Menga nima endi baribir bo'lsa ham bo'laqolsin
58 yoki
30.10.2021. Bugun 60 ga 2 kun qolmoqda, shu degani 60 ning o’zi yoki unga yetib
olishni ham bildiradi. Agar 3 yillik Ibrohim bor yoki mavjud etilsa degani, men
u uchun oddiygina “Got”i yoki Bo’lgani, kelajagimni yasatib qo’ygani hisoblanaman.
Men Got bo’lishim bilanoq yaxlit avtomatik, kodli yoki robotli bosim holidagi
vazifaviylik, shaklida yashab o’tishimning ilinjidadirman. Shu degani mening
barcha holatli qimirlashlarim va harakatlarim, gapirishimning Sanskritchaga o’zgarishi
aniqlab, taxlab qo’yilgan. Yangi xona birligidagi 10 ta qiymatlardan, o’nliklar
yoki yuzliklar va h.k lar bo’yicha bir, ikki va 3 ta oldinga va orqaga
birliklar yoki oldingi xona birliklari juda ahamiyatli o’rinni egallaydi. Shuning
uchun 60 dan 2 kun oldin bu – 60 ga qoloqlashuvli yondashuvchi shu 60 ning o’zi,
1 kun oldin esa 2 kunlik munosabatdan ustun bo’lsada, mag’lubiyatli istehzo
yoki taqdirning hazili, hoziroqdagi taqdirning aylanasining (teskarilik)
tarafi. 3 kun oldin sifatida 57-kun bo’lsa, 2 kundan 1 kunlikka nisbatan yanada
ko’proq g’olibli, ustunli istehzoning yutuqli tomonidir. 60 dan yuqoridagi 1 va
2, 3 sonlari sifatida 61, 62 va 63 lar shularning teskarisi sifatida talqin
etiladi. Endi 62 soni 60 dan uzulishli, ajralishli yoki alohida turishli
ustunlikni yoki g’oliblikni bildiradi. Ibrohim bugungi avvalambor 6 sonidan
yoki kunidan o’tib ikkinchi o’rindagi o’nlikdagi 60 sonida haqiqiy o’rinlarni
almashtiruvchi ulanishi bo’lib turganda menga mag’lubiyatli ravishda
yondashmoqda. Kecha esa ustunroq edi, ertaga 59-kunda kamroq yutuqli bo’ladi va
60-kunda o’zim bilan teng ravishda, so’ng 1 kun o’tib 61 da yutuqli istehzoning
mag’lubiyati bo’laqoladi. 4 kun o’tib 62-kundan mendan ajralib ustun holatiga
boqiy, umrbod tushishidan 63 kungi 3 kun keyingi istehzoli, taqdir hazilining
mag’lubiyati tarafidagi yutqizilishi ajratgan holda kutib oladi. Uni yengadigan
birdan-bir ro’kachim yoki tabirim shuki bo’ladiki, men Ibrohimning shu
yoshligini aslida o’zim bosib o’tib yoki yashab bo’lib yaratib berganman
Ibrohimning o’ziga. Shu ustunligim Ibrohimni men bo’lmish otasiga qarshi
chiqishiga yo’l qo’ymaydi. Men bor budim sifatidagi o’tmish dabdabalarim,
massam yoki yerli borlig’im bilan uning qilmish-qidirmishini, betkachoparligini
bostirgan holda so’ng kodli chiziqchalarim, yo’nalishlarim bilan shu massani ko’tarib-tushurib
qo’yish oqibatida o’zim bilmasamda, chilesh berib yoki oyoq qo’yib jazosini
debindirib, chalintirib yoki qoqintirib, jismonan jismga urdirib berib
yuboraman. Lekin albatta, men yoshligimda qanday og’riqli oqibatga duchor
etilgan bo’lsam, Ibrohim ham shundan o’tmasligiga majbur sanalmoqda. Aslida ham
shu haqiqiy asos, og’riq sog’-salomatligi bo’yicha bizlar o’xhshashlikni,
taqdir hazilini amalda sinamoqchimiz. Biz ikkalamiz, men va Ibrohim o’rtamizda
taqdirimning yoki umrimning poyinidagi hozirdan ma’lum lahzamning o’zi har doim
uning boshida otasi vazifasida turgan menga taqdir hazili yoki taqdirning
