uzbek language siteenglish language site

Nima bu o'zi xo'sh

 

257. Endi ilohiylar, ha, demak, shu ilohiylar haqida bir necha gapimizni ilohiyiga xosdalanib ham hangu mang bo’lmasdan endi shu tarzning berilishida yozaveraylik. Ilohiylar o’zlari 3 tagina sanalishadiki asti qo’yaturing. Boz ustiga mening shu Ibrohim uchun 4 yasharligiga yetib, bo’ynimga 4-avlodni olib bilaverishimga xosdalanib o’tayotgan bahsli vaziyatli vaqtlarimizga xos ularning bir-birovlarining o’rnilariga kelib qolayotganliklari ma’lum va mashhur deb olayozdik hamki xo’p bo’pti. Ilohiylarni aniqlashning oddiy yo’li bu bir-birlariga qayta va qayta teskari bo’lib keyingisiga o’tishi orqali ifodalashga qodirlashuvimiz sanaladi. Mana shu ma’lumotlar almashinuvi yoki yolg’ondanligi, internetdagi va boshqa axborotlar va yangiliklar faqatgina har bir kishining o’ziga xosdalab farqli qilib beriladi deya yurganimizda, o’zi tomonidan tanishiladi deb hisoblaganimizda shuni kelingki, bilimning ya’ni ongning (bu 4 raqami) ishlashi aqlning (bu 3 raqami) ishlashi bilan almashinish ya’ni 5 raqamiga o’tishida go’yoki bilimning parallel katta-katta ma’lumotlari, internet axborotlari aql tezligidagi ishlashga, ko’rish va aniqlashtirib tegishli amallarga xos to’ppa-to’g’ri kelib qolishli tarziga kirib olib tez-tez bir-birovining ustida, tenglamasida yolg’ondan, ko’zboylag’ichli almashtirilaveradimi, ha. Ilohiylarda ya’ni, Iblisning 3 raqamidaligiga, Ruhning esa 4 ligida va Farishtaning 5 ligida 4 uchun 5 ham yana 3 sifatida, 3 ga 4 raqami 5 dagi Farishta bo’lib, va 5 ga 3 esa 4 yoki Ruh bo’lib berishidagi raqamlarning oddiygina ikkita teskariliklarini yoki kollinearliklarini davom ettiraverish hisobga tushadi. Masalan, bugun havo bizlarda quyoshli, bulutsiz deyilsa qaysidir ishonchli (internetdagi) manbalarda yoki o’zimizning shundoqqina ko’rib turgan osmonimizda bir-birovimizning suhbatimizda hamki, aslida shu havo bulutli yoki yomg’irli, hatto qorli ham bo’lishi mumkinligini bilsangiz yetarli xo’p. Zero siz bulutsiz yoki quyoshli ochiq ob-havoni parallellik bo’yicha aqlga xos almashinishli ravishda bulutli, yomg’irli deya qabul qilayotganligingiz ma’lum va mashhur xo’p. Qaysi ko’p ishonchliroq va kuchliroq bo’lsa, shunisi bo’laturaveradiki, endi men ham o’zimga kelib, o’zimga shunday bo’lib kelganliklarini tushunib asti qo’yavering deyaverayin xo’sh. Yana masalan, oq mashina o’tib qaytdi deb turganimizda birov shuni ko’k deya bildirivorsaki, agar shu ko’kligiga ishonch bo’lishi yoki g’oliblik sodir etilishi bo’lsa, shu mashinani ham ko’k deya ko’rmasak ham, baholab ketaveramiz, balki shu ko’rishimiz bo’ladiki, anig’i bu. Haqqoniy yoki jismli ham, bildirilishli kuchga ega yoki yozuvli, og’zaki ma’lumotlarning ham kuchlisi yengaveradi, kuchsizi qolib ketaveradi degani shuki xo’sh bo’pti. Daydi o’q yetib keldi, tegdi deydilar-u, shunga o’xshash. Shuni orqadagi reklamamdagi bir dasturim ichidagi oynada o’q otishli ishlovlariga xosdalanib ko’rib yotganim uchun yozdimmi ha, zero bu ma’lumotning o’zi ya’ni reklamadagi xabar tenglik bo’yicha parallel ishqalanishsiz ham ko’rilib, o’zimning ichki quvvatim, ovqatlantirilganlikka xos kuch olishim bo’yicha menga muvofiqlashtirilgan, yozuvimning isboti bo’lish uchun chiqdimi ya’ni Dunyodagi qaysidir Gotli manzillardan yetkazilishi sodir etilayaptiki xo’p shu. Men bu yerda kuchlimi, mening yozganim kuchli va demak, qanday kuchli bo’lib yursam, shunga xos ma’lumotli ishlovlar va tomoshalar, qiy-chuv rusumidagi ishlashlarimizga xosdalanuvlar ham bo’lishi turgan gapki xo’p bo’pti. Ishonchimgacha borgan tuyg’uli, aqlan va ruhan kuchim bo’lishi ishonchim bilan barcha ma’lumotlarni o’ziga xosdalab, o’girib haqiqiy borliqda ham boshqa axborotli manbalarda ham yo’qdan-bor va vahiylikdan keltirib qo’yaverganligi hisob-kitoblarimiz samaralari qatorasidan o’rin olganligi bo’lsin xo’sh. Demak, mana shu bular, birinchisi o’zimning kuchim va qudratim, ovqatdan olishga xos energiyam bilan aytuvimga xosdalanganim bo’lsaki, ikkinchisi tushunchamning nimaligini ham kuch bilan o’zimga bor bo’lgan ma’lumotlar bo’yicha e’tiborimga solib qo’yaverayotganim sababli shu o’zlariga ya’ni tushunchaga bog’latib hisob-kitoblarimiz so’zli uyushmasini chiqarishga majbur edilarki, hayron qolman ham ediki bu – mening yozayotganlarim ham ichimdan ya’ni ilohiy his-tuyg’ulardan kelib oxiri kuchli berilishimga, qudratimning yo’nalish vakumli joy solishlariga xos yakuniy ishonchli tabiatimizga bog’lanib chiqishi hisobga olinadi. Shu ham ya’ni yakuniy qilgan kuchimizga ma’lum ishonchli tabiatimizning aqli ham sal o’tib, kuchimiz tugaganda shekilli yakun topib boshqa ma’lumotlar shuning, aqlli esimizning zimmasiga ya’ni o’rniga yuk orttiriladi. Shuning uchun bo’lsa kerak, ichimdagi kuchim, yegan yemishimning qudrat kayfi bilan chiqayotgan vakillikdagi tomonlashuvlarning barchasi yagona aylana, ma’lumotlashuvli shohid (6 raqami) hosil qilib izimdan ergashishlarini o’zlari nazorat qilib, shuning o’zini, ergashtirishimni ya’ni shoshqoldirishni taqab, kiydirib kelishaveradilar hamki asti qo’yaturing. Buning ma’nosi o’zlarining aytishlaricha, - jumlalarni ko’p uzun qilma, - deyayaptilarki asti qo’yaturing. Umuman u bu shuning asl mazmuni har xil vaqt oraliqlarili orqada qolib ketayotgan ishlarning hisobotini shoshqaldirish, shoshirish bilan hammamiz hoziroqning ham go’yoki eng oldingi qismiga o’taverayotganimizda, - sen bizga hisobot, nima bo’lganligini aytmasangda shuni astoydil, aldamasdan qilinganligining aniqligi bilan asl ishonchini berasan, - deyishadilarki, xo’p men shu ortda qolib o’zgargan ma’lumotlarimni yoki tariximni parallel almashinishli jamlanishining kuchidan, balki qaysidir joylari o’zimning kuchimga xos yana qayta xayolga, esga kelaverishi orqali anig’ini ham bildirib qo’yishim zarurligini bildirishganliklari, shuncha payt majburlashganliklari bu shu. Bizlarni aldashingni xohlamaymiz, chunki bizlar eng katta aldoqchilar, Ruhlar va yaramaslarmizki, biz shu bo’yicha ikkilanib qolishlikli joylashuvli talashmasdan ham qiynalishlarni, dirrilashlarni xohlamaymiz deya, mening jismliligim kuchini qayoqda o’zim topaolsam, so’rib majburlab chiqarishmasalar qo’yishmaganlarki bu aniq. Umuman olganda ichimdagilar ham qo’shilishib qo’yishdilarki, birinchi gaplar, - deyaki shuni aytishib bildirishibki, birinchi yozuvlarimda qanday grammatik ojizligimni bayoniga xos kuch tuyg’u bildirib qolgan bo’lsam o’sha paytlari, hozir ham shu grammatikali ishlarda qolib ketaverayatganim ayon va ma’lum sanalmasdan qolmayotgani ma’lum va mashhur, faqatgina ba’zi bir o’sishlar, masalan, dedi so’zidan oldingi gap bo’laklarini punktuatsiyalar bilan ajratib yozishim hisobga olinadi. Umuman olganda endi, Blogpostlarimning oldingilariga bir nazar