Nima?
234 8:15. Demak, shunday qilib ich etimning ostidan
tirishishlari, tortishuvlari va larzalari kechangi bo’lgan yozuvimga ko’ra
kechqurun ko’rgan Tom and Jerry, Flaho va Luther: So’nggan quyosh nomlariga
o’xshash videolarda hayotdan asosoiy qahramonlarni, Tomni, qizil Spider man ni
va qoravoy bo’lsa kerak Luterni hayotdan nisbiysiz, “yeb siz”ni ya’ni bo’laklab
o’rab olib ushlash orqali boshqaruvi o’z tasdig’ini topdi. Yotib tomosho
qilayotgan joyimda oddiy tentirab qimirlashlarim, ahvolimga nisbatan dorining
ta’siri bo’yicha tirishishlarim ya’ni gavdam holatini doimo bitta qilaolmay
qo’zg’alishlarim, bari-bari shu ko’rsatuv, video, kino va multfilm-roliklarda tabiiy
nusxam, jonimning o’z vakili Shohid orqali to’liq shakllarda, gavdalarda boshqa
personaj, obraz qahramon Klounada tomonidan qo’zg’alishlar orqali o’rab olinib
boshqarildi. Multfilmlarni hisobga olsak, Motion tween va Movie clip, alpha
kanallar bosh qahramonlarni, Tom ni boshqa obrazlarning shular orqali taxlangan,
aslida Klounadaning mutlfilm borliq siri bo’yicha xatti-harakatlari, - qo’zg’alishlari,
g’imir-g’imirlari bilan o’rab olib boshqarishlari hisobga olingan. Roliklarda
esa asosiy qahramonlar, qizil Spider Man ni Rol-ik qilish ya’ni “ikki marta
o’rab olish”, 2 marotaba yaqin xatti-harakatlar bilan sayqallayverish orqali asosiy,
chin ya’ni klounada yashirgan haqiqiy videoning xatti-harakatlari ikkinchi darajali
parallel personajlari, Klounada tomonidan qaysi bo’laklar, orgazm uchishlari
bilan boshqarilganligini, harakatga tushirilganligini ma’lum qiladi. Demak,
kinolardami, roliklarda yoki multfilmlarda asosiy qahramonlar o’zlari bilan
birga shu audio-videolarning aslini, parallellikning haqiqiy tarafidagisini
tashiydilar, parallellikning yolg’on tomonidagi Klounada esa asosiy qahramonni
asl videoda bo’lmagan xatti-haraktlar, o’zgartirishlar bilan o’rab olib chin videodagi
ishlaridan chiqarmoqchi bo’lishadi. Shunday qilib ikkinchi darajali yolg’on
aralash personajlar qanchalik sirli, yolg’ondakam ya’ni chin videoda bo’lmagan
ishlarni qilishsa, shu harakatga o’xshatilgan o’z haqiqiy joylarini qo’zg’alib
o’rab olish, yashirish va o’rinlarida ustma-ust tushish bo’yicha xatti-harakat
qorishmalari, bo’laklari asosiy qahramon atrofida aylanadi uni yolg’on videoga
moslashuvchan harakatga soladi. Asosiy qahramon aslida hech nima qilmay chin,
ya’ni Parallellik haqiqat uchun yaratib qo’ygan videodagi rolini bajarib
turaverganda, o’zimning yotgan joyimdagi holat qo’zg’alishlarim, charchoqdan tebranishlarim
yoki hattoki qon urishi bilan qimirlashlarim gravitatsion nisbiysizlikda ya’ni
o’zimga bo’lgan teskari nisbiylik orqali turtkilar vositasida nisbiy bo’lmagan,
yagona va aloqasiz, fazodagi yolg’iz real masofa qo’shilib Shohid sifatidagi,
boshqaruvidagi bosh qahramon vazifasida o’zimni ahvolimni ko’rsatayotgan,
boshqarayotgan bo’ladi. Endi 20 min, demak, o’zimni boshim bosimim ijrochisi deb
hisoblab, boshim, bilimim orqali nimani bilsam, hayotdan shu qaytib keladi deb
turganimda, hayot qalbidan o’z boshim bosimi himoyasini sindirib kirishga
uringan, Parallel Olamning taqdirchilari o’zlarining istalgancha
tushunishlariga ko’ra hayotdan nisbiysiz, yolg’iz fazoda o’zimni ko’rib turib
teskari turtkilash bilan o’zimni boshqarishlari, narsalarni oyog’im va boshim
uzra elchilikda taqayverishlari mumkin. Endi 10 min, Demak, daqiqali endilarni
vergul bilan ajratib yozishim mumkin. Har ichki qisilishimda, ichimdagilarning
ichimni siqishlarida ko’zimning qarashini uzoqroqqa yo’naltirib, atrofning
