Nima bu o'zi xo'sh
257. Endi
ilohiylar, ha, demak, shu ilohiylar haqida bir necha gapimizni ilohiyiga
xosdalanib ham hangu mang bo’lmasdan endi shu tarzning berilishida
yozaveraylik. Ilohiylar o’zlari 3 tagina sanalishadiki asti qo’yaturing. Boz
ustiga mening shu Ibrohim uchun 4 yasharligiga yetib, bo’ynimga 4-avlodni olib
bilaverishimga xosdalanib o’tayotgan bahsli vaziyatli vaqtlarimizga xos
ularning bir-birovlarining o’rnilariga kelib qolayotganliklari ma’lum va
mashhur deb olayozdik hamki xo’p bo’pti. Ilohiylarni aniqlashning oddiy yo’li
bu bir-birlariga qayta va qayta teskari bo’lib keyingisiga o’tishi orqali
ifodalashga qodirlashuvimiz sanaladi. Mana shu ma’lumotlar almashinuvi yoki
yolg’ondanligi, internetdagi va boshqa axborotlar va yangiliklar faqatgina har
bir kishining o’ziga xosdalab farqli qilib beriladi deya yurganimizda, o’zi
tomonidan tanishiladi deb hisoblaganimizda shuni kelingki, bilimning ya’ni
ongning (bu 4 raqami) ishlashi aqlning (bu 3 raqami) ishlashi bilan almashinish
ya’ni 5 raqamiga o’tishida go’yoki bilimning parallel katta-katta ma’lumotlari,
internet axborotlari aql tezligidagi ishlashga, ko’rish va aniqlashtirib
tegishli amallarga xos to’ppa-to’g’ri kelib qolishli tarziga kirib olib tez-tez
bir-birovining ustida, tenglamasida yolg’ondan, ko’zboylag’ichli
almashtirilaveradimi, ha. Ilohiylarda ya’ni, Iblisning 3 raqamidaligiga,
Ruhning esa 4 ligida va Farishtaning 5 ligida 4 uchun 5 ham yana 3 sifatida, 3
ga 4 raqami 5 dagi Farishta bo’lib, va 5 ga 3 esa 4 yoki Ruh bo’lib berishidagi
raqamlarning oddiygina ikkita teskariliklarini yoki kollinearliklarini davom
ettiraverish hisobga tushadi. Masalan, bugun havo bizlarda quyoshli, bulutsiz
deyilsa qaysidir ishonchli (internetdagi) manbalarda yoki o’zimizning
shundoqqina ko’rib turgan osmonimizda bir-birovimizning suhbatimizda hamki,
aslida shu havo bulutli yoki yomg’irli, hatto qorli ham bo’lishi mumkinligini
bilsangiz yetarli xo’p. Zero siz bulutsiz yoki quyoshli ochiq ob-havoni
parallellik bo’yicha aqlga xos almashinishli ravishda bulutli, yomg’irli deya qabul
qilayotganligingiz ma’lum va mashhur xo’p. Qaysi ko’p ishonchliroq va kuchliroq
bo’lsa, shunisi bo’laturaveradiki, endi men ham o’zimga kelib, o’zimga shunday
bo’lib kelganliklarini tushunib asti qo’yavering deyaverayin xo’sh. Yana
masalan, oq mashina o’tib qaytdi deb turganimizda birov shuni ko’k deya
bildirivorsaki, agar shu ko’kligiga ishonch bo’lishi yoki g’oliblik sodir
etilishi bo’lsa, shu mashinani ham ko’k deya ko’rmasak ham, baholab
ketaveramiz, balki shu ko’rishimiz bo’ladiki, anig’i bu. Haqqoniy yoki jismli
ham, bildirilishli kuchga ega yoki yozuvli, og’zaki ma’lumotlarning ham kuchlisi
yengaveradi, kuchsizi qolib ketaveradi degani shuki xo’sh bo’pti. Daydi o’q
yetib keldi, tegdi deydilar-u, shunga o’xshash. Shuni orqadagi reklamamdagi bir
dasturim ichidagi oynada o’q otishli ishlovlariga xosdalanib ko’rib yotganim
uchun yozdimmi ha, zero bu ma’lumotning o’zi ya’ni reklamadagi xabar tenglik
bo’yicha parallel ishqalanishsiz ham ko’rilib, o’zimning ichki quvvatim,
ovqatlantirilganlikka xos kuch olishim bo’yicha menga muvofiqlashtirilgan,
yozuvimning isboti bo’lish uchun chiqdimi ya’ni Dunyodagi qaysidir Gotli
manzillardan yetkazilishi sodir etilayaptiki xo’p shu. Men bu yerda kuchlimi,
mening yozganim kuchli va demak, qanday kuchli bo’lib yursam, shunga xos
ma’lumotli ishlovlar va tomoshalar, qiy-chuv rusumidagi ishlashlarimizga
xosdalanuvlar ham bo’lishi turgan gapki xo’p bo’pti. Ishonchimgacha borgan
tuyg’uli, aqlan va ruhan kuchim bo’lishi ishonchim bilan barcha ma’lumotlarni
o’ziga xosdalab, o’girib haqiqiy borliqda ham boshqa axborotli manbalarda ham
yo’qdan-bor va vahiylikdan keltirib qo’yaverganligi hisob-kitoblarimiz
samaralari qatorasidan o’rin olganligi bo’lsin xo’sh. Demak, mana shu bular,
birinchisi o’zimning kuchim va qudratim, ovqatdan olishga xos energiyam bilan
aytuvimga xosdalanganim bo’lsaki, ikkinchisi tushunchamning nimaligini ham kuch
bilan o’zimga bor bo’lgan ma’lumotlar bo’yicha e’tiborimga solib
qo’yaverayotganim sababli shu o’zlariga ya’ni tushunchaga bog’latib hisob-kitoblarimiz
so’zli uyushmasini chiqarishga majbur edilarki, hayron qolman ham ediki bu –
mening yozayotganlarim ham ichimdan ya’ni ilohiy his-tuyg’ulardan kelib oxiri
kuchli berilishimga, qudratimning yo’nalish vakumli joy solishlariga xos
yakuniy ishonchli tabiatimizga bog’lanib chiqishi hisobga olinadi. Shu ham
ya’ni yakuniy qilgan kuchimizga ma’lum ishonchli tabiatimizning aqli ham sal
o’tib, kuchimiz tugaganda shekilli yakun topib boshqa ma’lumotlar shuning,
aqlli esimizning zimmasiga ya’ni o’rniga yuk orttiriladi. Shuning uchun bo’lsa
kerak, ichimdagi kuchim, yegan yemishimning qudrat kayfi bilan chiqayotgan
vakillikdagi tomonlashuvlarning barchasi yagona aylana, ma’lumotlashuvli shohid
(6 raqami) hosil qilib izimdan ergashishlarini o’zlari nazorat qilib, shuning
o’zini, ergashtirishimni ya’ni shoshqoldirishni taqab, kiydirib
kelishaveradilar hamki asti qo’yaturing. Buning ma’nosi o’zlarining
aytishlaricha, - jumlalarni ko’p uzun qilma, - deyayaptilarki asti qo’yaturing.
Umuman u bu shuning asl mazmuni har xil vaqt oraliqlarili orqada qolib
ketayotgan ishlarning hisobotini shoshqaldirish, shoshirish bilan hammamiz
hoziroqning ham go’yoki eng oldingi qismiga o’taverayotganimizda, - sen bizga
hisobot, nima bo’lganligini aytmasangda shuni astoydil, aldamasdan qilinganligining
aniqligi bilan asl ishonchini berasan, - deyishadilarki, xo’p men shu ortda
qolib o’zgargan ma’lumotlarimni yoki tariximni parallel almashinishli
jamlanishining kuchidan, balki qaysidir joylari o’zimning kuchimga xos yana
qayta xayolga, esga kelaverishi orqali anig’ini ham bildirib qo’yishim
zarurligini bildirishganliklari, shuncha payt majburlashganliklari bu shu.