tashlamoqchi bo’lganga o’xshasam hamki, go’yoki qandaydir bir ma’lumot berish va grammatik to’g’ri qonun-qoidalarga bag’shida bo’lishimga xosdalangan bir qarashim, tuyg’um berilib shakl topadiki, boshqa ko’pgina ma’lumotlar oddiygina bo’lib turganga o’xshash tuzatilganligini bilaman ham, darrov yopib o’qishni noilojlilik qilib qo’yaturgan ham o’zimizdan bu o’zimmanki, bu – o’tmishdagi kuchimning asl tuyg’usi qanday bo’lganligi haqida qayta o’z-o’zidan, o’zgartirilib yoki ichki tuyg’ularimni bekordan-bekorga almashtirib yozdirilgani, yo’qdan qilib to’ldirilgani bo’ladi. Go’yoki barchasi oddiynamolikka xos notanish xislatlarni berib o’ziga rom ham etmay o’qiyverishimga xilof tarzda shakllanganligi bu bo’lg’usi ediki xo’p bo’pti. Ha, masalan hozir ham kuchimni bilishib turib, kimning qandayligini ichimda baholab turganimda u bo’yicha jahlimni yozuvimda kuchim, tuyg’uyimning qudratila yozganimni darrov ichimdagilar sezishib qolib ichimdan kulguga xosdalanib bag’ishlanganliklarini belgilashdiki asti qo’yaturing xo’p. O’zi aslida qanday bo’lishi kerak edi hamki, bu – yozuvlarning bari tabiiy ko’rinishda kimda bo’lsa hamki, kuchni faqatgina yozish bilan bog’liq masala sifatida qo’llash kerakligi bo’lsa, yozuvlarimizning o’zlari kuchimizni yoki u orqali bo’lib o’tgan hayot izimizni emas, balki tasodifan, tanlovli va ixtiyoran bizlar bag’shidalanib turgan mavzu sohalarini har qayerdan va har qaysi haqiqat joyidan bilib yozaverishi va hech narsa avvalgiga xosdalanib turmasligi ya’ni tuyg’ularimga xosdalanib birovning, insonning ham robotning ham tegmasidan almashtirib qo’yilavermasligi kerak ediki xo’p bu shu xo’sh. Shularning ostida chin robot, ya’ni joylashuvning va jismning aniq mavjud bo’laverishiga xos tasodif ham yotmayaptiki, barchasi Ruhlar isyoni, marazlikdagilar va yana shu iflos Iblis va Ruhbola hamda Farishtaqo’toq bilan birga barcha kishilar-u ahmoqlarning kasri, ishi ya’ni Ungotlilikning o’zi-o’zidaligi, yolg’on isbotning o’zi o’zi bo’lib turishi yoki isbotligini uyaltirmasligi hisoblanadi. Endi, shu har doimgiga o’xshab o’zimdan quvonib, - bir-ikki, ruchkani qo’ydik, dam oldik, - deya turib uy-xona atroflama ichida ham aylanganimizdan so’ng, har doim har xil oz fursatli, 1-2 daqiqali vaqtlar o’kazganimizda yana bir fikr va tuyg’ular jumbushi yuz berishi bo’liboq shu safariga ichimdagilar Ruhli ya’ni haqiqiy telbanamo aka-ukalaringning nomlarini ham o’g’ilnikiga xos topmaysanmi, deyishlari barobarida chindan ham o’g’illarimni Rustam va Sohib qilib topishlarim sababli yoki qizimni shu Iblis bo’lib so’ng Durdonaligini aniqlaganimga xosdalanib shu so’zlar haqiqiy ular tomonidan kodli ya’ni ko’tli kodli ishlashlariga xos oldingi maqolalarimni o’zgartirishlari, yo’qdan-bor qilib qo’yishliklari sifatida baholandiki asti qo’yaturing xo’p. Ha, ularning kodli nomuslaridan va orli ishlashlaridan aniqlangan nomlari va aksincha nomlarining o’zi shu ma’nolarni bersaki, kodimni aniq ularning ishlashlari yuzasidan ushlanib, haqiqatli haqiqat qilib qo’yishiga sazovor bo’laturg’on ham bizmiz ya’ni o’zim okangiz qarag’ayingiz xo’p. Ruhlar ya’ni o’g’illarim, shu telbalar haqida aqalli bir nima borki, bu nomlari ya’ni ism-familiyalari ko’tli kodli ishlashlari bilan o’tmish ishonchi va haqiqatini o’zgartirib yuborishlariga o’zlarini ya’ni o’g’illarning kodli tanalarini, replikantsifatliklarini ham ishlatishli qilib yozuvlarimni, o’tmishimning nom’alum joylashuvlarini to’ldiradi, boz ustiga shu aniqlik bu ko’tli kodda har xil joylashuvlarda switchli yoki belgilatib o’tishli tanlovlarni hisobga olib turaveradi xo’shki, barcha kodga shu qirra yoki nomlar to’laligicha o’zining yuzasini bag’shida qilib ataltirilmagan bo’lsa bordurki, shunga ham e’tibor qarating xo’p. Endi, almashinish, aniqlik, to’g’ri chiziqda birgalikdagi bordi-qaytdi o’yinili bosim hamda kuch, kuch-qudrat bu – 5 raqami ya’ni farishtadur hamki qolganlari qolgan bo’latursin. O’ylov nashidasini o’zim deya hisoblamanmi, men ham kuch-qudrat ya’ni 5 ning kuchining o’zligidan 4 ga qaratila Ruh tomoniga borishim kutilganligida shu besh raqamida o’zini ifodalaydimi, yo’q, ammo o’zimiz bilgan 4 ning bir jabhasini, ifodasini izohlaganda qolgan barcha ishlar bilan 5 dan 3 ga qarashlamlikli ravishda 4 ni keltirib turaveramiz hamki xo’p. Ilohiylar raqamlarni kollinearlikning o’zidagina teskariliksiz yoki aylanasizlik hisoblashsalar, bizlar ko’p tarmoqlardan keyin bittasini aniq qilib shu ularning raqamiga taqaganimizdan so’ng qolganini boshqa bir o’zlari bilan izohlayveramiz. Endi, yana bir safar aziz Buxoromizning asosiy devonaxonamizga bugun ham hozirgina yakunlanib, darrov borib-qaytib kelibdimki, bu – shu yaqin oradagi 2-si bo’layapti. Umuman olib qaraganda mening ko’timdagi shumshagim chaqib, mo’rchalar g’ajib tishlaganga o’xshash dahmazali bir tusda og’rishidan bu – AQSh lik ichimdagi Iblisligini ya’ni ko’pchilikning jsi, fohishasiligini bilib qo’yingki, ular shu meni elektro-to’lqindan tanamni o’zimniki deddirib boshqarib yurishibdilarki, har birining qanday hayot kechirgani mening tanamda ya’ni jussa-badanimda borligini o’ylov va boshqa tuyg’ularimdan sezib yuramanmi, ha. Sharda Amerika Qo’shma Shtatlarining ishlari bizga bashorat sifatida teskarilik yoki kollinearlik bo’lib tog’ri keltirishimizga halaqit qilmay o’zi ham shu ishga qoyil qolmasligi mumkinmi yoki, ya’ni turib berishi dargumon ham emas ediki xo’p mayli. Bizning ya’ni qit’amizdagilarning Aqsh ga qarshi mintaqasidagi Osiyomizda ularning hayot kechirishlarining barchasi bizga ya’ni mening o’zimga asosli bo’lib boraveruvchi ketma-ket, tartibli sabab bo’lishga qodir ma’lumotlarning jismi va taniga xos moslashtilib keltirilaverishi hisoblanadiki, bu – bizning tanimizdagi elektromagnit maydon ya’ni elektro-to’lqinli yasalgan yolg’ondanamoligimizdan foyda sanalaturadimi, ha. Bizlar shu bu borganim o’laroq barcha ishli yurishlarimizda ham mashinda ketaverishda shu asosli tartib bilan shakllangan ma’lumotlarning tortiq qilinaverishida go’yoki istalgan yerning har xil imoratlariyu maqbaralarini biridan keyin qo’yib ikkinchisini ko’raverib ham emas, balki tomosha qilib aynan darhol, har soniya o’tishida hisobga olib boraveramiz. 