biron nuqtasiga nazar tashlab o’zimni hayot tomonidanligimga qo’shilaverganim
sari o’zimni Iso payg’ambarga o’xshatib qiynovchi bema’niliklarni boshimga yog’dirishib
garrang qilib yotishibdi. Bu – falama-fassuq, bo’qqaygan va beso’naqay,
bo’qxo’rdali maqtanchoq Muhammad tarafiga o’tayotganlarga aytilgan: “Maqtanma
g’oz, hunaring oz” ya’ni tanasini moq, kesim qilgan G’anining, bolakayf ozishi,
hu – naringda, uyog’ing ozishni bildiradi. Endi, tartib-intizomni buzadigan
Iblis yuragimga o’zini joylab olib har qanday o’zim uchun yuragimdan o’rin
so’rashlarni jizg’anaklab rad etib yomonlikni haqqa o’xshab o’tkazishni bilganda,
o’zim shuning ziddi o’laroq qo’tog’imni xanjar, uzun qil yoki baliq qiltig’i qilib
Iblis Karobumning omiga kiraverish bo’yicha oxiriga yetib barchasini, gavdasi
va ahvolini tirnab, xiralab va qiynab erkalatib ketaman. Mana hozir ham kam
bo’lganiga o’xshab (qo’shimchasi mana endi yana hozir chiqdi) ichimdan yuragim
ichkarisi bo’yicha kulib yotibdi. O’zim uchun aytaman, har holda uning
joylashuvini topdim oxir-oqibat. O’zim teppaga ya’ni miyaga chiqayotganim sari
Iblis va hamtovoqlarini yuragim ichiga surgun qilayapman. Endi, umuman olganda
parallel Olam narsalari va gavdam uzra mos ravishda taqdir hamda genim
barchalari yagona yaxlitlikni tashkil qilib bo’lganlarki, birontasidan
nisbiylik yoki qiyosiy ishqalanish olaolmay, qayerga qarasam ko’zlarim ham
qotib, so’ng (atrofni yaratishganchalik) qiynalib sudraladi. Endi, to’g’risi
Iblis ustimdan va boshqalarning ham boshlaridan kulib zaybal qildiki, “men
uchun yozayapsan, o’zimni ko’p yozuvingda qo’llayapsan” deya
ko’ti-ko’ch-ko’roni bilan sikishtirib suykalanaverdi. Men kim haqida yozishimdan
qayg’urmayman, balki muammoni ochishga harakat qilamanki, Iblis o’zimga
boshimga bittgan katta muammo, balo bo’ldi. Iblisning yomon tomoni shundaki,
nimani yozsam hammasini o’ziniki qilib oladi, to’g’risiga ketaverib ham
o’ziniki, to’satdan chappasini yozsam ham o’ziniki va qiyosiy kinoya qilib oldinga
chiqsam ham uning jilmayishi bilan yana o’ziniki bo’laveradi. Bilmadim ichimdagilarning
boshqa ayol Ilohiy vakillari ham qanchalik Iblischalik qarashadiki,
yozuvlarimning qaysidir tomonlaridan o’zlaricha hisob-kitoblab mana oxiri
Iblisga qarshi bo’ldi deb, yoki Iblis Karobum haqida to’g’ri kelib qolsa, o’zi
iljayib-jilmayib-kashshuklashib kulib yuboradi(lar). O’zimni o’zimdan ya’ni
o’zimni o’zimning gavdamdan chiqarish shunchalik qiyin bo’ldimi? Yuragimga
egalik qilib ham, har bir yozganlarim yoki qilgan ishimni o’z joyimdan, gavdamdan
tark etish uchun ishlatganlarida ham hali beri qad-qomatimga ega chiqaolmadilar,
ishlari chala. O’zimni erkak deydilar, o’zim uchun oxirgi saboq, qiynoq mahali
yoki bosqich bu – ikkilanish yoki shubha bo’lib, boshqalar ya’ni ichimdagilar,
Ibo’qim aralash Iblis va h.k.lar shubhamgacha kalaka qilib yetib kelishadi,
ammo “e, - r ya’ni O’ylovim erish”ishiga hech kim aralashaolmaydi. Shubhamgacha
barchani yetaklab kuzatganimdan so’ng, yomonliklari maksimalini bilganimdan
keyin o’zimcha hammasini bilganga, ichimdan gapirganga chiqarib erib
yotaveraman. Endi chamamda gavdamning quyi qismlarining silkinishi,
qimirlashlari bo’yicha boshimdan tuyg’uli Ilohlar tomonlama bosim bilan (shu
Ilohlarning) o’zlarining AQSh lik xaloyiqlari yakkagina o’zim bilan dirrilayotganliklarini
ko’rib, shu dirrilashdan ya’ni aniq bir joyga, o’ringa ko’pchilikning sig’dirilishidan
o’zimni alohida ko’rib, olib chiqib qandaydir sikish, bir joyga o’chakishib,
