarning, insonlar va kishilar jussa (badanlarining) o’rtasida zaryadli yoki elektron, noma’lum ma’lumotlashuvchan hayot degani xuddi shunday bo’ladi. Tanali ma’lumotlashuv asosidagi insonlar va elektron qat’iyroq joylashuvchan kishilarning ust butun kiyimlari va boshliklari ham yolg’on ma’lumotlashuv asosida tayirmachoq, yog’li ko’zboyamachilikning, ishonchning o’zidangina iborat bo’lishga qodir.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?