Men nima ham dey?
86. Tuyg’ularimni
zarar yoki hissiyot bilan egovlashlari va nafimning ishqalanishiga ham zararli
oqibat bilan ruhiyatimdan teshib o’tib ta’sirlashishlari sababli men
Gotlashuvli yoki Bo’lganlikliga nisbatan o’z-o’zidan mavjud aslida ulkan
bilimlarim bo’lib turaoladigan tuyg’ularimning sekin qo’zg’alib aylanuvchan
yirik rangli bo’yoqliga o’xshash qorishmasini ayni daqiqada nimani bildirishini
izchil, sinchiklab keraklisini topib olaman. Natijada mana sizga bo’ladigan
yozuvimdagi kerakli va maqul ma’lumotlarni keltirib chiqaraman. Bu topilajak
yoki aniqlangan tuyg’ularim ishqalanish tomonidan nafning teskari sof bosim bo’lib
kelishi natijasida foyda va ruhiyatim yoki tuyg’ularim kerakli umumlashgan
joylarda, miyamdagi neyronli zarrachalarda to’qnashib, bir-birlarini aniq qilib
bilishadi. Men birinchi navbatda hayotiy jarayonlardagi, umr zavqimdagi yoki
hayot kechiruvimdagi tabiiy, tanamdan tashqaridagi muhitning ishqalanishidan
yoki tebranish nisbiyligidan tuyg’ularim vositasida o’xshashlikka asosan
bashoratni darrov miyamga, aqlimga o’z-o’zidan keltiraman. Zararli tushunarsiz
boyagi bosim, hissiyotim o’z-o’zidan tabiiy aks-tasirlashuvi natijasida menga foydamni
kutilmagan birdan bashorat qilib olib kelishga majbur bo’lib o’z ta’zirini ham
yemoqda. Natijada ular, ichimdagilar menga subyektiv bosim berib zarar,
qiyinchilik berayotgan bo’lganlarida, men tabiiy yoki obyektiv bosim bilan
orqaga aks ta’sir etib hissiyotimni kuzatayotgan bashoratimni aniq qilib
ifodalashga, sharxlashga majburlagan sanalaman. Hissiyotim yoki hissim,
ikkinchi nusxam MirzoUlug’ aynan men kuzatayotgan yoki e’tiborimga olayotgan
jihatlama, tomonlama mening yaxshilik bosimim, tanamning quvvat-energiyasi bo’yicha
o’zimning so’z boyligimdagi iboralarimni uyushtirib bo’g’zimdan foydalangan
holda avtomatlashtirib bashoratni yoki aniq topilajak folimni bir og’izda,
tebranmasdan ifodalash uchun meni gapirtiradi. Holbuki hissiyot barcha hayotiy
bo’lib o’tgan Gotlarni ko’rgan va bilganlik ishonchining o’zi sifatidagi
bashoratni, intuitsiya tushunchasini beraolmoqdaligi hammaga ayondir. Men bo’lib
o’tayotgan ishqalanish nafimdan birginagina misolni o’xshashlik yoki bashorat
deb hisobga olib bilishim bilanoq, shuning ishonchini boshqalarga aniq qilib
ifodalayolishga qaratilgan hissiyot doimo mavjud bo’lib o’zimni o’zimning til
boyligimga ko’ra gapirtishga shay hamdir. Ammo undan oldin jonning,
