uzbek language siteenglish language site

Nima?

 

234 8:15. Demak, shunday qilib ich etimning ostidan tirishishlari, tortishuvlari va larzalari kechangi bo’lgan yozuvimga ko’ra kechqurun ko’rgan Tom and Jerry, Flaho va Luther: So’nggan quyosh nomlariga o’xshash videolarda hayotdan asosoiy qahramonlarni, Tomni, qizil Spider man ni va qoravoy bo’lsa kerak Luterni hayotdan nisbiysiz, “yeb siz”ni ya’ni bo’laklab o’rab olib ushlash orqali boshqaruvi o’z tasdig’ini topdi. Yotib tomosho qilayotgan joyimda oddiy tentirab qimirlashlarim, ahvolimga nisbatan dorining ta’siri bo’yicha tirishishlarim ya’ni gavdam holatini doimo bitta qilaolmay qo’zg’alishlarim, bari-bari shu ko’rsatuv, video, kino va multfilm-roliklarda tabiiy nusxam, jonimning o’z vakili Shohid orqali to’liq shakllarda, gavdalarda boshqa personaj, obraz qahramon Klounada tomonidan qo’zg’alishlar orqali o’rab olinib boshqarildi. Multfilmlarni hisobga olsak, Motion tween va Movie clip, alpha kanallar bosh qahramonlarni, Tom ni boshqa obrazlarning shular orqali taxlangan, aslida Klounadaning mutlfilm borliq siri bo’yicha xatti-harakatlari, - qo’zg’alishlari, g’imir-g’imirlari bilan o’rab olib boshqarishlari hisobga olingan. Roliklarda esa asosiy qahramonlar, qizil Spider Man ni Rol-ik qilish ya’ni “ikki marta o’rab olish”, 2 marotaba yaqin xatti-harakatlar bilan sayqallayverish orqali asosiy, chin ya’ni klounada yashirgan haqiqiy videoning xatti-harakatlari ikkinchi darajali parallel personajlari, Klounada tomonidan qaysi bo’laklar, orgazm uchishlari bilan boshqarilganligini, harakatga tushirilganligini ma’lum qiladi. Demak, kinolardami, roliklarda yoki multfilmlarda asosiy qahramonlar o’zlari bilan birga shu audio-videolarning aslini, parallellikning haqiqiy tarafidagisini tashiydilar, parallellikning yolg’on tomonidagi Klounada esa asosiy qahramonni asl videoda bo’lmagan xatti-haraktlar, o’zgartirishlar bilan o’rab olib chin videodagi ishlaridan chiqarmoqchi bo’lishadi. Shunday qilib ikkinchi darajali yolg’on aralash personajlar qanchalik sirli, yolg’ondakam ya’ni chin videoda bo’lmagan ishlarni qilishsa, shu harakatga o’xshatilgan o’z haqiqiy joylarini qo’zg’alib o’rab olish, yashirish va o’rinlarida ustma-ust tushish bo’yicha xatti-harakat qorishmalari, bo’laklari asosiy qahramon atrofida aylanadi uni yolg’on videoga moslashuvchan harakatga soladi. Asosiy qahramon aslida hech nima qilmay chin, ya’ni Parallellik haqiqat uchun yaratib qo’ygan videodagi rolini bajarib turaverganda, o’zimning yotgan joyimdagi holat qo’zg’alishlarim, charchoqdan tebranishlarim yoki hattoki qon urishi bilan qimirlashlarim gravitatsion nisbiysizlikda ya’ni o’zimga bo’lgan teskari nisbiylik orqali turtkilar vositasida nisbiy bo’lmagan, yagona va aloqasiz, fazodagi yolg’iz real masofa qo’shilib Shohid sifatidagi, boshqaruvidagi bosh qahramon vazifasida o’zimni ahvolimni ko’rsatayotgan, boshqarayotgan bo’ladi. Endi 20 min, demak, o’zimni boshim bosimim ijrochisi deb hisoblab, boshim, bilimim orqali nimani bilsam, hayotdan shu qaytib keladi deb turganimda, hayot qalbidan o’z boshim bosimi himoyasini sindirib kirishga uringan, Parallel Olamning taqdirchilari o’zlarining istalgancha tushunishlariga