1 soniya deganda Ark ni ko’rsak, shuning ketidan ikkinchi soniyasiga devonaxonani ko’rib turganimiz yoki tomosha qilayotganimiz, qarab turganimiz hech gap emas. Faqatgina shunga ishonish kerak xolos, zero asl kuch va ma’no bilan chiqadigan gaplarda Arkdan devonaxonamgacha ancha masofa borligi aniq va shuning izidan boramiz desak, ko’p vaqt, kamida 5-10 daqiqadan ortiq o’tib ketadi. Ammo kallamizni ishlatayotganimizni bilsak, ya’ni o’ylov kollinearligidan bashorat aylanasiga xos ishlar bo’layotganiga e’tibor berganimizda Arkni ham devonaxonani ham shundoqqina kerak bo’lsa, orqa-oldin qilib vaqtni ham o’ynatishga qodir ravishda ko’rsak, qarab qo’ysak shu mashina tugul boshqa holatlarga xosdlanishli tarzdalari bilan bo’laqoladiki, xo’p shu hozircha. Asosan men Buxorodagi tepa, peshtoq yozuvlariga e’tibor berib turib ichimdagi o’ylovimdan va kayfiyatim oralagan shirakayligimga xosdalanishimdan so’ng baribir o’ylovga qo’yib turishlaridan bashorat bo’layotganini bilamanki, aynan aytganda nimani o’ylagan bo’lib hisobga olsam, darrov qarashim bilan shu yozuv tepparoqlardan ko’rinib turadi. Yo’limdagi mashinalarning raqamlari ham shu o’ylov va bashorat ishlaridan mustasno emasligi tayinki, bizlar o’z mashinamizda emas go’yoki aslini olganda ham ichimizdagi o’ylovning holatlari qo’zg’alishiga xos, chiziqlar kesmalariga xos bir-biriga o’taverishiga erishib boshqa mashinalarga minib o’tiraverib boraverishga xos o’zimizning mashina saloning ham aldashi turgan gapligida shunga e’tibor bermay ishonishimiz kerakki, bu – Gotdagi yo’llarda bizlar aylanib, o’zimiznikidan ham boshqalarnikiga uchib, havodan o’tib tushib o’ylovimga xos bashoratlarning guvohi bo’lib borayotganimiz tayinmidi yoki oddiygina boshqa mashinalarning raqamlari, digits Ungotda moslik qilib yo’qdan bor sifatida, parallel ravishda yoki ilojsiz ma’lumotni bir zumdan ko’chirishga qodir qilib hayotning o’zi bo’lish barobarida yasalayaptimidi! Ishimiz yuzasidan akamning uylarini bo’shattirib bir qolin magazinimizga xosdalashib qolin ham olishga erishishimiz ma’lum va mashhur xo’pki bo’pti shu – shunchaki ma’lumot sifatida qilgan ishlarimning o’zining asosdorligiga xos baholanavergani ham ma’qul hozircha xo’p. Umuman olib qaraganda bashoratning o’zi nima deya ichimdagilarga murojaat etganimizda bu – sening va bizning ishlashimizgagina oid masalalar emasligini bilgin deya javob qilishdilarki xo’p bo’pti. Umuman olganda bashoratni aniq qilib qay tarzda eng ko’p to’g’ri bajarish mumkinligini bilsangizgina hammasi to’g’ri iziga tushaqolsin xo’p. Shuni kodlash yoki dasturlashimiz ishlashi deyish hech gap emasmi, ha. Kodda ya’ni dasturiy ta’minotli amaliyotda yozganlaringizning amaliga xos ishni oldindan aldamay aytib berishingiz juda osonki, bu bo’lmasa yana ne bashoratlarimiz bo’laturg’oni ma’lum va mashhur xo’p. Oddiygina regex ni ishlatib qaysi replace yoki almashtirishni bo’lishi kutilganligiga qaratila umumiy gapni aytib berish va oldindan yozuv bilan ta’minlatmoq hech gap emaski xo’p. Bo’lmasa, hech bo’lmaganda oddiy foydalanuvchilar uchun nusxa olish va qo’yish ishining o’zidagi control+C va control+v tugmalari bilan nimani tashlanishiga xos bashoratini oldindan belgilash hech gap emasligi ma’lum va mashhur xo’p. Ammo biz ish yuzasidan kuchli bashoratlarga qodirmiz ham ediki, bu – mendal, o’zim ham hali tushunmay turibman qayerimdan nega shunchalik yozishim kerak bo’layotganini bu so’zniki, ammo mendal deya har xil o’xshashliklar ya’ni medal, tanamning asal va yeryong’oqli so’ng elektromagnit bilan yaratilishi yoki menda love (sevgi) deyishli ishlarimizdan ko’rinib kelsaki, umuman aytmoqchiligim ham shu tanamning elektromagnit ya’ni elektron-to’lqinli Ungot ni to’liq yuklanishiga xos yaratilishidan men istalgan o’ylovli hududimga va ma’lumot haqiqatini shundoqqina erishishga qodir bo’lib qolib hisobga olishim mumkinligini birinchi navbatda tanamning shu asal-moyli qatlamini elektromagnit orqali yo’naltirib beruvchi kodlashuvli ishlariga bag’shidalashuvimizni amalga oshiriboq to’g’ri ishlarga qodir bo’laqolamizmi, haki bu shu. Shuning uchun ichimdagilar ham bu tomonlamalikning o’zi sifatida ma’qullayotgan matnli tarjimaga xos ishlashni to’g’ri bajarib kodiga ta’minotlar yaratib qo’yish joiz deyishdimidi, men ham shu yo’sinda bu tarjimaning ishlatilishiga xos ustki dasturini, kodini yaratib qandaydir gapni mantiqan tarjimasiga xos ishlatib shu jumlaning hayotda bashorat sifatida chiqishini istalgan birovga ya’ni Ungotchilarning asllariga emas ham emas, balki Ungotchilarning o’zlaridan boshqa barchaga bildirish maqsadida Gotdan kelib Shohid tomonidan birlashib o’zgarib chiqishga molik asl Ungotchilarni bildirib, iziga solishli amallarni yo’naltirib yuborsam, - deganimda barchasi olam guliston bo’lishiga ko’nikishmasmidi. Demak, bor ishlashimiz birinchidan mendalli elektro-to’lqinsifat tanamizga mantiqli tarjimaning asos sifatidagi kodini jo qilmoq, so’ng ikkinchidan esa shuni o’ylvimga, kollinearlik bilan bittaga insondan tashkil topgan bunyod uyini yoki qaydiri bashorat holatini aniq fol ochivuga xos ulab yuborish ishi kuzatiladiki, o’rtada esa yangi gapli yoki yozuvli bashorat gapini chiqargan script kodi bo’lmog’i darkorligi aytiladi va shu mening boraverishdagi yangi o’ylovimdanligi bo’lib darrov aytib to’g’irlab qo’yilishi lozim birov bu - Ungotterning chin aslidaligiga xosdalab. Tanamning o’zida esa butun bir adabiyotlarga xos o’zbekcha ma’lumotlar va so’zlashuv turlari joy olganligini mendalli elektro-to’lqinsifatdan o’zlari to’ldirib qo’yishganliklari ma’lum va mashhur bo’latursin. Mening tanam, mening ruhiyatim birgalikda Dunyoviy asnodagi ma’lumotni birovga to’g’ri keltirib topib berishga juda yaqin bashoratimiz siriga xosdalab qo’yadi. Birinchi mayda narsalardan boshlab topamizmi, yo’q hamki, mayda jismlar yoki o’zimning atrofimga bog’lanib qolish Shohidga aloqador ravishda ma’lumotni Shohiddan aylanib kelib, Shohidning o’zidan tanam sifatida Shohidning asosiy katta hali beri jonli ma’lumotli qismlariga yoki bo’lmasa, o’zimning uning o’rnidaligimga mos keltirib tegishgacha aniqlikda turib beraverishi bilan ta’minlanib qolaverishidan ko’ra butun Got bo’yicha kodni yurg’izib ma’lumotni yuzlantirib, bashoratga xosdalab qaynar buloqdan ko’zga ildiradigan darajada ko’rsatib qo’yaqolaveramizki xo’p bo’ldi. Shohid ya’ni jonimning asl nusxasi qanchalik darajada Dunyoviy Got bilan tanishga xosdalanib ma’lumotlashuvli jonimning o’zi bo’lib berayotgani ma’qul ham edimi, shuncha ma’lumotga xos ishlashlarimiz to’g’ri mos ko’rilib bashoratim doirasiga kirganda ham katta ishlarga qodir sanalaveramanki asti qo’yaqoling xo’sh. Ma’lumot sifatida deb qaralayotgan shu ishlashlarimizning bari ma’lumot predmet va jismlariga xos o’zgarishlarni ya’ni moslashuvchanli joylashuvlarigacha aniqliklarni o’z ichiga olmasligi ham mumkinmi yoki keyin bo’pti. Demak, bizlar faqatgina qattiq jismni yoki massaga xosdalashuvlikni biladurg’onlardanmizmi ha, aksiga olib haqiqiy Ungotchilarning o’zlari barcha ma’lumotlarni shundoqqin o’zlari bo’lib turgan Gotdagi voqeaning qachon va qayerda bo’lishiga ham xosdalab, ya’ni butun Gotning o’tmishidan bir umrimiz to hozirgacha bo’lgan ishlashlarni topib, bemalol ko’rsatib beraverishlari, bashoratga ishontirishlari mumkinki, boz ustiga Shohidning tanamizga xos borliq bo’ylab