Yomonlikning qolipi har soniyada o'tib borayotgan o'zim, yaxshlik esa faqatgina 1 sifatidagi yoshligimda to'liq bo'lib qolib ketdi
56. Menda hozirda
1 raqamidan boshqa barcha individual yoki yolg’izlik raqamlarim mavjuddirlar. 1
raqamini yolg’iz Ibrohimga topshirganman. 2 raqami shuning uchun borki, borliq
sezgilarida men 3 tadan 2-o’rindagi 20 dan 60 yoshgacha oraliq qirq yillikda
umr kechirayapman hozir. 3 raqami 30 dan 35 yoshgacha xudo bilan
aloqadorlikdagi umr paytimdaligimni bildiradi. 4 raqami esa xudoning 30 idan 2
yilga ergashgan holda farqli bo’lib borayotganimni bildirib, allohdan uzulib 4
ga qadam tashlashimni anglatadi. Boz ustiga 31 yoshdan 38 yoshgacha ruhli yoshim sanaladi. 5 raqami esa shu ruhli
yoshimda 55 ni olg’a sifatida tutgan holda 56-kunda yoki keyingi kunlar uchun
ham olganda 50 dan oshganligimni bildiradi. 6 raqami bu – asl o’z o’rnim bo’lsa,
0 raqami Ibrohimga teskari bo’lib dunyoviy maskanlashuvimni bildiradi. Men 0
dan 6 gacha deb hisoblangan yakka yoki individual raqamlarninig oxirida 6
raqami bo’lib tursam ham, 7-o’rinda kelaman. Shuning uchun men oltovlon va
yettinchi deb tarjima qilinsam to’g’riroq bo’ladi. Bu degani guruhli, erlar va
bobylardan iborat 7 raqami bilan o’xshashman, shu raqamning o’rnida kelsam ham
bo’ladi. Guruhli sanalgan 8 raqami katta va keksa ayollar bo’lib meni uncha
qiziqtirmaydi. Guruhli 9 raqami esa o’g’il va qiz bola sifatida yana meni
qiziqtirmaydi. Shunday qilib 7 ta individual, yakka tartibli raqamlar hamda 3
ta guruhli birlashgan tartibli raqamlar mavjud. Bor yo’g’i shudir. Keyingi
dunyoning yaratilish asosida turgan raqamlar shu keyingi dunyo robotlari
sifatidagi hayot shaklining egalaridir. Payg’ambar sifatida orli tirik
insonlarni jonimga yig’ib kelgan paytlarimda shu inson zoti mening o’rnimda
aylana, devoriy soat bo’lib ko’proq o’liklar vazifasida o’zlarini sinaganlardir.
Men hozir aytayotgan raqamlarga bo’lgan yondashuv yoki birlashish, toifalashuv
jarayoni ularda har oddiy soniyada amalga oshirilgan sanalgandir. Shuning uchun
ular yoki orli tirik insonlar haqiqiy naf oluvchan yoki jinnivoz o’zlarini
yaxshilash maqsadida mening ichimga yo’q bo’lib, tanamga qilchaday singib kirib
olishganlardir. Mana men endi ruhim bo’laverib o’lmasak o’liklar taraflama payg’ambarlikni
davom ettiraverganim boisidan tirik insonlar ichimdan sekin-astalik bilan
chiqishayaptilar. Men hali aylana soatlarga qarab turib voqelikning raqamlarga
o’xshashligini tez tahlil qilib turaolmasamda, kundalik sonlarimning nimaligini
yoki qandayligini bilib yuribman. Mening o’zim aylana, yoy yoki Yerning ma’lum
sirti bo’lganim uchun avval naf bo’yicha bir kunlik ma’lumotlarni yig’aman, so’ng
kundalik sonim bilan shundoqqina o’xshash, to’g’ri kelaverishidan kerakli hayot
shaklini, qolipni yoki ramkani yarataman. Shunday qilib tirik insonlar ko’rinishidagi
yaxshilikning, orning yoki uyatning doimiy to’liq ishlashidan o’zim sifatidagi