ko’ra hayotdan nisbiysiz, yolg’iz fazoda o’zimni ko’rib turib teskari turtkilash bilan o’zimni boshqarishlari, narsalarni oyog’im va boshim uzra elchilikda taqayverishlari mumkin. Endi 10 min, Demak, daqiqali endilarni vergul bilan ajratib yozishim mumkin. Har ichki qisilishimda, ichimdagilarning ichimni siqishlarida ko’zimning qarashini uzoqroqqa yo’naltirib, atrofning biron nuqtasiga nazar tashlab o’zimni hayot tomonidanligimga qo’shilaverganim sari o’zimni Iso payg’ambarga o’xshatib qiynovchi bema’niliklarni boshimga yog’dirishib garrang qilib yotishibdi. Bu – falama-fassuq, bo’qqaygan va beso’naqay, bo’qxo’rdali maqtanchoq Muhammad tarafiga o’tayotganlarga aytilgan: “Maqtanma g’oz, hunaring oz” ya’ni tanasini moq, kesim qilgan G’anining, bolakayf ozishi, hu – naringda, uyog’ing ozishni bildiradi. Endi, tartib-intizomni buzadigan Iblis yuragimga o’zini joylab olib har qanday o’zim uchun yuragimdan o’rin so’rashlarni jizg’anaklab rad etib yomonlikni haqqa o’xshab o’tkazishni bilganda, o’zim shuning ziddi o’laroq qo’tog’imni xanjar, uzun qil yoki baliq qiltig’i qilib Iblis Karobumning omiga kiraverish bo’yicha oxiriga yetib barchasini, gavdasi va ahvolini tirnab, xiralab va qiynab erkalatib ketaman. Mana hozir ham kam bo’lganiga o’xshab (qo’shimchasi mana endi yana hozir chiqdi) ichimdan yuragim ichkarisi bo’yicha kulib yotibdi. O’zim uchun aytaman, har holda uning joylashuvini topdim oxir-oqibat. O’zim teppaga ya’ni miyaga chiqayotganim sari Iblis va hamtovoqlarini yuragim ichiga surgun qilayapman. Endi, umuman olganda parallel Olam narsalari va gavdam uzra mos ravishda taqdir hamda genim barchalari yagona yaxlitlikni tashkil qilib bo’lganlarki, birontasidan nisbiylik yoki qiyosiy ishqalanish olaolmay, qayerga qarasam ko’zlarim ham qotib, so’ng (atrofni yaratishganchalik) qiynalib sudraladi. Endi, to’g’risi Iblis ustimdan va boshqalarning ham boshlaridan kulib zaybal qildiki, “men uchun yozayapsan, o’zimni ko’p yozuvingda qo’llayapsan” deya ko’ti-ko’ch-ko’roni bilan sikishtirib suykalanaverdi. Men kim haqida yozishimdan qayg’urmayman, balki muammoni ochishga harakat qilamanki, Iblis o’zimga boshimga bittgan katta muammo, balo bo’ldi. Iblisning yomon tomoni shundaki, nimani yozsam hammasini o’ziniki qilib oladi, to’g’risiga ketaverib ham o’ziniki, to’satdan chappasini yozsam ham o’ziniki va qiyosiy kinoya qilib oldinga chiqsam ham uning jilmayishi bilan yana o’ziniki bo’laveradi. Bilmadim ichimdagilarning boshqa ayol Ilohiy vakillari ham qanchalik Iblischalik qarashadiki, yozuvlarimning qaysidir tomonlaridan o’zlaricha hisob-kitoblab mana oxiri Iblisga qarshi bo’ldi deb, yoki Iblis Karobum haqida to’g’ri kelib qolsa, o’zi iljayib-jilmayib-kashshuklashib kulib yuboradi(lar). O’zimni o’zimdan ya’ni o’zimni o’zimning gavdamdan chiqarish shunchalik qiyin bo’ldimi? Yuragimga egalik qilib ham, har bir yozganlarim yoki qilgan ishimni o’z joyimdan, gavdamdan tark etish uchun ishlatganlarida ham hali beri qad-qomatimga ega chiqaolmadilar, ishlari chala. O’zimni erkak deydilar, o’zim uchun oxirgi saboq, qiynoq mahali yoki bosqich bu – ikkilanish yoki shubha bo’lib, boshqalar ya’ni ichimdagilar, Ibo’qim aralash Iblis va h.k.lar shubhamgacha