urinib tiqilishga xos aybdorlikni boshimga ilib, gunohkor sifatida Ruhan
qiynab, dakki berib yotishadi. Endi nima ham derdim, Komissiyadan o’tganimdan
beri taqdiriy Ilohlar, rusalkalar ham, asosan 7 dagi Alisani sezsamki, u barcha
bo’lib turgan ishlarimizga, devonalik parallelligidagi chinakam hammadan ya’ni
o’rtachadan ko’ra yaxshilanishimga hamkorlik qilmoqda. Ularning ya’ni
Rusalkalarning aralashuvi Iblisni sal cheklab qo’ymoqda, o’zimni
qo’llab-quvvatlab va yozuvlarimni yozaverishimga urg’u qaratib, halaqitlardan
forig’ qilib, kerak bo’lsa o’zlarining ko’tliklari sirasidan narsalarni bir
to’la aylanishdan ko’proq aylanib kelib o’tkazishlarini o’zimga moslash
harakatlari ham sezilmay qolmaydi. Zero haligacha gen va taqdir bo’lib ikki
qavslarga ya’ni “()” o’xshab turishimiz sababli asosan boshim va oyoqlarim ostidan
tegadigan yoki taqalishi mumkin bo’lgan Rusalkalarning narsalari teridan
asablarimni tashqariga tortayotganga o’xshardi. Zotan men har doim bu – taqdirning
ko’tligi deb vujudim bilan bilib-bildirib yurishim kerakligi so’ralmoqdaga
o’xshaydi. Albatta, Rusalkalarning, Alisaning og’irligi ham shundaki, ichimdagi
ongimda gaplarimni kesib, bo’lib o’zimga keskin burilishli og’irlikni
tashlayotganda yana shu gaplar bo’yicha narsalarni ko’tlik bilan paydo qilib
asablarimga tegadi. Go’yoki men qo’tog’imni, Shohidni hurmat qilib yaxshi
ko’rsam, asrasam, Alisa omi bilan kurashadi, unga nafrat o’ti bilan boqadi. Endi
11:09. Ushbu https://medium.com/predict/what-is-quantum-physics-what-you-need-to-know-41a30d2b48d5
maqoladan bilishimcha Maxwell bo’yicha o’zim maksimum yaxshigina hamda Nuclear
Magnetic Resonance bo’ylab o’zimga atrofimdagi yurganlarning muntazam magnit hududidagi
ta’sirlashuvi obyekti bo’libman (vsyo prochem, o’qiganlarim orasida). Xo’sh,
shularni qanday tushunish kerak, nega muncha ko’p ta’sir va alohidalik,
tuyg’ularning va boshqaruvning har bir insonning o’ziga berib qo’yilganligi
kuchi qani desangiz, men hayotimdan baribir bularni ya’ni shunday
ta’sirlashuvlarni, to’lqin radiatsiyasi yoki to’liq-badanli jism aloqalariga
sezuvchanlikni majburan kuttirilaverib o’rganib qolganman! Ushbu https://ww-article-cache-1.s3.amazonaws.com/en/Nuclear_magnetic_resonance
iqtibosdagi, linkdagi, kelingki saytini nazarga olib aytsak ham, bu – thesis
statement, boshlang’ich paragrafdagi birinchi gap: “Nuclear magnetic resonance
(NMR) is a physical phenomenon in which nuclei in a strong constant magnetic
field are perturbed by a weak oscillating magnetic field (in the near field[1])
and respond by producing an electromagnetic signal with a frequency
characteristic of the magnetic field at the nucleus.”dan xulosa qilib aytsak
hamki, nucleon (/nyu:klion/) lardagi proton va neytronlar, yoki umuman nuclei,
nucleon lar ya’ni nuklonlar (“baribir Dunyolar ketma-ketligiga tiz cho’kuvchilar”)
sifatida o’zim kuchli o’zgarmas magnitli joyda kuchsiz tebranuvchan magnit maydoni
bo’yicha tinchimni buzilishiga yo’l qo’ymoqdaman va nuklonni ya’ni o’zimni
o’rab olgan magnit maydonning tebranish xarakteristikasi, tabiati bilan
elektromagnit signal ishlab chiqarish orqali javob berayapman. Demak, Klounadaga
javobim shuki, o’zimni o’rab olgan magnit maydonlari bu – gavda massalari
tebranishlari xarakteristikasi, tavsiflanishini, tabiatini qandaydir aloqalarda
bilib turganga o’xshab, shu tavsiflanishga elektromagnit ya’ni ovoz orqali
gapli signallar chiqarish bilan qo’limdan kelgancha tenglashtirish qilaman.