hissiyotning qichig’molliklari, qichig’i shu bu tomonga tavlabdiki, ichimdagilarning
bari bahonalarini yoki o’yinqaroliklarini mening yozuvlarimni ham o’tmishga
avtomatlashgan belgilashlar, tenglamalar asosida chiqarib qoldirish orqali Gotga
yoki Bo’lganlikliga yo’llamoqchiliklarini sezdirib turishaverayapti. Bilmadim,
ularning maqsadlari yana avvalgiga o’xshashmi, yoki mening Gotligim bilan Gotli
yozuvimni ham qo’shib yana to’liq dirrilatishga yopishqoq masqaranomuz
shahvoniylik kayfiyati, kuyoqmollik bilan erishishmoqchilar, yoki yozuvlarning
Ungotligi, Bo’lmaganligi bois ko’p ham bizni, jonchalarni dirrilatma demoqchi
bo’lishmoqda. Shuning uchun aslida kompyuterim oldida oldindan belgilangan,
Gotli tuyg’ular bo’yicha ular o’zlaricha kutilgan yozuvlar bo’layapti deb ko’r-ko’rona
o’ylab yurgan bo’lsalar avvalari, endi mening topag’onliklarim va kuchli
yozuvlarimni ko’raolmaslikka, hasad qilishga yoki obro’imga qastdan qarshilikka
duchor bo’lib uchrab shu yozuvlarni, ma’lumotlarni o’zim yozayotganligimni
bilib olishib Gotli ruhiyatimni kerakli yo’nalish chiziqlarini cho’zishga va bo’rttirishga
urinib kelajak va o’tmishga yo’naltirilgan tuyg’uli bosimning o’ziga tortishi
sababli mening yozuvdagi so’zlarim chiqayapti deb hisoblagan holda yozilayotgan
so’zlarni o’zlariniki deb baholamoqchi bo’layaptilar. Ha, avvalambor ham hamma
gap shundaki, u ichimdagilar shu paytgacha kelajakdan odam hajmi kengligida
Gotdan osmon uzra kishi, elektron inson shakl-shamoyilida tayoqga o’xshab
birdan tushishganlar yoki paydo bo’lishga ulgurishganlar. Shu bilan birga
insonlarning o’tmishlarini simulyatsiyalagan holda hoziroqdan orqada qolgan
Gotni ham chiziq bo’yicha, o’zgartirmasdan yoki zapisliga o’xshash yo’nalishlarda
har bir insonining o’zining xotirasiga joylaganlar. Mana endi mening
yozuvlarimda bu ishlarining bari ayon bo’lib sezilib turibdi. Ular
aytishmoqchilarga o’xshamoqdaki go’yo, agar tanali jismiy qorishmadan nimayki
amal, harakatchanlikmi yoki aqlish faoliyatmi bo’lmasin, bizlar bir chiziq bo’yicha
qayergadir, kelajakka yoki o’tmishga so’rib tortsak, hammasi fosh bo’lib yoki
ochilib aynan bittagina bo’lakni, qimirlash tanlovini va ruhiy bilimli yagona
xabarni “ushlab olishga erishamiz va yana cho’zaytirish natijasida tana bo’ylab
zarrachalarni surish orqali shu chiziq yoki yo’nalishni asosidan uzmaslik bilan
biz aniqlayotgan, tanlayotgan bo’lamiz” deyishadi. Natijada hammasi bizniki,
bor-yo’qlik tenglamasidagi yo’qlik ustunligi bo’ladi deyishmoqchi bo’lishadi.