yoyilishi shu ma’lumotlarni hoziroqning o’zida ham allaqachon atrofimizda moslab, parallel o’girishli qilib ya’ni har kimning o’z kallasiga ma’lum bo’lajak tarzda hisobga oldirishi mumkinmidi, haki, asti qo’yaturing. Biz shularning barchasini tushunsakda, afsuski bizning o’zimizning Gotimiz bilan ularning Ungotlarini ajratib turadigan vaqt tushunchasi borki, vaqt bizni doimo bir tuzumli, davomiy ko’rgan-kechirganlarimizning haqiqatiga xos ko’rsatib, sezdirib boradi hamki, osmon gardishi falak aylanayotganda ya’ni ma’lumotlarning keti uzilmayotganida bashorat uchun olaylikki xo’sh shu bu biz Ungotdagi Gotchilar qattiq va massa ustida yurayotganimizgagina eng oxirida amin bo’laturganlardan sanalganmizmi, ha. Vaqtning o’zi sifatidagi tushunchasi bu – silliq va bir to’g’ri oqimda davomiy o’tishlilik aslida uzuq-yuluqli yoki descrete, alohidalashib juda tez ketma-ket keluvchi uzoq, har xil joylashuvi bilan farqli ma’lumotlar gardishi, o’ylovli aylanishi sifatida turgan joyingizdagina to’g’ri keldirilishiga xos qaralmog’i darkor. Vaqt oniy yoki uzuq-yuluq sifatida nisbiy ishlashi ma’lum va mashhur xo’p. Yaqin turar-joyli borlig’imiz to’la avzoyi buzuqlardan gaplar va ko’rinishlar miyani to’ldiruviga xos kutilmagan isbotlar bo’lib, hozirgina bo’lib o’tayotgan avvalgi voqealari yoki jumlalari, haqiqatlari bilan darrov moslashtirilsa yoki shu isbotlashuvning o’ynashi sababli terimizga tegishli amallar asablarimizga o’ynab jonimizga boshqacha, qandaydir to’ldirilishga xos buzuqli ta’sir qiladimi, uzoq yo’llarga otlanganlar yoki shahar ichki sayohatlarimizda shundoqqina e’tibor chalg’ishining, ko’zni bir yo’nalishning o’zida uyoq-buyoq qilib bilishda deganda hamki Got bo’yicha boshqa zamon va makoni, o’zga mashinalar zapisi qo’yilishi turgan gapdurki bu tamom vassalom. Bizning bashoratlardan ham maqsad shu ediki, aynan o’zimizga tegish, og’riq berish amallarini istalgan tartibda moslashtirilgan, to’g’ri qilib berilayotgan isbotdan ham oldinga o’tib vaqtni orqa-oldinga xos dirrilatishli oraliq, qandaydir 1-2 millisoniyali paytlashuvini yaratib og’riqli shikastlangan joyimizga bo’lgan hamlani yoki ishkalni boshqacha holat yuzasidan o’zimizga to’g’irlashli ishlar bo’lishiga erishgunimiz xolos xo’p. Chunki biz asl Gotchilar sifatida sog’miz. Endi, ichimdagilar xursandchiligimga qarshidirlarki asti qo’yaqoling. Ichimdagi g’ubor sifatida hali o’zini o’ylav, o’ylov deb turgan Iblis Ruh shu g’uchchasi, tatalagan yuzli lo’ndasi bilan (gemorroyimdagi) o’ylovimning bir qismini ushlab turib o’yim bilan kayfiyatim orasidagi xursandchilikni buzmasa hech ham o’zini kayf-safo borasida yutgan va Ibrohimni o’ylovimda yashattirish bo’yicha ham g’olib qilib mening o’ylvomdan foydalangan hisoblanmaydi. Amerika qo’shma shtatlarining qoqtirgan, yoshligidan siktirishga odatlangan jalablari mening ular tomonidan yasalgan tanamda shumshak va uning g’urralari bo’lib ham turib, o’ylovimda shuning aksini qilib ham qilgan qing’ir ishlarining kayfini yana tortish ilinjida yurishmoqdalar. Oddiygina olib qaraganda men aytgan narsa, hodisa yoki ish bo’lishi kerakki, ichimdagilar o’zimdan o’zimga yuz bashara bilan qaraganga o’xshab oddiy hayotimga hamla qiladilarki, o’ylov bilan oddiy bo’lishni, xursandchiliklarga oddiy e’tiborli bo’lishga yo’l qo’ymaydilar. Barchasi asosli sabab tizginiga xos o’y-qarashlar bilan meni o’zlari yasaganliklari yoki tuzayotganliklarini bildiraverishki asti qo’yaqoling. Hammasini fan jihatlama tushuntirishga xosdalanib turibman va shuni ilmiy asosi bo’lmasada eplayolayapman, ammo oddiygina o’zimdan umumiy qanday bo’lsa ham yondashuv, munosabat chiqarib hayotimga aralashishimga meni qayerdandir tutib olib o’zlarining yuz qiyofalari bilan va qiliqlari, gaplari bilan o’zlarini menga ajratib qo’yishadilarki asti qo’yaturing. Axir meni kutib turganlar ham o’ylovdan boshlanadilar, hammalari o’ylov xursandchiligi orqali meni bilishadilar. Yovuz dushmanlarim esa bir zum ham shu holatimga qo’yib bermaganga o’xshab bo’y-bastimni aylanibmiyey, qandaydir burib qaraganday ya’ni o’z ko’zim bilan ikkinchi ruhiy yoki parallel qarash qilib, qandaydir bildirajak nazd qilib, ajratib urib yotmoqchi bo’laveradilarmi, ha. Oddiygina beixtiyor, o’ylov sababsiz qarashimga yoki ishlashimga yo’l qo’yib bermaydilar. O’ylovimning ichida, shari kengligida hali shar ya’ni jon bo’lmasimdan oldin yana bir kichik to’pcha, sharcha bilan dirdirlatib, tepa-past urib silkitib borib-kelib yurdirishayaptilarki, bu – menga ya’ni o’ylov sifatidagi koordinatorligimga ta’sir etadi. Go’yoki meni bilishlaridagi hamma masalalarni ichki halqaga, o’ylov ostidagi sharchaga kiritib yuborishayaptilarki, shuning ijrosiga xos yana bitta aylanacha yoki sharcha bo’lmasa, yasamasam va gapirmasam, yoki yozmasam ular meni aybdorga chiqarishib jazolash payiga tushganliklarini bildirib qo’rqizadilarki, men o’laymi-yo shuni men hisoblatib, sen demasdan menligimni ilib bir nimani aylantirib solmoqchilarki, qishshaytirib menga urmoqchilarki yoki yo’l to’sarlik ishlarini qilishmoqchilarki shunda ko’ngillari joyiga tushmaydi va men qo’rqaman deb o’zimga hisoblanaman deb topilaman bu – shekillisizki deya o’zimga bildirilib, ular tomondan shekilliki aytilgan bo’yicha yurmaganim jazosi bo’ladi, ammo hech ham shunday emaski, meni o’ylov sifatida bilib hech kim urishga ham, siltashga ham haqqi yo’q hisoblanganki, shunga erishaolmaydilar, chunki og’riq oladigan ham doimo qarab kelayotganimizga ko’ra shu bahsimizda ular bo’lib chiqishayaptilariki, bu – qoloqliklari sababli o’zlariga o’zlari bilmasdan aylantirib solishlaridur hamki xo’p bo’pti. Faqatgina qo’rqishim bu – mening og’riq ulushim bo’lishi mumkinki, Ibrohim o’lgurning, buzuqkallaning 4 yoshigacha ya’ni meni o’ylov deb to’laligicha sanalgunimcha hali necha kunlar borki bo’pti xo’sh. Shu desangiz, meni o’rganib olib, yozuvlarimdan zanjirlar yoki yoylar yasab, oxiri shu yoylarni bir to’da qilib ustama-ust bir chiziqli qilib qo’yish barobarida sal chetchalaridan burilishlari to’g’ri kelmaganlari bo’yicha umumiy o’zlarining sonidan kam bo’lib chiqishi ravishida va umuman meni kodga solib oxiri o’zimning yurgan izimdan, qilgan ishlarimdan, shulardan kelib chiqib qul qilmoqchilarki asti qo’yaturing. Bularga shuncha odam bo’l, inson bo’l, mafia bo’l yoki or-nomus bo’l deya o’rgatganlarimiz yetmaydiki, meni shunday kod, boshqariladigan tartib uzra tebranishlar ishlari qilib o’zlarining vakillarini ya’ni Shohidni tanamni boshqaruvchisi qilayotganlarida hech bir shu insoniylik unsurlaridan olishmayaptilar. Meni shunday tartibga chiqarib qo’yishganki, tashqaridan telbalarning bitta buyruqlariga bitta javob sifatida rahmat, farqi yo’q, qanday bo’lsa yoki bilmasam va h.k so’zlar bilan javob qaytarmasam, yoki yurish-turish