Payg'ambarlar va odamlar: ayollar 3d kabi
Payģambarlar va umuminsoniy odamlar òrtasidagi umumiy haqiqat nimada? Payģambar dunyoning tinchligi uchun xizmat qilsa, odamlar payģambarining devonaligini uyushtirishga harakat qilishadi. Shunday devonalik deb turgan insonlarga xudolar, allohlar goblinday guruh insonlarning har bir payģambarining miyasidan yoki tabiatday bitta deb turgan xayoliy òzligidan masxara qilib kulib turadi. Shu masxaraday, goblinday kulish bu - xudoning inson tanasining harakatlarining òzicha chiqmasligini tushuntirib òtish maqsadida òtmishda mutanosib, tarjimasi, tàsir manbasining doiradagi egasi bor ravishda yozib borilganini yoki zapis qilinganini anglatadi. Keyin zapis qilingan hodisa yoki inson harakatlari alohida haqiqat yoki yashagan òzlikka parallel sifatida qaralib mutanosib, yòqliqday, tabiatning cheksizlik boisi olinadigan qonun-qoidasi sifatida qaralishi mumkin. "Bòlgan"ning, "Gots"ning hoziroqdan keyin keladigan kelajakni bildiraolishning òzi shuni bajarayapti axir deb qòyish yetarli emasdir. Chunki bizlar vaqtning òtishining òzi bòla turib shu vaqtning ustiga Gots, "Bòlgan"dan olinayotgan foydamizni, mantiģimizni yoki gapirajak gaplarimizni kelayotgan bitta oldingi dunyo uchun hozirlab qòymoqdamiz. Bizning dunyomizdan sòng bitta keyingi dunyomiz, yashash makonimiz "Bòlganlikli"mizni, "Gots"imizni va "Stock", "Gotting"imizni qanchalik amalda sinayolganimiz yoki ramzlarga yòsindirib tarjima qilaolganimiz asosida, ustida quriladi. Agar xudo yoki qiz bola insonlarning har birining yonida ularni qimirlatuvchi bòlsa, farishtalar dunyo bòylab insonlar tarqoq joylashuvlarining orasidagi masofani hisobga olib ularni mutanosiblikda, tenglamada sinovchilari bòladi. Farishtalar yoki buvilar insonlarning nisbiy joylashuvlarini izohlagan holda yòqliqqa, parallel kuch realligiga yoki zapisga mahkum etishadi. Inson amallarini mutloq òrinli deb topmaydigan yòqliq bu - aniqlik. Xudo va farishtalar, ruh ham aniqlikni inson tanasi ichida olib borishadi. Ular inson òzini mavjud deb hisoblayotgan har bir belgiga, etining jimirlashiga teskari holda turishadi. Shu et zarrasini va shu bilan birga butunlay insonning barcha tanasini bemani, belgisiz yoki hisobga olinmas mavjud deya yòqqa chiqarishadi. Xudo va farishtalar, ruh ham bizni shunday bemani-betofiq deyish uchun istalgan zarramiz, parchamiz yoki butunlay gavdamizni bildirishlari mumkin. Ularning òzlari esa bizning jismli tanamizning shu bòlaklariga ham aniq teskari, yònalishda qarama-qarshi bòlib turishmaydi. Balki shu qarama-qarshi teskarilikda sal siljib yoki etga chap berib turadilar. Shu bilan bizni butkul umumiy aloqali tòģri ravishda mavjud yoki rasm-rusumli bòlaolmaslikdan yòqliqqa mahkum etishadi. Ular òzlarining bizning dunyomizdagi inson vazifalarini umumiy va joiz, òrinli qiluvchi aniqliklarini ham bildirishaolmaydilar. Ularning "Bòlganlikli" yoki "Gotting"dagi, umr kòruvchilarning hayotlarining kelajagi bilan buz-butun belgilab, màlum qilib qòyilganidagi joylashuvli vazifalari, òz òrinlari aniqlikning va umumiylikning egalari sifatida tarkibga olingandir xolos. Ularning aniqliklari va bizning òz boshimcha mavjudligimiz bir-biri bilan "Bòlganlikli" yoki "Gotting" tarkibida doimo kurashadilar. Ilohiylar ayollar sifatida kòzga tashlanadilar, bizlar òģillar esa jism sifatida "Bòlganlikli"ning yoki "Gotting"ing egalari bòlgan ravishda ulardan bir darajaga ustunmiz. Ilohiylar bizni tòliq qilib biluvchi 3challa, eshitish va kòrish, teri bilan tegish sezgilarimizni aniqlikda tòģri ishlayolmaslik sababli aniqlik bilan yaxlit inobatga olib beraolmaydilar. Xudo insonining òzligini yonida anglaydi. Lekin xudoning hayoti yoki tashqi muhiti unga teskari farishtalardan iborat bòlgani uchun insoniga odamlar orasidagi masofaning bosim chiziqlarini sezdirgan holda masxarabozlik, goblinlik yoki injiqlik qiladi. Farishtalar esa aksincha, insonini yaxshi bilayapman deb hisoblab shaxsiyatiga tegishadi yoki majozan turtkilashadi. Ruhga kelsak, u insonlar orasida vertikaliga yoki tikkasiga chiziqli yònalishlarni bildiradi. Insonlar har xil tarafga burilib qimirlaganlari uchun bu - xudo sifatida yònalishning eni sanaladi. Xudo eniga, farishtalar uzunasiga va ruh balandligiga sanalgan holda 3 òlchamdagi barcha voqea-hodisalar hisobga olinib beriladi. Bizlar insonlar, aniqroģi òģillar ilohlar cheksizligiga tartib bilan 1, 2 va 3 bòlamiz. Ular ilohlar òģillar yoki erkaklar meyoriga, teskariligiga 1, 3 va 2 bòlib tilga tushishga muvofiqdirlar. Yani tartibda birinchilik adashmasligi kerakligi inobatga olingan holda avval xudo, sòng farishta va ruh (20-60 yoshdagi, òrta yoshli ayollar) keladi.
Comments
Post a Comment