Ammo ular o’zlari bilishmayaptilarki, aynan bizlarga yoki yutuqli qilib hayot
davomiyligi uchun birinchidan tanlovdagilarga Gotligimizni ro’yobga chiqarish
bo’yicha o’zlari bilmaslik bilan xizmat qilishmoqdalar. Kelajak va o’tmish got
sanaladi, faqatgina hoziroq aslida ularning, qoloq mag’lublarning yoki
xudosifat pachaqlarning joylashuvi bo’lib jonli chalkashli tasodiflarga yo’l qo’yish
orqali ifodalanadigan bo’lmoqda. Mana hozir menga peshonangdan o’pib qo’yaymi,
deb aynan shuni yozishing uchun bizlarning bu borada ham rejalarimiz bor edi
deb yangilangan holda o’zlarini sezdirayaptilar. Rejalarga kelsak, Gotda aslida
ham barcha reja va amallar, kerakli o’xshashliklar yoki tenglamali
savol-javoblar qilib bo’linganligi shak-shubhasiz to’g’ri sanalmoqda. Bu bilan
ular yana aytishmoqchiliklari kunday ravshanki bilsangiz agar, endi raqamlarda
o’ynash orqali bir pag’ona keyingi bo’lakli bosqichga, aylanaga teskarilikdan
yoki raqamlardan o’tdik degan ravishda so’zlarni topmadik misoli endi, ammo o’zimizni
tiqishtiraylikki yana, topganimiz umumiy bir ifodali gaplar majmuidir deb
hisoblashmoqchilar. Shu paytgacha raqsni yoki xudoni hech kim hayotiy
jarayonlarida ham tushunaolmasdan kelganligi bu aniq. Raqs degani “raqamni qis”
yoki yana o’sha buyukli sari yomonlikning yaxshilikka bergan mojarosidir. Dunyomizning
ikki tarafi mavjud. Birinchisi bizlar hayot kechirib, umrimizni o’tqazib turgan
taraf bo’lib, shunda aslida yomonlik yoki teskarilik, bolaning haqiqati ustun
sanaladi. Yomonlik teskarilik yoki raqamlar, kollinearlik sifatida qaraladi.
Bir umr davomida bizlar teskarilikka, tushunchalar va holatlar yoki
voqea-hodislar qarama-qarshiligiga duchor bo’lib yashaymiz. Yaxshilik esa bu
tarafda dunyoviy aylana shar, Yer kurrasi bo’lib orqada qolib ketaveradi. Aslida
yaxshilik sifatida qaraladigan barcha insonlar o’tgan boshqa koinotlardagi ketma-ket
umrlarida yaxshi, tuzuk yoki ifodaviy yashab kelishgan. Shuning uchun yaxshilik
borliq, nuqta yoki pachaq sifatidagi juda kichik, bosti-bosti yoki yopiqli
joylashuvni keng qilib barcha yangicha o’lchamlarda ochib, tortib turuvchi
sanaladi. Yaxshilik sababligina butun dunyo keng va faqat yaxshilik sababligina
koinot fazosi cheksiz tarqaluvchan, yaxshilik sababli vaqtning uzoqlashuvchanligiga
ko’ra yirikroq va yanada yirik o’tmishi, kelajagi mavjud sanaladi. Dunyoning
ikkinchi tarafida, qorong’ulikda yaxshilik yomonlikdan ustun, kinoyali ravishda
yutuqli sanalib kelingan. Dunyoning yoki hayotning ikkinchi tarafida faqatgina
borliqchalik, atrof bilangina chegaralanadigan hamma uchun baribir sig’ilaoladigan,
nisbiy o’xshashlikda go’yoki protsessorga o’xshash hudud bor xolos. Shu qorong’u
hudud bo’lib asos tekisligidan yoki borliq maydonidan juda yaqin joylashuvdagi
ustunlar chiqib turadi. Shu ustunlar kompyuter protsessorining chiziqchalari,
simchalari yoki ustunlariga o’xshatilib protsessor platachasidagi har bir ustun
tagidagi qimirlatmasdan qistirilgan, ushlab turuvchi nuqtachasi yomonlarning
joylashuvini, xudolarni bildiradi. Bo’yi baland ustunlar esa yaxshilarni