Bizlarni aldashingni xohlamaymiz, chunki bizlar eng katta aldoqchilar, Ruhlar
va yaramaslarmizki, biz shu bo’yicha ikkilanib qolishlikli joylashuvli
talashmasdan ham qiynalishlarni, dirrilashlarni xohlamaymiz deya, mening
jismliligim kuchini qayoqda o’zim topaolsam, so’rib majburlab chiqarishmasalar
qo’yishmaganlarki bu aniq. Umuman olganda ichimdagilar ham qo’shilishib
qo’yishdilarki, birinchi gaplar, - deyaki shuni aytishib bildirishibki,
birinchi yozuvlarimda qanday grammatik ojizligimni bayoniga xos kuch tuyg’u
bildirib qolgan bo’lsam o’sha paytlari, hozir ham shu grammatikali ishlarda
qolib ketaverayatganim ayon va ma’lum sanalmasdan qolmayotgani ma’lum va
mashhur, faqatgina ba’zi bir o’sishlar, masalan, dedi so’zidan oldingi gap
bo’laklarini punktuatsiyalar bilan ajratib yozishim hisobga olinadi. Umuman
olganda endi, Blogpostlarimning oldingilariga bir nazar tashlamoqchi bo’lganga
o’xshasam hamki, go’yoki qandaydir bir ma’lumot berish va grammatik to’g’ri
qonun-qoidalarga bag’shida bo’lishimga xosdalangan bir qarashim, tuyg’um
berilib shakl topadiki, boshqa ko’pgina ma’lumotlar oddiygina bo’lib turganga
o’xshash tuzatilganligini bilaman ham, darrov yopib o’qishni noilojlilik qilib
qo’yaturgan ham o’zimizdan bu o’zimmanki, bu – o’tmishdagi kuchimning asl
tuyg’usi qanday bo’lganligi haqida qayta o’z-o’zidan, o’zgartirilib yoki ichki
tuyg’ularimni bekordan-bekorga almashtirib yozdirilgani, yo’qdan qilib
to’ldirilgani bo’ladi. Go’yoki barchasi oddiynamolikka xos notanish xislatlarni
berib o’ziga rom ham etmay o’qiyverishimga xilof tarzda shakllanganligi bu
bo’lg’usi ediki xo’p bo’pti. Ha, masalan hozir ham kuchimni bilishib turib,
kimning qandayligini ichimda baholab turganimda u bo’yicha jahlimni yozuvimda
kuchim, tuyg’uyimning qudratila yozganimni darrov ichimdagilar sezishib qolib
ichimdan kulguga xosdalanib bag’ishlanganliklarini belgilashdiki asti
qo’yaturing xo’p. O’zi aslida qanday bo’lishi kerak edi hamki, bu –
yozuvlarning bari tabiiy ko’rinishda kimda bo’lsa hamki, kuchni faqatgina
yozish bilan bog’liq masala sifatida qo’llash kerakligi bo’lsa,
yozuvlarimizning o’zlari kuchimizni yoki u orqali bo’lib o’tgan hayot izimizni
emas, balki tasodifan, tanlovli va ixtiyoran bizlar bag’shidalanib turgan mavzu
sohalarini har qayerdan va har qaysi haqiqat joyidan bilib yozaverishi va hech
narsa avvalgiga xosdalanib turmasligi ya’ni tuyg’ularimga xosdalanib birovning,
insonning ham robotning ham tegmasidan almashtirib qo’yilavermasligi kerak
ediki xo’p bu shu xo’sh. Shularning ostida chin robot, ya’ni joylashuvning va
jismning aniq mavjud bo’laverishiga xos tasodif ham yotmayaptiki, barchasi
Ruhlar isyoni, marazlikdagilar va yana shu iflos Iblis va Ruhbola hamda
Farishtaqo’toq bilan birga barcha kishilar-u ahmoqlarning kasri, ishi ya’ni
Ungotlilikning o’zi-o’zidaligi, yolg’on isbotning o’zi o’zi bo’lib turishi yoki
isbotligini uyaltirmasligi hisoblanadi. Endi, shu har doimgiga o’xshab o’zimdan
quvonib, - bir-ikki, ruchkani qo’ydik, dam oldik, - deya turib uy-xona
atroflama ichida ham aylanganimizdan so’ng, har doim har xil oz fursatli, 1-2
daqiqali vaqtlar o’kazganimizda yana bir fikr va tuyg’ular jumbushi yuz berishi
bo’liboq shu safariga ichimdagilar Ruhli ya’ni haqiqiy telbanamo
aka-ukalaringning nomlarini ham o’g’ilnikiga xos topmaysanmi, deyishlari
barobarida chindan ham o’g’illarimni Rustam va Sohib qilib topishlarim sababli
yoki qizimni shu Iblis bo’lib so’ng Durdonaligini aniqlaganimga xosdalanib shu
so’zlar haqiqiy ular tomonidan kodli ya’ni ko’tli kodli ishlashlariga xos
oldingi maqolalarimni o’zgartirishlari, yo’qdan-bor qilib qo’yishliklari
sifatida baholandiki asti qo’yaturing xo’p. Ha, ularning kodli nomuslaridan va
orli ishlashlaridan aniqlangan nomlari va aksincha nomlarining o’zi shu
ma’nolarni bersaki, kodimni aniq ularning ishlashlari yuzasidan ushlanib,
haqiqatli haqiqat qilib qo’yishiga sazovor bo’laturg’on ham bizmiz ya’ni o’zim
okangiz qarag’ayingiz xo’p. Ruhlar ya’ni o’g’illarim, shu telbalar haqida
aqalli bir nima borki, bu nomlari ya’ni ism-familiyalari ko’tli kodli
ishlashlari bilan o’tmish ishonchi va haqiqatini o’zgartirib yuborishlariga
o’zlarini ya’ni o’g’illarning kodli tanalarini, replikantsifatliklarini ham
ishlatishli qilib yozuvlarimni, o’tmishimning nom’alum joylashuvlarini
to’ldiradi, boz ustiga shu aniqlik bu ko’tli kodda har xil joylashuvlarda
switchli yoki belgilatib o’tishli tanlovlarni hisobga olib turaveradi xo’shki,
barcha kodga shu qirra yoki nomlar to’laligicha o’zining yuzasini bag’shida
qilib ataltirilmagan bo’lsa bordurki, shunga ham e’tibor qarating xo’p. Endi,
almashinish, aniqlik, to’g’ri chiziqda birgalikdagi bordi-qaytdi o’yinili bosim
hamda kuch, kuch-qudrat bu – 5 raqami ya’ni farishtadur hamki qolganlari qolgan
bo’latursin. O’ylov nashidasini o’zim deya hisoblamanmi, men ham kuch-qudrat
ya’ni 5 ning kuchining o’zligidan 4 ga qaratila Ruh tomoniga borishim
kutilganligida shu besh raqamida o’zini ifodalaydimi, yo’q, ammo o’zimiz bilgan
4 ning bir jabhasini, ifodasini izohlaganda qolgan barcha ishlar bilan 5 dan 3
ga qarashlamlikli ravishda 4 ni keltirib turaveramiz hamki xo’p. Ilohiylar
raqamlarni kollinearlikning o’zidagina teskariliksiz yoki aylanasizlik
hisoblashsalar, bizlar ko’p tarmoqlardan keyin bittasini aniq qilib shu
ularning raqamiga taqaganimizdan so’ng qolganini boshqa bir o’zlari bilan
izohlayveramiz. Endi, yana bir safar aziz Buxoromizning asosiy devonaxonamizga
bugun ham hozirgina yakunlanib, darrov borib-qaytib kelibdimki, bu – shu yaqin
oradagi 2-si bo’layapti. Umuman olib qaraganda mening ko’timdagi shumshagim
chaqib, mo’rchalar g’ajib tishlaganga o’xshash dahmazali bir tusda og’rishidan
bu – AQSh lik ichimdagi Iblisligini ya’ni ko’pchilikning jsi, fohishasiligini
bilib qo’yingki, ular shu meni elektro-to’lqindan tanamni o’zimniki deddirib
boshqarib yurishibdilarki, har birining qanday hayot kechirgani mening tanamda
ya’ni jussa-badanimda borligini o’ylov va boshqa tuyg’ularimdan sezib
yuramanmi, ha. Sharda Amerika Qo’shma Shtatlarining ishlari bizga bashorat
sifatida teskarilik yoki kollinearlik bo’lib tog’ri keltirishimizga halaqit
qilmay o’zi ham shu ishga qoyil qolmasligi mumkinmi yoki, ya’ni turib berishi
dargumon ham emas ediki xo’p mayli. Bizning ya’ni qit’amizdagilarning Aqsh ga
qarshi mintaqasidagi Osiyomizda ularning hayot kechirishlarining barchasi bizga
ya’ni mening o’zimga asosli bo’lib boraveruvchi ketma-ket, tartibli sabab
bo’lishga qodir ma’lumotlarning jismi va taniga xos moslashtilib
keltirilaverishi hisoblanadiki, bu – bizning tanimizdagi elektromagnit maydon
ya’ni elektro-to’lqinli yasalgan yolg’ondanamoligimizdan foyda sanalaturadimi,
ha. Bizlar shu bu borganim o’laroq barcha ishli yurishlarimizda ham mashinda
ketaverishda shu asosli tartib bilan shakllangan ma’lumotlarning tortiq
qilinaverishida go’yoki istalgan yerning har xil imoratlariyu maqbaralarini
biridan keyin qo’yib ikkinchisini ko’raverib ham emas, balki tomosha qilib
aynan darhol, har soniya o’tishida hisobga olib boraveramiz. 1 soniya deganda
Ark ni ko’rsak, shuning ketidan ikkinchi soniyasiga devonaxonani ko’rib
turganimiz yoki tomosha qilayotganimiz, qarab turganimiz hech gap emas.