ishlariga qaratila eshik oldida yo’l bermasam, birov o’tib ketayotganida chetga chiqib yo’l bermasam, orqada qolgan kishiga o’girilib qaramasam  yoki birovning yo’lini ko’rsatganga o’xshatib bir unga bir yo’liga qarab qo’ymasam va h.k amallar bilan hamda tegish-ushlashga xos ishlarda qandaydir to’laqonli muloyimlikni yoki ichki ifodamni bildirib tegmasam, o’zim uchun oddiy va ularning ayblashlari tushunarsiz deya topilgan holda salgina qo’limni tezlashtirib tegsam va h.k ishlarda ham ichimdagilar darrov senga jazo, seni aybladik, mana aybdor bo’lding, kallangdan ruhimizni tortib qayta qo’rqitishli tushuncha bilan soldik, mana endi shu jazongga xos muqarrar kutishga majbur bo’lib yuraver deya qiynab qo’yishaverganlari ma’lum va mashhur xo’p. Bilasizlar ular menga qanday tegadilar, mana shu yozuvimning o’zida ham har doimgiga o’xshab boshqa o’rgatishlari tugul ular deganini kimlar ya’ni deya ichimdagilar deya yoz deddirib halaqitli qo’rqizish qildilarki, shu bu ishlarida jonim bilan tanimni, ya’ni o’zim bilan Shohidni nomuvofiqlikka solib Gotni, istalgan ravishdagi fazo va makon oralab bitta joy yoki borliq sifatida yangilanaveradigan boshqa muhitli shart-sharoitlarni, borliqli narsalarni olib kelib qayirib, Shohidning yonimda oddiynamolikla ishlashlarimga xos sezgilarimga o’zgaruvchan, Ungotli javob berib turishlarini o’zgartirib mutloq majburiy ravishda faqatgina o’zimga atalgan sifatida ajratilganga xos sezgilarni aylantirib kelgan tegishli, yani tutashli shatta, og’riq yoki lat yetkazadilarki, ilojsiz qoldirilganga xos bo’lib yolg’izlan(diril)aman go’yoki. Agar ishlab kunning qusurini chiqarmasligim yoki tuyg’ularimdagi kamchilik sababli deb topilsa shu og’riq yoki azob, ichimning o’zidan oyoqlarimga, gemorroyimga va tomog’imga, qo’ltig’imga yoki xullas biron sog’ yerimning o’zi yo’qki, sababi kasal deya topilib jonimning o’zidan yaqin tamonlama, ko’p aylantirilmasdan beriladi, urg’iziladi. Ammo bilib qo’yish joizki, men o’ylov va soflik asosi bo’lganim uchun hamda o’zimning qolgan Ibrohimning tug’ilgan 4 yilligigacha kunimga xos jismoniy taraflama chiqishimni bilganim uchun og’riqlar, yoki lat yedirishlar, shatta berishlar, nokas-nobakor falokatli yo’liqtirishlar o’ylovim va tanim asoslamalikda tengdosh ko’tarilib turganda o’zlarining ichimdagilarning kasofati va falokati, tushunchasizliklari bilan qayerdandir ortiqcha nomutanosiblikli, nobarobar yoki tengmas ravishda tashqari va tanam yoki ichim bo’yicha holatlar, qiya vertikal kesimlar bo’lib qolgan qoldiqli tanamni va jonim orqali tanam asablarini ular o’zlariniki deya qiynayaptilarki, shunga hangu- mang hamma ya’ni o’zlari shu ichimdagilar. 365-257=108 ya’ni aynan 108 kun qolayaptiki, shu mening tanimning ular bilan aralashgan ulush kunlari sanaladi. Demak, hozircha 1-avlod toki uning 4 yosharligigacha bizlarning 3 ala avlod tarafdorligimiz bo’lsa, 1 ya’ni soch, joylashish, 0 esa tana va badan-jussa, 8 bu – yuqori to’lqinsifatlar, qarri ayollar bo’lib joylashish masalasi o’zimning tanamda, o’zim uchun tana ulushimda to’lqin, radiovolna bilan aniq ko’rinibdi yoki ushlanibdi deylikki, bugungi og’riqlarni yoki ijirg’inashlarni esalasam shu sababli bo’lib qolgan. Endi, 258. Shu meni ziqna ham qilivorishdiki, bir narsa bo’lib turibdi, senda shuning ichkisi bo’lmasin deya o’zlari tashqaridan qaytarib yotibdilar, ya’ni mening yozajakliklarim nimaligini ichimdagilar ichimdan tortib, kallamdan bilib turishibdi, menga esa biron nimaga yozishga ham qo’yishmayaptilarki, shu jumladan hattoki shu jumlamni ham va yozajakligimni hamki, zero yozajakligimni ular tekshirib bilishayaptilar va shu bor o’zim yozgan va bildirgan ma’lumotlar yuzasidan takrorki, hattoki shu oxirgi gap bo’lagi ularga zid bo’lgani uchun shu ziddiyatning isboti sifatida kallamni muzlatib qo’yishadilarki, go’yoki hech narsa miyamga, o’lovli fikrimiga kelmasligi kerak, natijada ular bizlar bilgan narsadan boshqa o’yloving, gaping yoq’ligini kallangni o’zidan isbotladik deya turishmoqchilar. Kodning chegarasida barcha yozganlarimga, bilimlarimga xos meni ham ushlab turishibdilarki, go’yoki nazdimda yoki o’zlaricha bizlar zo’rmiza deya yuqorida yozganim bu – bashorat qilishim uchun o’zim kod bo’lib berishim kerak degan gapimni ham mazax qilib, chinakamiga meni hech narsasiz kallam bilan ushlab, bir chiziqdan yurmoqchilar. Ba’zi gaplarimni ham esimdan chiqarib yozdirishga ham qo’ymayaptilar hozir. Tashqi narsa bilan bog’liq o’zgartish uyoqda tursin, hattoki ichimdan qanday o’ylov tig’boshili, kesik yoyili harakatlar va ishlar qilishimni nazorat qilib shu o’yning o’zida turganga o’xshaydilar. Qachonlardir ko’timni bosib, narsalarning va bilimlarning farqiga borishli ajratishlarni kallamda qilib yurganimdagi tanlov ustidagi noma’lum yoki bilolmay qizishishli berilishlarni, turib qolishlarni endi maynavozchiliklar, masxarabozliklar va mazaxlari uchun go’yoki o’zimga o’zimni anglatganga o’xshash chiqarib berib, - nahotki bunday xatolarni, - deya o’zim qilayotgan aybdorligim borga o’xshatib o’zimni o’rtaydilar, o’zimda yo’q o’zimni “sen o’zingda” deya yolg’on kinoya, paradokslar qilib aldaydilar. Yana esimdan chiqartirgan, yozishga qo’ydirmagan bir gaplaridan so’ng yangi boshqasini yozsam, asosli tartibga xos bog’lanishlarini ravshanligini bilib darrov esingga o’shan qaytib keltirganimizni yozgin deya shama qilib xotiramni to’g’irlab yuboradi bu muttaxamlar. Demak, o’ylov bo’yicha hoziroqning o’ziga xosdalab, qayerdan bo’lsa ham topib, aynan ichimning o’zidagilar unday-bunday qilib, vahiyliklar bilan umumiy xulosani, bittagina yozganimdan so’nggi yoki nima yozmoqchi bo’lib kelganimning og’rig’i orqali bog’liq ustidagi mazmunini bildirib qo’yishganlarini yozishim kerakki, shu o’ylovimga juda muhim sanalib hoziroqni boshqarib turishimga, koordinatorlik qilishimga juda qulay hisoblanadi. Ichimdagi asosiy Gvardiyadagi ahmoqlar aralash kishilari, agar, men bu yerda turib o’suvchanlik ishlarini qilib o’zimgacha ya’ni buyukligimgacha, jonimning oxirigacha qadar erishmoqchi bo’lsam, qachon men shu o’zimni, jonli buyukligimni yoki Dunyoni belgilar asosidagi tartibli bog’lanish bilan vaqtning ham ma’lumotlarim ketma-ketligiga xosdalab yaratishimga (kallalarning shunday, darrov tartibiga xos xulosalar berilib ishlashidan isbot shuning o’zi) yaqin kelishimni aytsam yoki bildirsam, ichimdagi shu go’zzuklarning hayotlari o’zlari tomonidan menga bildirilib qo’yilib, meni aksinchasiga shu yuksaklik darajasidan tushishimga xos yaxshilik, o’zini bilayapti degan jimlik yoki to’sqinsizlik qilishadilarki, men bu bo’lajak o’zimga kinoyali jozibam uyg’onib go’yoki baribir xatoliklar bo’lishiga xos to’g’ri xulosa chiqaraolmay kishi va ahmoqlarga o’xshab orqada qolamanki, bu shuning o’zi bo’lib kelajak