bildirgan holda, shu ikkinchi tarafli hayotda yaxshilik yoki me’yoriylik
ustunligiga shak-shubha qoldirmaydi. Go’yoki yaxshilar yomonlarni ezg’ilab,
oyoqlari ostiga qoldirib yoki poylari bilan bosib turadilar. Hamma yoki barcha
zarrachalar faqatgina borliqda, seziladigan atrof chegarasida bordirki faqat bu
aniq. Dunyo yoki Yer kurrasi bo’ylab borliqlarni o’zgartirib, masofalarda sayr
qilib yoki o’tib-ko’chib yurgandagi yangi borliqlar birinchidan yaxshilikka ko’ra
o’xshashlikdan iborat ravishda butun dunyoviy borliqlar tizimida moslashtirilib,
nisbiylashuvli tuzilgan. Go’yoki yagona qo’zg’almas borliqdagi har bir zarracha
boshqalariga nisbatan o’zining aloqaviy nisbiylikdagi munosabatini bildirgan
holda Dunyo kengligiga asosan boshqa borliqni ifodalab yana qo’zg’almas borliq
zarrachalari bilan to’ldirib bilishga majbur sanaladi. Ammo borliqdagi asl
zarrachalar aslida faqatgina bitta borliq mavjud degan nazar bilan shu yagona
borliqni, atrofni to’ldirib turadi. Shu joyda bilinib yotganiga o’xshab, hamma
tasodiflar, ishlar yoki o’yinqaroliklar, chalkashliklar, qaytalanishlar, og’anab
tushishlar, o’nqir-cho’nqirliklar, palapartishliklar, xullas qisiluvchan cheksiz
ko’p xilliklar bo’lib o’tadi. Bu – dunyoning narigi, ikkinchi yoki yaxshilik
ustunligidagi yomon tarafi sifatida qaralib shu joyda, borliqda yoki
protsessorda barcha yangilik bo’yicha noma’qulchiliklar, esdan-chiqib kayfiga
darrov esga-keladigan o’zgarishlar bo’lib o’tadi. Yomonlik taraflamalikdagi
olam yaratilishini yaxshilik o’xshashliklar yoki tenglamalar, aylanaviy
kengliklar sifatida matematik izohda ustunlik bilan ushlab turadi. Dunyoning
ikkinchi tarafi, kichik dunyo yoki borliq birinchi tarafidan ilgari yoki
boshlanishi sanaladi. Zero avvalambor yomonlik, pachoq yoki yer bilan
bap-baravar xudolar bor bo’lishgan. Ular borliq zarrachalarining alohidaligi va
yangilanuvchan sehr, zavq-shavq kasb etib bir-birlari bilan bog’lanishidan doimiy
kayfu-safoda, buzuqboshlikda yoki o’z boshimchalikda yashashni xohlashgan. Shu
borliq zarrachalari aslida bizlarning, ibtidoiy mavjudlikning siri sifatida har
bir shaxs alohidaligi sifatida bo’lib bermoqda. Xudolarga teskari ravishda
yaxshilar, tuzuk shaxslarning alohidaliklari bo’yicha o’zliklari oddiy
ishqalanishli, ifodaviysiz yoki juda kichik joydagi kimyoviy reaksiyali
zavq-shavqdan, kalla va “kus” miriqib (mazza qilib) aylanishidan chetlashib birinchi
bor bo’lib kelgan alohidalik yoki taraflamalikdan so’ng har bir shaxsning o’zining
yangiligiga ko’proq urg’u berishib bilganlar. Har bir shaxsning yoki
zarrachaning, hujayraning alohidaligidan tortilib takrorlanmaydigan o’xshashliklar
bo’lib zarrachaning atrofida har xil nisbiylashuvchan qo’zg’alishda, yo’nalishda
aylanuvchan kengliklar yaratilgan. Bu – yaxshilarning yomonlar bo’lmish
zarracha atomi markazi, proton atrofida aylanayotgan elektroni yoki neytroni
sifatidaligidir. Haqiqatan ham shuning uchun birinchi dunyo tarafi, jahonimiz
yoki Yer kurrasi elektron ravishda shakllantirilgan, hisobga olinishi to’g’ri sanaladi.