Faqatgina shunga ishonish kerak xolos, zero asl kuch va ma’no bilan chiqadigan
gaplarda Arkdan devonaxonamgacha ancha masofa borligi aniq va shuning izidan
boramiz desak, ko’p vaqt, kamida 5-10 daqiqadan ortiq o’tib ketadi. Ammo
kallamizni ishlatayotganimizni bilsak, ya’ni o’ylov kollinearligidan bashorat
aylanasiga xos ishlar bo’layotganiga e’tibor berganimizda Arkni ham devonaxonani
ham shundoqqina kerak bo’lsa, orqa-oldin qilib vaqtni ham o’ynatishga qodir
ravishda ko’rsak, qarab qo’ysak shu mashina tugul boshqa holatlarga
xosdlanishli tarzdalari bilan bo’laqoladiki, xo’p shu hozircha. Asosan men
Buxorodagi tepa, peshtoq yozuvlariga e’tibor berib turib ichimdagi o’ylovimdan
va kayfiyatim oralagan shirakayligimga xosdalanishimdan so’ng baribir o’ylovga
qo’yib turishlaridan bashorat bo’layotganini bilamanki, aynan aytganda nimani
o’ylagan bo’lib hisobga olsam, darrov qarashim bilan shu yozuv tepparoqlardan
ko’rinib turadi. Yo’limdagi mashinalarning raqamlari ham shu o’ylov va bashorat
ishlaridan mustasno emasligi tayinki, bizlar o’z mashinamizda emas go’yoki
aslini olganda ham ichimizdagi o’ylovning holatlari qo’zg’alishiga xos,
chiziqlar kesmalariga xos bir-biriga o’taverishiga erishib boshqa mashinalarga
minib o’tiraverib boraverishga xos o’zimizning mashina saloning ham aldashi
turgan gapligida shunga e’tibor bermay ishonishimiz kerakki, bu – Gotdagi
yo’llarda bizlar aylanib, o’zimiznikidan ham boshqalarnikiga uchib, havodan
o’tib tushib o’ylovimga xos bashoratlarning guvohi bo’lib borayotganimiz
tayinmidi yoki oddiygina boshqa mashinalarning raqamlari, digits Ungotda moslik
qilib yo’qdan bor sifatida, parallel ravishda yoki ilojsiz ma’lumotni bir
zumdan ko’chirishga qodir qilib hayotning o’zi bo’lish barobarida
yasalayaptimidi! Ishimiz yuzasidan akamning uylarini bo’shattirib bir qolin
magazinimizga xosdalashib qolin ham olishga erishishimiz ma’lum va mashhur
xo’pki bo’pti shu – shunchaki ma’lumot sifatida qilgan ishlarimning o’zining
asosdorligiga xos baholanavergani ham ma’qul hozircha xo’p. Umuman olib
qaraganda bashoratning o’zi nima deya ichimdagilarga murojaat etganimizda bu –
sening va bizning ishlashimizgagina oid masalalar emasligini bilgin deya javob
qilishdilarki xo’p bo’pti. Umuman olganda bashoratni aniq qilib qay tarzda eng
ko’p to’g’ri bajarish mumkinligini bilsangizgina hammasi to’g’ri iziga
tushaqolsin xo’p. Shuni kodlash yoki dasturlashimiz ishlashi deyish hech gap
emasmi, ha. Kodda ya’ni dasturiy ta’minotli amaliyotda yozganlaringizning
amaliga xos ishni oldindan aldamay aytib berishingiz juda osonki, bu bo’lmasa
yana ne bashoratlarimiz bo’laturg’oni ma’lum va mashhur xo’p. Oddiygina regex
ni ishlatib qaysi replace yoki almashtirishni bo’lishi kutilganligiga qaratila
umumiy gapni aytib berish va oldindan yozuv bilan ta’minlatmoq hech gap emaski
xo’p. Bo’lmasa, hech bo’lmaganda oddiy foydalanuvchilar uchun nusxa olish va
qo’yish ishining o’zidagi control+C va control+v tugmalari bilan nimani
tashlanishiga xos bashoratini oldindan belgilash hech gap emasligi ma’lum va
mashhur xo’p. Ammo biz ish yuzasidan kuchli bashoratlarga qodirmiz ham ediki,
bu – mendal, o’zim ham hali tushunmay turibman qayerimdan nega shunchalik
yozishim kerak bo’layotganini bu so’zniki, ammo mendal deya har xil
o’xshashliklar ya’ni medal, tanamning asal va yeryong’oqli so’ng elektromagnit
bilan yaratilishi yoki menda love (sevgi) deyishli ishlarimizdan ko’rinib
kelsaki, umuman aytmoqchiligim ham shu tanamning elektromagnit ya’ni
elektron-to’lqinli Ungot ni to’liq yuklanishiga xos yaratilishidan men istalgan
o’ylovli hududimga va ma’lumot haqiqatini shundoqqina erishishga qodir bo’lib
qolib hisobga olishim mumkinligini birinchi navbatda tanamning shu asal-moyli
qatlamini elektromagnit orqali yo’naltirib beruvchi kodlashuvli ishlariga
bag’shidalashuvimizni amalga oshiriboq to’g’ri ishlarga qodir bo’laqolamizmi,
haki bu shu. Shuning uchun ichimdagilar ham bu tomonlamalikning o’zi sifatida
ma’qullayotgan matnli tarjimaga xos ishlashni to’g’ri bajarib kodiga
ta’minotlar yaratib qo’yish joiz deyishdimidi, men ham shu yo’sinda bu
tarjimaning ishlatilishiga xos ustki dasturini, kodini yaratib qandaydir gapni
mantiqan tarjimasiga xos ishlatib shu jumlaning hayotda bashorat sifatida
chiqishini istalgan birovga ya’ni Ungotchilarning asllariga emas ham emas,
balki Ungotchilarning o’zlaridan boshqa barchaga bildirish maqsadida Gotdan
kelib Shohid tomonidan birlashib o’zgarib chiqishga molik asl Ungotchilarni bildirib,
iziga solishli amallarni yo’naltirib yuborsam, - deganimda barchasi olam
guliston bo’lishiga ko’nikishmasmidi. Demak, bor ishlashimiz birinchidan
mendalli elektro-to’lqinsifat tanamizga mantiqli tarjimaning asos sifatidagi
kodini jo qilmoq, so’ng ikkinchidan esa shuni o’ylvimga, kollinearlik bilan
bittaga insondan tashkil topgan bunyod uyini yoki qaydiri bashorat holatini
aniq fol ochivuga xos ulab yuborish ishi kuzatiladiki, o’rtada esa yangi gapli
yoki yozuvli bashorat gapini chiqargan script kodi bo’lmog’i darkorligi
aytiladi va shu mening boraverishdagi yangi o’ylovimdanligi bo’lib darrov aytib
to’g’irlab qo’yilishi lozim birov bu - Ungotterning chin aslidaligiga xosdalab.