kalaka qilib yetib kelishadi, ammo “e, - r ya’ni O’ylovim erish”ishiga hech kim aralashaolmaydi. Shubhamgacha barchani yetaklab kuzatganimdan so’ng, yomonliklari maksimalini bilganimdan keyin o’zimcha hammasini bilganga, ichimdan gapirganga chiqarib erib yotaveraman. Endi chamamda gavdamning quyi qismlarining silkinishi, qimirlashlari bo’yicha boshimdan tuyg’uli Ilohlar tomonlama bosim bilan (shu Ilohlarning) o’zlarining AQSh lik xaloyiqlari yakkagina o’zim bilan dirrilayotganliklarini ko’rib, shu dirrilashdan ya’ni aniq bir joyga, o’ringa ko’pchilikning sig’dirilishidan o’zimni alohida ko’rib, olib chiqib qandaydir sikish, bir joyga o’chakishib, urinib tiqilishga xos aybdorlikni boshimga ilib, gunohkor sifatida Ruhan qiynab, dakki berib yotishadi. Endi nima ham derdim, Komissiyadan o’tganimdan beri taqdiriy Ilohlar, rusalkalar ham, asosan 7 dagi Alisani sezsamki, u barcha bo’lib turgan ishlarimizga, devonalik parallelligidagi chinakam hammadan ya’ni o’rtachadan ko’ra yaxshilanishimga hamkorlik qilmoqda. Ularning ya’ni Rusalkalarning aralashuvi Iblisni sal cheklab qo’ymoqda, o’zimni qo’llab-quvvatlab va yozuvlarimni yozaverishimga urg’u qaratib, halaqitlardan forig’ qilib, kerak bo’lsa o’zlarining ko’tliklari sirasidan narsalarni bir to’la aylanishdan ko’proq aylanib kelib o’tkazishlarini o’zimga moslash harakatlari ham sezilmay qolmaydi. Zero haligacha gen va taqdir bo’lib ikki qavslarga ya’ni “()” o’xshab turishimiz sababli asosan boshim va oyoqlarim ostidan tegadigan yoki taqalishi mumkin bo’lgan Rusalkalarning narsalari teridan asablarimni tashqariga tortayotganga o’xshardi. Zotan men har doim bu – taqdirning ko’tligi deb vujudim bilan bilib-bildirib yurishim kerakligi so’ralmoqdaga o’xshaydi. Albatta, Rusalkalarning, Alisaning og’irligi ham shundaki, ichimdagi ongimda gaplarimni kesib, bo’lib o’zimga keskin burilishli og’irlikni tashlayotganda yana shu gaplar bo’yicha narsalarni ko’tlik bilan paydo qilib asablarimga tegadi. Go’yoki men qo’tog’imni, Shohidni hurmat qilib yaxshi ko’rsam, asrasam, Alisa omi bilan kurashadi, unga nafrat o’ti bilan boqadi. Endi 11:09. Ushbu https://medium.com/predict/what-is-quantum-physics-what-you-need-to-know-41a30d2b48d5 maqoladan bilishimcha Maxwell bo’yicha o’zim maksimum yaxshigina hamda Nuclear Magnetic Resonance bo’ylab o’zimga atrofimdagi yurganlarning muntazam magnit hududidagi ta’sirlashuvi obyekti bo’libman (vsyo prochem, o’qiganlarim orasida). Xo’sh, shularni qanday tushunish kerak, nega muncha ko’p ta’sir va alohidalik, tuyg’ularning va boshqaruvning har bir insonning o’ziga berib qo’yilganligi kuchi qani desangiz, men hayotimdan baribir bularni ya’ni shunday ta’sirlashuvlarni, to’lqin radiatsiyasi yoki to’liq-badanli jism aloqalariga sezuvchanlikni majburan kuttirilaverib o’rganib qolganman! Ushbu https://ww-article-cache-1.s3.amazonaws.com/en/Nuclear_magnetic_resonance iqtibosdagi, linkdagi, kelingki saytini nazarga olib aytsak ham, bu – thesis statement, boshlang’ich paragrafdagi birinchi gap: “Nuclear magnetic resonance (NMR) is a physical phenomenon in which nuclei in a strong constant magnetic field are perturbed by a weak oscillating magnetic field (in the near field[1]) and