Ikkinchi tarafli olamda esa faqatgina borliqning zarrachali atom markazlari,
protonlardan iborat borliqning o’zigina bor yoki mavjud xolos. Endi men
qanchalik tirishsam ham, ichimdagilarning men orqali yoki meni zararimga,
yomonlab o’zlarini yaxshilovchi majburiyatlari yoki qiyinchiliklaridan hamda o’zimning
shu bo’yicha yomonlanishimga, qiynoqli ravishda eng kam mag’lub bo’lib
yuraveruvchi ahvolimizdan hech kim asrayolmaydi. Zero shu ikkala taraflama
bolalarni, tanali va elektron chaqalarning barchani o’z tomonlarida ishontirguvchi
haqiqatlashuvi sifatida hisobga olingan. Aniqrog’i yaxshilik hududida yomonlik istehzoli
ustun va yomonlik makonida yaxshilik kinoyali ravishda g’olib sanalmog’i bu
shu. Endi bir qiziq voqeani, shu bo’yicha hodisani aytib yozmoqchi edim,
ichimdagilar meni har doimgiga o’xshab seskantirib, burib tortib-tortib qo’yishdiki,
yozganimni oldindan bilishgan bo’lganliklarini ifodalash maqsadida, shuni
bashorat sifatida boshqalarga ishonarli tarzda yetkazmoqchilar. Aslida esa bu –
tarixning, simulyatsion o’tmishning o’zgarishsiz ravishdagi ikkinchi marta
tuzilish joylashuvlari xolosdir. Chunki bugun 86 sifatida 60 va 6 bilan 20 ko’rinishidagi
Ibrohim o’g’limning o’rtada menga yetib olib o’rab olinishi bo’laqolsin. Natijada
Ibrohim o’g’limiz ham gotligini boshqalarga suraolishi sanalmoqdaki bu shu.
Shuning uchun bu xayollarni qilayotganimda Ibrohim mening oldimga o’ynab o’rmalashib
qolaqoldi. Mening o’zimni seskanaklash, jizg’anaklashtirish yoki
hadiksiratishlari ularning fikrlari yoki tafakkurlarida yashiringan
sanskritlarini mening haqiqiy gapiraolish qobiliyatim bilan qo’shilishi sababli
bo’layapti. Natijada ichimdagilar bildirajak og’zakilashuvlarini ishonchli
qilib bilish uchun shu bosimning o’zidan yoki ichki gaplarni tanlovli ravishda
chiqarish jarayonidan (qobiliyatidan) foydalangan ravishda aniq tarzda
boshqalarni bashoratlariga ko’ndirmoqchilar yoki ishontirishmoqchilar. Albatta
esa mening boshqa gaplarim MirzoUlug’ jonliligim tomonidan allaqachon bashorat
sifatida kamnamo yoki yuzaki tariflanishlarda bo’lib turishi kafolati beriladi,
yana shu MirzoUlug’ ikkinchi nusxamning o’zi tarafidan. MirzoUlug’ hazratlari
agar bashoratlariga ishonch bo’lmayotganini payqab yoki sezib qolsa, mening o’zimni
gapirtirishlari befoydaga chiqishini bilib turgan ravishda gaplari(m)da
oddiylashib, bema’nilashibroq qolaveradilarki, qolgan ichimdagilar yoki tuyg’umchidagilar
shu buni tushunib darrov to’liq bo’lib turayotgan ravishdagi qolgan sanskritcha
va haqiqiy gap bosimili umumiy sharoitni hosil qilib bashoratning amaldaligini
to’liq bosim bilan, suziltirib yoki yoziltirib yetkazishlari kerak hozirning “kelajakdagilariga”.