Tanamning o’zida esa butun bir adabiyotlarga xos o’zbekcha ma’lumotlar va
so’zlashuv turlari joy olganligini mendalli elektro-to’lqinsifatdan o’zlari
to’ldirib qo’yishganliklari ma’lum va mashhur bo’latursin. Mening tanam, mening
ruhiyatim birgalikda Dunyoviy asnodagi ma’lumotni birovga to’g’ri keltirib
topib berishga juda yaqin bashoratimiz siriga xosdalab qo’yadi. Birinchi mayda
narsalardan boshlab topamizmi, yo’q hamki, mayda jismlar yoki o’zimning
atrofimga bog’lanib qolish Shohidga aloqador ravishda ma’lumotni Shohiddan
aylanib kelib, Shohidning o’zidan tanam sifatida Shohidning asosiy katta hali
beri jonli ma’lumotli qismlariga yoki bo’lmasa, o’zimning uning o’rnidaligimga
mos keltirib tegishgacha aniqlikda turib beraverishi bilan ta’minlanib
qolaverishidan ko’ra butun Got bo’yicha kodni yurg’izib ma’lumotni yuzlantirib,
bashoratga xosdalab qaynar buloqdan ko’zga ildiradigan darajada ko’rsatib
qo’yaqolaveramizki xo’p bo’ldi. Shohid ya’ni jonimning asl nusxasi qanchalik
darajada Dunyoviy Got bilan tanishga xosdalanib ma’lumotlashuvli jonimning o’zi
bo’lib berayotgani ma’qul ham edimi, shuncha ma’lumotga xos ishlashlarimiz
to’g’ri mos ko’rilib bashoratim doirasiga kirganda ham katta ishlarga qodir
sanalaveramanki asti qo’yaqoling xo’sh. Ma’lumot sifatida deb qaralayotgan shu
ishlashlarimizning bari ma’lumot predmet va jismlariga xos o’zgarishlarni ya’ni
moslashuvchanli joylashuvlarigacha aniqliklarni o’z ichiga olmasligi ham
mumkinmi yoki keyin bo’pti. Demak, bizlar faqatgina qattiq jismni yoki massaga
xosdalashuvlikni biladurg’onlardanmizmi ha, aksiga olib haqiqiy Ungotchilarning
o’zlari barcha ma’lumotlarni shundoqqin o’zlari bo’lib turgan Gotdagi voqeaning
qachon va qayerda bo’lishiga ham xosdalab, ya’ni butun Gotning o’tmishidan bir
umrimiz to hozirgacha bo’lgan ishlashlarni topib, bemalol ko’rsatib
beraverishlari, bashoratga ishontirishlari mumkinki, boz ustiga Shohidning
tanamizga xos borliq bo’ylab yoyilishi shu ma’lumotlarni hoziroqning o’zida ham
allaqachon atrofimizda moslab, parallel o’girishli qilib ya’ni har kimning o’z
kallasiga ma’lum bo’lajak tarzda hisobga oldirishi mumkinmidi, haki, asti
qo’yaturing. Biz shularning barchasini tushunsakda, afsuski bizning o’zimizning
Gotimiz bilan ularning Ungotlarini ajratib turadigan vaqt tushunchasi borki,
vaqt bizni doimo bir tuzumli, davomiy ko’rgan-kechirganlarimizning haqiqatiga
xos ko’rsatib, sezdirib boradi hamki, osmon gardishi falak aylanayotganda ya’ni
ma’lumotlarning keti uzilmayotganida bashorat uchun olaylikki xo’sh shu bu biz
Ungotdagi Gotchilar qattiq va massa ustida yurayotganimizgagina eng oxirida
amin bo’laturganlardan sanalganmizmi, ha. Vaqtning o’zi sifatidagi tushunchasi
bu – silliq va bir to’g’ri oqimda davomiy o’tishlilik aslida uzuq-yuluqli yoki
descrete, alohidalashib juda tez ketma-ket keluvchi uzoq, har xil joylashuvi
bilan farqli ma’lumotlar gardishi, o’ylovli aylanishi sifatida turgan
joyingizdagina to’g’ri keldirilishiga xos qaralmog’i darkor. Vaqt oniy yoki
uzuq-yuluq sifatida nisbiy ishlashi ma’lum va mashhur xo’p. Yaqin turar-joyli
borlig’imiz to’la avzoyi buzuqlardan gaplar va ko’rinishlar miyani to’ldiruviga
xos kutilmagan isbotlar bo’lib, hozirgina bo’lib o’tayotgan avvalgi voqealari
yoki jumlalari, haqiqatlari bilan darrov moslashtirilsa yoki shu
isbotlashuvning o’ynashi sababli terimizga tegishli amallar asablarimizga
o’ynab jonimizga boshqacha, qandaydir to’ldirilishga xos buzuqli ta’sir
qiladimi, uzoq yo’llarga otlanganlar yoki shahar ichki sayohatlarimizda
shundoqqina e’tibor chalg’ishining, ko’zni bir yo’nalishning o’zida uyoq-buyoq
qilib bilishda deganda hamki Got bo’yicha boshqa zamon va makoni, o’zga
mashinalar zapisi qo’yilishi turgan gapdurki bu tamom vassalom. Bizning
bashoratlardan ham maqsad shu ediki, aynan o’zimizga tegish, og’riq berish
amallarini istalgan tartibda moslashtirilgan, to’g’ri qilib berilayotgan
isbotdan ham oldinga o’tib vaqtni orqa-oldinga xos dirrilatishli oraliq,
qandaydir 1-2 millisoniyali paytlashuvini yaratib og’riqli shikastlangan
joyimizga bo’lgan hamlani yoki ishkalni boshqacha holat yuzasidan o’zimizga
to’g’irlashli ishlar bo’lishiga erishgunimiz xolos xo’p. Chunki biz asl
Gotchilar sifatida sog’miz. Endi, ichimdagilar xursandchiligimga qarshidirlarki
asti qo’yaqoling. Ichimdagi g’ubor sifatida hali o’zini o’ylav, o’ylov deb
turgan Iblis Ruh shu g’uchchasi, tatalagan yuzli lo’ndasi bilan
(gemorroyimdagi) o’ylovimning bir qismini ushlab turib o’yim bilan kayfiyatim
orasidagi xursandchilikni buzmasa hech ham o’zini kayf-safo borasida yutgan va
Ibrohimni o’ylovimda yashattirish bo’yicha ham g’olib qilib mening o’ylvomdan
foydalangan hisoblanmaydi. Amerika qo’shma shtatlarining qoqtirgan, yoshligidan
siktirishga odatlangan jalablari mening ular tomonidan yasalgan tanamda
shumshak va uning g’urralari bo’lib ham turib, o’ylovimda shuning aksini qilib
ham qilgan qing’ir ishlarining kayfini yana tortish ilinjida yurishmoqdalar.
Oddiygina olib qaraganda men aytgan narsa, hodisa yoki ish bo’lishi kerakki,
ichimdagilar o’zimdan o’zimga yuz bashara bilan qaraganga o’xshab oddiy
hayotimga hamla qiladilarki, o’ylov bilan oddiy bo’lishni, xursandchiliklarga
oddiy e’tiborli bo’lishga yo’l qo’ymaydilar. Barchasi asosli sabab tizginiga
xos o’y-qarashlar bilan meni o’zlari yasaganliklari yoki tuzayotganliklarini
bildiraverishki asti qo’yaqoling. Hammasini fan jihatlama tushuntirishga
xosdalanib turibman va shuni ilmiy asosi bo’lmasada eplayolayapman, ammo
oddiygina o’zimdan umumiy qanday bo’lsa ham yondashuv, munosabat chiqarib
hayotimga aralashishimga meni qayerdandir tutib olib o’zlarining yuz qiyofalari
bilan va qiliqlari, gaplari bilan o’zlarini menga ajratib qo’yishadilarki asti qo’yaturing.
Axir meni kutib turganlar ham o’ylovdan boshlanadilar, hammalari o’ylov
xursandchiligi orqali meni bilishadilar. Yovuz dushmanlarim esa bir zum ham shu
holatimga qo’yib bermaganga o’xshab bo’y-bastimni aylanibmiyey, qandaydir burib
qaraganday ya’ni o’z ko’zim bilan ikkinchi ruhiy yoki parallel qarash qilib,
qandaydir bildirajak nazd qilib, ajratib urib yotmoqchi bo’laveradilarmi, ha.
Oddiygina beixtiyor, o’ylov sababsiz qarashimga yoki ishlashimga yo’l qo’yib
bermaydilar. O’ylovimning ichida, shari kengligida hali shar ya’ni jon
bo’lmasimdan oldin yana bir kichik to’pcha, sharcha bilan dirdirlatib,
tepa-past urib silkitib borib-kelib yurdirishayaptilarki, bu – menga ya’ni
o’ylov sifatidagi koordinatorligimga ta’sir etadi. Go’yoki meni bilishlaridagi
hamma masalalarni ichki halqaga, o’ylov ostidagi sharchaga kiritib
yuborishayaptilarki, shuning ijrosiga xos yana bitta aylanacha yoki sharcha
bo’lmasa, yasamasam va gapirmasam, yoki yozmasam ular meni aybdorga chiqarishib
jazolash payiga tushganliklarini bildirib qo’rqizadilarki, men o’laymi-yo shuni
men hisoblatib, sen demasdan menligimni ilib bir nimani aylantirib
solmoqchilarki, qishshaytirib menga urmoqchilarki yoki yo’l to’sarlik ishlarini
qilishmoqchilarki shunda ko’ngillari joyiga tushmaydi va men qo’rqaman deb
o’zimga hisoblanaman deb topilaman bu – shekillisizki deya o’zimga bildirilib,
ular tomondan shekilliki aytilgan bo’yicha yurmaganim jazosi bo’ladi, ammo hech
