uzbek language siteenglish language site

Biror kishining ongi va ruhidagi o'liklardan va tirik odamlardan tahlil va sintez

 

137. Endi 144 kun bo'lishiga bugundan boshlab 7 kun qolayapti. 144-kundan boshlanib paradoksdan chiqishimiz munosabati bilan 7 darhol òzining ifodasini yoki mavjudligini namoyon qiladi. Ammo hozirgi ortda 7 kun qolishi bilan 7, èrlar va boboylar òz joylarida yòq hisoblanadilar. 7 gòyoki òlgan sanaladi. Òliklarga qarasak, hozirgi kunda Yer yuzasidagi 8 000 000 000 ga yaqin ommaga 10 mlrd òlik aholi tòģri kelmoqda. Òliklar hamma vaqt bòlib kelishgan. Ular bizning shuurimizda yashab yurishganlardir. Shuurimiz yoki ongimiz, òliklar saltanati qanday ishlashini yozib òtsak. Haqiqatan ham sezgilarimiz qabul qiladigan shuncha tashqi màlumot qanday ishlaydi òzi? Bir tarafdan qaraganda bu - betaraflik, begonalikni namoyish etadi. Ha, òliklar bir-birlariga begonalik, birovlarini tanimaslik yoki yaqin kishilarga ega bòlmaslik bilan òz saltanatlarini qurib qòyishgan. Har bir tirik insonning ustida yoki ongida bitta òlik doimo unga ilohiy otaliq qiluvchi, òz qaramoģiga oluvchi bòlib turadi. Umrlar charxpalagi bilan shu òliklar tiriklariga, ilohiy otaliqlikka olingan insonlariga yaqin kishilar yoki farzandlar bòlib dunyo yuzasini kòrishadi. Ungacha òliklik davrida òz tirik bog'langan kishilariga ģirt begonalik qilib berishlari kerak. Òliklar begonalik yoki tanimaslik bòyicha yashasalar, bizlar tanish-bilishchilik, yaqinlik asosida yashaymiz. Òliklar yoki vafot etganlar dunyo bòylab xuddiki juda yaqin joylashadilar, ammo bir-birovlarini va tirik kishilarni birgalikdagi hammalari vositasida aylanasifat bitta bòlib tanishadi xolos. Bizlar fizika bòlib xizmat kòrsatsak yoki dunyomizni shakllantirsak, òliklar matematikamiz sanalishadi. Nimayki bizlar qurib yaratmaylik, barchasi matematikaviy ongimizga tenglamaviy ravishda, ramziy haqiqat sifatida kirishi kerak. Tanish-bilishchilik va begonalikni hech yengib bòlmaydi, shu ikkalasi bir-biriga qarama-qarshidir. Bizlar tiriklar ongimizda bòlayotgan hayotiy jarayonlar inikosini yoki aksini sababli qilib belgilab boramiz. Òzim uchun deb olsak, sòng òliklar kelib "bizlar hayotingning, borliģingning yoki narsalarning tanimaslik yoki tasodif asosida ishlashini tàminlab berdik, ammo òzingda keltirilayotgan tasodifiy ishlashning ongingdagi jarayonini bizlar birgalashib tanish xulosasini berdik", deyishadi. Natijada ongimning ishlashida vafot etganlarning òrni yoki roli bilinib qolib  barchalari sanalgan aylanaviy bitta bòlish yoki birgalikdagi tanish ishlarining shunaqa sabab-natijaviy bòlishi bilinib qoladi. Shuni miyamni òynash, lòqqilatish, maynamning sharigini tepa-past qilib bòģimlarday qimirlatish, miyamga begonalik amallarini bildirish orqali sezdirishadi. Tirik insonlar tashqi muhit bilan aloqador 3ta sezgilari, eshitish va kòrish, tegish orqali shu yònalishga teskari boruvchi xotiraning tahlilini shakllantirib tanish-bilishchilik qilib atrofdagi òzgarishlarning farqiga borib yashaydilar. Vafot etganlar esa inson ichki dunyosi, tanasi ichida turib eshitish va kòrish, tegish sezgilarining xuddi shunday ketma-ket yònalishida tushunchaning qarorini, xulosasini shakllantirib begonalik qilib tanada nima bòlayotganining farqiga boraolmay yashaydilar. Shu degani tanamda va ongimda nima bòlib borayotganini òliklarning dunyoviy birlashgan aholisi tomonidan berilgan tushunchaviy xulosalariga taqasam va shularni izchil tahlil qilib borsam yoki xotira daftarimga yozib yursam, òliklarning "Bòlganlikli" yoki "Got", kelajakdan kòrib bilib belgilangan òtmish haqidagi bizlar uchun keyin sodir etiladigan màlumotlarini oldindan bilishga qodir sanalaman. Vafot etganlar hamma narsa hisoblanishadi. Yer kurrasining hamma hududidagi tosh va tuproqlari vafot etganlarga tàluqli yoki ularning òzlaridir. Faqat òliklar yoki dunyoni tark etganlar bizlar tirik jonlarning ichida joylashadi. Biz tirik jonlar qayerga borib nima ish qilmaylik, xotiramizning tanish-bilishli ishlashi orqali barchasini esda qoldirib yana keyin ulardan qanday foydalanishni bilib yashaymiz. "Oddiygina bir nima qilaman" deb joyimizdan qòzģalsak, shu ayon bòladi. Òliklar tiriklik choģidagilar vafotlaridan sòng keladigan "u dunyo"dan vaqt bo'yicha ortga kelishadi. Bittaga o'tgan olamimizdan chiqishimiz bilanoq shu o'tgan olam va òz dunyomiz òrtasidagi òz dunyomizni yaratayotgan aloqa yoki boģlanish paytimizdagi "bu dunyo"ga o'liklar tirilish uchun yosharib kelishadi. Toki har kimning boshida bir òlik tik turgan bòlsa, inson atrof-u olamni òzi bòyicha tanib-bilishdan tòxtamaydi. Tiriklik choģidagilarga barcha qarindosh-aymoģlari tanish-bilishchilik qilishadi, vafot etganlar uchun shu doiradan tashqaridagi umumiy dunyodagi òliklar umumiy màlumot yuzasidan tanishlilik qoldirib ketishadi. Devonaligim boshlangan 20 yoshimdan beri esim yaxshi ishlamay kelayotgan bòlsada, xotiramning ajratib aniqlash tahlil qilish jarayoni oliysifat sanaladi. Òlik otaliģimga ròpara bòlib turgan hayotimmas, balki faqatgina òzimning yashashim haqida desam, òzimda nimadandir kamaysam, yana nimadandir oshaman, lekin hech yòqotmayman. Òliklar esa tiriklarning ichiga kirib yotish barobarida bizlarni sezmoqchi bòlsalar, yaxlit òzimizniki sanalib qoladigan vujudimizni yoki yashash tarzimizni boshqa tiriklarga almashinishidan fahmlaydilar.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?