Qarama-qarshi tahlil va sintez bilan birgalikda sintez qilish va tahlil qilish juda oson, ammo tushunish va eslash qiyin
Har bir insonning Ungotdagi yoki sezgilarni òzining tanasidan haqiqiy atrof-borliqqa yaqinroq qilib chiraradigan yolģon diniy dunyodagi òlib, murda bòlib ulgurganlarning tirik odamlardagi ramzlari shu dunyoni avval analiz, sòng sintez qilib kòradilar. Òlik tiriklashuvdagilar bizlar biladigan haqiqiy tirik tanish-bilish yoki istalgan boshqa insonning tanasida emas, balki aldamchi diniy dunyoni yaratib ushlab turguvchi egasi bòlmish boshqa tirik insonga shu tanani kòpaytirgan yoki 2inchisini yaratgan holda asl egasinikidan boshqa qilib boshqaradilar. Shular, òlik, ammo òlmas turiklashuvdagilar boshqa tiriklarning nusxalarini, kopiyalarini òzlari bòlib olib egalari uchungina namoyon bòladigan dunyoda yoki atrof-borliqda shu xòjayinlariga kòrsatadilar. Shular, òlik, ammo òlmas tirik nusxalar aldamchi atrof-borliqni avval analiz qilib yoppasiga kòrishadi, sezishadi, sòng ularga atrof-borliqning har bir narsasini, elementini joylashuv, kòrinish va ishlab tartibini òrganib ilģash vazifasi tòģri keladi. Natijada òzlarining hayot kòraolmasliklari yoki nodonliklari, aqmaqliklari bilan bizlarning atrof-borliqning elementlarini darrov ajratib payqashimizni, sintezimizni doimo sinaydilar. Ha-ha, ularni hozirgina shu gapim bilan seskantirib, tàzirlarini yedirib yubordim shekilli, menga "yozma" deyishdi. Vaqtincha ular nokdoun bòlishdi, mana ishonch bilan aytaolayapmanki, kallam ham soģlomday joyiga tushayapti. Bu degani nima, bu degani shukim, bu qòlyozuvlarimni ham ular astoydil tekshirayaptilar. Shuning jarayonida òzim nimani yoki qaysi harflarni, sòzlarni sintezim yoki xotiram uchun ajratib bilayapman, ular shularni òzim bilan birga sinab ifodasini, ishorasini qayerlarlaridadir òzlari uchun himoyalab qòyishmoqdalar. Taomlashayotganimda qòlyozuvlarim sifatida shu tanlagan kelajak yòlimni, ishonchimni tanamdan chiqayotgan quvvat bòyicha olib boriluvchi aldamchi sezgilarimning màlum davr, bir kun mobaynidagi muqarrar yoki mahkum "Bòlganlikli"si, Goti deb hisoblab ovqat òrnida qayta ishlab beradilar. Sezgilarimning yòli yoki ushbu yozuvlarim ifodasi barcha jarayonlarda òz yònalishiga sof, ochiqchasiga yoki kelajak uchun òzgarmas màlum ravishda aylanasimon ravishda orqaga va oldinga aylanaverib qaytib kelaveradi, òz ishini takrorlaverishi lozim. Shu jumladan òzimga ham qarab ongimga iz yoki signal chiroģi bergan holda davrdagi avvalgi yolģon tartiblari bilan birlashgan holda, shulardan kutiladigan màlum kelajakni òzgarishiga yòl qòymagan holda tanam uzra atrof borliqni yaratayotgan sezgilarim davomiyligi yoki qòlyozmalarim òzimni òz ifodasiga xos va mos ushlab yurishi kerak. Òlik, ammo, boshqa tirik insonlarni nusxa qilib olib, òlmaydigan tiriklashuvchilar òzimning ishlashimga yoki qòlyozmalarimga sintez vositasida ovqatlanish uchun aralashadilar. Sintezlarim yoki atrof borliqni anglashga qodirligim qanchalik kelajak va òtmishning aldamchi davri uchun allaqachon Gotligini, shunday bòlib òtganligini keltirib chiqaraolsa, shunchalik u "òlikmaslar" yaxshi ovqatlanishgan desak mubolaģa bòlmasdi. Òzim ham agar, diqqatsiz hayotiy jarayonlarda shu ètiborli chiqarilgan belgilanishga loyiq qòlyozmalarimga òzimni muvofiq tutaolsam, har paytlik taomlarimning sifatiga yaxshilab erishaolaman. Taomlanish paytimda men òlmas tiriklarning analizlarini oģzimdagi ovqatning tàmi orqali sinayman. Kim nima desa desinki, taomlanish paytlarimda ular òzimga ish-qidirmish qilishayotgan bòlishadi. Òzim ovqatlanishimda yolģon bilan tuziladigan bir kunlik oldindan bòlgan "Bòlganlikli"li, "Got"li davrni tilim vositasida orqa-oldin aylantiraverib tàmini sezish bilan gavshayveraman. Òzimning maqsadim yolģonlikning kelajakda yoki òtmishda oldindan bòlgan davrining yònalishlarini kòp qilib aralashtirib yeyish emas, lekin nima qilay, til qurģur shunday ishlaydi-da. Shunday qilib sekinlik bilan bir-birlarimizni tarbiyalamoqdamiz. Oddiy hisoblab aytganda tevarakning narsalarini shundoqqina sodda kòrib tanib turishdan sòng shu umumiy manzarani idrok qilishga òtish bilan bunga teskari, zid bòlgan hayot egalari juda begonalashuv va tanish-bilishchilik bilan ishqalanishadilar. Bir taraflama olganda hech qanday qiyinchiligi yòqday. Nimani kòrib, ushlab yoki sezib turgan bòlib, shuni umumiy yondashuviga oson qarash mumkinday. Aksincha ham umumiy yondashuvdan, shu bir qarashda bor mujassamlikdan esa bu - kòrib, ushlab yoki sezib turishga aloqador bòlsak bòlaveradi.
Comments
Post a Comment