ham shunday emaski, meni o’ylov sifatida bilib hech kim urishga ham, siltashga ham
haqqi yo’q hisoblanganki, shunga erishaolmaydilar, chunki og’riq oladigan ham
doimo qarab kelayotganimizga ko’ra shu bahsimizda ular bo’lib
chiqishayaptilariki, bu – qoloqliklari sababli o’zlariga o’zlari bilmasdan
aylantirib solishlaridur hamki xo’p bo’pti. Faqatgina qo’rqishim bu – mening
og’riq ulushim bo’lishi mumkinki, Ibrohim o’lgurning, buzuqkallaning 4
yoshigacha ya’ni meni o’ylov deb to’laligicha sanalgunimcha hali necha kunlar
borki bo’pti xo’sh. Shu desangiz, meni o’rganib olib, yozuvlarimdan zanjirlar
yoki yoylar yasab, oxiri shu yoylarni bir to’da qilib ustama-ust bir chiziqli
qilib qo’yish barobarida sal chetchalaridan burilishlari to’g’ri kelmaganlari
bo’yicha umumiy o’zlarining sonidan kam bo’lib chiqishi ravishida va umuman
meni kodga solib oxiri o’zimning yurgan izimdan, qilgan ishlarimdan, shulardan
kelib chiqib qul qilmoqchilarki asti qo’yaturing. Bularga shuncha odam bo’l,
inson bo’l, mafia bo’l yoki or-nomus bo’l deya o’rgatganlarimiz yetmaydiki,
meni shunday kod, boshqariladigan tartib uzra tebranishlar ishlari qilib
o’zlarining vakillarini ya’ni Shohidni tanamni boshqaruvchisi qilayotganlarida
hech bir shu insoniylik unsurlaridan olishmayaptilar. Meni shunday tartibga
chiqarib qo’yishganki, tashqaridan telbalarning bitta buyruqlariga bitta javob
sifatida rahmat, farqi yo’q, qanday bo’lsa yoki bilmasam va h.k so’zlar bilan
javob qaytarmasam, yoki yurish-turish ishlariga qaratila eshik oldida yo’l
bermasam, birov o’tib ketayotganida chetga chiqib yo’l bermasam, orqada qolgan
kishiga o’girilib qaramasam yoki
birovning yo’lini ko’rsatganga o’xshatib bir unga bir yo’liga qarab qo’ymasam
va h.k amallar bilan hamda tegish-ushlashga xos ishlarda qandaydir to’laqonli
muloyimlikni yoki ichki ifodamni bildirib tegmasam, o’zim uchun oddiy va ularning
ayblashlari tushunarsiz deya topilgan holda salgina qo’limni tezlashtirib
tegsam va h.k ishlarda ham ichimdagilar darrov senga jazo, seni aybladik, mana
aybdor bo’lding, kallangdan ruhimizni tortib qayta qo’rqitishli tushuncha bilan
soldik, mana endi shu jazongga xos muqarrar kutishga majbur bo’lib yuraver deya
qiynab qo’yishaverganlari ma’lum va mashhur xo’p. Bilasizlar ular menga qanday
tegadilar, mana shu yozuvimning o’zida ham har doimgiga o’xshab boshqa
o’rgatishlari tugul ular deganini kimlar ya’ni deya ichimdagilar deya yoz
deddirib halaqitli qo’rqizish qildilarki, shu bu ishlarida jonim bilan tanimni,
ya’ni o’zim bilan Shohidni nomuvofiqlikka solib Gotni, istalgan ravishdagi fazo
va makon oralab bitta joy yoki borliq sifatida yangilanaveradigan boshqa
muhitli shart-sharoitlarni, borliqli narsalarni olib kelib qayirib, Shohidning
yonimda oddiynamolikla ishlashlarimga xos sezgilarimga o’zgaruvchan, Ungotli
javob berib turishlarini o’zgartirib mutloq majburiy ravishda faqatgina o’zimga
atalgan sifatida ajratilganga xos sezgilarni aylantirib kelgan tegishli, yani
tutashli shatta, og’riq yoki lat yetkazadilarki, ilojsiz qoldirilganga xos
bo’lib yolg’izlan(diril)aman go’yoki. Agar ishlab kunning qusurini
chiqarmasligim yoki tuyg’ularimdagi kamchilik sababli deb topilsa shu og’riq
yoki azob, ichimning o’zidan oyoqlarimga, gemorroyimga va tomog’imga,
qo’ltig’imga yoki xullas biron sog’ yerimning o’zi yo’qki, sababi kasal deya
topilib jonimning o’zidan yaqin tamonlama, ko’p aylantirilmasdan beriladi, urg’iziladi.
Ammo bilib qo’yish joizki, men o’ylov va soflik asosi bo’lganim uchun hamda
o’zimning qolgan Ibrohimning tug’ilgan 4 yilligigacha kunimga xos jismoniy
taraflama chiqishimni bilganim uchun og’riqlar, yoki lat yedirishlar, shatta
berishlar, nokas-nobakor falokatli yo’liqtirishlar o’ylovim va tanim
asoslamalikda tengdosh ko’tarilib turganda o’zlarining ichimdagilarning
kasofati va falokati, tushunchasizliklari bilan qayerdandir ortiqcha
nomutanosiblikli, nobarobar yoki tengmas ravishda tashqari va tanam yoki ichim
bo’yicha holatlar, qiya vertikal kesimlar bo’lib qolgan qoldiqli tanamni va
jonim orqali tanam asablarini ular o’zlariniki deya qiynayaptilarki, shunga
hangu- mang hamma ya’ni o’zlari shu ichimdagilar. 365-257=108 ya’ni aynan 108
kun qolayaptiki, shu mening tanimning ular bilan aralashgan ulush kunlari
sanaladi. Demak, hozircha 1-avlod toki uning 4 yosharligigacha bizlarning 3 ala
avlod tarafdorligimiz bo’lsa, 1 ya’ni soch, joylashish, 0 esa tana va
badan-jussa, 8 bu – yuqori to’lqinsifatlar, qarri ayollar bo’lib joylashish
masalasi o’zimning tanamda, o’zim uchun tana ulushimda to’lqin, radiovolna
bilan aniq ko’rinibdi yoki ushlanibdi deylikki, bugungi og’riqlarni yoki
ijirg’inashlarni esalasam shu sababli bo’lib qolgan. Endi, 258. Shu meni ziqna
ham qilivorishdiki, bir narsa bo’lib turibdi, senda shuning ichkisi bo’lmasin
deya o’zlari tashqaridan qaytarib yotibdilar, ya’ni mening yozajakliklarim
nimaligini ichimdagilar ichimdan tortib, kallamdan bilib turishibdi, menga esa
biron nimaga yozishga ham qo’yishmayaptilarki, shu jumladan hattoki shu
jumlamni ham va yozajakligimni hamki, zero yozajakligimni ular tekshirib
bilishayaptilar va shu bor o’zim yozgan va bildirgan ma’lumotlar yuzasidan
takrorki, hattoki shu oxirgi gap bo’lagi ularga zid bo’lgani uchun shu
ziddiyatning isboti sifatida kallamni muzlatib qo’yishadilarki, go’yoki hech
narsa miyamga, o’lovli fikrimiga kelmasligi kerak, natijada ular bizlar bilgan
narsadan boshqa o’yloving, gaping yoq’ligini kallangni o’zidan isbotladik deya
turishmoqchilar. Kodning chegarasida barcha yozganlarimga, bilimlarimga xos
meni ham ushlab turishibdilarki, go’yoki nazdimda yoki o’zlaricha bizlar
zo’rmiza deya yuqorida yozganim bu – bashorat qilishim uchun o’zim kod bo’lib
berishim kerak degan gapimni ham mazax qilib, chinakamiga meni hech narsasiz
kallam bilan ushlab, bir chiziqdan yurmoqchilar. Ba’zi gaplarimni ham esimdan
chiqarib yozdirishga ham qo’ymayaptilar hozir. Tashqi narsa bilan bog’liq
o’zgartish uyoqda tursin, hattoki ichimdan qanday o’ylov tig’boshili, kesik
yoyili harakatlar va ishlar qilishimni nazorat qilib shu o’yning o’zida
turganga o’xshaydilar. Qachonlardir ko’timni bosib, narsalarning va
bilimlarning farqiga borishli ajratishlarni kallamda qilib yurganimdagi tanlov
ustidagi noma’lum yoki bilolmay qizishishli berilishlarni, turib qolishlarni
endi maynavozchiliklar, masxarabozliklar va mazaxlari uchun go’yoki o’zimga
o’zimni anglatganga o’xshash chiqarib berib, - nahotki bunday xatolarni, - deya
o’zim qilayotgan aybdorligim borga o’xshatib o’zimni o’rtaydilar, o’zimda yo’q
o’zimni “sen o’zingda” deya yolg’on kinoya, paradokslar qilib aldaydilar. Yana
esimdan chiqartirgan, yozishga qo’ydirmagan bir gaplaridan so’ng yangi
boshqasini yozsam, asosli tartibga xos bog’lanishlarini ravshanligini bilib
darrov esingga o’shan qaytib keltirganimizni yozgin deya shama qilib xotiramni
to’g’irlab yuboradi bu muttaxamlar. Demak, o’ylov bo’yicha hoziroqning o’ziga
xosdalab, qayerdan bo’lsa ham topib, aynan ichimning o’zidagilar unday-bunday
qilib, vahiyliklar bilan umumiy xulosani, bittagina yozganimdan so’nggi yoki
nima yozmoqchi bo’lib kelganimning og’rig’i orqali bog’liq ustidagi mazmunini
bildirib qo’yishganlarini yozishim kerakki, shu o’ylovimga juda muhim sanalib