charxpalagining hozirdagi ko’ndalangiga doiraviy ifodasi bo’lmoqda. Mening o’zimning
oldimda kutilmagan qimirlashlarga oid payg’ambar tanalili Ibrohim o’g’limning o’zini
boqib-o’stirish va katta qilib amallash vazifasi yuklatilgandir. Shuning uchun
men ishlayapman, kitoblarim (ushbu yozuvlardan iborat blogpostlarim) va boshqa
birovlarning haqiqiy kitoblari ustida mehnat qilishga majburman. Mening o’zimning
maqsadim bu – taqdir sifatidagi aylananing taqdir hazili o’rnashuvidagi o’rtasidagi
ko’ndalang yoki perpendikulyar shunga teng aylanaviy doirasi o’zim bo’lib, shu
taqdir aylanasiga burchak ostida ko’tarib chiqishim kerak. Taqdirning aylanasi
esa mening taqdirimning hazili o’rnidagi shu aylananing diametrli ko’ndalang doirasiga
tobora yaqinlashib, buning o’rniga o’tib olishi kerak. Natijada bittada
ikkitasi bor bo’lgan taqdirning o’zining va taqdir hazilining bir-birlariga
doiraviy-aylanasimon aylanib turishlari bo’yicha boz ustiga ko’ndalangiga 180
gradusdan umumiy 360 gradusga aylanib burilishlari kuzatiladi. Shu degani esa ikkinchi
marta qayta ro’y berishda men qiladigan ishim bu – MirzoUlug’ sifatidagi
2-vakilim yoki elektron jonlili nusxamning mehnatiga to’liq va aniq ravishda o’zgaradi.
Elektron jonlili nusxamning yoki boshqalar qarashidagi raqamli jismiy
jasadimning ishlagan mehnatlari esa uning o’zi qilib bo’lganidan so’ng mening
qiladigan mehnat faoliyatim bo’ladi. Bizlar ikkalamiz, MirzoUlug’ va o’zim
bittalab ishlarni ikki martadan qilib turaveramiz, toki oxir zamon bizni o’zi deb
bilguncha. Shuning uchun elektron jism jasadli ikkinchi nusxam (menda faqatgina
1 tagina nusxam bor o’zi) menga men qilayotgan ishimni “o’zim qilayapman,
yozayapman”, deb oldindan anchagina sal ongiy bildiribroq qo’yadi. Aslini olib
qaraganda o’zimning mehnatimni MirzoUlug’ o’rnida yana o’zim qilaman, lekin shu
ishim oldin noma’lum ravishda o’zim tomonimdan bajarilgan bo’lib, endi
MirzoUlug’ vositasida qaytadan aniqlik ilinjida xuddi o’ziga o’xshab, bittaga
bitta ustma-ust bo’lib Got yoki Bo’lgan, kelajagi oldindan ma’lum sifatida
robotlik usulida yana tanali ravishda o’zim qilib chiqaman. Faqatgina shu safar
jonimning o’zi o’zimga hokim bo’lib ustunlik qilmoqda sanaladi. Shunday qilib 4
marta bo’ladigan 2 xilda yasagan ishlarimizni 3 martalab har birimiz ishlash
orqali ko’rsatamiz. Faqatgina birinchi martadagi yasalishlar, mehnatli
bajarilishlar bir-birimizga ta’timasdan har birimizning o’zi tomonidan
amallanmoqdadir. Shuning uchun taqdirlarimizning taqdirida turgan biz ikkimiz
biror narsani yoki ishni o’zgartirmay, o’z taqdirlarimiz, uning taqdir-u azali
va mening taqdirli hazilim qanday bo’lishi kerakligi, nimadan iboratligini
aniqlab chiqamiz. Shuning uchun menga tinimsiz osilib-yopishadigan xudo
(2-xudo) taqdir hazilimgacha meni taqab, ushlab yopishtirib kelgan bo’lib, endi
o’zim taqdirimning hazilini yoki bo’layotgan teskariliklarning nimadanligini,
ma’nosini mehnat qilish vazifam orqali aniqlashimda menga hech qanday to’sqinlik,