Chamalab bilishimcha shunga o’xshash vaziyatlar, e’tibor va hurmatga sazovorlik
o’yinlarining his-hayajoni gap oralarida tez-tezlab surunkali ravishda paydo
qilinavermoqdakim, har 60 ga yaqin deganda ham so’zlarim uchun 3-4 ta so’zli
bema’nilashgan iboralarni yakunlash sodir bo’layapti. Ayni shu bema’nilik yoki
sodda tillilik, zaxardonlik vaziyatida men sanskritcha, fikr xuruji bilan
seskantirilaman yoki jizg’anaklashtirilaman. Demak, (mana hozir ham)
kulibchalik ichimda ba’zilari qolishayaptilariki, shu paytgacha ham hozirning “o’tmishi”
yoki simulyatsiyalab yasalgan o’tmish hayot-xotirasidan bitta bosimli oqim bo’yicha
bo’lib turgan o’zlari nisbiylik bo’lmagani uchun hoziroqning “kelajagiga”
bashorat qilaolishmaganliklarini izohlab ichimda yoqimliroq, tushunarli
ravishda kulguga berilmoqdalar. Endi Ibrohim o’g’limiz va o’zim sababli uzoqroq
hoziroq “o’tmishli” Got, bir haftalik vaqt davri, chiziq o’rtasidan yoki
boravirishining kerakli nuqtasidan uzulgan holda ikkiga ajratilib yuqori va
ostki qismlari sal oldinga va orqaga, o’rtada nisbiylashaoladigan bashorat vaqt
davrini hosil qilgan ravishda o’tib yoki yurib qolmoqchilar. Shu o’rtadagi ikki
tomonlama, o’zim va Ibrohimning bashoratli gotlari bir xil bo’lishga majbur
ushlansa bas, birinchi bo’lib o’tgan Got oldin hisobga olinib ko’rilgan
sifatida boshqalarga, eshitguvchilarga yoki haqiqiy tanalilarga aytib
yetkazilaveradi MirzoUlug’ tomonidan. Yomonlik kompyuter protsessorili yoki
borliqli olami birinchi va bizning Yer kurramizning hayotiy jarayonlari
ikkinchi dunyo deb olganimizda hamda 2 ala yaxshiliklar bo’lmish elektronlar
yoki to’lqinlar 2 ala yomonliklar sifatidagi qattiq jismiy zarrachalar orasiga
qolib ketayapti ham. Natijada butun dunyo olamda, ikkala hayotiy jahonlarning
umumlashmasidan hosil qilib aytsak, 2 ta qattiq zarrachalar, protonlar
orasidagi yumshoq, elektron zarrachalarining quruq tuyg’uli ishonch o’yinidan
iborat hayot kechirish sodir etilmoqda. Shuning uchun mana bu yerda, menga
doimo qattiq yoqimsizlik bilan, eng maksimumiga tortib yomonlikni tekkizib
biladigan iblis Shobi, Ibrohimning teskari ikkinchisi doimiy ravishda borlig’imni
rasvo qilib har xil jismu-jonimdan o’tib ketuvchi ovozlar, taqlidiy shovqinlar
chiqaradiki, asti qo’yavering. Mana shu iblis bolasining barcha xaloyiq,
insonlar-u kishilar uchun butun olamli, ikkala dunyoli eng katta haqiqati
sanaladi. Go’yoki dunyoviy sezilishni, jismni hamda borliqli joylashuvimning
markaziy nuqtasini, muvozanatini topib olgan holda, shularni ovozli
taqlidlashtirishlar bilan bir-biroviga bosib qo’yadi. Natijada tuyg’ularim
tanam uzra bo’lak-bo’lak g’urraklaga, juft yoki kaft hajmiga o’xshash tanamning
jismu-joniga tegadi. O’rtadagi dunyoviy karkasli va kompyuter protsessorili ma’lumotli
haqiqatlar tuyg’ularning o’zida ko’z boyamachiga o’xshash moslik ishonchi bilan
Gotga yoki jismga, zarrachaga moslashtirilishi, yolg’ondakam kerakliligi bilan
o’tib ketaveradi. Hech bir narsa ishonchli tarzda ilmu-fanga asoslanib