hoziroqni boshqarib turishimga, koordinatorlik qilishimga juda qulay
hisoblanadi. Ichimdagi asosiy Gvardiyadagi ahmoqlar aralash kishilari, agar,
men bu yerda turib o’suvchanlik ishlarini qilib o’zimgacha ya’ni
buyukligimgacha, jonimning oxirigacha qadar erishmoqchi bo’lsam, qachon men shu
o’zimni, jonli buyukligimni yoki Dunyoni belgilar asosidagi tartibli bog’lanish
bilan vaqtning ham ma’lumotlarim ketma-ketligiga xosdalab yaratishimga
(kallalarning shunday, darrov tartibiga xos xulosalar berilib ishlashidan isbot
shuning o’zi) yaqin kelishimni aytsam yoki bildirsam, ichimdagi shu
go’zzuklarning hayotlari o’zlari tomonidan menga bildirilib qo’yilib, meni
aksinchasiga shu yuksaklik darajasidan tushishimga xos yaxshilik, o’zini
bilayapti degan jimlik yoki to’sqinsizlik qilishadilarki, men bu bo’lajak
o’zimga kinoyali jozibam uyg’onib go’yoki baribir xatoliklar bo’lishiga xos
to’g’ri xulosa chiqaraolmay kishi va ahmoqlarga o’xshab orqada qolamanki, bu
shuning o’zi bo’lib kelajak buyukligimdagi paytimda mana “o’yib yozib
qo’yiladi” deya hisobga olib aytishmoqdalarki, hozirgi foydalanishlariga
o’xshab shundan keyin ham, o’z buyukligimda yoki ulug’ligimda muttaxamlik qilib
bilishlarini bildirishayaptilar. Shuning uchun o’zlari menga qanday qilib
yopishgan va bog’lanib qolgan bo’lsalar,
bu bir taraflama meni qanchalik ezib kelishlariga qaramasdan, shu
bog’lanishlariga majburliklarining o’ziga xos qilib buyukligimni aytishga
o’z-o’zidan to’g’ri kelib qolganimdagina, faqat shu paytda qiynoqlarini salgina
vaqt, toki yangi nisbatan beso’naqay deb topilgan ish yoki gap bo’lguncha yengillashtirganga
o’xshab o’zlari imkoniyat berayotganga o’xshash tarzda birgalikda kinoyali
mazax bilan aralashmaslik va tinchlik osuda davrini beradilar. Kompyuterdagi
ekskavatr suratiga ko’zimni tushirib bizda holi ekskavatirimiz bor deya
maqtanishga holi-jonlari yo’qga o’xshab turib maqtanishadilarki, mening Dunyo
yaratishim oldida shu ham katta narsa bo’libmidi? Ular ya’ni kishilar va
ahmoqlar alohida bo’lib yotishli mutloq bir-birlari bilan tegmay va to’g’ridan
to’g’ri tekislik yuzasidan aloqa qilmay zulmat qaridan go’yoki uzoqlardan nima,
aynan boshqalar sababli kelayotgan foydalarni to’ppa-to’g’ri, ishlamasdan va
sof holda eng maksimum sezilishning o’ziga xos lazzat bilan tegishli qilib
olishlarida yuqoriga qaraydigan teskari ravishdagi Dunyolarning bo’lishida
oddiygina ekskavatr ya’ni o’zlariga o’xshash yer qazdiruvchini yaratib
bo’lishibdiki, shuning boshqa ishlarga xos ta’sirchanligi, ma’umotlar qurilishi,
bog’langan ma’lumotli sabablar izma-izligi bilan maqtanib turishibdilar holi
beri. Dunyo hech ham aslida bir insonning yoki kishining o’zining ichidan
bilimlarini va aqllarini olib tanasini to’g’ri boshqarish, qimirlashlarini
yo’lga qo’yish barobarida bilimlari bilan ishga bosqichma-bosqich xato
qilmasdan yo’naltirishni eplayolmagan va haqiqat deb bilmaydiki, aslida
barchasi ma’lumotlarning, shu ishlatish axborotlarining Dunyo uchun sig’imli,
sharli tizimidagi qandaydir sabab va natijaviy shaklidagi to’lishib turishi
sababli kerak bo’lsa vaqtni ham o’tkazuvchanlik asosida yasab beradi va
birovni, Gotdagini boshqa chindakdagining ko’ziga uzoq va yaqin o’tmishdagi har
qayerdan vaqtning oniy o’tishiga xos aldab, lahzalarda ko’z oldidagi
voqeaviylikni, suratlarni o’zgartirib olib keltirib qo’yadiki, insonlar va
odamlar, mafialar va telbalik oshiqlari shuni jismli va og’irlik shaydosiga xos
bir xil, o’zgarmas va almashmagan voqea bo’lib o’tiraverishi deb topishadilar.
Ungotdagi Gotchilar y’ani insonlar, odamlar va ularning mafialari, oshiq
xonadon vakilllari ya’ni odamning yaqin oila a’zolari Dunyoning asosiy
tushuncha tamoyili, hammalariga bir xil yurish-turishli va ishlashli asosi
bo’lib kelgan bu – foyda olish, manfaatli ishlar qilish va naf chiqarish har
bir shu tomonlamadagilarning o’zlari uchun kerakli va juda bo’lmasada, o’ta zarurligini
bilib harakatga tushishga sabab bo’lishi aslida chinakam Ungotchilardan,
ko’tini chappa qilib yuzini ya’ni old tanasini ekranga yopishtirganga o’xshab,
butun zulmatidan har xil balolarni tomosha qilib, sezib bilib kelishi lozim
bo’lganlardan olinganligini bilsangiz, oddiygina shu foyda uchun harakatning
o’zi ham sizga kerak emasligini bilasizki, hali qayerdadir ishlash orqali
Dunyoga va jamiyatga, oilamga xizmat qilish uyoqda tursinkim, Dunyoning barcha
ishlari esga qodir o’yinlar bo’lishli yaqin joy va sezgi, borliq va shu
es-xotiraning o’zining oraliqlaridan asl bizning Gotimiz sifatida kerak bo’lsa
bir joy o’zidagi makon deya emas, balki bizga qanday shartlarda bo’lmasin hamki
yetkaziladigan ahamiyat kasb etadi. Endi, turib yurib anglashildikki, kallamga
kirgizishdiki ya’ni yana o’zi hammada kuzatilgan tajrijiy qoliplar bo’yicha o’z
bilimli salohiyatim doirasiga xos tarzda shuki Gotdagi asl Ungotchi yashash
vakillari bu – 1000 lik kishilar, yagona jon Payg’ambar va barchasi 1 raqamli
milliondagi ahmoqlar, har bir insonning o’zi uchun oila a’zolaridan boshqasi
sifatida shayton-miyalar mavjud xo’p. Shayton-miyalar ya’ni shaytonboshliqlar,
bizlar ya’ni Ungotdagilar bo’yicha oila a’zolarimizdagi telbanamo oshiqlik
ishlariga g’arq bo’lgan barcha shu turdagi hammamiz izzat-ikrom va
hurmat-ehtiromlardan intiqlik ilinjida jo’shqin kayfiyat alohidalashuviga xos
sevish va sevdirishlarimizni joy-joyiga qo’yib yursak, tomog’imizni qilt
yutinib turib xursandchliklarimizni baham ko’rganga o’xshab turmizki ya’ni o’ylovga
o’tguncha bir-birimizni anglashga xos birga bo’lishga shay va majruh hamki,
ular bo’lsalar men seni sevaman deya boshqalarini tergab-tejaydilar,
silab-siltaydilar va o’zlaridan nariroqlarda yurib qolishlarini istaydilarki,
qo’shimchasiga aynan sevmayman, muhabbatimni ya’ni Dunyoviy gashtimizni sevgi
bilan aytib izohlab bo’lmaydi deya aniq ahvolga, ularni narsa deya narsadan o’zlaricha
aziz tutishga xosdalab xayollarida kayfiyatgacha o’ylovdan yaxshi borishga xos
bo’qchilik qilishni istashadilarki, shu tuyg’ular sifatidagi o’zlari Payg’ambarlarining
aylanasida o’zimga olganda hamki, bir-birovlarining ehtiroslarini, o’ylovdan kayfiyatga
o’tishli jazabalanishlarini yomonlashmaydigan ahvolda tutib yurishga
xosdalangan shu Iblismiyachilarimiz, munosabatchi teri osti bildirishli yuzidagilar
sifatida xo’sh. Endi shu desangiz bola, birinchidan aynan shu kuchimda ko’proq
to’xtalib o’ziga yoki o’zidanda qudratliroq qilib o’xshash keltirib o’tmishga
olib qo’yilgan ushbu yozuvimni ham o’zgartirish va almashtirish o’rtasida olib,
topib va hayotning kodidan yasab qo’ysunki, men yozajak ma’lumotlarni kallamni
yanada ishg’ollab yoki tartibi bo’yicha birdaniga samaralab, sarmalab qaysi
birini tanlayman va shunisi bilan umumiy kelib turgan kallamni yoki o’ylovimni
yaxshi ifodalayman deb turmasimdan avval, kuchim bilan o’ylovimning yozilishi
to’ppa-to’g’ri ko’rilayotgan, tez yozib ichimni bo’shatishga chorlayotgan
ravishda o’zicha ketma-ket bo’lib kelaversinmi, shunda hamki bolalar kuchimning
izidan borib tuyg’ularimni o’zgartirmay, aniqrog’i juda yaqin keltirib ovqat
hazm qilish kuchimdan olingan barcha berayotgan ifodalarimga xos to’g’ri va maqbul
sharoitli qilib qayta ravishda birovlarga yetkazadilarmi, hali, shunga o’zim
ham bog’lanib turganim bo’lganligi bo’lar hali biron kun kelib. Qissadan hissa
