uzbek language siteenglish language site

Mening dunyoqarashim din bilan deyarli teng, shuning uchun men oddiy odamlarning fikrlaridan farq qilaman

 

121. Hamma narsa odamning nafas olishiga, 5inchi sezgiga borib taqalarmish. 5inchi sezgini amalda sinayolish odamga berilgan 5 yoki àlo baho deganidir. Nafas olish tòģri bòlishini insonning òzi boshqarmoģi kerak. Buning uchun "nafasimni kòp yoki kam olishga urinayapman", deb amal qilmaslik kerak. Oddiygina miyaga bir fikrni boshlanishidagina uyushtiraolmoq lozim. Shu fikr tafakkurning, 5 bahoning yoki farishtajonning òziga òxshaydi. Biz bilamizki,  "teskarilik"ni yoki "kollinearlik"ni, ayol ilohlar qoplama bilan ikki tarafdan òrab olishgan. Hamda tortilib yoki suzilib turishadi. Xudo yoki 3 raqami, shular bilan birga tiriklashishga shaylanayotgan barcha inson zoti olamimiz yaratilishining boshida shu tuzatilishini tashkillashtirish paytidan quyidan qoplama bilan tiriklikdagi insonlarning òzlariga maģlub bòlish taraflama sanalishgan. Natijada  ular 2 raqamini yoki kollinearlikni qurshab, òrab qo'yishganlardir. Kollinearlikni yoki teskarilikni 1 raqami yoki ruh, shu bilan birga vafotlardan sòng atrof-muhitining obyektlari rolida bòladigan odamlar òzlarining "Bòlganlikli"laridan, Gotlaridan, màlum bòlib qotgan umr yòllaridan ģolib bòlish taraflama òrab olishganlardir. 3 raqamining yoki xudoning har bir turish-bilishida, holatida orqaga tushish bòyicha umumiy chiziqdagi òsishi 1 sonidagi ruhning har bir vaziyat yoki holatdagi kòtarilishining umumiy chiziqdagi òsishi 5 raqami yoki farishtajonni beradi. Shuni xuddi kiyimning qulfiday òxshashlik qilsak bòladi. Kiyimning qulfi (zamochka) yopilayotganda va ochilayotganda 2 taraflama chiziqli yònalishlarining tòqnashib qisilishlari oqibatida bir ruhning tarafi, yana boshqa bir xudoning tarafidan, har bir siqilish holatida ustunlik qiladi. Shu holatlarda xudo maģlublik orqali va ruh esa ģoliblik orqali bir-biriga yondashib qisilishadilar. Aynan mana bu fikrni kallada uyģotaolsak yoki tim qoronģulikda tasavvur qilsak bas. Agar xudoning yoki 3li chiziqning maģlubligi nazari bilan fikrni uyushtirsak, nafasimiz "orqa kòtimizni" yoki oddiy harakatlanishimiz uchun zarur bòlgan, teskarilikni kòp yòliqtirmaydigan havo sòrish rejimiga òtadi. Aks holda 1li yoki ruhli chiziq holatlari bilan nafas olsak, tanamiz òz-òzidan maza qilib òzini bemalol havo kislarodi bilan tàminlaydi. Ikkala chiziq bòyicha barcha holatli tòqnashuvlar farishtalarni, aniqroģi tafakkurning òzini beradi. Nazar-u nazdimizni 1 raqami taraflama ustun chizib qòyganimizdan sòng tutash parallellikning qarama-qarshi maģlub sanaluvchan 3 raqami bòyicha tomonning, 1 raqamining ustunidagi oxirgi yuqoridagi nuqtadan shundoqqina bittaga farqlanib quyiga chòkkan, oxirgi nuqtasiga qaratamiz. 3 raqami yoki maģlubiyatni istasak tutash parallel chiziqlarning 1 raqami tomonidagi chiziqning, qarama-qarshi asosiy nazdimiz tushib turgan nuqtasidan farqlanuvchan, bitta tepadagi nuqtaga, zamochka tishiga fikran nazarimizni qaratamiz. Bu bilan toki shunday 2 rejimlarimizni bir-birlari bilan almashtirmaguncha nafas olishimiz òz rejimida qolaveradi. Faqatgina rejimni, nazar-u nazdimizni yoki fikran xayolimizni tòlaqonli yaxshilab yangilab olishimiz uchun 3 marta bir rejimning takrorini 2-1-1 qilishimiz kerakdir.  Bu degani 2ta va sònggi bitta istagan rejimimiz orasida xohlamaganimiz bòlsa yetarli. Òzim 6 raqami òrnida ifoda, belgi yoki sharh, izoh, tarjima sifatida payģambar rolida bo'lib 5 raqamidagi farishtalarni dinim deb olaman. Yoshligimda òzimning or-nomusim qiynalayotganidan xabarsiz qolganman, chunki òzim kelajakda Prezident bòlmoģim tòģri deb aytilgan diniy farishtalar tomonidan. Yaqin òtmishlargacha shu Prezidentligim haqida aytilganini bilmay or-nomusdan qiynalganman. Shu orada qayta shunday vahiylik keltirilganidan keyin barchasi ravshanlashdi. Nega or-nomusdan qiynalganimni ham bugunga kelib òxshash payģambarimdan sezayapman. Insonlarning òzimga teskariligi hech qanday dunyoqarashimga, mantiģimga siģmaganligi yoshlikda aynan nomusimni juda kòp jabr-diyda qildirgan. Endiga kelib bu kunlarda "Bòlganlikli"ni, Gotni yoki umrning davrining yashatilmasdan oldin yaratilib bòlganligini teskarilik bòyicha amalga oshirib borilganini sezib qolgan sa'rim kollinearlikdan ajoyib bashoratga xos sharhlar yoki voqea-hodisa tarjimalarini xulosasiga bormoqdaman. Bu - òzimning barcha odamlarning dunyoqarashidan nega farq qilishini bildiradi. Prezident bòlishim kelajakda kutilganligi uchun diniy oqim òzimga mòtadil, bir umr bòyicha meyoriy yozilib tasir etgandir. Din yòlkadoshlar sifatida farishtalar (parilar), xudo yoki ruh teskarilikni, Got ni òz hayotlari, tashqi shart-sharoitlari bòyicha bemalol amalda sinayoladilar. Shu jumladan ularning bu xususiyatlari òzimga ham yòliqqan bòlsa kerak. Misol uchun, bir mashina oldimni to'sgandan so'ng bugun mashinalardan òz avto ulovimda  tezlashib òtib ketmoqchiligimni o'zim rejalashtirmagandim yoki tushunmagandim. Shuni zapravkadan chiqishda bu mashina bilgani uchun meni sekin haydashga majburlaganday oldimni tòsdi. Men odatda mashinamni tez haydamay kelganman shu paytgacha. Òzim òzimning sòzlarimni hattoki bashorat deb bilaman, chunki hech òylamaganimda òzim ham shuning amaliga o'zim bilmagan vositachi bòlganimni payqab qolmoqdaman. Binobarin hayotim jihatidan, boshqa tashqi vositalar tomonidan òz aksini topishini payqayman. Buning uchun sòzlarim shu zahotiyoq doimo, bàzida aytilgan yoki ongimda keltirilgan bo'lishi kerak.

P.S. 3 raqamida joylashgan xudoning dunyomiz avvalidagi olami "bu dunyo" deyilsa, 1 raqami ostidagi ruhning dunyomiz sònggidagi olami "u dunyo" deb aytiladi.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?