shakllantirib, yaratib yoki tuzatib borilmagan. Tadrijiy yoki uzluksiz
tushunarli deb hisoblanadigan amallarning bari yolg’on sanaladi. Shular,
uzluksizlik yoki tushunarli, ongli ravishda davomiylik hayotni (dunyoni) va
inson tuyg’ularidagi ma’lumotlashuvni keng hozirlab turishning o’ziga xos,
tamom vassalom. Mening Zohir sifatidagi asl o’rnim bu – eng o’rta, birinchi
protsessorli dunyoning yaxshilik yoki ma’lumotlashuvchan ustunligi va ikkinchi
Yer kurrali dunyoning bolalar tug’ilish bilan boshlanuvchi eng
kenglashaoluvchan joyi. Mening o’zim aynan kompyuter protsessorining eng o’rta
yoki markazidagi ustun tayoqsimon simida yoki temirchasida eng tepadagi nuqtada
joylashganman. Men protsessorning ostida bo’ladigan ustunlar ichra elektron
aralashmaning eng oxirgi vaziyat taqazosiman, cho’qqisi yoki umumlashuvi (elektron
ma’lumot, 0 yoki 1 yetkaziladigani) xolos. Protsessor maksimumga ishlaganida
menga umumiy yoki mutloq zaryadlar kuchlanishi so’nggida yetib kelib meni ham
mehnat faoliyatiga jalb etib meni barcha zaryadlangan va zaryadsiz qolgan 0
hamda 1 zarrachalari ustidan nazorat qildiradigan javobgarli amalga jalb
etadiki, asti qo’yavering. Mening zohirligim, Zuhriddinligim (o’zimga nomdir
balkim) shudir. Shunday qilib yomonlik yaxshilikni qurshab, o’rtaga yoki qistab
olganki, asti qo’yavering. Shu qistovning eng katta silsilasini, tebranishini
yoki tezlanish jarayonlarini mening o’zim sezayapman. Faqatgina inson va kishi
tanalarigina aslida jismlashtirish sifatidagi Gotlar, Bo’lganlilar va kelajakdan
oldindan ma’lumlar sanalishadi. Shu tanalar atrofdagi yoki dunyodagi hayot
bilan almashinishi oqibatida o’ziga tushunarsizroq ba’zi qimirlashlar yoki
xatti-harakatlarni jo qilishi mumkin, hayotni esa ham oldindan kelajagini ma’lumot
o’rnatiladigan qilib qo’yishi kerakki bu majburiy. Got tanalar va ungot hayotlar
almashinuvi oqibatida bo’layotgan hayotiy jarayonlarni, voqealarni bizlar
bashoratimizga olaolmoqdamizki, asti qo’yavering. Natijaviy ba’zi nomalum bo’lib
turadigan tananing joylarining qimirlashlarini esa hech kimga bildirmasdan
chetlab o’tadigan tasodif ham mavjudligi sifatida oddiygina izoh berib qo’yganimiz
bo’lsin. Mana shu, tamom vassalom. Got yoki tanalar aslida bir ondayoq har
qayerda bo’lishi va har qanday hayotiy o’zgarishlar, jarayonlarni kuzatib
turgan ravishda qolib o’zining Gotini hayotga chiqarib, o’zi esa shu hayotiy
tashqi shartlarga moslashuvchan harakatlarni qilishi mumkin. Natijadagi shu o’rindagi
hayotiy, tashqi shartlashuvchan gotlarni bizlar kim yonimizga paydo bo’lganga o’xshab
kelib qolsa bashorat qilib beraveramiz. Tanalarning, insonlar va kishilar jussa
(badanlarining) o’rtasida zaryadli yoki elektron, noma’lum ma’lumotlashuvchan
hayot degani xuddi shunday bo’ladi. Tanali ma’lumotlashuv asosidagi insonlar va
elektron qat’iyroq joylashuvchan kishilarning ust butun kiyimlari va boshliklari
ham yolg’on ma’lumotlashuv asosida tayirmachoq, yog’li ko’zboyamachilikning,
ishonchning o’zidangina iborat bo’lishga qodir.
Comments
Post a Comment