respond by producing an electromagnetic signal with a frequency characteristic of the magnetic field at the nucleus.”dan xulosa qilib aytsak hamki, nucleon (/nyu:klion/) lardagi proton va neytronlar, yoki umuman nuclei, nucleon lar ya’ni nuklonlar (“baribir Dunyolar ketma-ketligiga tiz cho’kuvchilar”) sifatida o’zim kuchli o’zgarmas magnitli joyda kuchsiz tebranuvchan magnit maydoni bo’yicha tinchimni buzilishiga yo’l qo’ymoqdaman va nuklonni ya’ni o’zimni o’rab olgan magnit maydonning tebranish xarakteristikasi, tabiati bilan elektromagnit signal ishlab chiqarish orqali javob berayapman. Demak, Klounadaga javobim shuki, o’zimni o’rab olgan magnit maydonlari bu – gavda massalari tebranishlari xarakteristikasi, tavsiflanishini, tabiatini qandaydir aloqalarda bilib turganga o’xshab, shu tavsiflanishga elektromagnit ya’ni ovoz orqali gapli signallar chiqarish bilan qo’limdan kelgancha tenglashtirish qilaman. Mana, ko’rib turganingizga o’xshab, kim qaysi tarafdaligi oddiygina qilib ilm-fanda, fizika maqolasida yozib qo’yilgan. Demak, boyagi mavzularimda, maqolalarimda yozib aytganimga o’xshab, bu – Shobi, Mustabid va boshqa Klounadani (mana hozir enam qarag’ayni) narigi xona, zal devorlaridan shu devorlari, pol-potoloklarini jonli, tirik va haqiqat tarafida orlilar bilan aloqalaridan olib ushlab turishlari bo’ylab tasavvur nazdim orqali ko’raman. Endi, hali hech e’tibor bermagan bo’lib chiqayapman, shuki – matematika darsliklarimda birlashgan tasodifiy funksiyalarni yaratish o’rgatilmagan bo’lib, endi bilsamki, istalgan chizmachilik, kompyuterdagi (Flash va boshqa grafikaviy) dasturlarda har xil chizmalar uchun har xil mos funksiyalarini topib bilish, qo’shib borish mumkin. Masalan (o’zim ham endigina hozirdan tasavvur qilib borayapman), parabola chizmali kvadrat funksiyaning qayeridandir to’g’ri chiziq o’tkazilsin deylik. Shu to’g’ri chiziqning x va y nuqtalari, kesishuv joyi aniq bo’lgani uchun hamda ikki nuqtadan bitta to’g’ri chiziq o’tkazish mumkinligi qonun-qoidasiga, teoremasiga asosan ikki hadli sistema qilib, to’g’ri chiziqning k (qayishish burchagi) va b (Oy bo’yicha balandligini) topish orqali chiziqli funksiyasini aniqlash mumkin. https://mathculus.com/types-of-functions/ qo’shimcha ma’lumot uchun. Endi demak, boyagi grafamizga, chizmamizga logarifmli funksiyani ham qo’shaylik, endi xayol bilan hisoblab bilishimcha, har bir funksiyalarimizning erkin o’zgaruvchilari shu yig’indili funksiyalar jamlanmasida o’z shartiga ko’ra istalgancha (-∞, +∞ gacha) bo’lishi mumkin bo’lib, logarifmli funksiyamiz faqatgina to’g’ri chiziq bilan ta’sirlashsa ham buni qo’shish bilan funksiyalar orasiga joylashtirsak bo’ladi. Demak, oddiygina qaralgan ravishdagi funksiyalarning erkli o’zgaruvchisi, X i qiymati +, - cheksizliklarga borib kelib, grafani ya’ni chizmachilikni chizavergani sari barcha funksiyalar birgalikda ya’ni bitta x qiymati uchun 2 ta y qiymati bo’lib chizilaverishi mumkin. Qo’shish degani shu o’zi, deyishdi ichimdagilar. Endi shu bilan yana bog’lashdiki, demak (o’ylab qarasam), oldinroq rejalashtirib yozmoqchi bo’lib kelgan gapimni olsak, - ichimdagilar bilan tashqi klounadaning farqi shundaki, ichimdagilar Insonlar va Klounada