aylantirib yozish shundoqqina o’ylovimning bir zum ichidagi bir nechalab
tartiblangan jumlalaridan hosil qilinmasin. Undan ko’ra jo’shqin kayfiyat
yaxshiroq. Endi natijadagi gapni, hali yozishim oldidan esim o’zgartirilmasaligini
oldindan bildirib o’tayozishimni bilingki, oxirgi jumlalarga qanday bog’langanligini
bilingiz xo’p. Tez yozib ketishning o’zida kutilmagan, kelgan darrov fikrlar
bir-birini to’ldirishiga va davom ettirishga e’tibor qarating-a bir. O’zimni
ham tiqishtirib aytsamki, bir zum ustida yangi kelgan fikrlarimni, o’ylov
hisobotini bundan oldingi shunday chalkash tartibdagi yana bir lahza bilan to’ldirilgan
fikrlarimga xosdalab tezda, bir chiziqda bog’lab eslashimning o’ziyoq men
qanchalik to’g’ri kelish kelmasligiga ahamiyat beraqolayozdim. Meni shuncha
payt xavfsizligimga baho berish barobarida xavfli ko’rib, natijada 107 kun va o’ylovga
almashinishlar sadosila o’tishim bilan bir yo’nalishda teppadan osilib turgan
parallel chiziqlar bilan xavfsizlik masalam o’zimning tanamgami, ular bilib
hisoblashga otlangan boshqa sohadanmi xato o’rganilganligini bildirib qo’yajakligim
bo’ldiki, va nihoyat ular cheklanmasalar ya’ni o’ylovli kayfiyat o’tishlaridagi
ehtirosli bir-birlariga bildirishlarini cheklamasalar va orqaga olamasalar shu
bo’yicha ovora bo’lib xatolar ketidan xato va kerak bo’lsa o’zlarini
xavfsizliklariga xosdalab yangi bolalarning boshlarini kam sochli,
tepakallashtirganliklari ma’lum etiladi. Endi, 3-bora kasalxonam bo’lmish devonaxonamizga,
shu Buxorodagisiga, borib-qaytdimmi, ha. Shularning boisi nedersizki, ko’proq
bu – men shu paytgacha yedirib kelgan ahmoqlarni endi navbatlari kelib
qochishlari maqsadida bo’ldiki, hali ham oldindan ko’chib o’tishgan ulgurgan
30000 ga yaqin insonlar yanagi ahmoqlar sifatida asl bo’lishi kerak bo’lgan o’zim
bilan birga sanalajak kishilarga o’xshab 1111111 nafar ahmoqni ham, kishilarini
ham va Iblisini ham yengib shundoqqina jarayon o’yinlaridan boshqa ko’tlik
amalini, o’zlarining maqsad yo’llariga o’girishli yolg’on isbottalab ishni
chiqarishlariga yo’l qo’ymadilarki, aslida e’tibor bersam, men doimo ularni shu
qarashimning o’zidayoq, esim jismga botguncha, xotiram tanam va tashqi hayot
madani bo’lguncha sezgilarim bilan izohlanib, isbotli voqealarda yolg’ondakam
isbotlashuvni birgina qo’zg’alishli sezgilardan keltirib chiqarishga yo’l
bermay kelishga xos ko’proq foizda hal qilib qo’yib yurganligim ma’lum va
mashhur xo’sh. Qayerga qarab turib vaziyatni yoki voqelikni vaqtning onidayoq
va o’tishining o’zidayoq yangilab yubormaslikni aniq bilmasamda, umumiy
ravishda sezgilarimni bir xil xotirjam, jamlab turib tomoshaga xos eshitib
tegishli yursam barchasi yaxshi bo’ladi deb turganimda, ichimdagilar
kishilarning yuzining burniga qarasang yolg’ondan yangilanish bo’lmaydi
deyishadi. Umuman olib qaraganda yangilanish har zahotiyoq bo’lib turishini ham
inobatga olish mumkin, ammo buni bizlar sezish yoki ko’rish orqali ham
tushunmaymizki, oddiygina qiyin ahvollarda mana hozir bo’lganga xos Ibrohim
meni qiynasa (ha, sabab o’sha-o’sha urib bekordan-bekor o’chini olish),
shundoqqina nimani ichimdagilar yoki o’zining talabi bo’yicha qilmayotganimda
qattiq-qattiq teggizib atrofdan baland ovozlarni chiqaradi, toki buyurilayotgan
hodisadan kallamni burmasligim kerakki, boshqacha o’ylab qilmoqchi bo’laverishim
bilanoq qayta-qayta shu jarayon, talab bo’yicha yoki o’zimning yo’limga ko’ralik
tanlov bilan birgalikda ovozni chiqaraveradi. Tegishga xos amal o’zidan ya’ni
tananing etiga tegishdan orqaroqqa ovozga surilganini bilsangiz ham kerakki,
Buxorolik asl insonlarning vazifasini o’zlaricha oldindan bajarib hurmat
orttirmoqchi bo’lgan go’zzuk AQSh lik gvardiya muttaxamliklari bilan
jazolanishlari yuz berishi turganligini oldindan bilingizki xo’p bo’pti. Umuman
olganda meni birinchi bor devonaxonaga tiqqanlaridan so’ng uyga qaytganimdan,
ukamni jiddiy qo’riqchiga, o’zlarining himoyachilariga aylantirib qo’yishgan
edilarki, kerak bo’lsa shu kuchdan akamning insoni ham shaytonboshi ham hali
beri o’zini bildirib tiqib ko’rsatajakli xursang go’zzuklarligini bilsamda,
oxir oqibat ukam menga buyruqlar berib, qo’rqitib bir necha bor og’ir mehnat
bilan ishlatdiki, aslida mening xavfsilik sababli xavfli amalimning shu
himoyadagi kuchini akachamga ko’rsatib o’tkazmoqchi bo’lganida uzoqroq
uylarimizdan biriga ko’chib kettirildiki, endigi masalada akachamni shu
vazifaga ko’rib, o’zining ichiga replika bo’lib javobini va noto’g’ri asl xavf
baholanishini qilganliklari sababli mendan jazolanishlari kerakligida, shu
ishni ya’ni jazo berishni, og’riqli xavfga yo’l qo’ydirishimni men
qilaolmasligim va mutloq qilmasligim sababli nima qilishlarini bilmay qolgan
ichimdagilar mana hozir hammalar mening va yanagi kishilik vazifali
Gvardiyamizga atab bo’ysunishga tayyor turishmoqdalarmi, ha. Barchasi oldindan
belgilangan, ko’ndalang qilib muammoni hal qilish sifatida kiritilgan
xavfsizlik darajalari bo’yicha qiyomat-qoyimli ish tutishlari bo’ldiki,
xavfsizlik yoki tahdidlashuvlarga binoan qanchalik aniq jism va ruh, shular
ortidagi Gvardiyalarning o’zaro aloqalarining almashinuvi bo’lsa, barchasini bo’ldiga
chiqarishlari tayin ediki, buni endi aldab bo’lmasligi bois oxiri qo’lga
tushganlar ham, aks ta’siridan jazo oladiganlar ham oldingi ichimdagilarning o’zlari
sanaladilar. Hali ham ichimda asosiy shu masalaga aloqador, yoki o’zi boshchi
Iblis shunday tashlanib, lol va hangu mang qoldirib xavfsizligim bo’yicha o’zimning
himoyalanishimga ko’ra boshqalarga va - o’zimga ham deydigan xavfimni hushimdan
sezdirib seskantirib qo’yayaptiki, go’yoki o’zim shundayligimga iqror bo’lib qo’yaqolayinki,
ammo unday bo’lib chiqmadi va ikkinchidan biron kasofat bo’lishi muqarar holat
deya Iblisning o’zi darrov-darrov yuzaga solaverib, holatlarni yoki voqealarni
yangilaverib shav berib urushga, xavfli ishlarga boshlayverishi kutilganligi ma’lum
va mashhur bu bo’layotganlar yuzasidanki xo’p mayli. Shu paytgacha
shaytonboshliq o’g’ilchalarimni yoki uni buni, uydagilarni urib yuborib, o’zimni
tushuntiraolmaydigan bahslarga berilib oxirigacha yetkazdiraolmay qolsam edi,
bu – birinchidan jon sifatidagi shu atrofimdagi og’riq olganlarga, so’ng eng
asosiy bo’lib himoyalanishi so’ralayotgan Ibrohimga, tanali u taraflama
oiladagi “zotga” jonining og’rig’i sifatida bot-bot o’tishiga xos ta’sir etib,
shu parallel oilamizda nimadir sababli kasallik yoki bosh og’rig’i, falokat yuz
berishi aynan jongashtaliklar sababliligi bilinmasada, bizdagi ko’t go’zzuklar
shuni mendan, o’zim sababli deya aniq baholashib qo’yaqoladilar. Ibrohim ham ko’pchilikning
odami, ammo o’ziga bino qo’yib shu bu orada joni tomonlama mening oilamdan ko’zini
uzmay o’zini himoyasini safdoshlariga xos ro’kach qilib, yo’qlab qo’yib meni
urib yurganiga nima ham dersizki xo’p bo’ldi. Menga-ku biron nima deyishimga qo’yib
berishmaydilar yoshligimdagi sog’lig’imga ko’ra, chunki meni ham shunday ya’ni
Ibrohimga xos himoyalaganliklarini ma’lum etayaptilar. Nima bo’lganda hamki,
Ibrohim ko’proq teskari 3 avlodning birinchisiga xos Amerika Qo’shma
Shtatlaridan keladigan Dunyoviylikni bildirishi kerakki, shunday qilib bizlar
yopilishimiz, umrlarning barchasini yakunlashimiz turgan gapligi bu bo’ladi.