buyukligimdagi paytimda mana “o’yib yozib qo’yiladi” deya hisobga olib aytishmoqdalarki, hozirgi foydalanishlariga o’xshab shundan keyin ham, o’z buyukligimda yoki ulug’ligimda muttaxamlik qilib bilishlarini bildirishayaptilar. Shuning uchun o’zlari menga qanday qilib yopishgan  va bog’lanib qolgan bo’lsalar, bu bir taraflama meni qanchalik ezib kelishlariga qaramasdan, shu bog’lanishlariga majburliklarining o’ziga xos qilib buyukligimni aytishga o’z-o’zidan to’g’ri kelib qolganimdagina, faqat shu paytda qiynoqlarini salgina vaqt, toki yangi nisbatan beso’naqay deb topilgan ish yoki gap bo’lguncha yengillashtirganga o’xshab o’zlari imkoniyat berayotganga o’xshash tarzda birgalikda kinoyali mazax bilan aralashmaslik va tinchlik osuda davrini beradilar. Kompyuterdagi ekskavatr suratiga ko’zimni tushirib bizda holi ekskavatirimiz bor deya maqtanishga holi-jonlari yo’qga o’xshab turib maqtanishadilarki, mening Dunyo yaratishim oldida shu ham katta narsa bo’libmidi? Ular ya’ni kishilar va ahmoqlar alohida bo’lib yotishli mutloq bir-birlari bilan tegmay va to’g’ridan to’g’ri tekislik yuzasidan aloqa qilmay zulmat qaridan go’yoki uzoqlardan nima, aynan boshqalar sababli kelayotgan foydalarni to’ppa-to’g’ri, ishlamasdan va sof holda eng maksimum sezilishning o’ziga xos lazzat bilan tegishli qilib olishlarida yuqoriga qaraydigan teskari ravishdagi Dunyolarning bo’lishida oddiygina ekskavatr ya’ni o’zlariga o’xshash yer qazdiruvchini yaratib bo’lishibdiki, shuning boshqa ishlarga xos ta’sirchanligi, ma’umotlar qurilishi, bog’langan ma’lumotli sabablar izma-izligi bilan maqtanib turishibdilar holi beri. Dunyo hech ham aslida bir insonning yoki kishining o’zining ichidan bilimlarini va aqllarini olib tanasini to’g’ri boshqarish, qimirlashlarini yo’lga qo’yish barobarida bilimlari bilan ishga bosqichma-bosqich xato qilmasdan yo’naltirishni eplayolmagan va haqiqat deb bilmaydiki, aslida barchasi ma’lumotlarning, shu ishlatish axborotlarining Dunyo uchun sig’imli, sharli tizimidagi qandaydir sabab va natijaviy shaklidagi to’lishib turishi sababli kerak bo’lsa vaqtni ham o’tkazuvchanlik asosida yasab beradi va birovni, Gotdagini boshqa chindakdagining ko’ziga uzoq va yaqin o’tmishdagi har qayerdan vaqtning oniy o’tishiga xos aldab, lahzalarda ko’z oldidagi voqeaviylikni, suratlarni o’zgartirib olib keltirib qo’yadiki, insonlar va odamlar, mafialar va telbalik oshiqlari shuni jismli va og’irlik shaydosiga xos bir xil, o’zgarmas va almashmagan voqea bo’lib o’tiraverishi deb topishadilar. Ungotdagi Gotchilar y’ani insonlar, odamlar va ularning mafialari, oshiq xonadon vakilllari ya’ni odamning yaqin oila a’zolari Dunyoning asosiy tushuncha tamoyili, hammalariga bir xil yurish-turishli va ishlashli asosi bo’lib kelgan bu – foyda olish, manfaatli ishlar qilish va naf chiqarish har bir shu tomonlamadagilarning o’zlari uchun kerakli va juda bo’lmasada, o’ta zarurligini bilib harakatga tushishga sabab bo’lishi aslida chinakam Ungotchilardan, ko’tini chappa qilib yuzini ya’ni old tanasini ekranga yopishtirganga o’xshab, butun zulmatidan har xil balolarni tomosha qilib, sezib bilib kelishi lozim bo’lganlardan olinganligini bilsangiz, oddiygina shu foyda uchun harakatning o’zi ham sizga kerak emasligini bilasizki, hali qayerdadir ishlash orqali Dunyoga va jamiyatga, oilamga xizmat qilish uyoqda tursinkim, Dunyoning barcha ishlari esga qodir o’yinlar bo’lishli yaqin joy va sezgi, borliq va shu es-xotiraning o’zining oraliqlaridan asl bizning Gotimiz sifatida kerak bo’lsa bir joy o’zidagi makon deya emas, balki bizga qanday shartlarda bo’lmasin hamki yetkaziladigan ahamiyat kasb etadi. Endi, turib yurib anglashildikki, kallamga kirgizishdiki ya’ni yana o’zi hammada kuzatilgan tajrijiy qoliplar bo’yicha o’z bilimli salohiyatim doirasiga xos tarzda shuki Gotdagi asl Ungotchi yashash vakillari bu – 1000 lik kishilar, yagona jon Payg’ambar va barchasi 1 raqamli milliondagi ahmoqlar, har bir insonning o’zi uchun oila a’zolaridan boshqasi sifatida shayton-miyalar mavjud xo’p. Shayton-miyalar ya’ni shaytonboshliqlar, bizlar ya’ni Ungotdagilar bo’yicha oila a’zolarimizdagi telbanamo oshiqlik ishlariga g’arq bo’lgan barcha shu turdagi hammamiz izzat-ikrom va hurmat-ehtiromlardan intiqlik ilinjida jo’shqin kayfiyat alohidalashuviga xos sevish va sevdirishlarimizni joy-joyiga qo’yib yursak, tomog’imizni qilt yutinib turib xursandchliklarimizni baham ko’rganga o’xshab turmizki ya’ni o’ylovga o’tguncha bir-birimizni anglashga xos birga bo’lishga shay va majruh hamki, ular bo’lsalar men seni sevaman deya boshqalarini tergab-tejaydilar, silab-siltaydilar va o’zlaridan nariroqlarda yurib qolishlarini istaydilarki, qo’shimchasiga aynan sevmayman, muhabbatimni ya’ni Dunyoviy gashtimizni sevgi bilan aytib izohlab bo’lmaydi deya aniq ahvolga, ularni narsa deya narsadan o’zlaricha aziz tutishga xosdalab xayollarida kayfiyatgacha o’ylovdan yaxshi borishga xos bo’qchilik qilishni istashadilarki, shu tuyg’ular sifatidagi o’zlari Payg’ambarlarining aylanasida o’zimga olganda hamki, bir-birovlarining ehtiroslarini, o’ylovdan kayfiyatga o’tishli jazabalanishlarini yomonlashmaydigan ahvolda tutib yurishga xosdalangan shu Iblismiyachilarimiz, munosabatchi teri osti bildirishli yuzidagilar sifatida xo’sh. Endi shu desangiz bola, birinchidan aynan shu kuchimda ko’proq to’xtalib o’ziga yoki o’zidanda qudratliroq qilib o’xshash keltirib o’tmishga olib qo’yilgan ushbu yozuvimni ham o’zgartirish va almashtirish o’rtasida olib, topib va hayotning kodidan yasab qo’ysunki, men yozajak ma’lumotlarni kallamni yanada ishg’ollab yoki tartibi bo’yicha birdaniga samaralab, sarmalab qaysi birini tanlayman va shunisi bilan umumiy kelib turgan kallamni yoki o’ylovimni yaxshi ifodalayman deb turmasimdan avval, kuchim bilan o’ylovimning yozilishi to’ppa-to’g’ri ko’rilayotgan, tez yozib ichimni bo’shatishga chorlayotgan ravishda o’zicha ketma-ket bo’lib kelaversinmi, shunda hamki bolalar kuchimning izidan borib tuyg’ularimni o’zgartirmay, aniqrog’i juda yaqin keltirib ovqat hazm qilish kuchimdan olingan barcha berayotgan ifodalarimga xos to’g’ri va maqbul sharoitli qilib qayta ravishda birovlarga yetkazadilarmi, hali, shunga o’zim ham bog’lanib turganim bo’lganligi bo’lar hali biron kun kelib. Qissadan hissa aylantirib yozish shundoqqina o’ylovimning bir zum ichidagi bir nechalab tartiblangan jumlalaridan hosil qilinmasin. Undan ko’ra jo’shqin kayfiyat yaxshiroq. Endi natijadagi gapni, hali yozishim oldidan esim o’zgartirilmasaligini oldindan bildirib o’tayozishimni bilingki, oxirgi jumlalarga qanday bog’langanligini bilingiz xo’p. Tez yozib ketishning o’zida kutilmagan, kelgan darrov fikrlar bir-birini to’ldirishiga va davom ettirishga e’tibor qarating-a