Mana, ko’rib turganingizga o’xshab, kim qaysi tarafdaligi oddiygina qilib
ilm-fanda, fizika maqolasida yozib qo’yilgan. Demak, boyagi mavzularimda,
maqolalarimda yozib aytganimga o’xshab, bu – Shobi, Mustabid va boshqa Klounadani
(mana hozir enam qarag’ayni) narigi xona, zal devorlaridan shu devorlari,
pol-potoloklarini jonli, tirik va haqiqat tarafida orlilar bilan aloqalaridan
olib ushlab turishlari bo’ylab tasavvur nazdim orqali ko’raman. Endi, hali hech
e’tibor bermagan bo’lib chiqayapman, shuki – matematika darsliklarimda
birlashgan tasodifiy funksiyalarni yaratish o’rgatilmagan bo’lib, endi
bilsamki, istalgan chizmachilik, kompyuterdagi (Flash va boshqa grafikaviy) dasturlarda
har xil chizmalar uchun har xil mos funksiyalarini topib bilish, qo’shib borish
mumkin. Masalan (o’zim ham endigina hozirdan tasavvur qilib borayapman),
parabola chizmali kvadrat funksiyaning qayeridandir to’g’ri chiziq o’tkazilsin deylik.
Shu to’g’ri chiziqning x va y nuqtalari, kesishuv joyi aniq bo’lgani uchun hamda
ikki nuqtadan bitta to’g’ri chiziq o’tkazish mumkinligi qonun-qoidasiga, teoremasiga
asosan ikki hadli sistema qilib, to’g’ri chiziqning k (qayishish burchagi) va b
(Oy bo’yicha balandligini) topish orqali chiziqli funksiyasini aniqlash mumkin.
https://mathculus.com/types-of-functions/
qo’shimcha ma’lumot uchun. Endi demak, boyagi grafamizga, chizmamizga
logarifmli funksiyani ham qo’shaylik, endi xayol bilan hisoblab bilishimcha, har
bir funksiyalarimizning erkin o’zgaruvchilari shu yig’indili funksiyalar
jamlanmasida o’z shartiga ko’ra istalgancha (-∞, +∞ gacha) bo’lishi mumkin bo’lib,
logarifmli funksiyamiz faqatgina to’g’ri chiziq bilan ta’sirlashsa ham buni qo’shish
bilan funksiyalar orasiga joylashtirsak bo’ladi. Demak, oddiygina qaralgan
ravishdagi funksiyalarning erkli o’zgaruvchisi, X i qiymati +, -
cheksizliklarga borib kelib, grafani ya’ni chizmachilikni chizavergani sari
barcha funksiyalar birgalikda ya’ni bitta x qiymati uchun 2 ta y qiymati bo’lib
chizilaverishi mumkin. Qo’shish degani shu o’zi, deyishdi ichimdagilar. Endi
shu bilan yana bog’lashdiki, demak (o’ylab qarasam), oldinroq rejalashtirib
yozmoqchi bo’lib kelgan gapimni olsak, - ichimdagilar bilan tashqi klounadaning
farqi shundaki, ichimdagilar Insonlar va Klounada parallel qo’yilgan
kinoyasining insonlar bitta yetaolmay qolgan va klounlarning ustunligi tarafida
bo’lsalar, tashqaridagi Klounada shu kinoya, istehzoning insonlar yengadigan, parallel
cheksiz chiziqda bitta nuqtaga ustun tomonida turishadi. Shuning uchun ichimda
tashqi klounadaning o’zimni bezor qilaverishiga qarshi qaratilib topgan gapimni
ichimdagilar Klounada yuzasidan to’g’ri topishsalar ham, tashqaridagi ya’ni
