Hayot yoki e'tibor farqidan tashqari dunyoda yashaydigan yagona hisob muhiti mavjud
139. Paradoksning tugashiga 5 kun qolayapti. Paradoks sababli 5ning yòqlashtirilishi 5 raqami farishtalar yoki "yòqlikning ham emasligi" bòlgani uchun farishtalar sifatida buvilarning borlikdan ham mavjudlashuviga òtadi. Òzim hamma vaqt bir kun avvalgi qòl yozmamni siz aziz òquvchilarimga òz paytida, keyingi kunidayoq taqdim qilaman. Sòng o'z paytidagi kechangi kunning ikkinchi yarmidan boshlab to o'z paytidagi bugungi kunga kirib kelaman. Har zamonda yozuvimdan oldin bugungi kunning bilimi, ramzi haqida bosh qotirib yoki gapirib yuriyman. Sòng shu yashab òtqazgan bilimlarim òsha paytning buguni yoki bòlayotgan kuni uchun òz-òzidan òsha bugun ertalab yozadigan qòl yozmamga kutilmaganda material yoki màlumot bòlib beraoladi. Aslida hamma holatni cheksizlikka yoki ramzga yugurtirsa, ursa bòladi. Payģambarlar uchun bu tanasidagi metabolizm yoki ichki qon aylanishdagi et jimirlashlari, qimirlashlari. Agar shu ham uncha ahamiyatli deyilmasa, tashqaridan tananing, badanning bir nimaga tegib zichlanib bosilib turishi. Agar shu ham kam deyilsa, tana harakati davomida bòladigan tananing òzidagi nisbiy qòl-oyoq va bosh qimirlashlari hamda qattiqroq bosimli oyoq tegishidan tana tebranishlari bòlishi mumkin. Bular ham yetishmasa, kòrish va eshitish sezgilaridagi, chala gapning qolgani kutib turilmasdan, topilishi uchun kelajagi nomàlumligiga cheksiz botishini bildirish mumkin. Yoki qaralayotgan harakatni shu harakatning kelajagidan uzib qòygan holda kelajak uchun òz yònalishidagi cheksiz harakatga shònģib ketishini aytish mumkin. Bularning barchasi aslida payģambarlarning òzlarining dunyo bilan aloqadorliklarini anglatadi. Nega dunyo hamma uchun bir paytda bor bòlib turishi kerak yoki nega payģambarlar vaqtli boģlanishdan uzulib, yòqolib qolmaydilar degan savollarga aynan mana bu harakatning impuls-inersiyasini cheksizlikka yoki fazodagiday vaznsizlikka jònatish javob bòlmoqda. Shu dunyoni, insonlar nima qilib yurganini bilish usuli hisoblanadi. Aslida payģambar kòradigan va eshitadigan, mantiqan sezadigan tabiat muhitdagi yoki televizordagi ishlar mana bu tebranishlar, dirrilashlar yoki -impuls-inersiyalar orqali payģambarning ongiga borib taqaladi. Payģambarning ongida esa haqiqatan ham dunyoviy shu va boshqa insonlar, vaqt yotibdi. Shu ongda bu haqiqiy sodir etilayotgan tabiatdagi yoki televizordagi ishdan, kelajak uchun aniqlab bòlingan (màlumotlar)dan yoki Gotdan farqli òlaroq dunyoviy dolzarb, vaziyati barcha boģlanishlarni umumlashtirib chiqargan voqea-hodisalar parallel ravishda bòlib òtadi. Biz yonimizda bòlayotgan faqat òzimiz uchun Gotni aniq kòrib, bilib turamiz, ongimizdagi parallel dunyoviy Gotni esa diqqatimizga binoan, kerakli ravishda òzimizning haqiqiy hayotdan, yaqin atrofdagi Gotimizdan ajratib turamiz. Bizning dunyo insonlarimiz va òliklarimiz òz paytida koinotimizdan tashqarida, ajratilgan ravishda bor bòlib kelgan olamlarning vakillari sanalishadi. Shuning uchun ular payģambarlardan farqli òlaroq tebranishli harakatlardan iborat yon tevaraklarini doimo ong vositasida boshqa dunyoviy voqealarni kuchliroq bilgan holda ham kòradilar. Dunyoning "Bòlganlikli"sini, Gotini qorishtirib yoki aralashtirib "Bòlmagan"day, oldindan nomàlumday sezishga oshiqishadi. Got va Ungot yoki "Bòlmagan"ning bunday parallel ishlashidan inson òziga bilimlarini juda kòpaytirib olishi mumkin. Shunday qilib payģambarlar xaraktergacha yoki 3inchi sezgining òylov bilan boģlanishigacha rivojlanib kelgan bòlsalar, insolar ongan yoki òylovning mantiqqa ulanishidan boshlab taraqqiy etishganlardir. Shu kunlar oralarida Zack Snyder's Justice League filmini kòrayapman. Albatta, zanjiriy boģlanishli òtmish dunyolari bizning shu dunyomizga quyidan quvvat ato etib kelayapti va qotgan, Got qilib yaratib turibdi. Lekin baribir biz shuncha yashab turib berganimiz uchun filmdagi yovuzlar koinotdagi hayoti mavjud sayyoralarni bosib olib koinotimizni keyingi koinot olamiga olib òtishga yoki zanjirning yangi oxirgi bòģinini yaratishga bizlarni inobatga olmasdan shaylanaolmaydilar. Adolat ligasi, super qahramonlar bu vaziyatda haqiqiy Gotchilar sifatida payģambarlardir. Yovuzlarni esa zanjirning òz ishlashi yoki inson zotlariga qiyoslash mumkin bòlsa ne ajab. Òzingga falokat yuz bersa, ming chandon qiyin, lekin dunyoga qiron kelsa, òlimingni oson qarshi olasan deyilgani juda òrinliligi bilinib qolayapti. Shuning uchun yosh payģambarlar ham "òzim katta vazifa bajarayapman", deb òzimday bòlishlari tòģri sanalardi. Dunyoga avvalambor katastrofa bòlsa, payģambardagi asab tolalari òz-òzidan yechilib, òzlarini sezdirmay boradi. Hamma kishi, payg'ambarlar va insonlar, xudo ham o'z yolg'on haqiqatiga ega va shu haqiqatlar butun dunyoviy aks olib hamma uchun bir xil, yagona haqiqat qilib ko'rsatiladi. Insonlar tevaraklaridagi asosiy Gotning voqealariga intiluvchan sezgilar yoki mantiqlar o'zgarishida dunyodagi "Got"li voqealarni o'z borliqlariga aralashtirib ko'rishadi. Masalan, atrofdagi Gotda bir kishi mashina haydab ketsa, shuni ko'rmoqchi inson dunyodagi har xil Got li o'xshash vaziyatlarni anglagan holda mashina o'rnida velosiped yoki mopedga o'xshash narsalarni ko'rib, eshitib tushunishi mumkin. Insonlarning yoki payg'ambarlarning hayotidagi shunday har ondagi umumiy yagona o'xshashlik voqeasi uchun moslashuvchan silliq o'zgarishlarda butun dunyoning Goti yotibdi. Alloh bo'lsa, butun dunyodagi Gotlarni Gotlarning o'ziday ko'raveradi. Shu tarzda hayotiy voqeada hamma elementlar, borliq "Got"i va Ungot hamda dunyo Gotlarii har kim uchun sal e'tibor yoki yashash farqi bilan bir xil bilinib yotadi.
Comments
Post a Comment