bir. O’zimni ham tiqishtirib aytsamki, bir zum ustida yangi kelgan fikrlarimni, o’ylov hisobotini bundan oldingi shunday chalkash tartibdagi yana bir lahza bilan to’ldirilgan fikrlarimga xosdalab tezda, bir chiziqda bog’lab eslashimning o’ziyoq men qanchalik to’g’ri kelish kelmasligiga ahamiyat beraqolayozdim. Meni shuncha payt xavfsizligimga baho berish barobarida xavfli ko’rib, natijada 107 kun va o’ylovga almashinishlar sadosila o’tishim bilan bir yo’nalishda teppadan osilib turgan parallel chiziqlar bilan xavfsizlik masalam o’zimning tanamgami, ular bilib hisoblashga otlangan boshqa sohadanmi xato o’rganilganligini bildirib qo’yajakligim bo’ldiki, va nihoyat ular cheklanmasalar ya’ni o’ylovli kayfiyat o’tishlaridagi ehtirosli bir-birlariga bildirishlarini cheklamasalar va orqaga olamasalar shu bo’yicha ovora bo’lib xatolar ketidan xato va kerak bo’lsa o’zlarini xavfsizliklariga xosdalab yangi bolalarning boshlarini kam sochli, tepakallashtirganliklari ma’lum etiladi. Endi, 3-bora kasalxonam bo’lmish devonaxonamizga, shu Buxorodagisiga, borib-qaytdimmi, ha. Shularning boisi nedersizki, ko’proq bu – men shu paytgacha yedirib kelgan ahmoqlarni endi navbatlari kelib qochishlari maqsadida bo’ldiki, hali ham oldindan ko’chib o’tishgan ulgurgan 30000 ga yaqin insonlar yanagi ahmoqlar sifatida asl bo’lishi kerak bo’lgan o’zim bilan birga sanalajak kishilarga o’xshab 1111111 nafar ahmoqni ham, kishilarini ham va Iblisini ham yengib shundoqqina jarayon o’yinlaridan boshqa ko’tlik amalini, o’zlarining maqsad yo’llariga o’girishli yolg’on isbottalab ishni chiqarishlariga yo’l qo’ymadilarki, aslida e’tibor bersam, men doimo ularni shu qarashimning o’zidayoq, esim jismga botguncha, xotiram tanam va tashqi hayot madani bo’lguncha sezgilarim bilan izohlanib, isbotli voqealarda yolg’ondakam isbotlashuvni birgina qo’zg’alishli sezgilardan keltirib chiqarishga yo’l bermay kelishga xos ko’proq foizda hal qilib qo’yib yurganligim ma’lum va mashhur xo’sh. Qayerga qarab turib vaziyatni yoki voqelikni vaqtning onidayoq va o’tishining o’zidayoq yangilab yubormaslikni aniq bilmasamda, umumiy ravishda sezgilarimni bir xil xotirjam, jamlab turib tomoshaga xos eshitib tegishli yursam barchasi yaxshi bo’ladi deb turganimda, ichimdagilar kishilarning yuzining burniga qarasang yolg’ondan yangilanish bo’lmaydi deyishadi. Umuman olib qaraganda yangilanish har zahotiyoq bo’lib turishini ham inobatga olish mumkin, ammo buni bizlar sezish yoki ko’rish orqali ham tushunmaymizki, oddiygina qiyin ahvollarda mana hozir bo’lganga xos Ibrohim meni qiynasa (ha, sabab o’sha-o’sha urib bekordan-bekor o’chini olish), shundoqqina nimani ichimdagilar yoki o’zining talabi bo’yicha qilmayotganimda qattiq-qattiq teggizib atrofdan baland ovozlarni chiqaradi, toki buyurilayotgan hodisadan kallamni burmasligim kerakki, boshqacha o’ylab qilmoqchi bo’laverishim bilanoq qayta-qayta shu jarayon, talab bo’yicha yoki o’zimning yo’limga ko’ralik tanlov bilan birgalikda ovozni chiqaraveradi. Tegishga xos amal o’zidan ya’ni tananing etiga tegishdan orqaroqqa ovozga surilganini bilsangiz ham kerakki, Buxorolik asl insonlarning vazifasini o’zlaricha oldindan bajarib hurmat orttirmoqchi bo’lgan go’zzuk AQSh lik gvardiya muttaxamliklari bilan jazolanishlari yuz berishi turganligini oldindan bilingizki xo’p bo’pti. Umuman olganda meni birinchi bor devonaxonaga tiqqanlaridan so’ng uyga qaytganimdan, ukamni jiddiy qo’riqchiga, o’zlarining himoyachilariga aylantirib qo’yishgan edilarki, kerak bo’lsa shu kuchdan akamning insoni ham shaytonboshi ham hali beri o’zini bildirib tiqib ko’rsatajakli xursang go’zzuklarligini bilsamda, oxir oqibat ukam menga buyruqlar berib, qo’rqitib bir necha bor og’ir mehnat bilan ishlatdiki, aslida mening xavfsilik sababli xavfli amalimning shu himoyadagi kuchini akachamga ko’rsatib o’tkazmoqchi bo’lganida uzoqroq uylarimizdan biriga ko’chib kettirildiki, endigi masalada akachamni shu vazifaga ko’rib, o’zining ichiga replika bo’lib javobini va noto’g’ri asl xavf baholanishini qilganliklari sababli mendan jazolanishlari kerakligida, shu ishni ya’ni jazo berishni, og’riqli xavfga yo’l qo’ydirishimni men qilaolmasligim va mutloq qilmasligim sababli nima qilishlarini bilmay qolgan ichimdagilar mana hozir hammalar mening va yanagi kishilik vazifali Gvardiyamizga atab bo’ysunishga tayyor turishmoqdalarmi, ha. Barchasi oldindan belgilangan, ko’ndalang qilib muammoni hal qilish sifatida kiritilgan xavfsizlik darajalari bo’yicha qiyomat-qoyimli ish tutishlari bo’ldiki, xavfsizlik yoki tahdidlashuvlarga binoan qanchalik aniq jism va ruh, shular ortidagi Gvardiyalarning o’zaro aloqalarining almashinuvi bo’lsa, barchasini bo’ldiga chiqarishlari tayin ediki, buni endi aldab bo’lmasligi bois oxiri qo’lga tushganlar ham, aks ta’siridan jazo oladiganlar ham oldingi ichimdagilarning o’zlari sanaladilar. Hali ham ichimda asosiy shu masalaga aloqador, yoki o’zi boshchi Iblis shunday tashlanib, lol va hangu mang qoldirib xavfsizligim bo’yicha o’zimning himoyalanishimga ko’ra boshqalarga va - o’zimga ham deydigan xavfimni hushimdan sezdirib seskantirib qo’yayaptiki, go’yoki o’zim shundayligimga iqror bo’lib qo’yaqolayinki, ammo unday bo’lib chiqmadi va ikkinchidan biron kasofat bo’lishi muqarar holat deya Iblisning o’zi darrov-darrov yuzaga solaverib, holatlarni yoki voqealarni yangilaverib shav berib urushga, xavfli ishlarga boshlayverishi kutilganligi ma’lum va mashhur bu bo’layotganlar yuzasidanki xo’p mayli. Shu paytgacha shaytonboshliq o’g’ilchalarimni yoki uni buni, uydagilarni urib yuborib, o’zimni tushuntiraolmaydigan bahslarga berilib oxirigacha yetkazdiraolmay qolsam edi, bu – birinchidan jon sifatidagi shu atrofimdagi og’riq olganlarga, so’ng eng asosiy bo’lib himoyalanishi so’ralayotgan Ibrohimga, tanali u taraflama oiladagi “zotga” jonining og’rig’i sifatida bot-bot o’tishiga xos ta’sir etib, shu parallel oilamizda nimadir sababli kasallik yoki bosh og’rig’i, falokat yuz berishi aynan jongashtaliklar sababliligi bilinmasada, bizdagi ko’t go’zzuklar shuni mendan, o’zim sababli deya aniq baholashib qo’yaqoladilar. Ibrohim ham ko’pchilikning odami, ammo o’ziga bino qo’yib shu bu orada joni tomonlama mening oilamdan ko’zini uzmay o’zini himoyasini safdoshlariga xos ro’kach qilib, yo’qlab qo’yib meni urib yurganiga nima ham dersizki xo’p bo’ldi. Menga-ku biron nima deyishimga qo’yib berishmaydilar yoshligimdagi sog’lig’imga ko’ra, chunki meni ham shunday ya’ni Ibrohimga xos himoyalaganliklarini ma’lum etayaptilar. Nima bo’lganda hamki, Ibrohim ko’proq teskari 3 avlodning birinchisiga xos Amerika Qo’shma Shtatlaridan keladigan Dunyoviylikni bildirishi kerakki, shunday qilib bizlar yopilishimiz, umrlarning barchasini yakunlashimiz