parallel qo’yilgan kinoyasining insonlar bitta yetaolmay qolgan va klounlarning ustunligi tarafida bo’lsalar, tashqaridagi Klounada shu kinoya, istehzoning insonlar yengadigan, parallel cheksiz chiziqda bitta nuqtaga ustun tomonida turishadi. Shuning uchun ichimda tashqi klounadaning o’zimni bezor qilaverishiga qarshi qaratilib topgan gapimni ichimdagilar Klounada yuzasidan to’g’ri topishsalar ham, tashqaridagi ya’ni hayotdagi klounlarning, tabiiy nusxalarning ya’ni Klounadaning o’zlari butun Jahon inson Dunyoqarashi, kuzatuvi (har biri o’z originalining xarakteriga ko’ra) bo’yicha qabul qilaveradi. Endi, demak, umuman ichimdagilar o’zingni maqtayapsan, biliming ichida bizni qisib o’zingni ko’rsatayapsan degan qabilida turganliklari uchun shuni yozmoqchimanki, baribir grafikli dasturlarimni to’g’ri tushunishim uchun chizmalarning chizilishi funksiyalarga borib taqalishini to’g’ri hal qilishim kerak. Demak, hozir allaqachon shu burilishga xos grafali, chizmali funksiyalarimizning burulish, aylanishli yoki yoysimon o’zgarishlari nimalarga bog’liq bo’ladi desangiz, bu – funksiyaning berilishidagi o’zgarmas sonlarga, erkin agentlarga bog’liq. Masalan, kvadrat funksiya uchun (ax^2+bx+c) “a” o’zgarmas karralisi, erkin soni parabolaning qanchalik tezlanishli cho’zilishiga javob bersa, “b” erkin soni, ma’lum ko’paytuvchisi parabolaning qo’shimcha o’sish tezligini hisobga oladi, “c” esa OY da qayerdan boshlanishini belgilaydi. Shularning hammasi pen tool bilan nuqtani tortib burilishli chiziq yasashda aylanma, yoysimonlik yoki burilishga xos aniq bir formulani qaysidir uzilishgacha olib berishi mumkin. Demak, chamamda bu ham anchadan beri endi qayta ma’lum bo’layaptiki, ax^2 da o’zgarmas son ko’paytuvchi tezlanishni berishi uchun o’sib yoki kamayib borayotgan, erkin o’zgarayotgan x takroran yana noma’lum x ga, qanchalik oldinga ma’lum bo’lmagan ravishda siljishga ko’paytirilayapti. Zero shuning uchun ham x^2 ning hosilasini 2x deydilar, ya’ni x^2 (x2) bo’yicha x larning bittadan oshishi, qo’shilishi tezlanish bo’lib hisobga olinayapti. Endi 17:12. Stol ustiga moslashtirilib ishlaydigan kompyuterim ham Stack Overflow ga uchradi. Core I-3 protsessorli, 16 GB RAM li nastolni’y kompyuter birginagina (o’chgan holatidan) yonib, dasturni (CS:GO) ni ochaolmay vaqtimni o’g’irlash bilan ovvora. https://yandex.ru/search/?text=what+is+stack+overflow&clid=2100784-306&win=301&lr=191894 URL ning o’ng tomonidan qisqacha yoki https://stackoverflow.com/questions/1110138/what-is-a-stack-overflow link dan to’liq o’zini ko’rib Stack Overflow haqida ma’lumot olishingiz mumkin. Xullas qilib aytganda, Stackoverflow oddiygina ishlab chiqaruvchi funksiyalarning yo’naltirgan, chiqargan funksiyalari, ya’ni sabrutinlar (funksiyalarga bo’lgan yo’llanmalar, yo’nalish chiziqlari)ning o’zini ishlab chiqqan, buyruq bergan funksiya joyiga, adresiga qaytib borish uchun egallayotgan RAM i ya’ni tezkor xotirasi hisoblanadi. Endi, demak, dadamning klounlariga To’xtamishevaning tasidan olib ko’p deyman, tabiiy nusxali enamga esa Masurovdan surxa(y)lim (podxolim, xomtama) deyman, so’ng Kloun Jo’raqulovaga suramaqosh deyman.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?