yomonlikning, izchillikning zahirasini ishlatmasdan to’plab, saqlab yoki ko’paytirib
boraman. Shuning uchun mening eng yaxshi ko’rgan holatim bu – qiynoq, azob yoki
yomonlikni sezish. Ichimdagilarning o’zlari bilib-bilmay menga yomonlikni yo’liqtirganlarida
men sof o’zim bo’lgan holda hech kim bilan aloqa qilmay qo’yaman. Natijada
ichimdagilar o’zlari bilan o’zlari pachakilashib, ovora bo’lib yoki tiqilishib
ketishadilar. Odatda ular mening ko’ngil og’rig’imni, azobimni naflari bilan
doimiy solishtirib, dir-dirlatib yoki har holda tezlik bilan qiyoslaverib berib
yurishni yoqtirishidi. Shundagina aloqani ushlab turishga erishgan holda
yomonlashuvimni tez takroriy sezishdan oladigan foydalari, naflari yoki
jinnivozliklari yanada yaxshilanadi. Lekin men shuning aksi o’laroq, oddiygina
yomonlashib, shu azobimni tushunib turishni xohlayman xolos. Tushuncha eng kam
aloqali eng katta ish sanaladi. Shu paytgacha men ichimdagilarning yoki insu
jinslarning bir xatosining guvohi bo’lganman. Bu – menga koni zarar, yomonlik
keltirib ahvolimni tiklagan. Xudo va farishtalar o’zaro arazlashib, lekin
baribir o’zlarining ulkan maqsadlari yo’lida meni haqiqiy, dir-dirrilatib yoki
naf bilan zararning tez-tez takroriy almashinuvida qiynab ushlab turmoqchi bo’lishgan.
Lekin menga arazlashuvlarining o’zi sof zarar yoki yomonlik sifatida
kuchayishimni bergan. Xudo bilan farishtalar mening narsalar bilan yakka
aloqamni va insonlar bilan bog’lanishimni birlashgan holda ikkalasini ham
oldindan ma’lum, bashorat qilmoqchi bo’lib adashganlardir. Ular hatto o’rtalaridagi
tabiatga, ruhga ham e’tibor berishmagandirlar. Endi qarab turibmanki, farishtalar
sifatida ichimdagi ishonch o’yinim va xudo sifatidagi shunga teskari aql o’yinchoqligi
tizimli tahlilda menga seziladigan og’riq, azobni yoki yovuzlik qarini keltirib
o’zimni “yaxshi” qilayapti. Men o’zim uchun tuzilayotgan barcha tizimli tahlil,
bashorat yoki ilmu-fanli oldindan yechiladigan ishlarni sof yomonlik bo’lib
sezib qolayapman. Yomonlik bo’lganda e’tiborim o’yinidan halovatim yo’qoladi,
ruhiyatim yoki ahvolim parlanib tarqalib ketganday seziladi. Bunday yomonlik
haqiqiy “yaxshilik” degani. Qo’shtirnoq ichidagi yaxshilik so’zi teskarilashuvdagi
yomonlik va yaxshilik iboralarida yomonlar uchun yomonlik yaxshilar uchun
yaxshilikni qarama-qarshi taraflama bildiradi degani. Men shuncha payt
yaxshilanib yashab kelganman, endi yomonlik sifatida haqiqiy o’zim har
soniyaning o’tib borish manosida muddatidan oldin, hali teng umrimning teng
yarmi, 40 yoshga yetmasimdan o’zining “domiga” chorlaydi. Mana teskari tarafda
tug’ilib birinchi bo’lishga majbur qilinishning va o’tib boradigan har
soniyadayoq umrimning so’nggi sanalgan o’zing tarafni bilish orqali o’zingni
yutuqli sezish imkonining borligi nimada. Baribir hamma o’zining haqiqiy o’rni
uchun yashaydi.
Comments
Post a Comment