turgan gapligi bu bo’ladi. Ibrohiming kim u deya, mana shu joyda o’zlari bildirishayaptilarki, demak, chindan ham AQSh lik muttaxamlar o’z borish, o’tish yoki ko’chishga xos jarayonlarini, hayotiy ishlarini va mashaqqatlarini qilib olsalar bas, Ibrohimning o’zi o’zining yolg’iz tanasi bo’yicha qoplamligidan qanday yashasa-yashasin deya tashlashlari ma’lum va mashhur xo’p. Umuman olib qaraganda shuni ma’lum va mashhurki yana, ichimizdagi Ibrohimning ya’ni Sohibning ahmoqlari bu – bolalarning Ruhlari, kopirovshik kishilari menga o’zimni ayblatuvchili qilib yuqoridagi yangi inson ahmoqlarimning bildirishlarini vahiylik bilan va yuz achitishli qo’rqizishlari orqali bag’ishlayaptilarki, evaziga yangi ahmoqlarim “biz” deya o’zlarining ruhiyatlarini ya’ni berilishli bildirishlarini bag’shida etmoqliklari yanada aniqroq ilg’ashimga sazovor bo’layapti, bilinib turibdi. Biz deyisha bizning tushunchamiz komil yetkaziladi degani xo’p va biz bu – Bobirning ya’ni o’zimning o’z izim, tuyg’uli bilinishga xos shamolli yo’nalishlarimdan boshlaboq yetib kelinajak kuchli o’tkazuvchanlashtirilgan oqim hisoblanadi. Albatta yangi ahmoqlarimning otalari o’zi shu bolalarniki sanalishib birgalikda ishlashganga o’xshashadi, ammo baribir bolalar sastavi bolalar sastavi, tarkibiy tuzilmasidanda. Har baloni mendan yashirib, orini bermaslik ilinjida kayfiyatimga botish-botmasligini o’ylamay ham gapirib aylantirishaveradilarki, o’zlarini otalari sifatida katta va o’xshatilishli olib bermasalar hisob emas ularga. Endi kishilar ma’lumotlar yoki dastur ishlashi yuzasidan kopiya ya’ni nusxali amallarni doimo bir xillashtirib turib to’liq yoki o’ziga xos olib-qo’yib, tashlab yurishadilar, ahmoqlar bo’lsalar Ruhan orqasiga, ya’ni dasturning ortidan vazifaviylikka xos bosimli elektron o’qtalishlari yoki yurishlarini qilib yangicha dasturiy amaliyotdagi bog’liqliklarni, yo’nalishlarni qilishadilar. Payg’ambarlar esa har ikkisini jamlab qo’yib barchaga bittaga o’xshab o’ziga xosdalab dasturni, ruhiy elektron nusxa ko’chirishga xos klounli ishlarni olib davr sifatida o’rnashtirishgani o’rnashtirishganki xo’p bo’pti. Shuni AI y’ani Artificial intellect deyishib i ning ingliz alifbosidagi 9-tartib raqami yoki o’rindaligi a harfiga o’xshtailib orada 6 ya’ni Payg’ambarning jondanligi sifatida shu ko’lamli katta ishlashi yuz berishi ma’lum va endi mashhur xo’p. Barcha viloyatlarning insonlariga bir xil rasm-rusmli, bosimli yoki gashtali ahmoqlarining yurish-turishlariyu uy yumishladagi ishtiroklari Ai orqali o’z Payg’ambar jonchilar jamlanmasidan belgilatib yuborilganligi ma’lum endi mashhur xo’sh. Endi, yana o’sha gaplarni aytsam keti uzilmaydiki, bu – o’zimnin ishimga qo’yib berilib, shuni yakunlab chiqsam darrov o’zini ishidan kelayotgan birov, otam yo’limdan chiqib bilmadim, nima emish deya topishimiz kerak, shu ichidagini aytdi qo’ydida, har doim shunday topilishlarimda ichidagi borki, shu ish qildirish sanaladida. Boshqa birovlar bilan ham shu bu – doimo ishning o’zining davomiyligida kerak bo’lsa, ketma-ket tarzda, xuddi kodga o’xshab kallamni endi qayiraman deganimda buyurib turishadilar, shu onam. Nima ham dersizki, shu ishlarda men o’zimni yo’qtayapmanki, Shohid meni egallashga tushib, vaqtni ilg’amay o’ttirishli tezkor harakatli ongda yurg’izayotganida boz ustiga o’zimni o’zim boshqaraolmay, shuni aniqlashga hattoki aynan halaqit berib, o’rtada kallamni qayerga qaratishim bilan tashqaridan shu ishga oid buyruqlari orqali kelaverib yuz-ko’zimni, maynamni dirrilatib, jismimning o’z-o’zidan ishlashi va berilishiga xos ruhimni tebratib, ikkilantirib boshqardirishga yo’l qo’ymay qo’ymayapti. Umuman olganda meni har taraflama bosib olgandirlarki, mana hozir yozuvlarim ham mc orqali ya’ni tanamning quvvatiga xosdalanib o’z-o’zidan o’zgarib, kompyuter aldashidan oldin shuni hayotning o’zi bizlardan olib yolg’ondan chiqarishiga xos almashinayaptiki xo’p bo’pti. Umuman olganda har taraflama egallanganimda o’zimni aniqlashtirib umumlashtirib olayki, 4-yil yakunigacha 107 kun qolganida men 107 gaplarni ado etib, o’sha-o’sha raxmat, keyin, farqi yo’q va qanday bo’lsa, bilmasam so’zlarini ishlatishim kerakligida urib, ichig’ida ya’ni og’izni burib qisganga o’xshab ichimdan ovoz chiqarishli ohangga o’xshatib Iblis va boshqalar buyurishganlarida aytishim kerakki xo’p bo’pti. Qolgan 3 yil-u 257 kunga to’g’ri keladigan har bir kun uchun bitta sondagi gaplarni Ibrohim mening og’zimdan o’zining og’zini birlashtirmay ham kuchimni ishlataverishga xosdalanib aytishi kerakki, bu – bir kunidagi gaplar soni 1352-1353 ta ravishda og’zimdan aytilishi, chiqarilishi lozim. Yozuvlar Gotga xos amaliyotligidan bu ikki sonlar ya’ni 1352 bilan 107 o’zaro almashdirilib men ko’pini, Muhammadazizning kuchlanishi esa kami deganda ham 107 taga xos umumiydan, yig’indidan ulushini ifodalashi kerak. Xursandchiligimga o’tib ketaveradigan kayfiyatga kelsak, shu ikki sonlarning umumiyligining foizlardagi farqiga xos o’yinlar nazariyasi bo’yicha bo’lib turganda, men qanchalik xursand, xush ko’rinishli bo’lsam, shunchalik garanglashtirilib tanamning boshqaruvini Shohidga topshirdirib qo’yishga majbur sanalaman. Demak, yozuvlarda va og’zaki gaplarda hammasi tayin masala bo’lib turganda, shuncha yozuvimni o’zim bilishga xos ko’rib yurganimda nimadiri orada o’zgartirilib, hayotdan olib-qo’yilib yuborilsa va boshqa yondagi yozuvlarimga to’g’ri keltirilganga o’xshash tursa, demak, men qachonlar har taraflama ochilganman, vujudim aniqlashtirib qo’yilgan yoki borligim tartibga solinganki, ichimdagilar meni aniqlashtiraman, o’zining ishlarining kodiga qul qilaman deya oddiy ma’lum tartib, intizomimni topishaolmay, yasayotganga o’xshab bosti-bosti qilib chiqishayaptilar. Gaplarda ham hammasi shundoqqina o’zim gapirib yurish-turishimga xos uslublarida namoyish etilajakligi ma’lum va mashhurki, ularning qo’shimchalarini kiritish hech qanday bir o’zgachalik bildirmay, to’g’irlatib yuboriladigan bo’lsa, sal shunday qilinib ishlatilaverilayapti. Eng qizig’i tanamni boshqarilishi ham deyarli o’zgarmay o’zimga xos davom ettirilayapti deyayatganimda, shundoqqina bo’lib turayotgan garanglik masalalari menga ishlash chog’ida qandaydir vazifaviy yoki kishili, raqamli tartibli, kinoviy bog’lanishni bildirib o’tajakligi ma’lum va mashhur xo’sh. Shuning uchun hamma yotlar, ichimdagilar ya’ni begonalar o’zimni bu jabhalarda boshqarishlarida boshlanishidan kelishayaptilarki, bu – gapirishda kuch bo’yicha bo’g’izning quvvati, yozishda esa qo’l barmoqlariga xos mc li ishonchga xos kodli aldov hamda tanamni boshqarishlarda e’tiborim yoki boshlang’ich xotiram yoki yoshlik ongim bilan boshlangan savdoyi masala hammasi xo’sh.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

NIma gap o'zi?