peshqadamlik yoki to’g’ri yo’lkashli pesh-peshlik qilaolmaydi. Shu vaqtgacha
shu xudo mening ishimga aralashaverib menga eng zo’r, mukammal tartibda
yashashni o’zi hozirlayotganini bildirish orqali hammaga obro’li, tinimsiz
kuchli yoki shubhasiz balandparvoz ko’rsatmoqchi bo’lgan. Shuning uchun qachon
ikki marotaba o’zimning ustunligim bilan eng, bittagina qolgan yo’limni “taqdir
hazili, taqdir hazili”, deb og’zaki nutq madaniyatiga ko’ra ishlatib gapirsam,
bas edi. Xudo birinchidan faqatgina o’zim uchun ajratilgan shu yo’lning oxirgi o’tayotgan
birma-bir nuqtalarida o’z joyining yo’qligini bilardi va kerak bo’lsa, o’rnini
dirrilatib berib yuborgan sanalardi hamda shu oxirda qolayotgan, birma-bir
imkoniyatlarimda xudoni majburan yopishtirib orqamda yoki “ko’timda”
qoldirardim. Taqdir hazili go’yoki o’z izini qoldirib oldinga intilayotgan
nurning zarrachasiga o’xshaydi. Agar shu rivojlanganlikda, avangardlikda yoki
nurning o’tib boshchi bo’layotgan zarrachasida o’zim bo’lmasam, barcha meni
bosim bilan ezmoqchi bo’lgan ichimdagilar, xudo va boshqalar shu paytgacha o’zlariga
meni bosim deb bilib qiynoq berib, xiyonat qilib kelayotgan bo’lardilar.
Albatta, mana shu joyda xudo kulayapti, ammo o’zi ham tan olib aytayaptiki, biz
sening bor yoki yo’qligingni haqiqatan ham bilmaymiz, deb. Shuning uchun shu
joydagi va umuman barcha yozdirayotgan, qildirayotgan va yashatayotgan amallari
bu – o’zimniki, deb xudo bittaga hammasi to’liq bo’layaptiga chiqargan holda “barchasi
men berayotgan bosim yoki mening ishim” demoqchi bo’layapti. Qoldirayotgan
izlarim yoki ishlarim shuning o’zidan boshqacha ko’rinishda bo’laolmas emish. Bu
gaplarni aytishga aytayapti-ku, lekin meni yana bor yoki mavjud, deb ustimdan
kulayotgan bo’lmoqda. Istehzomda yoki taqdirimning hazilida, har onda oldingi
holatidan bittaga keyinga o’tib borayotgan nurning zarrasida xudo “o’z bo’qi
bilan o’zi aralashib qolmoqda”. Menimcha xudoning tomi ketgan, alloh o’ylaydiki,
o’zlarining elektron insonlarining yo’qligini mening ham yo’qligim bo’lishi
kerak deb. Allohni jahlini chiqarib aytadigan ishim shuki, “ha, men shu yerda,
tanamda yoki umuman vujudimda yo’qman, balki men sizlarning o’rnilaringizda
sizlarni shu mening o’rnimda, tanada qoldirib kuzatib turgan bo’larman” deb.
Taqdir hazilida, yoki oxirgi bor bo’lish (alloh tomonidan aytilgandagi “men uni
to’g’irlayapman” degan) imkoniyatda, holatda yoki nurning zarrasida, albatta,
alloh o’zini yo’qotib qo’yib men deb o’ylab dovdirab, boshi aylanib yoki
devonakash bo’lib yuribdi. Meni to’g’irlagancha o’zingni haqiqat qilib bilsang,
to’g’irlab qo’ysang bo’lmasmidi, allohcha?! Ichimdagilarning barchasi u xudoga
nisbatan ishlatib aytishadi, “bukrini go’r to’g’irlaydi”, deb. Shuni qulog’ingga
ilsangchi, bu axir sening “foydang” uchun endi bizlarning yagona ishimiz.
Shunday qilib olganda shu bu, ushbu yozuvlarni yoki blogpostlarni aslida 3 alamizdan
kim yozayapti, menmi yoki jonliligim MirzoUlug’mi, xudomi, siz aziz o’quvchilarimizga
havola bo’laqolsin.
Comments
Post a Comment