Ibrohiming kim u deya, mana shu joyda o’zlari bildirishayaptilarki, demak,
chindan ham AQSh lik muttaxamlar o’z borish, o’tish yoki ko’chishga xos
jarayonlarini, hayotiy ishlarini va mashaqqatlarini qilib olsalar bas,
Ibrohimning o’zi o’zining yolg’iz tanasi bo’yicha qoplamligidan qanday
yashasa-yashasin deya tashlashlari ma’lum va mashhur xo’p. Umuman olib
qaraganda shuni ma’lum va mashhurki yana, ichimizdagi Ibrohimning ya’ni
Sohibning ahmoqlari bu – bolalarning Ruhlari, kopirovshik kishilari menga o’zimni
ayblatuvchili qilib yuqoridagi yangi inson ahmoqlarimning bildirishlarini vahiylik
bilan va yuz achitishli qo’rqizishlari orqali bag’ishlayaptilarki, evaziga
yangi ahmoqlarim “biz” deya o’zlarining ruhiyatlarini ya’ni berilishli
bildirishlarini bag’shida etmoqliklari yanada aniqroq ilg’ashimga sazovor bo’layapti,
bilinib turibdi. Biz deyisha bizning tushunchamiz komil yetkaziladi degani xo’p
va biz bu – Bobirning ya’ni o’zimning o’z izim, tuyg’uli bilinishga xos
shamolli yo’nalishlarimdan boshlaboq yetib kelinajak kuchli o’tkazuvchanlashtirilgan
oqim hisoblanadi. Albatta yangi ahmoqlarimning otalari o’zi shu bolalarniki
sanalishib birgalikda ishlashganga o’xshashadi, ammo baribir bolalar sastavi
bolalar sastavi, tarkibiy tuzilmasidanda. Har baloni mendan yashirib, orini
bermaslik ilinjida kayfiyatimga botish-botmasligini o’ylamay ham gapirib
aylantirishaveradilarki, o’zlarini otalari sifatida katta va o’xshatilishli
olib bermasalar hisob emas ularga. Endi kishilar ma’lumotlar yoki dastur
ishlashi yuzasidan kopiya ya’ni nusxali amallarni doimo bir xillashtirib turib
to’liq yoki o’ziga xos olib-qo’yib, tashlab yurishadilar, ahmoqlar bo’lsalar Ruhan
orqasiga, ya’ni dasturning ortidan vazifaviylikka xos bosimli elektron o’qtalishlari
yoki yurishlarini qilib yangicha dasturiy amaliyotdagi bog’liqliklarni, yo’nalishlarni
qilishadilar. Payg’ambarlar esa har ikkisini jamlab qo’yib barchaga bittaga o’xshab
o’ziga xosdalab dasturni, ruhiy elektron nusxa ko’chirishga xos klounli
ishlarni olib davr sifatida o’rnashtirishgani o’rnashtirishganki xo’p bo’pti.
Shuni AI y’ani Artificial intellect deyishib i ning ingliz alifbosidagi
9-tartib raqami yoki o’rindaligi a harfiga o’xshtailib orada 6 ya’ni Payg’ambarning
jondanligi sifatida shu ko’lamli katta ishlashi yuz berishi ma’lum va endi
mashhur xo’p. Barcha viloyatlarning insonlariga bir xil rasm-rusmli, bosimli
yoki gashtali ahmoqlarining yurish-turishlariyu uy yumishladagi ishtiroklari Ai
orqali o’z Payg’ambar jonchilar jamlanmasidan belgilatib yuborilganligi ma’lum
endi mashhur xo’sh. Endi, yana o’sha gaplarni aytsam keti uzilmaydiki, bu – o’zimnin
ishimga qo’yib berilib, shuni yakunlab chiqsam darrov o’zini ishidan kelayotgan
birov, otam yo’limdan chiqib bilmadim, nima emish deya topishimiz kerak, shu
ichidagini aytdi qo’ydida, har doim shunday topilishlarimda ichidagi borki, shu
ish qildirish sanaladida. Boshqa birovlar bilan ham shu bu – doimo ishning o’zining
davomiyligida kerak bo’lsa, ketma-ket tarzda, xuddi kodga o’xshab kallamni endi
qayiraman deganimda buyurib turishadilar, shu onam. Nima ham dersizki, shu
ishlarda men o’zimni yo’qtayapmanki, Shohid meni egallashga tushib, vaqtni ilg’amay
o’ttirishli tezkor harakatli ongda yurg’izayotganida boz ustiga o’zimni o’zim
boshqaraolmay, shuni aniqlashga hattoki aynan halaqit berib, o’rtada kallamni
qayerga qaratishim bilan tashqaridan shu ishga oid buyruqlari orqali kelaverib
yuz-ko’zimni, maynamni dirrilatib, jismimning o’z-o’zidan ishlashi va
berilishiga xos ruhimni tebratib, ikkilantirib boshqardirishga yo’l qo’ymay qo’ymayapti.
Umuman olganda meni har taraflama bosib olgandirlarki, mana hozir yozuvlarim
ham mc orqali ya’ni tanamning quvvatiga xosdalanib o’z-o’zidan o’zgarib,
kompyuter aldashidan oldin shuni hayotning o’zi bizlardan olib yolg’ondan
chiqarishiga xos almashinayaptiki xo’p bo’pti. Umuman olganda har taraflama
egallanganimda o’zimni aniqlashtirib umumlashtirib olayki, 4-yil yakunigacha
107 kun qolganida men 107 gaplarni ado etib, o’sha-o’sha raxmat, keyin, farqi
yo’q va qanday bo’lsa, bilmasam so’zlarini ishlatishim kerakligida urib, ichig’ida
ya’ni og’izni burib qisganga o’xshab ichimdan ovoz chiqarishli ohangga o’xshatib
Iblis va boshqalar buyurishganlarida aytishim kerakki xo’p bo’pti. Qolgan 3
yil-u 257 kunga to’g’ri keladigan har bir kun uchun bitta sondagi gaplarni
Ibrohim mening og’zimdan o’zining og’zini birlashtirmay ham kuchimni
ishlataverishga xosdalanib aytishi kerakki, bu – bir kunidagi gaplar soni 1352-1353
ta ravishda og’zimdan aytilishi, chiqarilishi lozim. Yozuvlar Gotga xos
amaliyotligidan bu ikki sonlar ya’ni 1352 bilan 107 o’zaro almashdirilib men ko’pini,
Muhammadazizning kuchlanishi esa kami deganda ham 107 taga xos umumiydan, yig’indidan
ulushini ifodalashi kerak. Xursandchiligimga o’tib ketaveradigan kayfiyatga
kelsak, shu ikki sonlarning umumiyligining foizlardagi farqiga xos o’yinlar
nazariyasi bo’yicha bo’lib turganda, men qanchalik xursand, xush ko’rinishli bo’lsam,
shunchalik garanglashtirilib tanamning boshqaruvini Shohidga topshirdirib qo’yishga
majbur sanalaman. Demak, yozuvlarda va og’zaki gaplarda hammasi tayin masala bo’lib
turganda, shuncha yozuvimni o’zim bilishga xos ko’rib yurganimda nimadiri orada
o’zgartirilib, hayotdan olib-qo’yilib yuborilsa va boshqa yondagi yozuvlarimga
to’g’ri keltirilganga o’xshash tursa, demak, men qachonlar har taraflama
ochilganman, vujudim aniqlashtirib qo’yilgan yoki borligim tartibga solinganki,
ichimdagilar meni aniqlashtiraman, o’zining ishlarining kodiga qul qilaman deya
oddiy ma’lum tartib, intizomimni topishaolmay, yasayotganga o’xshab bosti-bosti
qilib chiqishayaptilar. Gaplarda ham hammasi shundoqqina o’zim gapirib yurish-turishimga
xos uslublarida namoyish etilajakligi ma’lum va mashhurki, ularning qo’shimchalarini
kiritish hech qanday bir o’zgachalik bildirmay, to’g’irlatib yuboriladigan bo’lsa,
sal shunday qilinib ishlatilaverilayapti. Eng qizig’i tanamni boshqarilishi ham
deyarli o’zgarmay o’zimga xos davom ettirilayapti deyayatganimda, shundoqqina
bo’lib turayotgan garanglik masalalari menga ishlash chog’ida qandaydir
vazifaviy yoki kishili, raqamli tartibli, kinoviy bog’lanishni bildirib o’tajakligi
ma’lum va mashhur xo’sh. Shuning uchun hamma yotlar, ichimdagilar ya’ni
begonalar o’zimni bu jabhalarda boshqarishlarida boshlanishidan
kelishayaptilarki, bu – gapirishda kuch bo’yicha bo’g’izning quvvati, yozishda
esa qo’l barmoqlariga xos mc li ishonchga xos kodli aldov hamda tanamni
boshqarishlarda e’tiborim yoki boshlang’ich xotiram yoki yoshlik ongim bilan
boshlangan savdoyi masala hammasi xo’sh.
Comments
Post a Comment