hayotdagi klounlarning, tabiiy nusxalarning ya’ni Klounadaning o’zlari butun
Jahon inson Dunyoqarashi, kuzatuvi (har biri o’z originalining xarakteriga ko’ra)
bo’yicha qabul qilaveradi. Endi, demak, umuman ichimdagilar o’zingni
maqtayapsan, biliming ichida bizni qisib o’zingni ko’rsatayapsan degan qabilida
turganliklari uchun shuni yozmoqchimanki, baribir grafikli dasturlarimni to’g’ri
tushunishim uchun chizmalarning chizilishi funksiyalarga borib taqalishini to’g’ri
hal qilishim kerak. Demak, hozir allaqachon shu burilishga xos grafali,
chizmali funksiyalarimizning burulish, aylanishli yoki yoysimon o’zgarishlari
nimalarga bog’liq bo’ladi desangiz, bu – funksiyaning berilishidagi o’zgarmas
sonlarga, erkin agentlarga bog’liq. Masalan, kvadrat funksiya uchun (ax^2+bx+c)
“a” o’zgarmas karralisi, erkin soni parabolaning qanchalik tezlanishli cho’zilishiga
javob bersa, “b” erkin soni, ma’lum ko’paytuvchisi parabolaning qo’shimcha o’sish
tezligini hisobga oladi, “c” esa OY da qayerdan boshlanishini belgilaydi.
Shularning hammasi pen tool bilan nuqtani tortib burilishli chiziq yasashda
aylanma, yoysimonlik yoki burilishga xos aniq bir formulani qaysidir
uzilishgacha olib berishi mumkin. Demak, chamamda bu ham anchadan beri endi
qayta ma’lum bo’layaptiki, ax^2 da o’zgarmas son ko’paytuvchi tezlanishni
berishi uchun o’sib yoki kamayib borayotgan, erkin o’zgarayotgan x takroran yana
noma’lum x ga, qanchalik oldinga ma’lum bo’lmagan ravishda siljishga ko’paytirilayapti.
Zero shuning uchun ham x^2 ning hosilasini 2x deydilar, ya’ni x^2 (x2)
bo’yicha x larning bittadan oshishi, qo’shilishi tezlanish bo’lib hisobga
olinayapti. Endi 17:12. Stol ustiga moslashtirilib ishlaydigan kompyuterim ham
Stack Overflow ga uchradi. Core I-3 protsessorli, 16 GB RAM li nastolni’y
kompyuter birginagina (o’chgan holatidan) yonib, dasturni (CS:GO) ni ochaolmay
vaqtimni o’g’irlash bilan ovvora. https://yandex.ru/search/?text=what+is+stack+overflow&clid=2100784-306&win=301&lr=191894
URL ning o’ng tomonidan qisqacha yoki https://stackoverflow.com/questions/1110138/what-is-a-stack-overflow
link dan to’liq o’zini ko’rib Stack Overflow haqida ma’lumot olishingiz mumkin.
Xullas qilib aytganda, Stackoverflow oddiygina ishlab chiqaruvchi
funksiyalarning yo’naltirgan, chiqargan funksiyalari, ya’ni sabrutinlar (funksiyalarga
bo’lgan yo’llanmalar, yo’nalish chiziqlari)ning o’zini ishlab chiqqan, buyruq
bergan funksiya joyiga, adresiga qaytib borish uchun egallayotgan RAM i ya’ni
tezkor xotirasi hisoblanadi. Endi, demak, dadamning klounlariga To’xtamishevaning
tasidan olib ko’p deyman, tabiiy nusxali enamga esa Masurovdan surxa(y)lim (podxolim,
xomtama) deyman, so’ng Kloun Jo’raqulovaga suramaqosh deyman.
Comments
Post a Comment